Kako lomimo štapove?

Započeo sinhron, 02 Januar 2010, 21:33:58

Saša

Ih, kamo sreće da je bio Shimano, nisam ti ja tada imao para za takav luksuz... :cheesy:

Neki obični, jedva sklepan od dva-tri u raspadu, samo da imam čime otići na pecanje. A šanac jedva preživeh... Drugar koji je vozio iza mene stiže posle desetak sekundi, usrao se od straha (izvint'e na rečniku) kad je video gde sam "sprašio": "Bog te maz'o, jesi živ!!??"  :eek:
- Jesam, rekoh...
"Jesi šta polomio?!"
Ustajem iz vode na dnu, sav ugruvan i mokar, dižem bicikl sa sebe, mrdam vratom, jednom rukom, pa drugom, nogom...
- Nisam, dobro je...  :cheesy: No u tom trenutku mi glavom prostruji misao: Štap! Gde mi je štap?
Dižem ga iz vode - polomljen na dva dela (neki D.A.M)...  :sad:
Dižem bajs - polomljen i on, ostade mi prednji točak u lokvi...  :sad:

Jedva izađoh iz te jaruge...  :huh:

Eeee... a do kuće 12 km letnjeg puta, po paklenoj vrućini... Treba na sebi tegliti ostatke bajsa i pribora, ulov (tri lepe štuke)... Teško je i sebe "nositi", a kamoli sve to... :huh:

No, ništa mi tada nije teško padalo (sem polomljenog štapa - draže mi bi bilo da sam nogu slomio  :cheesy:)...
Već sutra sam opet prašio istim putem, na tom istom bajku...  Popravljen... :cheesy:
Bass mi je opsesija...

zivko_89

ma pusti stap....bitno da si ti osto citav... :thumbup:
..od kolevke do groba najlepse je pecarosko doba...

labuka

Slomio sam 2 štapa na identičan način , prilikom noćnog varaličarenja zapala mi jig glava za Hondu   :sad: , kupim drugi isti takav i skoro na istom mjestu i na isti način .... :rolleyes: . To mi se dogodilo jer sam se vezao uz obalu , a puno trske , pa sam morao bacati pod nekim čudnim kutem i ... :veryangry:

štekavac

Na kamenoj obali obali neoprezno stao na kamen
koji se vagnuo i ja izgubio ravnotežu . Dočekao se na
ruku u kojoj mi bio štap . Neki čiča pokraj koji je vidio
šta je bilo pogleda u mene i kaže " je.ote , puče ko ledenca ".
U svoj muci sam se malo i nasmijao .
Beast Master  skoro nov pukao gdje je udario u kamen,
malo iznad  spoja .
Šta ćeš, sve to spada u doživljaje s pecanja .

Lomnica_city

Pecao dok sam mogao da drzim oci otvorene (cirka od 22-03h), otvaram zadnja vrata od auta da se preobujem vrteci u glavi film kako mi draga kenja sto ulazim u stan prljavim patikama sa pecanja, uzimam ciste patike a NERASTEKOVAN Avid ubacujem pozadi, viri 1/3 stapa van, vrata pridrzavam zadnjicom, ali mi onda neki djavolak sapnu u uvo da se preizujem iza auta, pomerim se, izujem jednu, obujem cistu, izujem drugu i... vetar dune i Avid KRC!!!
Onda uzmem stap, rastekam, sednem na vozacevo sediste i pod svetlom kabine pregledam gornji deo, taman pomislih da nije tako strasno, moze se srediti za 10 eura trakom karbona jer nije slomljen nego se pojavile na povrsini trakice karbona ali ne krcka kad mlatim njime, ali... vetar OPET DUNE, i dokusuri ga nekih 20-ak cm od vrha, otpade parce i puce skroz, sizenje!!!
Narucih novi deo, posle 2 dana me zvali da potvrde i daju podatke da uplatim ceeeelih 4500 dinara, sto je ODLICNA cena za pola stapa koji nov (a moj je imao 5 pecanja) kosta 200-inak evrica, za nekih 10-ak dana je deo stigao, tj danas, ovih dana prolazi carinu i stize!!!  :tongue: :ok:
Pozdrav :cool:

