Vaš prvi štap...

Započeo pikeman, 27 Septembar 2009, 21:29:50

Sa kojim štapom ste počeli pecarošku karijeru? smiley157
Moj prvi štap (ne računajući bambuse) je bila žuta Germina od celih 1,80m.
Bila mi je dobra i za varaličarenje i za dubinu...  :ok:
Kasnije sam dobio na poklon Shakespeare teleskop slične dužine, to je već bila štapina...  :cheesy:

Prvi stap , kad sam bezao u osnovnoj , germina 2,70.. onda sam imao duugo shakespeare 3,50 teleskop -ekonomik serija , zuta... to ko zna zna sta je zna , varaliacario sam sa njom uredno do pre 10 god.I naravno petljash jer sam matorima kao klinjo morao loviti kedera te im tom prilokom j.....em sve po spisku kad su mi turili stap u ruke i zagadili me sa tom bolesti.......

Panonski Mornar

Prvi štap :huh: davno je to bilo prvi su mi napravili od ljeskove šibe a kasnije sam dobio na poklon bambus od dva metra niko mi nije bio ravan snjim sam proveo dugo godina nažalost nemam ga više a onda sam kupio jedan damov teleskop 270  duljine koji i dan danas imam na njega sam najviše ribe ulovio i još ga koristim star je sigurno 35 godina al je u izvrsnom stanju
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.
Ali kada svane vetri s reke zacvile. Znam, to tuže vodene vile, Dunav sedef odranja. Đ Balašević

moj matori je imao nemacki lakirani bambus trodelac nesto rucno radjeno ,strashno , chuda je sa njim pravio , imao je i halter   za maqinu..ja nisam smeo da ga pipnem!
Eno ga i sad pricha o tom stapu..

dushann

Zelena Germina i Rivalova 3-ka mašinica :tongue: našao kod dede na tavanu, obrisao prašinu i pravac na Dunav a kad sam upecao bucova od 2kg  niko srećniji od mene. :smiley: :cheesy: i od tad...  smiley065 smiley031
Paprikaš je gotov onda kad ga pojedem!!!

predator65

Štap"Germina" 180 i mašinica "Shakespeare 2006 gg"...zlatno doba kad se gazilo po ribama :takoje: :takoje: :takoje: :takoje: pre nekih 30-ak godina,a prvi varaličarac "Milo shotterspin 210",a mašinica SPRO-za klena....

moj licno prvi stap,je bila pecaljka od 3.60,neka kombinacija karbona i fibera,doneo mi je cale iz nemacke 91god,ala sam se navadio ribe sa njom,inace sam pocetak ribolovacke karijere zapoceo sa caletovim germinama,svog prvog amura od 9kg sam uhvatio na belu providnu germinu sa kracenim vrhom,hehe ja sam samo uhvatio stap i vristao dok cale nije dosao da preuzme stap, samo sam gledao da me ne odvuce,to su bili lepi trenuci.

jugov

prvi štap Zelena Germina, sa crnom činimise Dam mašinicom, doneo mi deda iz Švecke na poklon. štap ćale posle dao nekom prijatenju da ima za pecanje, a mašinica stoji negde u vikendici. (neispravna) ni posle pet godina lik nije vrati štap. a koliko ga znam neće ni vratiti.  nije   :rolleyes:  da vrati.
дом је тамо, где је дунав
dom je tamo, gde je dunav

budens72

prvi štap,pre tridesetak godina, ruski teleskop bez karika 5m,a pre toga dedina žuta Germina 2.10

pecolovac

DAM RV 2.10 t.b. 2~15gr. Pre sto godina... I citav i dan danas!!!            smiley001
Ja ne pecam ALE, ja peckam BUDALE!!!

sm7

Bambus, pa crvena germina koju su mi roditelji poklonili za Božić.... :takoje:
There are no great fishermen, only great fish.

mi-ne

Prvi stap-"posudjena" pritka(za mahune)iz baste :tongue:
najlon-tanka bakarna zica :smiley:
udica-od aluminijumske zice :clap2:
Danima sam cekao na odobrenje od roditelja da idem sam na vodu :help:.Komsija me gledao kako vazda cekam da na "sistem" dodje riba :huh:,pa je morao nekoliko puta da intervenise kod mojih roditelja-"onaj vas ce bit pecaros,treba mu pecaljka" :takoje:.
Problem-udica mnogo ostra stvar,a deca sitna :sad:.Ipak stigao je prvi bambus i "zlatna kornjaca"(najlon),peruska od guske i udica(prava) smiley001.Prvu masinicu doneli roditelji iz Rumunije :no:,ubrzo potom posudio je bratu "da malo peca",odnekud dodje neka krava da pije vode i nagazi na masinicu :eek:.
Sledeci je bio ruski,zuti,teleskop i t.d.

I ja sam imao te Ruse.  :takoje: Prvo žuti, kasnije i braon teleskop.

žilo Os

moj prvi je štap Roby mušičar, mada nism nikada mušičario.Kupljen u Osijeku, 1974g. u diani tada,ako se dobro sjećam, jedina trgovina za lov i ribolov.još uvijek ga imam.Sad Marko s njim babuškari.
Bolje umrijeti od litre nego od kapi

voja

Crna germina 2.10 i sekspir masinica ona klak..klak..mali sam bio pre skole ,neko mi navezo olovo i udicu i zakacio kedera za ledja
Meni bilo dosadno pa sam sistem svaki cas vadio, zabacivao,vadio i dum smudj od celih 750grama  smiley007
Mora da me je neko gledao iz prikrajka i posle tu moju deciju,nestrpljivu tehniku nazvao muvanje  smiley096