Zašto kupiti vrhunski feeder štap

Započeo tomislav34, 23 Oktobar 2014, 18:13:46

DDj

Ne razumes ti to slob.

A tacno sam znao da postoje! "Hallelujah! God is great! God is good!"

Znao sam zasigurno za rasnjare, znate ono kad lik drzi raslje pa oseti podrhtavanje iznad podzemne vode. Koliko god da sam probao, nista! Nemam boziji dar.

Do sada sam samo nacuo a evo, postoje i balansdzije. Boziji dar. God is good!

Ja, pa i moji prijatelji kada uzmemo bilo koji stap u ruke nista! Ama nista da osetimo. A evo, ljudi se javljaju i osecaju disbalans! Ono jeste, malo sam jaci u rukama, ali opet, bar malo bi i ja da osetim, ali nista!

Bog kada da, treba dar i koristiti. Mogao bih doneti neki stap kod darovanih balansdzija pa i ja da imam stap u balansu. Nisam siguran zasto, ali hocu i ja da se pohvalim!

Ali evo, malo i brinem. Kako li je to kod najobdarenijih, koji najvise osecaju, kada takva silesija pocne da vuce i vuce, u vodu ih moze odvuci. Sigurno je mnogo opasno! Dajte iskustva.

A ti slob, obrazuj se malo.

Pa fenomenalno.
Ti imas Bozji dar, svaki stap ne osecas pa ti je onda svaki vrhunski. E to je dar.

Ima razlike, ponekad male ali ima. Ko je pecao na jedan i drugi - zna, ko nije - ne zna i to je to.
Nije nekome toliko bitno, meni jeste, a vidi cuda, ja za sebe radim stapove a ne za druge.
A vidim i drugi kada uzmu stapove sa nepotrebnim prepravkama se iznenade koliko je to drugacije.
Pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Sve svoje zasto ima i svoje zato.Ja sve to mogu da razumem ali mislim da malo vise palamu..te nego sto pecate.
Neskromno mogu da kazem da iskustva imam na pretek kako u ribolovu tako i sa priborom i da su mi jako mnogo stapova prosli kroz ruke.Tako da vrlo dobro znam o cemu pricate ali eto meni te stvari ne smetaju uopste.Verujem ni vama nego eto kad vec nema sta da se radi i ocete da ugadjate sebi(ne kazem da je to ista lose) daj malo da prepravljam i menjam .Vise je psiholoski momenta nego stvarna potreba.
Pricate o nekim  skoro pa ne bitnim stvarima.Da me ne shvatite bukvalno kao sto je to obicno slucaj.
Niko ne kaze da balans nije bitan ali da trtomud..m za desetine gr. nikad u zivotu necu zbog stapa kojeg ne drzim u ruke
Pa cak i da probam takav stap i vidim da je bolje balansiran u sta uopste ne sumnjam ne verujem da bi se ikada odlucio(sem ako nije krajnja potreba) da menjam balans ili provodnike na njemu.
Isto verujem i svi ti sto su se iznenadili mozda jedan posto njih odlucio da menja balans na stapu.
Malo vise cepidlacite mesto da vise pecate priborom.
Pex koliko stapa ima i sta je sve nabrojao ne vidim uopste potrebu za tako necim.Sem obicnog hira koji opravdavate losim balansom.
Ustvari onima koji hvataju kedere mozda im je i bitan,meni sigurno nije. :lol: :lol:
Ada je balans bas toliko ko sto vi navodite bitan ne verujem da su oni mutavi da ga naprave u gram.  :tongue:

neko voli da mu stap odgovara 80% neko 100%. ne vidim uopste polemiku oko toga. ja mogu samo pex-u da zahvalim sto sam nesto od svega toga naucio i sto mi je prosirio vidike. ko hoce da prihvati to, prihvatice, ko nece i smeta mu, ne mora.

Pa niko od nas nije mutav da ne zna ako stavi bolje provodnike ,promeni balans da ce stap da mu lezi bolje i da ima bolje karakteristike.Pitanje je da li je to realna potreba .Za nas bez vidika.
Ko da sam kupio neki auto pa mu stavljam spojlere,felme spremam ga za reli a reli ne vozim.Kome je dosadno i oce da trosi pare na neka budzenja nemam nista protiv, ali to ne znaci da ce vise da uhvati od onog drugog koji nije budzio .
Ima u mom kraju jedna izreka koja kaze.
Merak se sa pare leci.
:lol:

Nije potreba nista.
Nego hocu da pecam sa boljim stapom a on svakako jeste bolji kada se sve uradi kako treba.
Ne morate to raditi, preskupo je, nije obavezno, ne zastupam to za sve.
Ali da, tako se dobija kvalitetniji i laksi u ruci i mnogo udobniji stap.
Izbor - izaberi, e a i ovo je tema VRHUNSKI feeder stap, e pa mora sve da se uradi da bi bio vrhunski.
Druga tema je zta standardne feeder stapove.

Pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Znaci oni stapovi od od 400 e nisu vrhunski. Jer moze uvek bolje,brze  i jace.Al isto tako tome moze i da ne postoji kraj.Uvek ce na trzistu  imati bolje ,brze jace .
Trebamo li sve to  da pratimo.
Da ako smo fishing tackle fanatici(citaj snobovi) i vise kolekcionari i ugadjaci nego ribolovci.
Sem ako nije realna potreba.
Donesite bilo koji stap svakome cu da nadjem neku manu.

pex

Zavisi, Verovatno imaju vrhunske blankove ali fali i ona druga komponenta, oprema i njen raspored.
Tacno, nema kraja ali ima da je sve uradjeno kako treba pa moze biti vise vrhunskih stapova, a mozda je neki bolji za nekoga, tu je vec moc izbora.
Kao kod kola ima vise klasa, e kod najvisih, svi su vrhunski, odaberes opremu za ono sto ti treba, i imas vrhunski auto za tebe.
Ja ne volim auta, ja vozim Dustera, i to je dosta jer ide na pecanje, jer jedino to trazim od kola, ali mesa se i porodica pa nije Lada Niva.
A pribor volim i tu ulazem.
OIstali su nasli sebi Golfa, Dustera, Audija ili eto Ferrarija ili sta vec i pecaju i to je extra.
Ali nemoj ja da tvrdim da je Duster najbolji terenac svih vremena, nego zna se sta je vrh za off road i koja oprema i sta treba. za to.
Skupo - da ali pricamo o vrhunskom i najboljem.

pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Pex je skrenuo pažnju na to da je ovo tema o vrhunskim fider štapovima i u pravu je.
Težište rasprave bi trebalo da bude na odgonetanju toga kakve karakteristike imaju ili bi trebalo da imaju takvi štapovi, za razliku od standardnih.
Jedna od karakteristika štapova je i balans, pa je zex. rašeta postavio pitanje i sugerisao ogovor oko važnosti te karakteristike kod fider štapova uopšte, što obuhvata i vrhunske štapove.
Valjalo bi argumentovano dati odgovor na ovo pitanje.
Ja smatram da je balans fider štapova po svojoj važnosti na samom začelju liste, ako ne i potpuno van liste, poželjnih karakteristika. Nisam fideraš pa ne mogu merodavno da diskutujem i o ostalim poželjnim karakteristikama ali o balansu mogu, jer sam tu tematiku apsolvirao kod varaličarskih štapova a principi su potpuno isti, pa sam dao i argumente za svoj stav.

Ako je reč o prepravkama kod štapova, sumnjam da se njima može od standardnog napraviti vrhunski štap, jer pre svega osnova mora da bude vrhunski blank. A ako je on vrhunski onda tu i gotovo nema šta da se prepravlja. Sumnjam da proizvođač nije projektovao i postavio opremu koja bi bila u skladu sa takvim blankom.
Možda bi moglo i nešto da se poboljša ali mislim da je to neisplativo. Međutim nekome je to i zanimacija pa onda -što da ne. Uostalom, trebalo bi otvoriti posebnu temu o intervencijama na štapovima koje poboljšavaju njihove karakteristi. Ne znam kako bi trebalo da se nazove ali neko će se već setiti.

