Zašto kupiti vrhunski feeder štap

Započeo tomislav34, 23 Oktobar 2014, 18:13:46

SundjerPecanje

Svako voli da ima vrhunsko samo je pitanje dali može ili želi da priušti sebi to zadovoljstvo.
A šta je vrhunsko to ce uvek biti diskutabilno jer pre-visoka cena ne odredjuje tako nesto vec upotreba istog.
Realno uvek bilo što bolji štap to bolji osećaj  što na ribi što u glavi...  pa ko može i želi da ga priušti naravno da treba da ga kupi.

Bistro :bye:

DRENNAN ACOLYTE  FEEDER plus, ultra, distance je po izboru... nema dalje  :tongue:

Ko nije imao prilike da vidi ove stapove i dobije neki provereni info o njima ako nema para bolje i da ne gleda jer mu dizanje kredita ne gine :lol:

Citat: Dva vuka poslato 13 Mart 2018, 22:47:26
Pa super , bate  ... eto otvori ti tu temu ... reče da si je apsolvirao  :cool:
Citat: slob poslato 13 Mart 2018, 19:51:35
........... Nisam fideraš pa ne mogu merodavno da diskutujem i o ostalim poželjnim karakteristikama ali o balansu mogu, jer sam tu tematiku apsolvirao kod varaličarskih štapova a principi su potpuno isti, pa sam dao i argumente za svoj stav.

Ako je reč o prepravkama kod štapova, sumnjam da se njima može od standardnog napraviti vrhunski štap, jer pre svega osnova mora da bude vrhunski blank. A ako je on vrhunski onda tu i gotovo nema šta da se prepravlja. ................... Međutim nekome je to i zanimacija pa onda -što da ne. Uostalom, trebalo bi otvoriti posebnu temu o intervencijama na štapovima koje poboljšavaju njihove karakteristi. Ne znam kako bi trebalo da se nazove ali neko će se već setiti.

Dva vuka, citirao sam samog sebe da bi video tekst gde kažem da sam apsolvirao balansiranje kod varaličarskih štapova a ne apsolvirao prepravke štapova.

Zašto bi ja otvarao temu o prepravci štapova, koju ne zastupam. Nikada nisam niti ću se baviti time. Jedino što planiram po tom pitanju je zamena sprovodnika na jednom štapiću za lako varaličarenje koji bespotrebno ima dvostopalne sprovodnike. Zameniću ih laganim jednostopalnim i to je sve. Bez nekih bogznakakvih očekivanja. Više iz neke vansezonske dosade. A taj štapić odavno više i ne koristim.

Kada je u pitanju kupovina vrhunskog i naravno skupog pribora, stav u odnosu na to sam odavno opredelio u korist kupovine pribora srednje klase.
Ima više razloga ali odlučujući je bio događaj koji mi se desio pre više godina. Imao sam vrhunski pribor za šaranolov i bio uspešan u ribolovu. Uredno sam ga pazio i održavao. Sve je uvek bilo čisto i spakovano u futrole i torbe i uvek spremno za sledeći ribolov. I jednog dana desila se provala i krađa. Sve su mi pokupili. Čisto i lepo spakovano, da bi lakše odneli i lakše prodali. :veryangry:
Odmah sam nadoknadio pribor. Kupio sam ono što mi je maltene prvo palo pod ruku. Sasvim prosečno ako ne i ispod toga. Nastavio sam ribolov i gle čuda -sa potpuno istim uspehom kao što sam ga imao i sa vrhunskim priborom. I još nešto, postao sam aljkav, kao i Milan Berkut, i shvatio da sam tako postao neuporedivo manje opterećen eventualnim gubitkom ili havarijom pribora. Dakle, sve ima svoje prednosti i nedostatke pa tako i odnos prema priboru.

Skaut1982

Samo ako je veci uzitak pecati na takav stap. Ne bih mogao da nadjem ni jedan drugi razlog.

Slob  smiley033 nisi me shvatio ... ovo je tema zašto kupiti vrhunski fider štap ... pošto ti zastupaš suprotno gledište , mislio sam da ti otvoriš temu - zašto ga ne kupiti  :cheesy:
Što se tiče prepravke štapova , nema potrebe otvarati temu , koga interesuje  - samo nek pročita sve Pex-ove postove  :takoje: Usput , pretpostavljam da nisi nikad balansirao varaličarca od 4,27 m , odatle toliko puta reč "sumnjam" u tvom postu  smiley033

Dva vuka,
Sve si u pravu, ali mislim da je prirodno to da se u okviru iste teme može pretstaviti i suprotno mišljenje.

