Varaličarenje štuke noću

Započeo Olovo, 12 April 2010, 12:35:00

Dosta je ribolovaca u zabludi da stuka ne uzima varke nocu, ali ja i nekolicina kolega smo je ciljno hvatali po Dunavu i Savi.
Kada se uvidi da u vodi nesto nije u redu, da nema udaraca bele, sitnog smudja... odmah Znam ili je som ili je stuka.
Imate li Vi nekih slicnih iskustava?

tićo

Znam za soma kad on dodje nema bela da te zaj...va, ali za štuku nisam čuo da ide noću, tj. Nikada štuku nisam uhvatio posle 20 h.A zašto nemam pojima. :no:

slike su tu , datum i sat su bili nashelani..

ovo sve je vraceno

tićo

E to je za mena novost, štuke noću  :ok:

maverick

ja sam ih dobivao najksnije negdje oko 22 navecer, sporanj, sjedim bacam smudju i evo i nje...

milos92

ja sam pre 2 godine u 3 sata ujutro jos mrak uhvatio 2 stuke na izlivu tise mesto zvano aradac  :thumbup:

Spojene poruke: 12 April 2010, 13:26:51

Meni kada je jednom na cinculiranje sfc-a shalova na povrsini bez vodjenja udarila  i podigla se sve sa voblerom metar u vis..bilo malo mesecine pa sam je celu vido..bruka.. pojela je strunu :sad:

milos92

ja sam ih dobio na frolocentnog  tvisterka  :thumbup: nasta ih ti tuces olovni  :huh:

juzba

Mislim da se one, a i drugi predatori, normalno hrane noću, pogotovo ako je mjesečina.
Zar niste nikada primjetili da sutradan, nakon noći sa dosta mjeseca, neće štuka ninašta.
Po noći sam hvatao i bucove i klenove :smiley:
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!
Ko izgubi dobitak, dobije gubitak! Bolje ispasti budala nego iz vlaka!
Bolje živjeti cijeli život bogat nego sedam dana u siromaštvu!

Rusi su radili experiment i utvrdili da se stuka vishe hrani nocu...sada izvora tog podatka ne mogu da se setim odakle sam ga iskopao,ali bezmalo puta kad je zveknem u zornjak leti u 04 :20  , ona prepuna kedera..povraca ih..e tada nije bilo digitalizacije da se vidi.

Vale

Vlada lo

Pre 2-3 godine negde na uscu Drine u Savu noc mracna kao u rogu. Ja i drug bacamo za smudja na jednoj plazi. Toliki je mrak da ne vidim druga koji je 5-6m od mene. Smudj se javlja sporadicno. Iznad cujem neko buckanje sitne ribe. Drug se javlja kaze smudj trkac i pusta ga. Ja zabacujem u mrak   shadrapa 7cm u sd dekoru pun izbacaj sa tankom stunom i negde na pola vodjenja cappp udarac riba pruza dobar otpor sta vise i prejak za smudja !!! Pita me drug sta sam ulovioja muodgovaram da nemam pojma mozda bucova posto on nocu ume da se zaleti takodje. Ali brzo uvidjam da nije ni bucov suvise se otima. Posle par sekundi vadim stuku odokativno 4+  :eek: :eek:

Hemingway

Logicno je da se hrane i nocu ..a bocna linija daje joj do znanja gdje se plijen nalazi ..krece se prema njemu i klap ...na sve vrste varalica ih je moguce dobiti ..na soma varalicario i jos ga nedobih ali stuku do 3kg sam imao 4 puta ...
,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

acasim75

hrani se nocu,gledao sam to u akvarijumu,jedno vece me probudila buka u akvarijumu,uhvatila cikova dok je izlazio iz peska a cikov bio njene velicine,nije se smirio dok ga nije do pola progutala,sve grabljivice znacim jedu ono sto mogu da progutaju...
od mene uvek mozete dobiti bezplatne i bezkorisne savete  :rolleyes: :lol: