PRIBOR & OPREMA => Štapovi => Temu započeo: pikeman poslato 27 Septembar 2009, 21:29:50

Naslov: Vaš prvi štap...
Poruka od: pikeman poslato 27 Septembar 2009, 21:29:50
Sa kojim štapom ste počeli pecarošku karijeru? smiley157
Moj prvi štap (ne računajući bambuse) je bila žuta Germina od celih 1,80m.
Bila mi je dobra i za varaličarenje i za dubinu...  :ok:
Kasnije sam dobio na poklon Shakespeare teleskop slične dužine, to je već bila štapina...  :cheesy:
Poruka od: Olovo poslato 27 Septembar 2009, 21:37:58
Prvi stap , kad sam bezao u osnovnoj , germina 2,70.. onda sam imao duugo shakespeare 3,50 teleskop -ekonomik serija , zuta... to ko zna zna sta je zna , varaliacario sam sa njom uredno do pre 10 god.I naravno petljash jer sam matorima kao klinjo morao loviti kedera te im tom prilokom j.....em sve po spisku kad su mi turili stap u ruke i zagadili me sa tom bolesti.......
Poruka od: Panonski Mornar poslato 27 Septembar 2009, 21:51:58
Prvi štap :huh: davno je to bilo prvi su mi napravili od ljeskove šibe a kasnije sam dobio na poklon bambus od dva metra niko mi nije bio ravan snjim sam proveo dugo godina nažalost nemam ga više a onda sam kupio jedan damov teleskop 270  duljine koji i dan danas imam na njega sam najviše ribe ulovio i još ga koristim star je sigurno 35 godina al je u izvrsnom stanju
Poruka od: Olovo poslato 27 Septembar 2009, 21:56:13
moj matori je imao nemacki lakirani bambus trodelac nesto rucno radjeno ,strashno , chuda je sa njim pravio , imao je i halter   za maqinu..ja nisam smeo da ga pipnem!
Eno ga i sad pricha o tom stapu..
Poruka od: dushann poslato 27 Septembar 2009, 22:23:12
Zelena Germina i Rivalova 3-ka mašinica :tongue: našao kod dede na tavanu, obrisao prašinu i pravac na Dunav a kad sam upecao bucova od 2kg  niko srećniji od mene. :smiley: :cheesy: i od tad...  smiley065 smiley031
Poruka od: predator65 poslato 27 Septembar 2009, 22:55:27
Štap"Germina" 180 i mašinica "Shakespeare 2006 gg"...zlatno doba kad se gazilo po ribama :takoje: :takoje: :takoje: :takoje: pre nekih 30-ak godina,a prvi varaličarac "Milo shotterspin 210",a mašinica SPRO-za klena....
Poruka od: damjan poslato 28 Septembar 2009, 09:21:12
moj licno prvi stap,je bila pecaljka od 3.60,neka kombinacija karbona i fibera,doneo mi je cale iz nemacke 91god,ala sam se navadio ribe sa njom,inace sam pocetak ribolovacke karijere zapoceo sa caletovim germinama,svog prvog amura od 9kg sam uhvatio na belu providnu germinu sa kracenim vrhom,hehe ja sam samo uhvatio stap i vristao dok cale nije dosao da preuzme stap, samo sam gledao da me ne odvuce,to su bili lepi trenuci.
Poruka od: jugov poslato 28 Septembar 2009, 09:53:58
prvi štap Zelena Germina, sa crnom činimise Dam mašinicom, doneo mi deda iz Švecke na poklon. štap ćale posle dao nekom prijatenju da ima za pecanje, a mašinica stoji negde u vikendici. (neispravna) ni posle pet godina lik nije vrati štap. a koliko ga znam neće ni vratiti.  nije   :rolleyes:  da vrati.
Poruka od: budens72 poslato 28 Septembar 2009, 14:17:36
prvi štap,pre tridesetak godina, ruski teleskop bez karika 5m,a pre toga dedina žuta Germina 2.10
Poruka od: pecolovac poslato 28 Septembar 2009, 16:37:39
   DAM RV 2.10 t.b. 2~15gr. Pre sto godina... I citav i dan danas!!!            smiley001
Poruka od: sm7 poslato 28 Septembar 2009, 16:44:50
Bambus, pa crvena germina koju su mi roditelji poklonili za Božić.... :takoje:
Poruka od: mi-ne poslato 28 Septembar 2009, 23:33:13
Prvi stap-"posudjena" pritka(za mahune)iz baste :tongue:
najlon-tanka bakarna zica :smiley:
udica-od aluminijumske zice :clap2:
Danima sam cekao na odobrenje od roditelja da idem sam na vodu :help:.Komsija me gledao kako vazda cekam da na "sistem" dodje riba :huh:,pa je morao nekoliko puta da intervenise kod mojih roditelja-"onaj vas ce bit pecaros,treba mu pecaljka" :takoje:.
Problem-udica mnogo ostra stvar,a deca sitna :sad:.Ipak stigao je prvi bambus i "zlatna kornjaca"(najlon),peruska od guske i udica(prava) smiley001.Prvu masinicu doneli roditelji iz Rumunije :no:,ubrzo potom posudio je bratu "da malo peca",odnekud dodje neka krava da pije vode i nagazi na masinicu :eek:.
Sledeci je bio ruski,zuti,teleskop i t.d.
Poruka od: pikeman poslato 28 Septembar 2009, 23:49:54
I ja sam imao te Ruse.  :takoje: Prvo žuti, kasnije i braon teleskop.
Poruka od: žilo Os poslato 01 Oktobar 2009, 15:05:54
moj prvi je štap Roby mušičar, mada nism nikada mušičario.Kupljen u Osijeku, 1974g. u diani tada,ako se dobro sjećam, jedina trgovina za lov i ribolov.još uvijek ga imam.Sad Marko s njim babuškari.(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi34.tinypic.com%2F25q2t.jpg&hash=2168d33efaa7c1c20f0d8f30a2d1e15ee9927ba1)
Poruka od: voja poslato 01 Oktobar 2009, 19:39:29
Crna germina 2.10 i sekspir masinica ona klak..klak..mali sam bio pre skole ,neko mi navezo olovo i udicu i zakacio kedera za ledja
Meni bilo dosadno pa sam sistem svaki cas vadio, zabacivao,vadio i dum smudj od celih 750grama  smiley007
Mora da me je neko gledao iz prikrajka i posle tu moju deciju,nestrpljivu tehniku nazvao muvanje  smiley096
Poruka od: Olovo poslato 02 Oktobar 2009, 00:58:24
 :rlol: :rlol:sve je stalo samo deca rastu!!
Poruka od: perhanche poslato 02 Oktobar 2009, 08:48:32
narandzasta Germina i na nju pecanje kedera,bele na plovak,dubinjak na kedera,varalicarski stap ....sve je radio i mislim da je i dan danas ziv kod jednog mog prijatelja ...a stara je oko 25 godina...
Poruka od: STUKOLOVAC poslato 05 Novembar 2009, 21:39:19
Dedine zelene germine stogramci i neki balzerovi teleskopi od 3m,doneo mi cale iz svajcarske.nisam imao masinice za sve pa sam stalno nesto prebacivao i tako na 0.40 kornjacu najlon pecao i stuku i smudja i babusku i...sve to i ulovio!e,lepa vremena...  :thumbup:
Poruka od: baćko poslato 05 Novembar 2009, 22:26:05
Citat: budens72 poslato 28 Septembar 2009, 14:17:36
A ja ti dedu neznam da je pecao na tu germinu , uvek sam ga viđao sa  bambusima. Inače moj prvi štap sam sam napravio od polusuvog jasena, u to vreme sam eksperimentisao i sa leskama bile su puno ravnije ali kao što sam već negde napisao otac mi je kupio prvi bambus , bio je ogroman četiri metra a na vrhu debeo kao  prst. Jedva sam ga nosio , verovatno me je taj štap i urekao pa zbog njega nisam nešto mnogo ni porastao, ha,ha, ha , ali mi je ipak to bio najdraži štap u mom životu i na njega sam bio najponosniji. :takoje: smiley003 smiley001
Poruka od: budens72 poslato 06 Novembar 2009, 10:36:04
Deda je tu Germinu koristio samo za varanje štuke u kasnu jesen i zimi dok led ne okuje,a bambuse je uvek koristio za dubinku  :ok:
Poruka od: Vlada lo poslato 26 Novembar 2009, 23:21:31
Ako ne racunam petljase ili kako se na Drini zovu takmicarci,prvi stap mi je bio neki teleskop dam jedno 300gramac i tezio je bar 2 kg.A ja sa njim pecao klena  :rlol: :rlol:To je bilo ne tako davnu ravno pre 10god.Posto sam ja jako svez kao ribolovac a varalicarim od 2003 ili 4 nisam sad ni ja siguran.Znam samo da je te godine izasla symetra fg mislim(posle nje vise nije ni bilo symetre)i stap Abu Konolon novi model
Poruka od: Nebo poslato 27 Novembar 2009, 15:57:00
Žuti Šekspir isto tako i mašinica, 2 metra i 70. Sav tetkin, strinin, i ne znam više od koga sam džeparac istresao, ostao negde u ratnom vihoru u Kaštel Starom, mnogo sam škobalja a i na moru cipala napecao tada...jbga bilo sve dobro tada
Poruka od: sinhron poslato 02 Januar 2010, 18:37:05
kada sam imao sedam godina,gledao sam kako neki brka peca ribu na neku motku. teren za fudbal je bio veoma blizu kanala,pa sam poceo sve manje da jurim za loptom,a sve vise da spijuniram brku.
virio sam iz neke trske,misleci da je zabranjeno da se gleda. sledeceg leta su moj otac i moj kum krecili sobe kod nas i,posto smo im smetali,oterali su mene i mog kumica da se igramo. on je predlozio da odemo do kanala na pecanje. iako smo se odlicno poznavali i ziveli jako blizu jedan do drugog,nisam znao da zna da peca. on je otrcao do kuce i poneo jedan stap od bambusa.
za nekih pola sata ulovio je cetiri babuskice i mojoj sreci nije bilo kraja. to je bilo to,upecao sam se za ceo zivot.  smiley145  odlucio sam da napravim svoj stap. to je izgledalo ovako:
stap je bila jedna pritka od ZOVE kojoj sam oljustio koru. celog sam ga izlepio izolir trakama crne,zute i plave boje. umesto motalice-dva eksera zakucana u motku sa razmakom 15 cm.
sprovodnici su bili od nekih klinova koji su se koristili za tapaciranje namestaja. najlon sam dobio od mreze za komarce (nekada su se mreze za komarce pravile od pletenih najlonskih niti).
plovak - zna se ,pampur od flase ( kasnije sam koristio drvenu olovku i neprevazidjeno guscije pero). udica - klestima savijena cioda. cuvarka-dzak za krompir.na kanalu sam veoma uspesno pecao babuskice. celo moje drustvo je pocelo da pravi slicne stapove,jedino su mom komsiji roditelji kupili neki zuti dvodelac i vir masinicu. celo drustvo i dalje se bavi ribolovom,sem tog komsije.
kasnije sam dobio dva stapa od kuvanog bambusa koji su bili neunistivi. moj brat od ujaka,dugogodisnji ribolovac,koga sam retko vidjao,mi je redovno poklanjao udice,svoj stari najlon i olovo.
guscije pero dugo nisam menjao. burazer me je naucio da vezem udicu kako treba,a ne mojom metodom "100 cvorova". prva riba koju sam upecao je zeleni karas koji je progutao udicu do guze (ubo me u prst dok sam ga skidao). prosle godine sam poklonio svom drugu par starih stapova i masinica. nisu mi nista znacili,ali mi je zao sto nisam sacuvao svoju prvu motku,da je bar malo drzim u ruci i vratim se u detinjstvo. ne secam se ni sta sam uradio sa tim stapom. eto,kad pomislim na njega,stignu me emocije  :sad:
nadam se da se nisam previse udaljio od teme... ko razume,shvatice
Poruka od: steva trd poslato 10 Januar 2010, 16:21:09
Shimano katana 20-50g lepa uspomena som 9kg na njega  smiley001 smiley003
Poruka od: Vlada lo poslato 10 Januar 2010, 23:59:46
Na starom cd nadjoh moj prvi varalicarski komplet.Tu su i moje prve varke.Kao sto rekoh 2004 sam postao varalicar ozbiljan  :takoje:. (https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg64.imageshack.us%2Fimg64%2F4046%2Ff1030026.jpg&hash=96e2ef4519cb378e770e4b456d5ba885351f9b30) (http://img64.imageshack.us/i/f1030026.jpg/)(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg64.imageshack.us%2Fimg64%2Ff1030026.jpg%2F1%2Fw1840.png&hash=92c70cbc59f23a3ab9590363a4f00e72247a634e) (http://g.imageshack.us/img64/f1030026.jpg/1/)
Poruka od: jamal poslato 11 Januar 2010, 01:11:16
prvi moj stap je bila germina 1,80 koju mi je otac dao!Snjom sam pecao sve do cetvrtog razreda osnovne pa me je cale unapredio  poljskim teleskopom zelene boje koji je imao srebrnu nalepnicu sa ribom na njemu!Sta je taj riba nahvatao! :tongue: :tongue: :tongue:
Prvi koji sam sam kupio krajem devedesetih je bila shimano catana bolognese 6 metara teska pola kile!   :rolleyes: :lol: :rolleyes: :lol: :rolleyes:
Poruka od: khorv174 poslato 04 Februar 2010, 10:56:29
moj prvi stap su bile germine 2.40m jedna siva druga zelena i vir 103xl masinice više ih nemam mjenjo ih za nešto bolje
Poruka od: tićo poslato 11 Mart 2010, 13:15:14
Moj prvi štap neki ruski teleskop žute boje mislim da je imao 4 m. bio je težak kao olovo jedva sam ga držao sa dve ruke. stric me odvede na Ministarske bare koje nažalost nepostoje,pametnjakovići ih zatrpali. i tu ti ja uhvatim svog prvog šarana,naravno na hleb. :smiley:
Poruka od: Vladimir poslato 17 Mart 2010, 01:15:05
Prvi štap koji sam dobio od brata bio je dvodelni Silstar, nešto malo više od dva metra dužine, male težine bacanja, izvadio gomilu babura i razne bele po kanalima, nažalost brzo precvikan vratima od juga.  :sad: A prvi štap koji sam kupio davne '97 bio je DAM teleskop, plavi, 2.70 dugačak, tb. 50-100 gr. , u maloj ribolovačkoj radnji koja se tada nalazila u kneza Miloša, ako se neko seća. Ove zime sam ga penzonisao, al će ostati kod mene dok sam živ. Nema šta mu nisam radio, sav je izgreban, prošao sito i rešeto, al i dalje je jak kao prvog dana. :ok: Takvih štapova više nema...  :no:
Poruka od: Imre poslato 17 Mart 2010, 20:26:48
Moj prvi štap DAM 180cm još ga i sad imam ,manji sin voli sa njim da varaliča jer je jako elastičan.
Poruka od: profesor poslato 20 Mart 2010, 23:23:14
moj prvi stap je crni bambus iz dva dela sa keramickim sprovodnicima nesto malo preko 3m a drzac za masinicu je bilo dva prstena od creva za vodu i tu uglavljena masina,mala dam kvik.  :wink:
Poruka od: kris84 poslato 29 Jul 2010, 21:46:15
I moj prvi je bio ruski teleskop od 4 metra bez provodnika, a težak kao da je od olova pravljen...bbilo je to sredinom 90-tih...ala se taj navadio babuški, a najviše za vreme bombardovanja '99... :cheesy:
Poruka od: Imre poslato 29 Jul 2010, 22:22:56
Jel braon boje ? Ja sam od takvog ruskog sa provodnicima napravio meredov za feeder. Neuništivo. :ok:
Poruka od: Panonski Mornar poslato 29 Jul 2010, 22:24:31
Još ga imam štap je odličan i nije toliko težak  :ok:
Poruka od: Imre poslato 29 Jul 2010, 22:34:53
Nije ni ovaj moj težak ,zato sam i napravio praktičan meredov od njega. :takoje:
Poruka od: juzba poslato 29 Jul 2010, 22:48:10
Moj stari još uvjek ima te štapove i peca na njih :ok:
Poruka od: kris84 poslato 30 Jul 2010, 07:26:04
trebalo bi da su i moja ta 2 živa...pogledaću kad odem na godišnji kod ćaleta u ponedeljak, pa možda može nešto i da se napravi od njega  :cheesy:
Poruka od: tićo poslato 30 Jul 2010, 10:49:42
Ja mislim da su svi imali te "čuvene" štapove za jednu črvenu.
Poruka od: Olovo poslato 30 Jul 2010, 10:53:12
jel se secash onih godina kada su dolazili Chehoslovaci i prodavali germinchuge i 300 cuda  za 1 chrvenu..e to su bili dani, kupish komplet kamp- shator, stolice i kuvala i svega za 2 chrvene..
Poruka od: tićo poslato 30 Jul 2010, 11:00:47
Ja još uvek imam šator, fenjer i još sto sitnica koje sam kupio za črvenu, e to su bili stvarno dani  :lol:
Poruka od: kris84 poslato 30 Jul 2010, 12:57:48
e vala ja se toga ne sećam, ili sam bio veoma mali ili me još nije ni bilo  :eek:
Poruka od: juzba poslato 30 Jul 2010, 13:11:35
Imam i ja šator iz tih vremena, i još je uvijek kao nov :ok:
Poruka od: ellesar poslato 30 Jul 2010, 13:15:24
A moj zuti rus je keva rastavila i vezala paradajz za njega :lol: :lol:
Godinama sam pecao na trsku,obicnu,deda doneo germine i daiva masine iz Nemacke al` meni trska bila milija.
Kasnije mi cale uzme silstar teleskop i sporteks makinu(aurometal Subotica)imam ih i danas.
Prvi stap sto sam sam kupio bio zebco hipercast 3.00,kad je cale cuo kolko sam ga platio `teo da ga slomi :lol: ,al` nije mogo` :lol: :lol: :lol: pa mi rek`o da necu imat` sta za jesti jednog dana :smiley:.
Stvarno nerazumeju ljudi tudju strast :takoje:
Poruka od: pikeman poslato 30 Jul 2010, 13:17:16
Sećam se Zebco Hipercast-a, tad je bio hit.
Poruka od: dushann poslato 30 Jul 2010, 15:10:25
Imam i ja od Rusa stvari :takoje: eh kad se setim za črvenu se baš lepo moglo pazariti :cheesy:

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi32.tinypic.com%2F2ih1qhi.jpg&hash=b0f877517eb6cfa66205f2bf5277c6796000554d)
Poruka od: Olovo poslato 30 Jul 2010, 17:03:51
ajmee sada si me vratio u detinjstvo sa ovom ''zutarom'' !!

Meni je to ko klinji bilo tesho ko tuch, a djed se samo dere; ''pecaj te kedere  ,prazna mi kanta sta blejish ..a secam se ko juce kederica bila ko 3 kutije cigara,a on meni ovo u ruke..
Poruka od: toktiz poslato 09 Oktobar 2010, 11:46:19
Citat: dushann poslato 30 Jul 2010, 15:10:25

E ovaj drugi je bio moj prvi štap
Poruka od: LugeR poslato 09 Oktobar 2010, 18:58:53
Prvi stap,masinica,najlon,udice i plovak,sve u blister pakovanju kupio sam u prodavnici SPORT.Uh, koja sreca,kad se sjetim  :smiley:
Poruka od: tićo poslato 11 Oktobar 2010, 13:29:48
Neki dan sam naletio kod komšije na žuti ruski teleskop, ali gane nov nemogu da verujem, kada sam ga uzeo u ruku a on težak kao tuč, a savio se kao kifla. Još uvek nemogu doći sebi da sam na to pecao i hvatao ribu.
Poruka od: Perisha09 poslato 11 Oktobar 2010, 15:40:13
Moj prvi stap ( ne racunam pritke za boraniju  :cheesy: ) koji sam dobio za sedmi rodjendan je Silstar carbon composite, duzine 2,80 m, akcije B40-60. Jos uvek ga ponekad ponesem na vodu, ali mislim da je zasluzio da ode u penziju  :tongue:
Poruka od: banajk poslato 27 Oktobar 2010, 20:18:01
Pozdrav svima

Moj prvi (2kom) i sadašnji omiljeni Silstar et 3120 270 30-40 zeleni Kupio mi ćale ne zman kad jer do pre 2 godine nisam bio ni10 puta na pecanju a kao 13-godišnjak sam sa društvom imao sojenicu na Jojkićevom kanalu u šumi eeeeeeee.........  Pecam i sada sa njima i čak sam  kupio jedan da imam za rezervu .
Poruka od: kviskons poslato 27 Oktobar 2010, 20:46:47
Bambusi i samo bambusi pre oko 45 godina. :cheesy:
Poruka od: bladerizer poslato 30 Novembar 2010, 00:35:07
ja sam koristio neke caletove matore germine sa kojima si mogo vola izvuci iz kanal,ali naj omioljeniji je bambus dvodelni koji mi je mama kupila za 8 rodjendan.
Poruka od: alekspap poslato 30 Novembar 2010, 10:34:47
Prvi štap koji sam imao bio je petljaš od 3 metra sačinjen od 3 različita petljaša,stari najlon-mislim kornjača,udica šaranska-papagajka,plovak od pera... :lol:. Deda i otac od svojih polomljenih napravili meni da se učim i tako je počela bolest. Hvala im! smiley033
Poruka od: profi012 poslato 30 Novembar 2010, 17:44:37
Moj prvi dvodelni varalicarski stap koji sam dobio na poklon bila je Daiwa Power Mesh 3.05 15-55gr. I dan danas zalim sto sam ga prodao. A nikad nisam video tu gramazu stapa,ni u jednom katalogu.
Poruka od: dovlaM poslato 14 Januar 2011, 03:50:29
prvi stap je bio jasenov stap, pa onda germina nandzarsta , a polse su se redjali :)
Poruka od: ctpaba poslato 14 Januar 2011, 08:00:26
Eh moj prvi stap je bio motka od 2,5 metara od leske, najlon sto sam nasao umrsen pored reke, pampur od vina, olovo od kleme sa akomulatora i udica kupljena u Sportu :)
Poruka od: Jura ZG poslato 23 Januar 2011, 21:20:42
Germina 2,10 crvena
Poruka od: Draya poslato 24 Januar 2011, 18:09:37
Neki Cormoran od 2.10/5-25, dan danas placem za tim štapom, ukraden :sad:
Poruka od: zivko_89 poslato 24 Januar 2011, 18:15:55
cormoran eurocor....bio sam 1.razred kad mi tata kupio....za vreme bombardovanja sam hvatao klenove u reci u selu....ne znam gde mi je taj stap.... :no:
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi56.tinypic.com%2Fig9bbm.jpg&hash=ccd4b93a02f64bf6afe883155d03c329e2338799)
Poruka od: bigmaster poslato 24 Januar 2011, 19:07:02
Germina, naravno  :tongue: i danas jos u funkciji  :thumbup: . Sa njom izvukoh tada meni najslađeg šarana, eh ne naravno nisam ga pojeo smiley197 vracen je nazad u vodu  :takoje: :takoje:
Poruka od: vulp poslato 24 Januar 2011, 20:05:44
Moj prvi je bio bambus, mali crveni pluteni plovak, na udici komadić gliste i naganjanje grgeča kraj najbližeg grma dok su veliki dečki čekali šarana... :smiley:
Poruka od: Rajo poslato 24 Januar 2011, 20:16:44
Moj prvi je bio drveni ( ljeskov mislim ) struna i pribadača savijena ko udica , muhe ručno ulovljene i sava i bjelikice  :ok:
Bilo je to prije 27 ljeta  smiley033
Poruka od: PERCH poslato 24 Januar 2011, 20:26:03
 bambus,plovak pero od guske.proizvodjac nepoznat,tezak ko tuc,najlon -mozes slepati camac.Poklon-ja najsretnije dete na svetu.40 godina tome ima a i dalje me lepe uspomene vezu za to vreme i prve korake na vodi :bye:
Poruka od: Mrnjavcevic poslato 29 Januar 2011, 20:45:05
Bela Germina 2.1 m.I danas pecam (mada redje), sa njom.Sta ces nostalgija.  :ok:
Poruka od: djole kac poslato 29 Januar 2011, 21:57:26
  Bambus  :tongue:
Poruka od: Nemesis poslato 04 Februar 2011, 01:27:36
Citat: Mrnjavcevic poslato 29 Januar 2011, 20:45:05
Takodje ta bela germina, samo sto sada nemam pojma gde je... :huh:
Poruka od: Baca poslato 04 Februar 2011, 02:09:07
moj prvi stap germina plava 2,10 i neka masina koja je isla u taj komplet a posle toga silstar 3m teleskop t.b. 10 30 g sta se na taj stap sve nahvatalo i jos ga imam  :cheesy: a od tad proslo dobrih dve i po decenije :D
Poruka od: genjura poslato 09 Februar 2011, 23:08:00
silstar teleskop 3mt kupljen davne ´85 godine napeco sam se sa njim svega i svačega i mislim da bi peco i dan danas da mi ga sin nije ostavio na dunavu :sad:
Poruka od: Berserker poslato 15 Februar 2011, 21:49:39
moj prvi stap je bio bambus, tata mi ga kupio. drugi neka mala germina koju sam dobio od dede, kad sam krenuo u prvi razred...
Poruka od: KoDar poslato 14 April 2011, 21:00:54
Moj prvi štap naslijedio sam od pokojnog tate. Bio je to bambus. To je jedino što sam od ikoga, ama baš ikoga, dobio za ribolov. Sve sam kasnije sam kupovao i kupujem.
Poruka od: emissary poslato 19 Maj 2011, 11:53:49
Naravno narandžasta (oker) Germina 2.1 ... Još je imam ali slabo koristim do duše stalno ide sa mnom na vodu...Stara je oko 30 godina...
Poruka od: Nebojsa92 poslato 20 Maj 2011, 00:57:18
Za pocetak posto sam nov, pozdrav svim clanovima foruma :)
Moj prvi stap je Daiwa Krospack Carbon od 2,4m sa CSI Quick 30 i sve to puta 4 :D Cale kupio u Nemackoj kad je bio sa firmom :D A prvi plovak Goldstar Viking 3m :)
Pozdrav iz Vrsca :)
Poruka od: biber poslato 29 Maj 2011, 23:56:46
Bambus.Uh ala sam ga voleo.Steta sto ga nisam sacuvao.
Poruka od: duulence poslato 30 Maj 2011, 22:05:52
Joooj,moj prvi štap beše jedan mali đuti štapić,mislim da je 1,8m,neodoljivo podseća na germinu,samo je mnogo lakši,podseća na današnje pičer štapove,ubilo se za belu ribu.Pre neki dan sam ga iskopao iz šupe i namontirao,mašinicu nisam mogao da nađem pa sam stavio jednu malenu i poklonio ga kumčetu koji ima 5 godina.Mene je dobro služio i baš sam se obradovao kad sam ga našao
Poruka od: MadScientist poslato 08 Jun 2011, 14:02:16
Prvi stap koji sam dobio i kojeg se secam je bio D.A.M. koji je i dan danas u funkciji. Dobio sam ga dok sam jos bio klinac pre oko 10 godina, mozda i vise ko ce ga znati.