Inače, onaj koji daje prednost skupom štapu treba da navede i druge argumente osim užitka koji se njčešće navodi kao razlog njima u prilog.
Ili da bar kaže u čemu konkretno uživa kod vrhunskog štapa. Za mašinice mi je jasno; ide lako, glatko i nečujno, ali kod štapova ne znam šta donosi užitak. Kod mene bi sigurno preovlađivala strepnja od loma pa bih sa njim morao da "pipavim" u svakom pogledu, što i nije baš naročito prijatno. Osim zadovoljavanja lične sujete u nekim slučajevima, vrhunski štap ima i realne argumente koji mu idu u prilog.
Prvo, ima realno deklarisane karakteristike, zatim; završna obrada je besprekorna, kvalitet sprovodnika, haltera i drške su vrhunski. Zamor materijala nije prisutan ..itd. Sve to donosi udobnost i sigurnost pri radu, struna ne oštećuje sprovodnike, zabacivanje je lako, precizno i leti daleko, dobro drži upecanu ribu .....itd. Nešto od ovoga može da ima i ne baš vrhunski štap ali ipak u manjoj meri i nema garanciju za to.
Dobro plaćen štap treba da ima i garanciju od loma pri normalnoj upotrebi, neki čak i bez obzira na to, kao i dobar servis, a sve su to pogodnosti koje nemaju nevrhunski štapovi. Itd, itd,......

Slob , druže moj , ti jednostavno previše brineš i ondak ne možeš da se opustiš i uživaš  :takoje: Dok sam bio mlađi , gomila riba mi je prošla kroz ruke i nije svaka bila pod "garancijom"  :lol: Pomisliš samo "Valjda neće mene ... " Doduše , nadobijao sam se i šamara  :cheesy:  :bye:

Citat: vradojicic poslato 14 Mart 2018, 09:17:47
Velika prednost vrh opreme, bilo plovkaroske, bilo varalicarske, bilo feeder i ostale, jeste i to, a nije zanemarljivo, da ona i posle 10 godina ostaje vrh, sto kaze Ibanezi, a posto ostaje vrh i cena joj na trzistu ostaje vrh. Cinjenice i masa primera to pokazuju, pogledajte koliko su polovni Twinovi F i FA, Stelle, koliko su Sportex-i, koliko su Daiwe Amorphus Whisker, koliko su bolonjezi od pre 15 godina koji su made in Japan ili Italy. Koltni modeli ne gube cenu i to je prednost a ovo srednje kad kupis za 100e, pecas njime 3 godine i ne mozes ga prodati ni za 30. Meni je i to bitna stavka. :cheesy:
Kad nešto kupim ne  prodajem dok se ne raspadne a do tad sebe isplati par hiljada puta. Vi što menjate te bolonjeze kao deca sličice je već druga stvar :cheesy:
Skup kvalitetan pribor ,za komercijale fensi revire .... al za krljanje po čamcu obali u sodoma gomora fazonu teško da može niti sam primetio da ih neko iznosi na takve pozicije

Ibanezi,  Evo pogledaj sta ima od opreme. Deluje vrhunski, zar ne. I cena nije losa, oko 400 funti. A na 3.3 je tezi nego sto je Rive LC od 3.9 !!!!!  Za 3.6 da ne pricam, tezi od mog Sportexa koji baca 200 rmama tezinu na 60m....      Rive Design feeder.....  Tako da, tesko da ce LC Rive da ide na 100 eura, cak je i poskupeo prosle godine.....

Svojim mogu da otvorim pivo , dohvatim stvari oko sebe koje mi nisu na dohvat ruke iskopam rupu za suncobran otresem usput neki orah ... a i ako se zaglavim mogu komotno pod točkove da podbacim , to je izgleda jedini način da kupim jedan od tih skupih.
Čudo je koliko su ovi jeftini neuništivi :cheesy:

