Štek štapovi

Započeo Draza, 15 Decembar 2010, 10:07:33

kreni diego, duga je zima, čitaćemo ako treba na rate !  :takoje:

Draza

Skup stap je lak, tj dobro balansiran, jak, brz.
Kad kazem dobro balansiran, to znaci da je u ruci lagan. Vrhunski modeli imaju tezinu od oko (moment sile) 3,5kg, to je realna tezina koju u rukama osecamo. Kod jeftinih modela to 4-5kg.
Skuplji stapovi dobro podnose bocni vetar, sto je jako vazno!
Cesto imaju realnu duzinu i posle kracenja vrha... Obicno retko koji stek ima realnih 13m! Kad se vrh lepo skrati, to je cesto blize 12m!
Meni je moj Colmic bio super - i sad je jako dobar, ali sam imao tu nesrecu (ili srecu) da probam neke jako dobre stekove - i tek tad videh kolko je to pre svega lako!
Moj stek je dovoljno brz, ali ovi su laksi!

Kad se gleda stek, pored svega treba da se gleda i mogucnost nabavke rezervnih delova - lako se to lomi!
Top setovi da budu povoljni - sto ih vise covek ima to bolje!

vanja ns

Ja sam imao neverovatnu srecu da upoznam coveka koji je sebi kupio nov stek a stari slomio, dobio sam ga za pristojan-nepristojno mali  novac i popravio, uz njega sam dobio 5 top setova i kup kit.... rec je o maveru 371. stvarno je dobar i vrlo cvrst stap sa relativno malom tezinom,imao sam srece da probam i Evolu Tender- stvarno je za svaku pohvalu, ali nije moja nazalost.
Tezina ima zaista veliku ulogu, kod prijatelja je bio neki njegov stari stek koji sam takodje probao i on ga od miloste zove motika, kada sam ga uzeo u ruke -video sam zasto.
Koliko sam shvatio, a imajte na umu da sam neiskusan takmicar, tezina i finoca su pored tehnike , sto se podrazumeva,vrlo vazni jer treba raditi non stop 3 a po novom verovatno cetiri sata sa stapom od najmanje 11.5 metara.
Pre prvog pecanja stekom bio sam istraumiran time da ga ne slomim, medjutim nakon 5-6 izlazaka na vodu polako je sve dolazilo na svoje mesto.
Gledajuci na You tube takmicenja i naravno nase vrhunske ribolovce, video sam da u momentu vadjenja ribe , vec izbacuju kuglu hrane velicine oraha, tako da sada i ja to vezbam da bi mi to postala rutina....Verovatno ovo iskusnim takmicarima deluje smesno, ali bitno je poceti....
Da mi je neko pre dve godine rekao da cu se takmiciti , samo bi se slatko nasmejao.....

chmi

Ajde i ja da se oglasim (posle godina citanja foruma)
Prvi stek sam kupio prosle godine. Browning syntec starter od 6.6m. Bio je na akciji i za nekih 30tak evra koliko je kostao odradio je posao extra,tj navukao me je na ovakav nacin ribolova. Ako sve bude po planu prolece cu da docekam sa jednim od 14.5m ali otom potom.
Zbog terena na kojima sam pecao (Tisa, Tamis, DTD, Dunav i sl) sa ovim kratezom sam pokrio 70% terena jer je dubina prilicno velika vec na tih 5-6m (oko 3m u proseku). Jedini problem je bilo sarance na Tamisu koje je dosta izvuklo elastik a zbog velike dubine (pecao sam na preko 5m)bilo je majmunisanja oko izvlacenja (na opstu radost okolnih germinasa) ali je sve srecno zavreseno (i po mene i po sarance koje je pusteno na opste cudjenje okolnih germinasa)
Ako neko nalati na neki stek povoljno a voli pecanje na plovak moj savet je da ga obavezno uzme

Mrnjavcevic

Bilo u Formax-u na akciji prosle godine povoljnih stekova ali duzine oko 9 metara.Valjda je zato i povoljno,zato sto je kratko. :rolleyes:

chmi

Od vikenda sam vlasnik Trabucco Teamaster steka od 13m, sa nastvakom na 14.5m i tri top seta. Samo da malo otopli i stabilizuju se vode i policija ce me vuci sa vode  :lol: Sada trazim top set za soljicu (mrzim izraz cuping kit) kao i neku stolicu koja bi odgovarala

zivko_89

malo sam skeptican prema tim stapovima....sve mislim ne mogu zadovoljiti ruku...a to mi je najbitnije na pecenju.... :bye:

djole_dalj

veruje da itekako zadovoljavaju... i ja sam tako mislio dok nisam probao, a sad... :ok:

vanja ns

vrh pecanja!!!! najpreciznije i najbrze moguce hvatanje ribe, dok nisam probao a kasnije i kupio stek bio sam vrlo skeptican. Sada bukvalno na sva pecanja sem na revir u blizini gde je zaista krupna riba idem sa stekom!!!!

zivko_89

za sad ostajem pri direktasima i bolonjezima....bar za sada.... :bye:

chmi

Dok ti greskom ne dodje stek u ruke i prva riba izvuce elastik :lol:

:lol: :lol:...stvarno si lik... :lol:

vanja ns

ajde jos malo o stekicima.... da li postoji pravi all rodund ili su realne samo dve grupe carp i finiji za manju-sitniju ribu?Ja cekam da stignu Maver pa da idem da probam top setove od 371 na novu 181, pokusavam da napravim matematiku tj. da iskoristim top setove sa vec postojeceg na novi stap uz kupovinu jos jednog carp top seta.....na taj nacin bih imao i prakticno duple rezervne delove . Gledajuci engleske sajtove i rondajuci po upisima - kazu da su kompatibilni... U glavnom sezona se priblizava i temperatura raste- za sada sobna :cheesy:

VooDoo_Chile

Štekovi su pre podeljeni u "carp" i "allround" grupe, nego kako si ti rekao. U prilog tome ide to što uz ove koji nisu "carp" mogu da se kupe šaranski top-setovi, a nije redak slučaj ni obrnuto, bar kad se radi o visokoj klasi šaranskih štekova.
A što se tiče Mavera, mislim da 181 nije tako dobar kao što je 371. Mislim da je više naslednik 301, ili nekog sličnog modela. 181 spada u srednju klasu sa cenom ispod hiljadarke, a 371 je bio viša, što se vidi i u onih 1300 pa na gore evra (funti), u zavisnosti od kompleta.
Lično verujem da će ti pasovati ovi top-setovi sa 371 na ovaj novi, jer sumnjam da su nešto mnogo promenili kod štekova. Pri tom, ova nova serija "competition" iz 2010 ima zajedničke top-setove za sve štapove!
Drugo, šta je sa tim 371 što imaš? Koliko je polomljen, na kom delu i kako je zakrpljen? Ne znam koliko znaš o njemu, mislim da si negde rekao da ti je to prvi štek... Ali to je izuzetno dobar štek, retko krut, lagan i dobro izbalansiran. Nema puno takmičara kod nas koji se mogu pohvaliti takvim štekom u svom asortimanu!

zivko_89

Gledao sam na Maverovom oficijalnom sajtu klipove pecanja i predstavljanje novih stapova i video sam nesto sto nisam primetio kod drugih stek stapa...evo link pa pogledajte i sami o cemu je rec...http://www.mavermatch.co.uk/index.php?option=videos...