Dugacak je 3m, ali ne secam se koji je model u pitanju, mada je slican modelu OnLiner Tele Spin
Poruka od: ZemunskiRibolovac poslato 10 Jun 2011, 13:23:38
Prvi stap.........
Dobijen za 5 rodjendan od kuma (stap i masinica marke se ne secam)
Nepostoji ta riba koja nije upecana na njega..Koristio sam ga do 7 godine..Onda me zadesila nezgoda -.-
Kum me uvek vodio na Stuku i belu ribu.Stalno sam menja na stapu kad navatam kedera onda presecem silt i povezem sve od pocetka samo sto stavim balerinu i trokraku..
Jednog dana cale se nasao pametan i kaze ajde sine da ti ja pokazem sta je ribolov i odvede me da pecamo sarana.Prvo i jedino pecanje da me nije zanimalo da gledam u stap i saran ga je povukao i ubacio u Tamis :'(
Poruka od: zagi poslato 11 Jun 2011, 22:35:22
moj privi stap je bio bambus trodjelni
Poruka od: zecos poslato 12 Jun 2011, 09:37:04
D.A.M  i šekspir germina zelena mogo si spojit krajeve to su bili dani odeš na dravu i pogubiš ocu sve blinkere koje ima  :sad: a stari kaže :clap2:bravo sine sad si bio i nemoj više ič
Poruka od: vvuukk poslato 21 Jun 2011, 09:45:03
ha,ha...pa vi ste svi poceli ribolov kao profesionalci,sa PRAVIM stapovima...moj prvi je bio,nekakva letva,koju sam skinuo sa tavana,a bilo ih je dosta i ko zna gdje ih je stari upotrebio,profila otprilike 20x20 mm,duzine oko 2 m,plovak,pluta,vinski cep,sa cackalicom,a udica,a njih smo bas imali,to je tek prica,iglice od kosulja...brat je imao slican profesionalni pribor,sa razlikom sto je imao kvalitetniji stap,mislim na marku...bila je to pritka od mahuna...bila je to negdje 1975. god.i tako smo mi djecaci iz trna kraj b.luke-laktasa,usli u sve ovo...pecalo se na rjecici bukovica,koja se ulijeva u vrbas,al nedaj boze da smo smjeli i pomisliti,da pridjemo 100 m od usca,kakve  bi to batine bile...tih godina silan skobalj je ulazio u mrijest,u tu rjecicu,samo kad bi ga mi znali loviti...nase su bile krkusice,sapace,po koji klenic,zekica...i tako cijelo ljeto...vidi stari odnio vrag salu...djeca ne odustaju...provaljuju ga sa kolcevima po selu...a on druga faca po rangu u selu...presjednik opstine,pa on ...zastavnik...ha ha ha...nema dalje,pade i prva zelena germina i sekspirka,ako me sjecanje sluzi 2006 je pisalo na njoj...brat dobio neki zuti dvodjelac,zapakovan lijepo u tvrdu prozirnu plastiku,pao je na ambalazu,ha ha ha...bolje sam prosao...e onda krenemo na strugove u zap.slavoniju,sa ocem i zetom...u tadasnje carstvo stuke,na cijelom prostoru bivse jugoslavije...kad iz pravca bos.gradiske predjes savu,ides prema auto putu i okucanima,skrene se na lijevu stranu u selo gredjani...picis kroz slavonske sume...sjecam se i nekih raskrsnica po tim sumama...al stari su znali tamo dolaziti...ma svih ribljih vrsta ko u prici...dalje je sve istorija,koja vec traje 36.godina...tacnije od moje pete godine...mjeseci i mjeseci provedeni na vodama,kise,snjegovi,minus 16,oluje,gromovi,zavaljivanja u nesvjest od sunca,strasni bolovi u glavi,zbog odsjaja sunca na vodi...al odustajanja nema,prejaka je bila,ta virusna zaraza-rjecica bukovica...poz iz b.luke
Poruka od: biber poslato 21 Jun 2011, 09:52:20
DAM od 3 m.Bio je odlican.Lagan sto je bilo bitno.Da je citav(stric ga polomio,kao i vecinu stvari sto unisti) i dan danas bi ga koristio.
Poruka od: bigmaster poslato 06 Jul 2011, 22:41:50
 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:  E Vuce jesi me nasmejao, prvo tvoj nick onda poruka. Pa po tvom pisanju kao da si '41-e poceo da pecas a ipak to bese '75-a, pa zar tad nisu bile najlepse godine u EX YU.  Mada kako nas ovi sa vlasti vode u nemastinu svi ce mo mi uskoro pecati na letvu  :rolleyes:  ....
Jedva sam pohvatao sve konce u poruci, skaces sa teme na temu  smiley033 smiley033
Poruka od: vvuukk poslato 07 Jul 2011, 00:02:05
nick je uglavnom svugdje isti...vuk me i zovu od djetinjstva...a prvi stap...ha ha ha...kod mog pok. oca je uvijek bilo pravilo-prvo moras da se dokaazes i budes uporan,a tek onda on  nagradjuje...pa vojska je to...ha ha ha...pozzz...
Poruka od: salebus poslato 31 Jul 2011, 15:13:37
Citat: MadScientist poslato 08 Jun 2011, 14:02:16

