Koji keder vam se najbolje pokazao u lovu štuke?

Započeo Vladimir, 14 Mart 2010, 18:14:38

Bodorka i crvenperka,na njih sam dobijao najveće štuje.
A na bandara,čini mi se ,najbrže udara i to uglavnom sitniji komadi!

crvic

E ovako, na kraju i ja doneh odluku o ''smeru'' u pecanju. Planiram da pecam babusku na kedera, imam odgovarajuci stap i masinicu, i plutajuci najlon. Pecacu sa doka za vezivanje camaca, planiram samo da spustim kedera u vodu i da cekam da stuja zagrize. Posto se kod tog sistema stavlja teze olovo, kako sam procitao, kontam da osnovni plutajuci najlon od 0.30 nece biti problem ? E sad, ako biste mogli da mi date neke instrukcije za sistem koji da vezem na predvez, i dalje kako i sta. Bio bih Vam veoma zahvalan, bistro !  smiley033

udbaško dete

u ovo doba godine babuška nešto teže uzima kedera :cheesy:
ubica ugostiteljskog radnika!

Pirke vuk s Tise

Најбоље сам ловио са "бабушкама" онако, око 7 до 10 сантиметара дужине. Качим за леђа, ем је живахна, ем дуго живи.

miroslav76

Crvenperka i suncica,jos ako ih ima tu gde pecam  :ok:

Zoran

Onako generalno, najbolje sam prolazio sa kederom kojeg sam lovio baš na ''licinom mestu'', ma šta to bilo od vrsta.
Zapazio sam da u zadnjih par godina vrlo rado uzima peša, onako krupnijeg. Valjda zato što ga ima enormno mnogo ... :huh: Isto tako, nisam se baš proslavio sa kederima donešenim odnekud u kanti.

Jeremija

Lokalni keder, kaugler, dugačak, malo veći. A od donošenih - bodorkice.
Nou frks. Nou paniks.

perakojot

Kao mali pijes mleko, kad porastes moras piti pivo...

brica

NSBucov

Crvenperka br 1 pa zatim dva prazna mesta pa morski karaš, ...

Poslato sa mog čardaka using tapaslanina2
Bucov Bolen Asp

brica

johannes

na potezu veliko selo, male vode, da kazem dobro sam lovio stuju sa pesom...okacim ga za donju usnu, spustim ga nekih 10-15cm od olova  tj. dna, i drmne stux...oce i krupniji bandar a do pre 2 godine zaletao se i smudj....dosta puta kad sam cistio stuju u zelucu sam nalazio peseve...ni jednom babuskicu ili obicnog kedera...valjda zato sto ih i nesto nema...
tnt, struja, plin - ti si kuckin sin!!!

Vagabundo

Na terenu na kojem cesto pecam najbolje radi na crvenperku i bjelicu, dok sam na babusku (onu zaista sitnu, do 10 cm) dobijao samo sitne komade.. Skoro mi je na jednoj bari dobro udarila i na krupnog klijena.

Takodjer mi se desilo da sam sa drugarima isao na baru na kojoj ima dosta suncanica i prelako ih je uhvatiti na glistu, svi smo bacali  na njih, ali nista..
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.

Klen je veoma dobar mamac za stuku.. :ok:  U Srbiji se nesme koristiti kao keder jer je zakonom zasticen.,minimalna mera je 20cm..