kameni

Ove godine mi je bilo peto pecanje sa stapovima telecarp Formax Volcano 3,6m 100-150gr. Pri izvlacenju olova od 80gr, ... da pregledam mamac, ... slomi se drugi clanak od vrha iz cista mira. Ne mogu jos uvek da verujem, nikaga do sada nisam polomio stap a imam vise od 35 god ribolovackog staza. U sersanu imam jos tri kompleta stapova, serije stare vise od 20 god, nikada mi se nije dogodilo da slomim stap. Znam da za sve postoji prvi put, ali nacin na koji se to desilo je vise nego porazavajuci.
Utvrdio sam da je fabricka greska 100%, jer i ostala dva koja su "cela" imaju veoma lose naleganje konusa pri izvlacenju clanaka. Mislim da je to veoma losa serija stapova zbog toga, ... ili sam mozda bas ja imao srecu da secujem sva tri takva-nikakva (malo morgen). Jeste da deluju snazno i na pogled su vise nego korektni, ali je to samo varka svojim u stvari veoma krhkim telom, Eh sta je propaganda, ...cudo.
A cverglan ostaje cverglan.
Da se zalim javnom komunalnom, ... ili pak zavodu za okeanografiju, ... tamo su veca desavanja, ...
Ostaje mi samo da zalim, ... i da ih koristim ko kocice za mlad rasad paradajza
Ce, ce ce
Reke su nam zagađene, ali još ima dobrih riba!

heavy11

Pa ne znam da li se racuna ali ajde. Dosao kuci sa pecanja i vec sam kasnio na ugovoreni rucak pa sto pre pod tus i pici. Stapovi su bili u futrolama na vrhu auta ali je Treser parabolik od 3.6m bio velik da stane ceo pa je malo strcao vrh. Rekoh neka posle cu da spakujem na mesto. Posto sam se posteno napio i dosao kuci tek oko 2h (posle ponoci) lego da spavam a ujutro sam imao sta da vidim. Moj pas polu labrador-polu vucjak je bio zaintresovan sta je to i polomio oko 30tak santimetara vrha stapa. Sledi lekcija sa ostalom polovinom stapa i valljda nece vise.
Bolje biciklom na pecanje nego mercedesom na posao.

zivko_89

Ja sam malo okrnjio vrh prilikom transporta u drugarov yugo...zato ja sad kupio Opela da mu ne mislim...
..od kolevke do groba najlepse je pecarosko doba...

dejan82

Sedam sa caletom u auto a kederica mi ostala virit van zatvorim vrata i bam ode kederica, vratimo se mi lepo u kucu malo je pokrpimo i krenemo opet, kad ono opet ja glupson puknem je vratima. vise je nisam hteo a ni mogo krpit. I juce sam jedan slomio cisto da vidim kakvo sam govno kupio

shallow_runner

Vec sam dva direktasa slomio tako sto sam nagazio na njih na pecanju  :embarassed:
Stvarnost je iluzija prouzrokovana nedostatkom piva

kokoska sa dunava

U zivotu sam polomio samo dva stapa.Prvi stap je bio bolonjez od 4 m(resih da se oprobam sa plovkom) prvi zabacaj i zapetljam se u krosnju vrhom stapa,otkacim se i vec drugi zabacaj je bilo pucanje vrha karbonskog.Drugi stap,teleskop,sam polomio kada sam pristajao uz marinu,bio mi je naslonjen na ivicu camca i putj,gotovo :sad:
....."grabuljajte, grabuljajte, majku vam profesionalsku, jedva cekam kad ce da vam zabrane rad".......

Александар Бунчић

Nikad nisam slomio štap,ali zato imam druga koji mi redovno lomi pribor :takoje:
Fisherman/Musician/Astronomer amateur

biber

Polomio sam samo jedan stap i to namerno.Jako me nervirao jer je bio los.Neki dubinac od 2,70(viva).Zakacio sam,verovatno panj ili granu ,i rekoh ako ovo izvuces ima da te pozlatim.Pukao je na malo jaci trzaj.Dobro me nije mlatnuo  po glavi.Mada tako sam saznao da je daiwa najlon perfektan jer je ostao citav :thumbup:.
Od tada,a to ima jedno 4-5 godina kupujem samo daiwin najlon.Eto ima neke koristi i u lomu pribora.Mada stap je bio za decu do 10 god :grin:.

labuka

Noćno varaličarenje , silikon mi se zakvačio za vanbrodski motor prilikom zabacivanja i ode štap na 3 djela . I to mi se dogodilo 2 puta . Užas .

bladerizer

Pre mesec dana zove me drugar da dolazi i da se spremim da idemo da pecamo,odem do prostorije gde su mi stapovi  uzmem torbu da izvicem varalicarca napolje a on ni manje ni vise puko na 2 mesta gore kod vrha kako neznam samo je bilo ovo  :eek: :sad:  smiley137