znas li gde bi mogao naci sada da kupit te stapove? Pozz sale
Poruka od: zankiki poslato 03 Avgust 2011, 23:51:53
bambus, otprilike oko 3-4 metra. iz jednog dela. Onda ga je ćale presekao i stavio parče cevi da može da se sklopi na pola. Uparen sa nenadmašnom mašinicom tog vremena VIR100 :)

a sada džidži midži fideri, bejtraneri i ostalo.....
Poruka od: Nikola007 poslato 11 Septembar 2011, 20:37:36
Pozdravi vukovi ;) imam 14 godina ali poceo sam da pecam sa 5 god. i  tad sam se tek ucio :)  i moj prvi stap je bila Zuta Germina koju sam dobio od tate a posle nekoliko dana mi je kupio silstarevu masinicu cx 30 sa kojom i dan danas pecam...Za GERMINU nemam sta da pricam imam 3 germine tu prvu zutu onda zelenu i crvenu jako sam zadovoljan sa njima ;) Odlican stap i jako jak...;) Bistro i pozdrav!
Poruka od: Sp1tF1re poslato 12 Septembar 2011, 08:28:19
Uf tolko je proslo od tada da postoje samo flesevi u mozgu smiley205 ,- kako idem sa babom da mi kupi stap i masinu , cujem negde u pozadini glasove roditelja koji ne odobravaju kupovinu,kao u fazonu," bolje da ga je obukla,ili obula,jer treba da upadne u vodu da se udavi ..."Radnje se ne secam u centru ali se secam da je "zelena germina"Made in DDR i makina "Pflueger"Madi in Japan u mojim rukama i siguran sam "zlatna kornjaca"najlon moja sreca nije imala kraja smiley077 ,trcao sam da ovakve darove objavim celom svom drustvu,jer mi se tad cinilo da sam postao neko mnogo vazan.   E zaboravih pflueger je morao vodjicom najlona da udari u stopu masine, kako bi se zatvorila vodjica najlona e ja za to nisam imao snage :showoff: :lol:
Poruka od: Блок_64 poslato 24 Septembar 2011, 20:26:53
Caletove germine
Poruka od: bole 78 poslato 16 Januar 2012, 22:47:45
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F6f1duw.jpg&hash=631003d6f14c6291607ddbb7a9f5a3400f9af65f) moj prvi i najdrazi stap je ova germina bez karika koja je pre skoro 30 godina bila ostvarenje svih mojih zelja  :ok: skoro da se zagubila u par selidbi,ali nekim cudom sve to je prezivela i sada ceka malu restauraciju pa ce u ruke mog klinca...a ove tri slicne germine (1,5m- 10gr) sam potpuno nove slucajno nasao u jednoj prodavnici pribora i bez razmisljanja kupio da moj prvenac ima adekvatno drustvo :lol: :lol: :lol:
Poruka od: marioK poslato 17 Januar 2012, 19:24:12
Moj prvi štap bila je ljeskova trklja, a ozbljan blinkerbio je neki shakespeareov bijeli 1,60m. Još je na životu i cijeli.
Poruka od: maric1 poslato 26 Januar 2012, 15:15:15
Prvi stap hm..leska dugacka tri metra tada sam imao 3 godine pa mi je cale pomagao,posle njega bambusov neki od 4m tezak kao tuc hahahah..sad ih imam vise od tubertinija preko shimana :)ali leska je leska to je bilo pecanje :)
Poruka od: RedZmaja poslato 26 April 2012, 00:46:27
Moj prvi stap je kineski takmicarac od 3m, sa njim sam harao od 7 do neke 10 godine, malo kasnije preuzimam vece takmicarce do 5m pa caletove germine od 2,70m. A prvi stap koji sam sam kupio sa nekih 13god je bio isto kizez dubinac koji je pukao na pola za olovom od 40 grama  :cheesy: Valjdali smo se od smeha  :lol: :lol: :lol:
Poruka od: sergio poslato 05 Jun 2012, 23:52:32
Moj prvi štap je bila germina 190 cm i neka stara šekspir mašina,štap još cuvam a prošlo je skoro 30 godina.
Poruka od: sremac13 poslato 06 Jun 2012, 00:39:36
ja sam imao dva prva štapa, jedan dvodelni sa bakarnom žicom umesto mašinice
i drugi žuti poluprovidni teleskop, takođe bakarna žica umesto mašinice :)

E kakve su se babuške na njima hvatale na galovici, to su bila vremena  smiley033

A sad prokletinje kedere nose kući, gladne godine  :veryangry:
Poruka od: sofronije poslato 06 Jun 2012, 08:11:18
Prvi zvanicno kupljen meni negde oko 80-te u prodavnici Sport u Bgd.  zuti sekspir teleskop od 3m, i DAM makina ziv i zdrav i dan danas sa manjim ostecenjima
Poruka od: blinker poslato 06 Jun 2012, 12:56:34
divlji bagrem :)
Poruka od: milek poslato 06 Jun 2012, 13:59:37
Poceo ko i vecina sa bambusom,pa sam onda dobio od teche neku sivu germinicu mislim da je 1.8m i sekspir alpha masinicu
pa onda neki cehoslovacki teleskop 5m od fiberglasa,jao majko mrtav teret,odakle mi bilo snage da ga drzim po ceo dan nikad mi nece biti jasno.Imao sam tada oko 7-8 godina...
Poruka od: ikic poslato 23 Septembar 2012, 18:50:10
Shakespeare teleskop 3.60 star 40 godina jos sluzi
Poruka od: Trksi poslato 23 Septembar 2012, 19:28:50
 Moj prvi stap je bio ljeskov stap i plovak od guscijeg pera. Sa sest godina sam poceo pecat sa ljeskom i od caleta uzeo izolir traku i obljepio cijeli stap samo da se razlikuje od mojih pajdasa.
Dok sam ziv pamticu te batine od starog zbog izolir trake  :wink: traka je bila sa nekim crtama zuto zelena  :bye:
Poruka od: keno poslato 23 Septembar 2012, 21:18:19
I moj prvi stap je bio ljeskov ringle smo pravili od bakarne zice pricvrscavali ih izolirkom. Plovak je bio plutani cep a masinica je bila zasarafljena spulna od silka  smiley002
Poruka od: riboLovacJoca poslato 11 Oktobar 2012, 07:38:10
Počeo sam da pecam u loše vreme (dobro za ribu ali loše za novčanik).
Godina je 1994-1995.

