Kako lomimo štapove?

Započeo sinhron, 02 Januar 2010, 21:33:58

Mangup

pecaljka uzeo malo da zategnem strunu i samo cujes kvrc i nema vise vrha....to mi se isto desava i sa teleskopskim stapovima xDDD
Zver udara kad srce spava!

bećar pecaroš

Juče zakačim šedom za kamen. Popnem se na nasip pored (2 m) i cimam. Kreten. Kratki rukavi, ništa u džepovima. Kreten. Počnem da vučem jače i krc! Puče Byron na tri polovine. Kreten. [dramsko preterivanje]Zvuk od kojeg se ledi krv u žilama. Ostaće zauvek u bazi horor zvukova.[/dramsko preterivanje] Vrh (10 cm) ode u Dunav za šedom, a sredina se rascvetala ko bulja u babuna. Kreten...
Kako god bilo valja računati da je ribama uglavnom svejedno dal je gumeni ili pravi, pa sad vi vid'te...

civija

Uvek sam pricao da se stap ne moze slomiti ako normalno pecas i ne silujes pribor. Pricao sam tako dok nisam slomio Mavera 5m pri zabacaju plovka od 5gr.  :rolleyes:

Kupices ti novi stap i resiti problem.
Al, drugi put, kad zakacis varalicu na dnu, otpusti sa masinice nekoliko metara strune, pazljivo odlozi stap na stranu i onda namotaj nekoliko navoja strune na veslo ili neko parce drveta, ostro cimni i struna mora da pukne dole kod cvora ili se otkaci varalica. Nema potrebe da silujes i stap i masinicu sa takvim stvarima!
A ako ti je vec sudjeno da slomis stap, bolje da ti se to desi prilikom zamaranja neke velike ribetine  :rolleyes:

bećar pecaroš

Ovo sa otpuštanjem reši situaciju u 80% slučajeva + imaš pauzu za otpijanje piva. Na zalost ovaj put nije pomoglo, za razliku od piva koje je donekle ublažilo tugu...

Ma... ne treba nikad vući štapom zakačenu varalicu. Možda lagano. Na žalost sad znam gde je granica laganog...

Jel ima smisla popravljati ovako slomljen štap? Da li se uopšte može zakrpiti? Obzirom da je 3m, možda bi moglo da se izvuče 2.7, pa makar za rezervu...
Razmišljao sam možda i, obzirom da je donji deo čitav, nazovem uvoznika pa pitam da li možda, slučajno, eventualno imaju samo gornju polovinu štapa.

Mangup

ja sam polomio stap tako sto mi je usao u bicklu balzer varalicarac i eno ga na popravici kornji deo stapa mi je pukao na mestu gde se ubacuje na drugi de tako da ce samo da se skrati malo i ubaci da moze da se nastavi na prvi deo i bice kao nov tako su rekli xDDD videcemo kada stigne....ako ste me razumeli dobro je :D
Zver udara kad srce spava!

Krpljen stap nikad ne moze biti ko novi, plus jos moras da platis da ga neko strucno zakrpi.
Slomljeni turi u arhivu, a novi malo vise pripazi...

Ja sam juče polomio najmekši vrh na Daiwi Aqualite feeder i to isključivo mojom greškom.Nije kraj sveta... :cheesy: ! Pokušaću da pronađem vrh ali i ovako mi štap završava posao.Misli da se svi ribolovci dele na dve kategorije : Na one koji su polomili štap i na one koji će tek polomiti... :cheesy:

tdeki

Ja sam prosle nedelje polomio dva najmeksa vrha na Maver Black Ice Genesis stapovima za  dva dana :).....naravucenije, nemojte fiderisati ako cugate mnogo piva  :lol:

Citat: zex.raseta poslato 10 Maj 2012, 12:54:29
Mislim da se svi ribolovci dele na dve kategorije : Na one koji su polomili štap i na one koji će tek polomiti... :cheesy:

Potpisujem :D

Update#1:
Nazvao čiku koji popravlja štapove. 2 x 900 din za popravku. Mislim da nema ništa od toga. Mislim i čika mi je rekao da zaboravim taj štap.

Update #2 Nazvao uvoznika u Nišu. Imaju gornju polovinu, novu kao rezervni deo i košta 1500 din!
Tačno pola od onog što sam platio za ceo štap na sajmu. Poslaće predstavniku u Novi Sad pa će mi javiti.
Skupo je to pivo od juče bilo... al neka, za 1500 din nema iole ozbiljnijeg štapa, a nema ni teretane dovoljno da bih kupio kineza :)

Imre

onaj kome ne ide lomljenje, nek se javi kod mene , meni ide extra od ruke,, :lol:
na rubin match feeder mi najmekši vrh nije trajao ni 24 h..

feeder štap koji " bezbolno" preživi godinu dana kod mene je je extra proveren štap..
Nije pametan onaj koji mnogo zna ,nego onaj koji zna šta hoće........

ja sam davno polomio jedan lep daiwin tele mech na izuzetno zanimljivo-glup nacin  :lol: ,isao sam tad jos u srednju skolu..,elem,kod mene kuci sam organizovao zurku..,a kakva je to zurka bez alkohola i trave.. :rolleyes: ,..negde u pola noci cimnem i ja koji put tu travuljinu,i dobrano se naduvam..
tako naduvan uhvatim ja stap da pokazem jednom ortaku kako se savija(i on je bio naduvan)..,stap je u to vreme kostao 100dm..,izvucem ti ja vrh i jos jedan deo i krenem da ga savijam...,savi ga ja skoro pun krug,kad odjednom krc..,puce vrh na pola..,kad smo mi uhvatili da se smejemo onako naduvani..,strasno..,sledeceg dana kad sam se probudio i ustanovio sta sam uradio doslo mi je da placem..,ali sve u svoje vreme  :lol:

Sladjan

Ni jedan stap mi nije polomila riba, ali zato sam ja vise puta bio "strucnjak". Za svako pucanje stapa mogu slobodno da kazem da sam licno kriv. Jedan stap sap polomio tako sto sam stao na vrh, 2 su stradala zato sto je "genije" mislio da stap moze da izvuce brdo trave, jedan sam udario o kamen pri padu na obali...

chmi

Ja sam se juce pridruzio klubu lomljenja stapova. Shimano hyperloop match 390fa. Poce prilikom vadjenja babuske od  700-800 g. Namam pojma zasto je pukao (osnovni najlon 0.15, predvez 0.12, lagano podesen dril). Prelom je poprilicno ravan.
Mi smo besni, oni su bolesni - B. Pekic - Besnilo

sinhron

dobrodosao u klub. primamo te  :rolleyes:
nemo se nerviras,uvek mozes da kazes da je bio kapitalac  :cheesy:
bolje 100 evra u ruci nego deset dinara u dzepu.
od kolevke,pa do groba,najbolje je doba dok mozes.