Vaš prvi štap...

Započeo pikeman, 27 Septembar 2009, 21:29:50

:rlol: :rlol:sve je stalo samo deca rastu!!

perhanche

narandzasta Germina i na nju pecanje kedera,bele na plovak,dubinjak na kedera,varalicarski stap ....sve je radio i mislim da je i dan danas ziv kod jednog mog prijatelja ...a stara je oko 25 godina...
nije vazno ciljati u metu nego metati u cilj

STUKOLOVAC

Dedine zelene germine stogramci i neki balzerovi teleskopi od 3m,doneo mi cale iz svajcarske.nisam imao masinice za sve pa sam stalno nesto prebacivao i tako na 0.40 kornjacu najlon pecao i stuku i smudja i babusku i...sve to i ulovio!e,lepa vremena...  :thumbup:

baćko

Citat: budens72 poslato 28 Septembar 2009, 14:17:36
prvi štap,pre tridesetak godina, ruski teleskop bez karika 5m,a pre toga dedina žuta Germina 2.10
A ja ti dedu neznam da je pecao na tu germinu , uvek sam ga viđao sa  bambusima. Inače moj prvi štap sam sam napravio od polusuvog jasena, u to vreme sam eksperimentisao i sa leskama bile su puno ravnije ali kao što sam već negde napisao otac mi je kupio prvi bambus , bio je ogroman četiri metra a na vrhu debeo kao  prst. Jedva sam ga nosio , verovatno me je taj štap i urekao pa zbog njega nisam nešto mnogo ni porastao, ha,ha, ha , ali mi je ipak to bio najdraži štap u mom životu i na njega sam bio najponosniji. :takoje: smiley003 smiley001

budens72

Deda je tu Germinu koristio samo za varanje štuke u kasnu jesen i zimi dok led ne okuje,a bambuse je uvek koristio za dubinku  :ok:

Vlada lo

Ako ne racunam petljase ili kako se na Drini zovu takmicarci,prvi stap mi je bio neki teleskop dam jedno 300gramac i tezio je bar 2 kg.A ja sa njim pecao klena  :rlol: :rlol:To je bilo ne tako davnu ravno pre 10god.Posto sam ja jako svez kao ribolovac a varalicarim od 2003 ili 4 nisam sad ni ja siguran.Znam samo da je te godine izasla symetra fg mislim(posle nje vise nije ni bilo symetre)i stap Abu Konolon novi model

Nebo

Žuti Šekspir isto tako i mašinica, 2 metra i 70. Sav tetkin, strinin, i ne znam više od koga sam džeparac istresao, ostao negde u ratnom vihoru u Kaštel Starom, mnogo sam škobalja a i na moru cipala napecao tada...jbga bilo sve dobro tada
Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