Moj prvi štap bila je debela trska dužine oko 2m, ubrana na kanalu gde sam i pecao (selo Preliv, pored Besnog Foka).
Najlon, guščije pero i par udica poklonio mi je brat od strica moga dede koji je bio strastveni pecaroš.
Pokojni deda Mile sa Foka (pravi laf i za.ebant) i mene i ćaleta navukao je na ribolov.
Najlon je bila, naravno, kornjača, stim što mi je ćale kotur pričvrstio za dno štapa i napravio mi sprovodnike od izolir trake (između trske i izolir trake išao je papir kako se najlon ne bi lepio). Ličilo je to na praistorijski mušičarski set :)

Lovio sam tada babuške, crvenperke, deverike i linjake kao blesav i potpuno sam se zarazio.
Kao mamac sam obično koristio hleb ali i nešto specijalno, kada me nije mrzelo da hvatam.
U pitanju su bile muve (ove domaće što smaraju).
Verujte mi da je to bio najbolji mamac (nebitno da li je muva bila živa ili mrtva).
Koliko muva toliko i ribe, stim što se sa muvom na udarac čekalo najviše 3 sekunde.
Bela se zaletala kao luda.
Neverovatan mamac koji nisam koristio od tada.
Plan mi je da sledeće leto ponovo pokušam sa pravim muvama da pecam belu.
Kupiću onu lepljivu traku kod kineza pa šta se navata, navata se.

Inače profa na faksu, dok je govorio o odnosu darvinizma i kreacionizma spomenuo je tu domaću muvu kao stvar kojoj nikada nije uspeo da pronađe bilo kakvu korist ili namenu, dok za sva ostala bića  nije imao problema.
Elem, naravno da sam mu pomenuo muve i pecanje bele ribe. Ostaio je malo zatečen a ja sam trijumfalno podigao glavu  :cool:
Poruka od: ckecma poslato 11 Februar 2013, 18:47:40
Mislim da je to bila tatina zelena germina od 1.8 metara koju mi je poklonio.
Poruka od: pauk poslato 13 Mart 2013, 16:53:02
Eeeee, bila su to vremena!
Pokusavam da se setim prvog izlaska na vodu(pecanja) ali ne uspevam, kako znam za sebe pecam.
Prvi stap naravno leska, secam se i dvodelnog bambusa kojeg sam dobio od ujaka duzina stapa
nekih 3m sa nastavkom od bakra sa eksercicima.
Kasnije mi je deda kupio neku plavu germinu 1.8m varalicarska ona jevtina u pakovanju zajedno sa masinicom
nebi mi niko ni poverovao sta je taj stap sve preziveo, bio je cak i dubinac!
A onda je nastupio period pauze, naravno dosle godine kad se samo na zensko misli  :cheesy:

Posle te pauze sam sebi kupio neki cormoran 3,5m cormoranova masinica nesecam se tacnih oznaka ni
performansi. Eto
Poruka od: lkocis poslato 13 Mart 2013, 17:18:08
Moj prvi štap (pre 10 godina) je bio neki kineski teleskopski 2.40 čak sam imao i neku kinesku mašinicu na njemu i naravno najlon 0.40,  pecao sam babušku na plovak.
Poruka od: pedja81 poslato 13 Mart 2013, 17:56:31
germina 2.10  :ok: sad bratov klinac na njoj uci da varalicari  :cheesy:(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F153paox.jpg&hash=bba82d263bc266cfdf097460e45d0f5d42e68ceb)
Poruka od: Toothless poslato 06 April 2013, 00:39:43
Počeo sam kao i većina ljudi, sa ćaletovim germinama, ali prvi štap koji sam dobio je neki dvodelni Abu garcia varaličarac i žuta mašinica Abu Garcia Cardinal 353. Štap je negde nestao u selidbama, a mašinicu sam skoro pronašao posle 1000 godina. Podmazao sam je a ona i dalje radi kao nova jer je sva od metala(old school kvalitet izrade), samo su mi neki banditi u selu izgubili špulnu. Sada jurim špulnu po oglasima kako bih kompletirao moju prvu mašinicu i sačuvao je od zaborava.  :sad:
Poruka od: Amater84 poslato 09 Jul 2013, 14:41:21
Moj prvi štap mi je dao deda, njegov stari četvorodelni štap od bambusa koji je uparen sa mušičarskim čekrkom, mada je meni bio i više nego savršen za plovkarenje klena, mrene, skobalja i bele u to vreme na Jadru i Drini. Prelep štap koji je i dalje u fnkciji ali ga ne koristim, čuvam ga kao uspomenu.
Poruka od: Aleksandar31 poslato 09 Jul 2013, 20:58:55
MOj prvi stap je bio naravno zelena germina od 2.10 posle par godina dobijem od caleta sekspir ekonom od 3m i jedan dvodelni bambus e sta je ta germina prezivela cudo jedno i dan danas uzmem sekspir za lov stuje na plovak i jbg jos vadi ribe ma obozavam ga :smiley:
Poruka od: mikipike95 poslato 18 Oktobar 2018, 12:14:04
ja sam bio pravi srecnik kada mi je teca doneo 3 zute germine sa sekspirovim masinicama 2,7 2,1 i 1,6
pa posle toga me otac obraduje sa damovom kineskom kopijom 3m teleskop  :cool:
Poruka od: glos poslato 18 Oktobar 2018, 12:32:08
Ne sjećam se odakle mi prvi bambus, 4 metra, ali prvi "pravi" štap je bila svjetlo zelena, skoro bež,  tanka germina, koju sam koristio za senk a dao mi ju je stric.
Neka 2 metra dužine, akcije, pfff, smješno nešto. 10 - 30 gr. rekao bih po sjećanju.
Poruka od: VladimirR poslato 18 Oktobar 2018, 13:32:59
Moj prvi štap je bila nekakava bela germina, a umesto mašinice bio je čekrk kad se samo setim (sveta majko) na šta je to izgledalo. Sa mosta reke Kladorube u Kosjeriću izvadio sam najvećeg klena bio preko kilogram na zrno mladog avgustovskog purenjaka bele boje.
Poruka od: sona poslato 18 Oktobar 2018, 13:33:55
Otac pripremio jednodelni bambus kako sam ga nekad zvao kederica,a posle ruski teleskop onaj teski i danas ga imam i ponekad pecam sa njim.Kad hocu da bildujem :ok:.A posle Germine za Dubinku :ok:
Sve je to lepo budi neka secanja ........
Poruka od: glos poslato 18 Oktobar 2018, 13:41:49
E i mašinica je bila neka šekspirova, mala, crna, metalna, sa pokidanom oprugom preklopnika.
Poruka od: sasabosko poslato 18 Oktobar 2018, 23:46:21
Moj prvi bese vrbov prut, srece li moje kad mi kupise za 5 rodjendan neki crni upredeni Silstar od 3m. Pa kad kasnije dobih neku zutu germinu i neku sekspir masinu, pa jos i trodelni bambus, e onda sam postao kompletan ribolovac :lol: Najvise mi je ostala u secanju neka plava daiwa, s miksovanim vrhom, 3,6-8m, mladja braca od tetke mi nekako izgubise vrh, te nisam mogao naci drugi, koliko sam ribe nalovio njim, skoro vidim isti kod cileta na vodi. U konac mi je doslo da ga otkupim od njega, za bilo koju cenu, cemu...
Poruka od: Batica poslato 19 Oktobar 2018, 09:18:14
Prvi stap je bio bambusov dvodelni petljas.
Kupio cale kod Rusa koji su dolazili 80-tih u Srbiju i prodavali razne stvari.
Kasnije sam dobio 3m Siltar petljas. Uhhh sreci nije bilo kraja

