Montiranim štapom na vodu?

Započeo žex.rašeta, 27 Jul 2011, 13:03:49

maverick

kad smo ja i kum u camcu, u zadnje vrijeme imamo situaciju prvog zabacaja, ako je tamo opali na prvu..pa on vozi ja sidro bacam i u medjuvremenu se trkamo tko ce prvi zabaciti  :lol:

svetišaran

ja sve moram da imam spremljeno... jednom prilikom sam rešio montirati na vodi, ma nije mi se dalo provući najlon kroz olovo, a tek zavezati udicu... umalo da od nervoze sve izlomim... što je sigurno, sigurno...
Hail to the Holly Carp...

Ranije sam išao sa namontiranim mašinicama i provučenim najlonom/strunom...
Otkad mi se u transportu polomila ručica na jednoj mašinici od tada nosim sve zasebno. Ne želim da mi se zbog 10 min. raspakivanja oštećuje pribor...

Moj čovek  :tongue: . Pa mnogo je provodnika a gužva u torbi i neću da razmišljam dali ću koji da slomim ili krznem najlon ( najdeblji 0,22 )  pa na tom mestu posle kontre..........zzvizzzz................ :shocked: .

Lomnica_city

Posto uvek posle zavrsenog pecanja presecem predvez i bacim lakse mi je da namotam pletenicu/monofil i skinem masinicu, stap obicno spakujem u njegovu futrolu, retko kad ubacim samo onako, jos redje sa neskinutom masinicom!
Pozdrav :cool:

Pirke vuk s Tise

Sve je to lepo, što vi kući sve "namontirate" mislim štapove, mašinice itd. Ali  ja mislim da je to ipak mnogo lepše uraditi na vodi, ujutru uz  smiley306 i rakijicu.

Vladimir

Super Pirke, ajde onda samnom jedno jutro, da mi montiraš dva štapa, pecaljku za kedere, fider i varaličarac (da se nađe ako bude dosadno), a ja ću na miru da pijem kaficu i rakijicu.  smiley234
Zbogom Kikindo...

Pirke vuk s Tise

Vladimire,   smiley306 i rakijica,  može zajedno, a montiranje štapa, svako za sebe, pa polako. :cheesy:

Vladimir

I prođe sat vremena dok sve namontiram, sredim, zabacim... da sam svaki dan na brodu duže vreme pa bi i meni bilo tako opušteno, ovako odem na pecanje kad mogu pa mi je svaki minut bitan!
Zbogom Kikindo...

Pošto ja sve montiram na vodi  :takoje: i kad dođem i zamešam hranu......mnogo puta žurim da sve montiram i zabacim....
I prođe ponekad  čitavo dopodne da se ništa ne desi . I onda sam sebi prigovaram što sam žurio i nisam od toga napravio ritual i polako sa guštom to sve završio.
Retko da odmah po zabacivanju prvog štapa ima akcije a i prihrana mora da odradi svoje .........tako da mislim da uvek ima vremena posvetiti se uživanju u montaži za tu vodu , za taj dan.

biber

Iskljucivo montiram sve kod kuce,osim varalicarca.Svaka vama cast ako to radite na vodi.Samo ne znam kako se snadjete ako ste u nekoj trsci ili divljini.Po meni je to bolje uraditi lepo i polako kod kuce. :bye:

Pa druže šta ti radiš kad zapneš i pokidaš sve.........a nalaziš se u nekoj trsci ili divljini ? Jel nosiš toliko namontiranih štapova ili je montirati na vodi - nemoguća misija .Sve može , samo polako i opušteno i veruj mi.....nije problem.  smiley033

Imre

Citat: zex.raseta poslato 28 Jul 2011, 21:55:22

Ako poznaješ teren,i znaš gde ćeš zabacivati...
prvo spremiš prihranu,praćka i malo prihraniš i spremaš štapove u miru,,,,

po meni to je stvar navike,ja volim da su mi štapovi spremljeni...
Nije pametan onaj koji mnogo zna ,nego onaj koji zna šta hoće........

Lomnica_city

Tako sam ja radio dok sam plovkario (match uglavnom), pripremim hranu cim dodjem na vodu, i dok se ona "kiseli" ja rasklapam pribor, namestam stolicu, posude i cuvarku, onda bacim hranu i dok montiram i stelujem plovak, dubinu, velicinu udice... ona radi svoje, nema nista lepse nego tako lagano i natenane!!
Mnogi od vas koji pecaju na monofil prave previd da namontiran stap uvek ima BAR jedan prelom monofila, gde je on savijen preko provodnika, pa u transportu smirgla preko njega, nateze se najlon, sve to utice da se na tom mestu savije, stanji i cak osteti, zato sam reeeetko ostavljao spreman stap za iduce pecanje, cak i kad sam znao da idem i sutradan!!
Pozdrav :cool:

Dok sam pakovao štap u "čarapu" i išao gradskum prevozom do #mesta#, mnogo ih se hvatalo za štap misleći da je šipka od busa..e sada kada idem nosim raspakovano i smrdljivo i neće da se hvataju za sprovodnike.