Kako lomimo štapove?

Započeo sinhron, 02 Januar 2010, 21:33:58

sinhron

Zanima me na koje ste sve nacine uspeli da slomite stap?
Ja sam slomio samo dva komada.
Prvi sam "sredio" kada sam preskakao neko blato sa stapom u ruci.
Skocim ja lepo, zabodem stap u kamen... i... doskocim na drugu stranu sa pola stapa. Bolje da sam upao u blato.  :smiley:
Drugi mi je, dok sam bio klinac, uleteo u tocak od bajsa, pa sam ga malko skratio... hihihihi. A stradale su i zice na tocku.
Kakve ste bisere vi imali?
bolje 100 evra u ruci nego deset dinara u dzepu.
od kolevke,pa do groba,najbolje je doba dok mozes.

Neke stvari je bolje prećutati.

sinhron

:cheesy: ma ajde,OLOVO, otvori dusu,bice ti lakse   smiley155
bolje 100 evra u ruci nego deset dinara u dzepu.
od kolevke,pa do groba,najbolje je doba dok mozes.

..oce ako mi ti nakupujesh stapova koliko sam ja polomio..(otvori se!!// sta je to nekoliko nula evrici)....

ribolovac 021

Ko peca zlo ne misli.

baćko

Odgovor je vrlo prost, onaj ko ide na pecanje taj i lomi štapove, ja  lično nisam slomio puno štapova. Koliko me služi sečanje  u pitanju su četiri štapa i to srednje niže klase, dve Daiwe od 2,40 i to je jedna pukla u kontri do same drške, tog šarana sam dovukao na ruke vukući najlon dozvolio mi je da ga vidim lep preko metra i onda mi je kidao najlon iz ruke Stil power 0,45 (nepecam više na njega), a drugu Daiwu sam slomio  silujući u potezanju šarana koji je otišao iza grane i pošto sam bio nanerviran mislim da ni onaj ružni štap to nebi izdržao,  pukao je negde iza treće karike. Druga dva štapa koja sam slomio su Inter Fischovi štapovi od 2,70, Slično je bilo jedan puca pri kontriranju ali na dva mesta šaran kida i najlon 0,50 Silstar fluor xl a za drugi štap sam ja kriv. Upecam krupnog šarana posle borbe od par minuta odlazi iza nekog zapora gde se umiri posle par sati  kojekakvih eksperimenata on se pokreće i izlazi iz  zapora posle nekih desetak metara ja pokušavam da ga uštopam i to mi je velika greška on okreče vraća se u zapor iz kojeg je izašao normalno ja tek tada uviđam grešku  jer uz save napore neuspevam da ga sprečim u tome, vratio se u skllonište ja postajem prepametan popuštam se do njega par silovanja štap se previše savija i puca kod treće karike uzimam najlon u  ruke Kornjača 0,50 vučem kao retard i normalno puca i ona. Eto ukratko to su moji biseri ostali štapovi koji su mi polomljeni  su dela mojih prijatelja i rodbine i bilo bi dugačko opisivati te bisere a u pitanju je oko desetak štapova. Toliko ,hvala. :tongue: :sad: smiley033

užas1

Na pecanju ga nisam nikad slomio za ove 34 godine kako se bavim pecanjem(počeo sam sa 7 god.),ali nedavno kupim ja nekog kineza 270 80-120 karbonca ,brze akcije. Zadovoljan kupovinom uzmem jednu buteljku da ga zalijem i tako dok sam ga zalivao pomalo sam  mlatio sa štapom po garaži.Ne lezi vraže , shvatim ja posle one buteljke (a bilo je još vina u toku dana) da je to vrlo jak štap, pa možda i jači od deklaracije,pa ga uzeh za vrh i poče dizati. Jak štap nema šta ,sve je bilo dobro dok nisam počeo da mlatim sa njim držeći ga sa pogrešne strane,puče mi 4 cm  iza druge karike. Odmah sam se istreznio, okrpio ga ali to nije više to,biće skraćen pa će biti dobar džerk.