Zašto kupiti vrhunski fider štap?
Pa odgovor je potpuno isti kao i kod kupovine svega ostalog Vrhunskog!
Samo saznanje da imaš kvalitet, maksimalnu upotrebljivost, komfor, lepotu, u rukama . . . je dovoljan razlog!
Fider štap nije Mercedes pa da jedan model prodaju u x  varijanti zavisno od opreme, već ih proizvodjači prodaju takve ''izbalansirane'' odnosom profit-tržište i to ti je što ti je . . . a kad neko želi više od toga prinudjen je da sam dogradjuje do nivoa svojih želja.
A dali je baš sve to potrebno . . . jeste potrebno je!
Dali to pravi razliku . . . pravi razliku sigurno u jednom, ili nekoliko elemenata, koji su gore navedeni (kvalitet, maks upotrebljivost, komfor, lepota)
Zašto ja ne pecam takvim štapovima?
Zato što sam aljkav i ne želim da se opterećujem povećanom odgovornošću koju takav pribor ''traži'' zbog svoje vrednosti (a želeo bih da sam dovoljno bogat pa da mi ''te'' vrednosti ne izazivaju osećaj odgovornosti).

Vrlo razuman odgovor na pitanje -zašto ne kupiti vrhunski štap?!  smiley033

Pa super , bate  ... eto otvori ti tu temu ... reče da si je apsolvirao  :cool:

Ipak moram iako nisam hteo da napišem.
Treba kupiti vrhunski fider štap, jer je to štap koji će godinama i decenijama biti vrhunski štap, od koga jeftina konfekcija nikad neće biti bolja. Njega će vremenom prevazilaziti samo štapovi slične cene, a to nije kratak proces. Taj štap će u stvari biti jeftiniji, jer kroz godine upotrebe nećemo menjati jeftine konfekcijske svakih par godina kad izađe nov model i bacati novac, a usput nikad ne pecati vrhunskim štapom!
Ne treba kupiti, bar za sada SKUP fider štap, jer vrhunskih nema. Još nije napravljen pedigrirani kultni štap od kakvog dugo neće biti napravljen jeftiniji a bolji, koji drži i cenu i kvalitet. Trenutno u ponudi viših klasa imamo samo preskupe obične KONFEKCIJSKE fider štapove bez pedigrea i kultnog statusa. Čim počnu da u nekim višim cenovnim klasama prave štapove vredne te cene, biću za ono prvo što sam napisao. Kada se među fiderima počnu dešavati štapovi koji će zaslužiti i poreklom blanka i opreme (ne mislim na "made in", nego ko i od čega) i naravno karakteristikama status nekada "Made in Germany" Sporeteksa ili Scotland Daiwa ili South Korea Abu Conolona, danas recimo Cd BR i XLS, Cts Rewo ili Elite, St Croix Avida i Legenda, Pac Bay traditiona...Nabrojao sam i modele od kojih neki i nisu preskupi 200 +- neki e, ali su svi zaslužili kultni status i nisu prevaziđeni u svojoj cenovnoj klasi iako se neki proizvode i po 15 god, ne menjajući u blanku ništa ili bar skoro ništa. Kad je fider štap u pitanju, još uvek se firme frljaju malo - malo novim modelima, sa blankovima od sve unapređenijih materijala, a pri tom ne prozvode blankove :lol: I ne smeju da napišu ko pravi i od čega te sve ultra moderne svemirske pruteve. Firme koje prozvode blankove izgleda  sve više zaostaju za ovima što ih ne prave, jer po 10 godina ne mogu da naprave bolji i jeftiniji blank od onog što već imaju. :lol:

Isa

Danas sam gledao na yt klipove, za neki stap pa naleteh na rive, nemam pojma koji. Slovima da slep procitati moze, istakli "toray".

Znači, čitaju forum i moje tekstove i preplašili se. :lol: Počinje i to brže nego što sam pretpostavio. Na sledećoj novogodišnjoj akciji kupujem ovaj Rive LC što ga imaju Miha, Pex i Davor za jedno 100 - 120e. :ok: Za te pare, nije loš.