Ja priborom ne trgujem a imam bazu od 4 stapa koja nisam menjao godinama. Ponekad dokupim neku polovnu starudiju koja ima dobar blank pa pokusam da ga dovedem u ok radno stanje. Nije to zato sto volim to nego sto nemam 200 evra da dam za nov. Ovako platim blank 60, 70, ili ga dobijenm na poklon, malo ulozim u lakiranje rukohvata, malo u Fuji Alconite opremu i dobijem nesto sto ide na testiranje. Ako mi se svidi ostane, ako ne ide dalje.
Hocu da ti kazem da mi nije svejedno da li imam Technium MgS-a koji i posle 3 godine i mnogo ribolova moze da ode za 100 evra a placen je 120 ili Aernosa koji je bio 90 evra npr a posle 3, 4 godine moze da ode za 40, 50 u vrh glave. Tako je i sa stapovima, Colmic Corvette 6m ce uvek polovan biti 150 evra a nov je bio 200, iako je izasao pre 11 godina. A Tubertini Level Tech 7705 koji je nov bio 110 se sada posle godinu dana jedva prodaje za 70 evra.
Nemam ti ja te skupe bolonjeze, od po 300+ evra. Najskuplji je premotan u rangu 150-200 evra i to je srednja klasa. Da li ima boljih, ima, da li bih voleo da ih imam, voleo bih. Na prvom mestu zbog boljeg balansa, pogotovo jedan teskas, ovo ostalo mi je ok.
I ti krljas taj tvoj feeder... Krljas li varalicarce? otvaras li njima pivo, zabadas li suncobrane? :cheesy: Otvaras li rapalama pivo, a pakta moze da posluzi itekako. Ja bih, jer mi ne trebaju ali tebi su primarna oprema.
Ko uzme u ruke rive, Altimu, Tectru, on se vise ne vraca na Gabora, osim ako ga muka ne natera.

Dule, napravljen je štap od vrhunskog materijala i sa vrh opremom za početak.  Ali to ne mora da znači da je napravljen vrhunski štap. Za novogodišnju akciju sam se našalio sa drugarima, neće tako brzo, ali biće. Ovo su samo prvi mačići. Do vrhunskog i kultnog štapa je dug put. :lol: Ja i ne očekujem od Rive da napravi prvi kultni fider. Više očekujem od Garbolina koji ima svoju proizvodnju blankova i samim tim jednostavniji proces razvoja vrhunskog štapa da napravi "ono nešto" Vrhunski - kultni nije najskuplji nego biser - vrhunski i ne preskup kao ovaj Rive. Nije kod nas Hardi fejvorit bio kultni, nego Sporteks kev spin koji je bio bolji, imao bolju opremu i bio duplo jeftiniji. Naravno nije bio jeftin, nego je Hardi prenaduvan zbog pečata da je zvanični snabdevač britanske kraljevske porodice.

Citat: marina1983 poslato 14 Mart 2018, 09:37:18
Nisam ni ja prodavac Brate , al pre par godina sam bacio jedan , ajde da kažem "dobar" varaličarac na oglase , koji mi je višak . Pecao sam sa njim 4 godine i stavio 70% od cene koju sam platio .  Zanimljivo je da sam imao stotinak poziva i svi su hteli da ga nekako kupe za 50% cene koju sam ja platio , pa se nismo našli  :lol: Da se razumemo , i to pola cene su pristojne pare  :takoje: Sad , ja razmišljam ... za koji q.ac su svi oni kidisali na mene , kad su za te pare što nude mogli da kupe nov , pristojan štap  :huh:
Tako da , pokloniću ga Mladom Vuku sad za 18-ti . Kod nas Crnogoraca , tradicija je da sinu za 18-ti pokloniš "svijetlo oružje" , ali nije dobro više, da nam se đeca bakću sa tim "alatom" i da ratuju  :no: Dosad je pecao sa štapom od 40 evra i ja znam šta mu poklanjam , a dal će on znati .... videćemo  :wink: Svaku cenu uvijek uslovljava odnos ponude i tražnje  :cool:

pexon

Citat: Ad fines poslato 14 Mart 2018, 09:44:36

Sa tom težinom nikako ne može da bude vrhunski, imaš gomilu štapova te namene ispod 100 keka koji su daleko lakši od ove doronge od 400 funti. To mu dođe kao na germinu da staviš sve fuji u fulu, AAA plutanu dršku pa kažeš da imaš vrhunsku močugu.

A i napisali samo Toray...a ne i koji. I Toray ima karbone svih klasa, modula, težina, cena... Ja se zaleteo i u prethodnom posatu napisao - vrhunskog materijala. A možda je od sasvim prosečnog ili ispod prosečnog Toraija. Još ovo nije ništa. Ma neću da nagađam da li je loš materijal, ili su otežanje stavili u donji kraj radi savršenog balansa pa je zato teži jer mnogi to rade. Otežaju lagani blank u donjem delu i štap na vagi težak a u ruci lebdi, ili Rive daje ukupnu težinu za ovaj štap zajedno sa svim vrhovima? Ma sve je moguće, a niko od nas nije uzeo taj štap u ruku.