Lazar Matic

Sometimes litle adventures...
...become big surprises!

mamijo

ihhh ... lomio ih onolko ...
- biciklom ( davno ) uleteo gornji u tochak dok sam vozio i drzao shtap u ruci - isto kao sihronu - Sportex
- 2 stapa pukla kad sam dao kontru kamenoperki ... isti gorepomenuti Sportex ( sudjeno mu bilo ) i Rozenmajer ( poslednji koji sam i slomio 2008. godine ...
- jedan presekao leptirom kojeg sam otkachinjao sa lokvanja blizu obale - lenjshtinu mrzelo da silazi do vode i otkachi nego cimao kao budala i kad se otkkachio pravo u shtap i kao nozem ga presece ... kreten ...  isti popravljen u MG Servisu i posle par godina na mestu trna je pukao u zabacaju - Balzer
- ortaku svojim shtapom u zabacaju otfikario vrh njegovog ... stajao blizu mene i deo sekunde pre no sto sam zabacio turio je shtap ispred mene, a ja zabacio na milju .... i zvizz .. nema vrhaaa .. hehehe - Balzer kolko se secam
- Jedan sam namerno sekao za 20ak cm. Tj prvo sam nekako skrshio 10ak cm od vrha, ne secam se kako, a posle sam ga bonsekom odsekao za jos 10ak cm i napravio mega shtap za pecanje iz chamca na Donau. Balzer

... dosta vlajda ...  :rolleyes:
Hate to say I told you so. I do believe I told you so.

Panonski Mornar

Dešava se ja sam samo jednom slomio štap i to sileći i trgajući neku granetinu  :veryangry: ljudi nepaze kad se desi pecanje sve čine da dođu do dotičnog štapa  smiley142 jedan moj kolega je u tom trenutku dva polomio pao preko njih i najžalosnije ribu neupeca
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.
Ali kada svane vetri s reke zacvile. Znam, to tuže vodene vile, Dunav sedef odranja. Đ Balašević

STUKOLOVAC

u zivotu nisam slomio stap na pecanju,ali jedan svakako jeste otisao u nepovrat i to sve sa masinicom  :embarassed:
stari SILSTAR teleskop serije 3401 i na njemu MITCHELL 300 iz teme o "francuzu",jedini teleskop u arsenalu,sve ostalo dvodelci vracao se sa pozicije camcem mrkla noc,stapovi svezani u camcu jedino taj SILSTAR i MITCHELL spustio NA ranac sa priborom.na 20-ak metara od veza za camac vec pocinjem da nisanim kroz mrak da ne olpuam druge camce,a levu ruku ne gledajuci guram u ranac da nadjem katanac...culo se samo BUC!...sutra celo popodne grabuljanje,ne znam ni sam koliko sam olova i trokraki otkinuo,dzaba...  smiley068 ...kad sam smiley020...
malo je  smiley035,ali dusa boli pa sam morao napisati...  :sad:

voja

Dva komada i oba kad mi se dzig glava ukucala u kamen , valjda nema amortizacije kao kad zakacis za granje.
Oba pukla tik iznad spoja.
Dali puca ako slucajno ne nabijes spojeve kako treba ?
zzzz.......daj meredov!!!

Košava

To je zapravo jedan od glavnih razloga za pucanje,sto nije bilo sve u svom lezistu do kraja nabijeno

Panonski Mornar

Teleskopi se na suncu obavezno moraju provjeravati; kao da se rasuše imao sam priliku vidjeti lik je polomio tri komada za redom zabacivajući  :takoje: kod prvog sam ga upozorio što je razlog pogledao  me mrko i hladno me odhebo i onda još dva desilo mu se kao i onom kormoranu  :rlol: TAKO MU I TREBA  :veryangry:
Kada sklopim oči nebom naiđu lađe,
zvona, lavež, komšijske svađe, miris svežeg oranja.

ma rashiri se na suncu fiber ,a alke ga drze ,i puca ko shibica..moji su pretci pecajuci sharana obevazno polivali vodom motke(teleskope) , da ih rashlade ...A kod varalicaraca e tu nikada neznash sta ce da se desi , u samom transportu motke do vode ,chuknesh negde , neprimetish i fiju..Na bajsu uvek stap na ledja.U kolima ako nema mesta izmedju sedishta , gore na nosac u tubi i vozi.Gepek u zaborav kada gurash motku .
Najvishe se lome u camcu , kada se oskliznesh ,nepazish, nevidish po mraku..A najvishe se pripazite sklizave kamene obale u opadanju vode i algi ..tu su chesta  padanja  preko stapa ,
A kada se peca na malom prostoru uvek dobrano pre zabacivanja dobro proveriti sta ima iza i sa strane od prepreka kada se zabacuje i daje kontra da nebi oplajvazio po nekoj gredi ili sipki , ko peca sa splavova u skucenom prostoru..ili iz chamaca sa shipkama od tende....Poslednji moj slucaj .. sklizava obala , zavucen bacam pod slep spustam se po ribu izvadim je i prvo okretanje ka obali osklizavanje  pa na kuk preko motke,zavrsnica...iskrivljena rucka od makine na ugao od 60 stepeni i spljosten poslednji sprovodnik.... Sta ce mi ta motka pokazati na sledecem pecanju?Mozda se raspadne kao petarda a mozda joj nije nista..