KastKing

Započeo ibanezi, 02 Septembar 2016, 13:12:48

nebojsa.kg

Meni je 0.07 extra za UL varalicarenje. I ako puca pre deklarisene tezine, za taj vid ribolova, nije toliko ni bitno. Tanka je, i fino se izbacuje, a nije ni skupa.

Uzeh Kast King da zamenim na jednom od blinkera  za štuku smuđa bucka u težim uslovima (Dunav, grana, kamen , panj malo mora da se čupaju ) pa rekoh ajd malo da se utanjim te se odlučih za 10lb - 0.09mm.
Sad ga nešto gledam pa mi mnogo potanak ili tripujem  !
Koje debljine strune koristite za ribe i  navedene uslove ?
Da se podebljavam ako sam se mnogo utanjio . Nešto sam pobrkao lončiće sa tim debljinama . Reših da probam " hvaljeni" kast king . Te mi lik viče o,9 ti 0,12 te ovo te ono nešto me zbuni i na kraju uzeh 0.09mm.
Do sada sam uzimao proverene  pa nisam imao tu muku   . smiley033

mrjr

Ne znam čemu stremljenje ka tankoj struni za štuku i smudja,a pogotovo u težim uslovima .Kako god,ja ne uzimam ništa ispod 15lb,a to je 0,18 ili 0,19mm otprilike.Jes deblje,ali bolje da ljulja nego da se nažulja i pukne .E sad kast king mora da ima u nekoj debljoj varijanti.

Послато са Lenovo K10a40 уз помоћ Тапатока

Isa

Mislim da sam i ja tu strunu uzeo, 10 lb i 0,12 se spominjalo. Odlicna je, malo vise skripi kroz provodnike al nosivost joj je povelika za tu debljinu i tanka je. Nemam zamerke posle vise od godinu dana. :thumbup:

Ostavi ti to, bate ... realno ona jeste 0,12 a ne 0.09  :takoje: Imaćeš dalji izbačaj za bucka i možeš koristiti manje jig glave , a i za vobler je osetljivija . A, ako pređe preko kamena ili školjki puca i 10 lb i 20 lb  jednako . 6 kg nosivost je puna kapa , a puno bolji osećaj   :wink:

Ma sve sam nešto navlačio na tanje zbog voblera .
Navodno je žuta mnogo deblja od zelene u istoj debljini , svašta mi čovek napriča i na kraju ne uzeh ono za šta sam došao . Tj uzeh al izgleda  nije to to .  Zbuni me kao da nikad strunu kupovao nisam , te boja, te debljina, te žuta deblja od zelene te 0,9 ti je o,12 ....., te ovu imam 200m , te ovu 300 ti oćeš 500 ..... te biće ti dosta ...  :veryangry:
Uzeh 547yds 0.09 mm navodno biće dosta da namotam na reda i blua u veličini 4 pune špunle . Malte ne stade sve na jednu .  Volim ja to da motam do panja .

Ivanb87

Ja imam tu kao ti debljinu na jednoj masinici, za bucka i laksi teren, za dzig (realnih 0.12), a uzeo sam i 0.14 (koja je ipak nesto deblja, 0.16), za neke zahtevnije varijante. Ali kao sto kaze 2W, kad se namesti puca sve isto..
Zadovoljan sam, korektno je to.

Послато са Lenovo K53a48 уз помоћ Тапатока

Razmišljam , uzmeš sad tu neku kanapčinu  a štap mi 45 gr šta će ti "sajla"  kad toliko ne možeš da nategneš (krupna riba) pre će pući štap nego konac . Jedina neznatna  prednost možda to krzanje školjka , kamen drugu stranu ne vidim .
Ako grešim ispravite me .

komša015

Ja sam baš pre neki dan uzeo zelenu 0.14.. deblja je primetno.
Evo i testa

Ma ne sviraj Rambo, dobro ti je to. Bas lepo cuci na tom Arc-u. Ti volis i voblere da bacas, a 2W ti lepo objasnio. Za bucka ces da imas bolji izbacaj, na kamenu ti isti djavo 10 i 20 lbs, a i uvek mozes da nastavis 30cm predvez monofila za kamen za dzig.  I ono najbolje, kad ga zabravis negde za dno lakse ce da ti pukne , da se ne natezes ko Popaj kad vuces da kidas .
Za te pare nista mu ne fali ..malo laze na promeru i to je to..

Ivica KG

Kast King koristim od prosle godine I ukratko mogu da prenesem svoja iskustva.
Prvo da kazem da nije kopija kopije kao sto rece neko da ima da se kupi I to, ali ipak pusta boju... Mada ni to nije strasno brzo se spere  :eek: . Jeste da je deblji od deklarisanog, ali to ne smeta , bar meni. Inace pecam na srednje teskim terenima I mogu reci da se skoro uopste ne krza. Sve u svemu po meni , za te pare, super kupovina.  :ok:

I meni je nov delovao deblji i to znatno. Međutim boja koja se posle par pecanja spere potpuno daje mu tu debljinu. Kad se spere otprilike je blizu, možda nijansicu deblji od deklaracije.

Čegi

Kastking kad sam prvi put testirao nisam hteo puno da ga hvalim,samo sam napisao da je odličan na čvoru,da se ne mrsi na mašinici i da je realno deblji 20-ak posto.Vreme je pokazalo da danas teško da ima nekog ko peca na kopije a da nije čuo za njega,tako da ću dati sebi za pravo,da vam predložim jednu novu strunu!
Ashconfish(polomićete jezik,ne pokušavajte da pročitate..).Ja sam je kupio na Ebayu, stigla mi je iz magacina u Turskoj,ali sam skoro siguran da je ne prave Turci već braća Kinezi.U moru kineskih struna koju možete naći na Aliju i kod nas,od ove ništa jače nisam video!
0.30 mm mi je na suvom čvoru(mrzelo me da vezujem palomar,pa sam samo omču napravio)pukao na neverovatnih 18.3kg!Nijedan od originala koje sam testirao oko 0.30 mm mi nije prešao 14 kg na suvom čvoru,tako da je ovo za mene  bila revolucija!
Realna debljina 0.30 mm je oko 0.34-0.35,ali je tanji od Kastkinga iste debljine.
Da ne bude da pričam na suvo,pogledajte klip:

Ja sam je kupio na aukciji za smešnih 5 dolara,a kupi odmah je oko 6-7 dolara(500 m dužine).
Za razliku od Goala,BNT-a,Spectre,Spidera..gde minimum ukradu 10℅ na dužinu,tri kalema koja sam proverio su imali 501,508 i 509m.Ovo je moj predlog za sve vas koji kupujete preko interneta,probajte,za te pare jaču nećete naći.Ono što ne znam je da li se i koliko mrsi na mašinici,pa ako neko ima iskustva i probao je ovo čudo,mogao bi da upotpuni informacijom ovaj tekst.

Kast king posle 20 pecanja desna  špunla . Korišćeno max 60 tak metara pa je i količina spiranja boje i naleganja u odnosu na levu primetna . Namotana u metar identična količina . Šta bi bilo da sam koristio svih 300 metara sa špunle i  još koji dan više , sad bi bilo pola i verovatno bela    :huh:

ossa

Jel 0,14 ili 0,18 plava? Uzeo sam plavu 0,18 ali nisam jos stigao da je testiram?

TT-jac

Hej, haj baš nas brige...