sinhron

kada sam imao sedam godina,gledao sam kako neki brka peca ribu na neku motku. teren za fudbal je bio veoma blizu kanala,pa sam poceo sve manje da jurim za loptom,a sve vise da spijuniram brku.
virio sam iz neke trske,misleci da je zabranjeno da se gleda. sledeceg leta su moj otac i moj kum krecili sobe kod nas i,posto smo im smetali,oterali su mene i mog kumica da se igramo. on je predlozio da odemo do kanala na pecanje. iako smo se odlicno poznavali i ziveli jako blizu jedan do drugog,nisam znao da zna da peca. on je otrcao do kuce i poneo jedan stap od bambusa.
za nekih pola sata ulovio je cetiri babuskice i mojoj sreci nije bilo kraja. to je bilo to,upecao sam se za ceo zivot.  smiley145  odlucio sam da napravim svoj stap. to je izgledalo ovako:
stap je bila jedna pritka od ZOVE kojoj sam oljustio koru. celog sam ga izlepio izolir trakama crne,zute i plave boje. umesto motalice-dva eksera zakucana u motku sa razmakom 15 cm.
sprovodnici su bili od nekih klinova koji su se koristili za tapaciranje namestaja. najlon sam dobio od mreze za komarce (nekada su se mreze za komarce pravile od pletenih najlonskih niti).
plovak - zna se ,pampur od flase ( kasnije sam koristio drvenu olovku i neprevazidjeno guscije pero). udica - klestima savijena cioda. cuvarka-dzak za krompir.na kanalu sam veoma uspesno pecao babuskice. celo moje drustvo je pocelo da pravi slicne stapove,jedino su mom komsiji roditelji kupili neki zuti dvodelac i vir masinicu. celo drustvo i dalje se bavi ribolovom,sem tog komsije.
kasnije sam dobio dva stapa od kuvanog bambusa koji su bili neunistivi. moj brat od ujaka,dugogodisnji ribolovac,koga sam retko vidjao,mi je redovno poklanjao udice,svoj stari najlon i olovo.
guscije pero dugo nisam menjao. burazer me je naucio da vezem udicu kako treba,a ne mojom metodom "100 cvorova". prva riba koju sam upecao je zeleni karas koji je progutao udicu do guze (ubo me u prst dok sam ga skidao). prosle godine sam poklonio svom drugu par starih stapova i masinica. nisu mi nista znacili,ali mi je zao sto nisam sacuvao svoju prvu motku,da je bar malo drzim u ruci i vratim se u detinjstvo. ne secam se ni sta sam uradio sa tim stapom. eto,kad pomislim na njega,stignu me emocije  :sad:
nadam se da se nisam previse udaljio od teme... ko razume,shvatice
bolje 100 evra u ruci nego deset dinara u dzepu.
od kolevke,pa do groba,najbolje je doba dok mozes.

steva trd

Shimano katana 20-50g lepa uspomena som 9kg na njega  smiley001 smiley003
Zenu I zdravlje neproveravajte ...ja vas posle necu tesiti smiley001 smiley003

Vlada lo

Na starom cd nadjoh moj prvi varalicarski komplet.Tu su i moje prve varke.Kao sto rekoh 2004 sam postao varalicar ozbiljan  :takoje:.

prvi moj stap je bila germina 1,80 koju mi je otac dao!Snjom sam pecao sve do cetvrtog razreda osnovne pa me je cale unapredio  poljskim teleskopom zelene boje koji je imao srebrnu nalepnicu sa ribom na njemu!Sta je taj riba nahvatao! :tongue: :tongue: :tongue:
Prvi koji sam sam kupio krajem devedesetih je bila shimano catana bolognese 6 metara teska pola kile!   :rolleyes: :lol: :rolleyes: :lol: :rolleyes:

khorv174

moj prvi stap su bile germine 2.40m jedna siva druga zelena i vir 103xl masinice više ih nemam mjenjo ih za nešto bolje
samo žabe krekeču i komarci grizu opet nema šarana mome mamcu blizu

tićo

Moj prvi štap neki ruski teleskop žute boje mislim da je imao 4 m. bio je težak kao olovo jedva sam ga držao sa dve ruke. stric me odvede na Ministarske bare koje nažalost nepostoje,pametnjakovići ih zatrpali. i tu ti ja uhvatim svog prvog šarana,naravno na hleb. :smiley:

Vladimir

Prvi štap koji sam dobio od brata bio je dvodelni Silstar, nešto malo više od dva metra dužine, male težine bacanja, izvadio gomilu babura i razne bele po kanalima, nažalost brzo precvikan vratima od juga.  :sad: A prvi štap koji sam kupio davne '97 bio je DAM teleskop, plavi, 2.70 dugačak, tb. 50-100 gr. , u maloj ribolovačkoj radnji koja se tada nalazila u kneza Miloša, ako se neko seća. Ove zime sam ga penzonisao, al će ostati kod mene dok sam živ. Nema šta mu nisam radio, sav je izgreban, prošao sito i rešeto, al i dalje je jak kao prvog dana. :ok: Takvih štapova više nema...  :no:
Zbogom Kikindo...

Imre

Moj prvi štap DAM 180cm još ga i sad imam ,manji sin voli sa njim da varaliča jer je jako elastičan.
Nije pametan onaj koji mnogo zna ,nego onaj koji zna šta hoće........