Lov štuke u proleće

Započeo novii, 27 Februar 2011, 22:10:09

novii

Kada i kako kako krećete sa lovom štuke u proleće. Lovostaj ističe sa Martom mesecom, pa se postavi pitanje kako početi.

Sad ovo pitanje se više odnosi na one koji kombinovano love štuku, pošto oni koji samo praktikuju lov štuke na živi mamac ili na varalicu znaju kako će potražiti štuku.

z@ks

Ja mislim da je u rano prolece najbolji mamac bar za Sefkerin i Opovo gde pecam keder-crvemperka i mala babuskica.Naravno moze se probati i sa varalicema ali ovo je sigurnija metoda.

I treba je traziti u plicim vodama jel tu lovi kedere koji su poceli da budu aktivni.

Pecaros

Pazi ovako,najbolje ti je da pripremis kedere pre pecanja jer tad jos je hladna voda i nisi siguran da ces uhvatiti.Ja kad krenem u martu uvek krenem sa fiksnom montazom jer mi se ta pokazala najbolje.Kedera probodes iza zadnjek peraja da bi bio zivahniji,a i duze ziveo.
Sto se tice kedera zadnjih godina primetio sam da je najbolje na male kuglice hleba ili crve(ali po 1) na glistu ces se u vecini slucajeva nacekati i docice ti malo krupnije nego sto zelis...
A sto se tice montaze zavisi gde pecas...
Nadam se da sam pomogao.Pozz
Zato smej se do smrti,pocni da zivis svoj zivot.

mbranko

Ja sam sve pripremio imam kedera vise nego dovoljno babuške, bandara i crvenperke dok sunčari nisu preživjeli, sutra se spremam u cijelodnevni izlet ali iskreno neznam kako odabrati lokaciju. bajer (šljunčara) na koju idem se sastoji od dva dijela starijeg koji je plici sad je do 1 m i novog koji dublji tj. od 3 pa d 5 m. ljeti sam lovio na tom dubljem dijelu i bilo je vise nego dobro a ujesen sam se preselio na prelaz izmedju plićeg i dubljeg dijela jer je ovaj plići dio bio prekriven lopočem i tko je pokušavao loviti imao je grizeve ali nije mogao izvući van dok sam ja lovio bez problema. logički bi bilo bolje loviti na plicem dijelu jer se voda prije zagrijala i jos uvijek nema lopoca ali je taj dio u šumi i sunce vrlo malo dolazi na njega i koliko sam vidio proslu nedjelju keder je opet najaktivniji na tom prelazu i na jednom sprudu (30 cm vode) gdje se povremeno zaleti štuka.

ako tko od iskusnijih štukaroša ima kakve savjete u vezi izbora lokacije za proljetni lov molio bih ga da podijeli s nama manje iskusnima.

genjura

pa eto dočekali smo i taj dan i ko uz ku.ac klinka mi se  razbole :sad: i za sada naja od pecanja ,a naoštrio sam se ko budala smiley325

Kod mene bas jako duva vetar, pa cu danas preskociti i iskoristiti vreme za spremanje pribora

Nebo

Ako vukovi štukaroši nisu baš skroz zagoreli pa moraju na vodu pothitno, moj savet je sačekati da prodje uskrs i onda iz sve snage i to u popodnevnim terminima  :bye:
Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

djole_dalj

Ja nisam mogao izdržati da ne odem iako piri vetar kao lud... Bio sam u Poriću u Dalj-planini, voda je ušla u većinu bara :thumbup
Jedino što nisam vidio ni kedera, sve deluje tako mrtvo da je to za nepoverovati... :grin: Sreo sam i neku dvojicu koji pecaju babušku na feeder i kod njih isto ništa, kao da je neko ispraznio sve iz bare

mbranko

ja sam bio ali mozda bolje da nisam. prvo sam jednu promasio, stavim drugog kedera i zabacim a najlon mi izleti cijeli smotuljak, kako zbog toga nisam bacio na željeno mjesto vučem natrag i osjetim malo otpor pa malo ne, izvucem van bez kedera izgleda da se ta ista ili druga zaletavala u njega i skinula ga. kako na tom dubljem dijelu nisam bio zadovoljan otisao sam u plicak, tamo je štuka bolje radila ali izgleda samo male. zbog mnoštva korjenja od lopoča nisam zabacivao daleko do 8 max. vidio sam svako malo kako penkalice ganjaju kedera ali bezuspješno. ova me zezala vise od pola sata

keder je bio bandar cca 12 cm duzine i stalno mu se prikradala , pokusala par puta sve dok mi nije dosadila pa sam bacio malog suncara samo na plovak i njega je odprve progutala. sva sreca da sam imao svjedoka jer kad bi nekome pricao kako se prikradala kederu malo s jedne strane pa s druge a on joj pokusava pobjeci  i tako dobrih pola sata ako ne i duze jer sam popusio tri cigarete prje nego je ulovljena. sistem je bio površinski s dva plovka na cca 70cm cjevčici.  duzina 45 cm i 70 dkg.

i za kraj

pustio sam je pod uvjetom da posalje mamu ali zahebala me ili nema mamu  :cheesy: :cheesy:

tonyboy

Sada u proljeće, štuka na stajaćicama najbolje radi između 10 ujutro i 4 popodne, manje štuke su u plićacima i idu za kederima, a mamike su u malo dubljoj vodi, tj. na prijelazima iz dubljeg u pliće, oporavljaju se od mrijesta jer su izgubile na težini i ne mogu jurcati za kederima... Favorit među kederima je naravno žutoka-bodorka i to malo veće...

mbranko

tony izgleda da je tako. samo sam ja bio od pola sedam ujutro pa do dva sata baš na takvom mjestu tj. prelazu ali bezuspjesno ona promasena i izvučen jedan ogroman korijen od lopoča a na njemu tri trohaklerice s sajlicama jedan veliki idrin miš, jedan veliki idrin leptiric, bezimena žlica i jedan bezimeni silikonac  :cool:  tad sam otisao na sjevernu stranu plicaka i tamo je barem nesto.

Nebo

Srdjan  smiley033, čista statistika, u proleće najviše sam štuke upecao u popodnevnim časovima, ujutro i prepodne u proleće redje sam je dobijao, odatle i preporuka za taj deo dana.