Koji keder vam se najbolje pokazao u lovu štuke?

Započeo Vladimir, 14 Mart 2010, 18:14:38

Mrnjavcevic

Crvenperka i babuska su po meni zakon za stuku.

na kanalu

veni,vidi,vici

CaptainCrash

Danas sam uhvatio stuku na cuvenog KARASA,poosto nista drugo nisam imao....na jedan stap crvenperka,ni pipnula ni omirisala ga nije od 10h ujutru do 18h uvece,samo sam ga menjao sa mesta na mesto a KARASA,slucajno ili ne,cim sam bacio,nije proslo 10min,ode plovak...pa najlon...pa posle izroni na drugoj strani :-D 1,5kg !

VelikiMaliCovek

Najdraza mi je babuskica kao mamac za stukicu, jer zivi kao kornjaca, dok ne umre  :lol: :lol: a potom sve ostale malene ribice  :cool: pre dve godine sam cak i lepo prolazio na krkuse, cale moj peca na tim manjim rekama klena,krkusu i ostala cuda, i ja mu naglasim da mi ponese nekog da vidim kako je, i pokazalo mi se kao fin mamac. Ali kolko fino bese tolko i zima upekla tad  :rolleyes:

tićo

Sada je crvenperkica zakon, a kada zahladi babuškica

Nikola007

Mala kesega... :wink:  verovali ili ne ja sam na male kesege uhvatio 11 gladalica u danu naravno sve su bile vracene u vodu.  :takoje:

nešo015

Meni se najbolje pokazao klen,ako ga po mogućstvu imam za kedera.Mnogo je izdržljiv na udici,ali su u pitanju kederi oko 15cm dužine! :wink:

stefany

mbranko

ja vecinom lovim na babušku ali mi ponekad ide na živce, par minuta vozi plovak ko luda i onda se umrtvi i ne mice se i taman kad je hocu izvaditi da provjerim dal je ziva ona opet pocne raditi ludorije, mada sam skuzio da ima dana kad babura stalno i dobro vozi da i tad stuka radi a kad  babuska ne vozi mogu baciti bilo kakvog drugog kedera ali ni on tad ne vozi kako spada a nema ni stuke  ali nikad nisam zapisivao kakvo je vrijeme bilo (ono pritisak tlaka, oblacno, suncano , temperatura itd.)  sunčanica je fenomen nju vecinom kacim kad lovim s kederom na plovku i voza ga bolje od trostruko vece babuske a oba plovka za taj sistem su velika. crvenperku ne volim jer brzo ugine dok kako je ko mene zovu bijelke (uklija, keder) nema na vodi na kojoj vecinom lovim (kao ni deverike) . na bandara nisam probao ali imam ga u planu sutra isprobati jer sam jednog uhvatio , mozda sam mogao i vise ali sam imao prevelik stap jer se vecinom zadrava do 1m od obale (ganja male sunčanice) a ja sam imao samo šesticu i sedmicu. ove sezone tj. negdje od pocetka devetog mjeseca uhvatio sam 14 štuka (8 ispod mjere) a najveca je imala 2,20 kg i sve na babušku, sto je zanimljivo samo jedna je imala ribu u sebi i to sunčanicu a zadnja koju sam ulovio prosle nedjelje imala je ikru, nije bas bila velika 0,96 kg ali sam je rasturio posto mi je zbrisala u grm pa sam je morao uzeti jer nebi prezivjela. i na kraju moja lista kedera bi bila

1.babuška
2.sunčanica
3.svi ostali

barem dok ne vidim sutra bandara kako radi. eh da zaboravio sam napisati da je tu gdje lovim potpuana zabrana lova obicnog (zlatnog) karasa pa tako i njegovo koristenje za keder.
I najlošiji ribolov je bolji od dobrog seksa

alexdja

Mislim da je tema na šta najčešće dolazi štuka, a ne kako i koliko dugo vozi. Jel ti dolaze štuke češće na sunčanicu ili babušku i ostale kedere? Nikad nisam probao na sunčanicu, a i ne mogu da je smislim odvratna mi je :veryangry: .
       Nema više divljeg bučka. :no:

tonyboy

Svaki keder je dobar keder, pogotovo kad je štuka gladna....pogledajte do kraja

Northern Pike Eats Largemouth Bass

Srki996

Zavisi gde pecas ja na primer na Dunavu koristim kedera kad ga mozes uhvatiti kad ne kupim babuskicu a na kanalima i barama na crvemperku :)
Najgori dan proveden na pecanju je bolji od najboljeg dana života bez pecanja

coa

Meni  su  bodarka i crvenperka zakon za stuku :ok:

tomislav34

I meni je sunčanica odvratna! A najbolji je onaj keder koji živi u vodi kojoj lovite, bez obzira jel to crvenperka, žutooka, beovica, babuška...Jedina prednost babuške je što dugo živi na udici.
... smuđ, šaran, a bogami i kečiga ... :)