Počela je...

Započeo borko, 05 Avgust 2009, 09:59:10

milos92

sutra odo da probam malo jedva sam doceko :D

Ne pacam štuku,ali ću je probati ovih dana po kanalima,pošto nema mnogo šta pecati.

Meni prekjuce na Savi pojurila vobler u obali, zastala na trenutak i pobegla u dubinu...

djole_dalj

Ja sam bio jučer, štuka radila kao luda, ali nažalost mrest još nije prošao. Par komada koje sam doneo kući su bili puni ikre i mleči. Šteta :sad:

Berserker

ja sam negde na forumu spomenuo da mislim da se nije izmrestila, ali za malo me proglasise budalom...

ellesar

Nemoj tako berserkeru.
Pomenuo si da neverujes da se izmrestila u Dunavu,zato sto je bila niska temperatura vode.
Za Dunav neznam,ali ja i necak smo danas uhvatili sigurno 10tak komada,i imali jos duplo toliko grizova(nehvalim se,nego hocu da istaknem agresivnost koju ipak nepokazuje kad je pred mrestom),uzeli smo 4 i ni u jednoj nema ikre iako su u pitanju primerci 900-1400 gr.
Uhvacene su u plitkim barama 30-40cm max. dubina.Znaci izmrestila se garant u barama i plitkim stojecim kanalima.
Ova najveca je cak imala stukicu 25 cm u stomaku  :takoje:
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

Berserker

ma salim se... mislio sam na dunav kad sam napisao da mislim da se nije izmrestila, a znam da na barama radi kao luda i pre tri/cetiri nedelje su je vadili tako da je ribocuvarska sluzba imala dosta posla. inace juce sam bio na "kucki", tamo ni da pipne.

ellesar

Ma kad su je ludaci vadili na dzakove i ko zna cime :no:
Nemaju ljudi meru jednostavno :grin:
Juce da sam hteo,mogao sam i 20 da odnesem,a necu.
Srecom pa vecini ljudi i nepada na pamet da peca u 30 cm vode i barama 3x3,pa nigde nikog iako je mesto vrlo dostupno.
Vidles zaba je, je juce odradila posao za 10 :thumbup:
A na kucki klasika,mreze,mreze,struk,mreze.... :grin: dzaba su poribljavali :no:
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

Vladimir

Kod mene još nije krenula, samo se otkači juče jedna ispod mere, ulete u granje i ode, tako da se još nisam upisao, al biće prilike, tek je počela sezona.
Zbogom Kikindo...

Siniša_78

Kod nas na barama je krenula. Bare su izuzetno male,nastale su vađenjem šljunka i gdje se mogu bacati leptiri i slično varalice dobro je tu se nešto i uhvati. Većinom su zarasle u travu i poprilično se nagomilalo prljavštine po njima tako da je teško voditi varalice.Danas odoh hvatati kedere pa ću pokušati na mjestima gdje ima čistine plasirati sistem balerina. Aktivnosti štuke po tim barama ima i proganjaju siću tako da je ima samo treba naći dobitnu kombinaciju jer u tim vodama su se vadile i kapitalke po 6 kg.
Pozdrav Siniša.

tole

Bio sam u petak po kanalima i uhvatio sam dvadesetak komada, sve oko 800gr na idra miš br5. od tri koje sam ponio kući,dvije prazne, a jedna puna ikre, šteta al šta je tu je. danas ni udarac

KoDar

Mislim daće i ova godina biti dobra po pitanju ribolova štuke.
Na poslu je vrijeme predugo - u ribolovu je vrijeme prekratko !
P.S. Vrijeme provedeno u ribolovu ne uračunava se u trajanje života!!! Pozzz iz Osijeka!!!

Javlja li se štuka, ima li ulova? smiley157

wormR

Kod nas na Starom Begeju ni da pipne a ima je more, dok se na kanalu odma pored Begeja fino javlja. U subotu bi trebalo da odem da probam pa cemo da vidimo

god-ar

Pampurasi na Dtd-u je hvataju, a da je neko varalicom ciljano peca - nije mi poznato!?
Nemam ti ja pojma!...  Ali naučiću!!!