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka

Poruka od: Sax poslato 19 Oktobar 2018, 09:53:05
Moj prvi je bio Shakespeare 3m takmicarac a pored njega sam imao i bambusov dvodelac kog sam zvao zucko...
Poruka od: Germina poslato 19 Oktobar 2018, 11:07:38
 Prvi štap koji sam uzeo u ruke davne '74. godine bio je leskovak koji mi je kao klincu u ruke dao dekica iz komšiluka da zabacim koji put i na moju veliku sreću i još veću radost tada upecah svoju prvu ribu....klena, koji mi je tada delovao ogromno. Narednih nekoliko dana sam preplakao tražeći da me svaki  dan vode na pecanje da bih doživeo istu dečiju radost pa mi je pokojni deda kupio bambus, čekrk, monofil zelenu kornjaču i ostale neophodne sitnice. Pošto je bolest brzo uzela maha a ja sam uz ujaka koji je redovno počeo da me vodi na pecanje počeo jako da se interesujem za varaličarenje tako da su morali ubrzo da mi kupe žutu germinu 1.6m, Daiwu 403 i par meppsovih leptira tzv ''vrbin list''.
Nakon žute germine je došao i moj omiljeni štap sa kojim i dan danas često varaličarim soma i štuku, u pitanju je legendarni DAM Airway 2.4m/60g sa prvom generacijom Fuji aluoxid karika koje su verovali ili ne i posle skoro 40 godina varaličarenja (od toga 20-ak godina sa strunama) bez ikakvih oštećenja sem vršne karike koju sam menjao redovno nakon nekoliko sezona upotrebe  :smiley:
I danas mi se čude kolege varaličari što volim da pecam sa tim štapcem jer znaju da sam prvi u gradu imao kvalitetne Daiwe, Sportexe itd.....moja ruka se jednostavno srodila sa njim a imam i apsolutno poverenje u njega da može da se nosi sa svim ribama koje plivaju po Ibru i Z. Moravi  :cheesy:
Poruka od: bojancol poslato 19 April 2020, 00:04:23
Zdravo Svima,

Moj prvi stap koji sam ja kupio je Cormoran blackmaster 240 10-40gr i shimano alivio  masinica.

Interesuje me da li je ovo ok za varalicarenje u Beogradu (Dunav ili Sava)?
Stap mi je dosta lak pa verujem da nije bas za dubinca, narocito jer je preporuceno do 40g tezine na kraju strune.

Hvala najlepse,

pozdrav,
Bojan.
Poruka od: DDj poslato 19 April 2020, 08:08:47
Slican put kao Germina, cak iste godine...

Prvi stap sam dobio sada vec davne '74, kao ucenik sestog razreda, bambus sa cekrkom. Lovile su se fino babuske, zlatni karasi i beovice na selu, gde sam voleo da provodim leto. Vec naredne godine kupio sam 1.6m zelenu Germinu sa Shakespeare 2006 masinicom. Nekako u to vreme napunilo se Garasko jezero puno klena, sreci nije bilo kraja. Par godina kasnije i prva dva "bolonjeza", Shakespeare 3.9 i 5m, fiberglas naravno. Onaj od 5m je bio nevidjena toljaga, ali nije smetalo. Pa odmah i zelene Germine 2.7m za sarana sa Silstar velikim masinama bez preklopnika, Cormoran teleskom 2.4 od grafita...

A prve ribe se covek uvek seca skoro pa kao i prvog poljupca. Na moru, kao ucenik treceg razreda, neka ribica poput pesa ispod kamena, blizu obale, sa motalicom kupljenom na moru. I eto, ljubav ostade vecna:)
Poruka od: sindok poslato 19 April 2020, 11:15:08
Ostali stapovi su svi bili moji jer mi je i cale bio pecaros zagrizeni tako da tesko je reci koji je bio prvi ali prvi kupljen stap bas za mene e to je vec nesto drugo.Direktas Silstar 6m i tezi od mene ali tad pola plate kostao. Dobro se secam uz napomenu -Evo sine ovaj stap neka te dugo sluzi, a ako ga polomis onda cu ja tebe da polomim.  :cheesy: Drag i topao covek. I jos ga imam 30 godina
Poruka od: obradovicsrdjan poslato 19 April 2020, 19:58:56
Pocetkom 21.veka isplacivala neka banka staru deviznu stednju, a moji mi otvorili kad sam se rodio i nakupilo se 150DM. Podigli moji, dali mi i rekli kupi sta hoces i naravno otisao u prvu radnju i kupio Silstar Spiral Power 6m. Lepo me sluzio dog ga nisam nagazio i to sklopljenog. I sad mi je zao. To je bio moj prvi stap sa imenom i prezimenom.

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk

(https://i.postimg.cc/0NDcvcSD/3.jpg) (https://postimg.cc/CZMjHCmx)

(https://i.postimg.cc/fR6B16VM/4.jpg) (https://postimg.cc/18rGq70d)

(https://i.postimg.cc/ZRmj5pPg/5.jpg) (https://postimg.cc/zLdTdLcS)

Ovo je moj prvi stap, svasta nesto se pecalo sa njim, star je vise od 40 godina i stvarno bi hteo da znam koja je marka i karakteristike, ako neko poznaje i video nesto slicno.

Pozz
Poruka od: zox poslato 02 Septembar 2020, 08:10:01
Pa sad,prvi hajmo reći štap mi je bio kako smo je mi zvali od morske trske.Platio sam ga ondašnjih 50 para(tek da ne bude džabe)Bila je to 1968 godina.A prvi PRAVI štap naravno Germina bele boje od 210 cm.