Vaš prvi štap...

Započeo pikeman, 27 Septembar 2009, 21:29:50

ajmee sada si me vratio u detinjstvo sa ovom ''zutarom'' !!

Meni je to ko klinji bilo tesho ko tuch, a djed se samo dere; ''pecaj te kedere  ,prazna mi kanta sta blejish ..a secam se ko juce kederica bila ko 3 kutije cigara,a on meni ovo u ruke..

toktiz

Citat: dushann poslato 30 Jul 2010, 15:10:25
Imam i ja od Rusa stvari :takoje: eh kad se setim za črvenu se baš lepo moglo pazariti :cheesy:

E ovaj drugi je bio moj prvi štap
Najteže je, kada ništa ne radiš, znati kada si završio.

LugeR

Prvi stap,masinica,najlon,udice i plovak,sve u blister pakovanju kupio sam u prodavnici SPORT.Uh, koja sreca,kad se sjetim  :smiley:

tićo

Neki dan sam naletio kod komšije na žuti ruski teleskop, ali gane nov nemogu da verujem, kada sam ga uzeo u ruku a on težak kao tuč, a savio se kao kifla. Još uvek nemogu doći sebi da sam na to pecao i hvatao ribu.

Perisha09

Moj prvi stap ( ne racunam pritke za boraniju  :cheesy: ) koji sam dobio za sedmi rodjendan je Silstar carbon composite, duzine 2,80 m, akcije B40-60. Jos uvek ga ponekad ponesem na vodu, ali mislim da je zasluzio da ode u penziju  :tongue:

banajk

Pozdrav svima

Moj prvi (2kom) i sadašnji omiljeni Silstar et 3120 270 30-40 zeleni Kupio mi ćale ne zman kad jer do pre 2 godine nisam bio ni10 puta na pecanju a kao 13-godišnjak sam sa društvom imao sojenicu na Jojkićevom kanalu u šumi eeeeeeee.........  Pecam i sada sa njima i čak sam  kupio jedan da imam za rezervu .

kviskons

Bambusi i samo bambusi pre oko 45 godina. :cheesy:

bladerizer

ja sam koristio neke caletove matore germine sa kojima si mogo vola izvuci iz kanal,ali naj omioljeniji je bambus dvodelni koji mi je mama kupila za 8 rodjendan.
Leleee otkaci se

alekspap

Prvi štap koji sam imao bio je petljaš od 3 metra sačinjen od 3 različita petljaša,stari najlon-mislim kornjača,udica šaranska-papagajka,plovak od pera... :lol:. Deda i otac od svojih polomljenih napravili meni da se učim i tako je počela bolest. Hvala im! smiley033
Im'o pravo da udjem u biblioteku u sred bela dana!! Udjem, sednem, narucim, pojedem, popijem...on mene pita sta sam cit'o. :-))))))))))))

profi012

Moj prvi dvodelni varalicarski stap koji sam dobio na poklon bila je Daiwa Power Mesh 3.05 15-55gr. I dan danas zalim sto sam ga prodao. A nikad nisam video tu gramazu stapa,ni u jednom katalogu.

dovlaM

prvi stap je bio jasenov stap, pa onda germina nandzarsta , a polse su se redjali :)

ctpaba

Eh moj prvi stap je bio motka od 2,5 metara od leske, najlon sto sam nasao umrsen pored reke, pampur od vina, olovo od kleme sa akomulatora i udica kupljena u Sportu :)

Ma ne idem ja na pecanje sto volim, nego mi prepiso doktor !
Sta? Stapovi za pecanje a ti za ke.anje - What? The fishing rods and you for hanky-panky

Jura ZG

Draya

Neki Cormoran od 2.10/5-25, dan danas placem za tim štapom, ukraden :sad:

zivko_89

cormoran eurocor....bio sam 1.razred kad mi tata kupio....za vreme bombardovanja sam hvatao klenove u reci u selu....ne znam gde mi je taj stap.... :no:
..od kolevke do groba najlepse je pecarosko doba...