Rive Feeder Long Cast

Započeo pex, 28 Januar 2017, 14:46:54

Đuzo i 1 gost pregledaju ovu temu.

Ma jeste malo cudno, al. verujem da na 4.2 to nije tako strasno.
Inace pise 90, ali smo konstatovali da je to blize 150gramcu.
Masinica nije teska zaista sto kaze Branko, a plitka siroka spulna je ko za surf bacanja
Jedva cekam da sl. put donese Davor negde da probam da puknem da vidim koliko to leti.
Mogu da zamislim samo...

Upravo testiram Rive LC 3.6 90g i ovo je nerealno kako su mu sakrili snagu i moc , a bezi u parabolu na sljivara od 200-300g.
Strasna motkica, realan 120 gramac i bas je za reku stapic da se rve od bele do cega hoces
Trenutno sam zaljubljen

pdavor

Momci moji probao sam i nemam mnogo šta da kažem osim da je to kombinacija Nesanica (kako nabaviti još jedan komplet) sve funkcioniše besprekorno možda je mašinica velika ali ima 490 grama pa mislim da je lakša od 5000 shimano ili neke slične. Duša svega je štap sve on odrađuje, a na ribi od pola kilograma pokazuje i svoju mekoću sa dušom dril prati podvez0,10 i 0,12 bez ikakvih problema svaki zubić na kočnici odrađuje besprekorno zadatak može se pouzdano osloniti na dril i neće da blokira radi bez greške  . Do sada sam pecao na tp 4000 fa i fb antaresa 3,6-3,9 35-110gr(sa prolungom) i speed mastere 110grhevy (i dalje ću)da se razumemo dobri štapovi visoke klase ali ovo se ne može opisati dok ne probate daleko odskače od pomenutih ne pljujem u tanjir iz kojeg sam jeo ali priznajem da je razlika ogromna. Hvala Pex-u i Mihi bg na drugarskim savetima jer štap sam kupio na neviđeno samo sam par puta zabacio 4,2 ali 60-120 taj štap je ubica za reku nešto nestvarno. Iskreno voleo bi da ga imam al da Francuzi naprave štap bez greške nisam verovao dok nisam probao.  smiley033 znao sam za vino , sir i po koju čokoladnu snajku, al štap neeeee. :rolleyes:

Sava..sa LC Rive 4.2 90g
Snop crva , predvez 70cm, VDE itd   ...✔️

A begovi mrene

Znaci pozlilo mi... Prvo, dno od sitnog kamena odnosno sljunka, ideala. Hranilica od 50gr stoji na daljini od oko 40metara, san snova. Zatim nema granja cupanja i kidanja, ribe driluju, opet san snova. I na kraju nema ribe ispod pola kile. Pih...
Stap je ovde u drugom planu...

Ma nije do stapa, Tetka ovo otpeca kako hoce i vecina vasih stapova koje imate, nego je lep filmic i klasika ...Sem one ikserice koju Venkel celo pakovanje zarobi, nista ja tu ne bih dodao...Samo sam malo aludirao na duzinu predveza u startu, na VDE koji radi to sto radi uvek, na glupiranje sa Prestonkama i ispravljanju sitnih udica,  pa i da nema potrebe da se usitnjava u sezoni i da  velike udice za mrenu i ovakve deve sa 5-6-10 crva su normalna prica...itd.
A stap jeste prelep, i tih 50m ne mora da baca iza glave gde je strmi prilaz  , nego laganim  zabacajem .
Jedino sto mi je smetalo u filmu je pljuga koju je stavio u kameru i bacanje iste u vodu.
Stap moze mnogo vise, a ovde je mogao sa LC 3.9 70 da otpeca isto, ili sa 3.6 90 ;)
PS. Ja pricam da veliki deo Save moze sa 50-60g da se peca... dubine 5-6m takodje kriju zivotinje;)

" Beži u parabolu na šljivara od 200-300 grama"    :eek:

nslemi

:lol: :lol: Taj u parabolu ako ode mozes odma garantni list da aktiviras,,stap teske vrsne akcije,,

Na snimku od Žagara štap na deverici od blizu 2 kila radi samo kviverom. Izuzetno oštar štap, ali nije motkast, prelep i jako kvalitetan, nema greške sem što piše 90gr što je malo potcenjeno. Ladno može da prodje kao varaličarac...u parabolu tek sa nekim šaranom divljakom od 4,5 kila.

Nslemi... pricam o 3.6 90, nisi drzao i nema veze sa 4.2 sa filma  iako je iz iste serije ;)
Kao i vecina stapova u istoj seriji razlicitih duzina, karakteristike su nebo i Mars
Bila su oba  stapa na nasem okupljanju u Irmovu ... mogao si da probas i da onda opletes
Prvo imas hrandzu od 50-60g koji ti povije pod tezinom vrsni deo, dodaj sljivka bolesnog borca od samo 200g i eto ti parabola. Ne verujes?
Pa videces
Kazem ja pucate bez da dodirnete stap u 90% komentara , ali to je u redu ...
Kasnije se to poravi na slikama, u pecanju, druzenjima,  samo niko retroaktivno ne kaze pogresio sam
Kad sam video komentare za Altimu za prepisan tekst sa sajta koji sam postavio i rekao da je skinut... bilo mi je jasno!
Postujem da neko ne veruje...ali ne ovako na slepo ;)
Zagar je rekao "nesto jaci" , mi smo tom stapu sa filma 4.2  dali realan 150gramac u M. Mitrovici i poseduju dvojica kolega.
Nisu ga uzeli bzvz, i po deklaraciji... Imali su svoje razloge !

nslemi

Greska u koracima,mislio sam da je komentar za ovaj na snimku,,ovaj i jeste 150gr minimum,Gabor bi bio ponosan na Francuze sto se tice oznake t.b.

Pa to ti zemka
Ali je vrh stap, samo je na tu vodu Zagar mogao i sa mnogo mnogo manje...

Najviše od svega mi smeta to što je njihov deo Save san snova,nema veze sa ovom našom.A što se Žagija tiče,čovek je genijalac ali i promoter tako da mu baš ništa ne zameram.
Sva oprema i hrane koju on uvozi i promoviše je vrhunskog kvaliteta!

Verujem da je vrh štap. I ne želim da bacam kosku.Ali sam Žagar za vrhove kaže da nisu realno ( po njemu ) deklarisani. Sama t.b. je daleeeeeko od deklarisane. Ja verujem da ste ga vi procenili realno  :takoje: . Jel francuzi imaju neki problem ili  :huh: .

p.s.
Nije za poređenje  :no: ali...
Nije to jedini štap sa nerealnim 'komponentama'  :cheesy:.
Ja sam uzeo Spro Cresta Allraund 3,9.. 25-65 gr. A vrhovi 3 i 4  oza.Niđe veze  :lol: .

Zaista najjaci utisak ostavlja ovakva Sava... Fantazija.
Pogledam snimak, prodadoh danas jedan takmicarac Tubertini i odmah udje crv, da se opet kupi feeder.
Za Rive se nema a i meni kao plovkarosu ne treba ovako rasan stap za desetak pecanja godisnje...
U temi o feeder stapovima cu postaviti pitanje sta uzeti.

Uporedjivali smo Vlado mog BM i tu tvog Rive koji je 5 klasa iznad njega. Meni lično daje osećaj da je njegovih 90gr dosta više od 110gr na BM. Rive je dosta krući štap, oštriji, odaje utisak veće snage, više naginje na A nego na B akciju dok je kod BM sigurna B koji neuporedivo mekši od Rive, a sa njim sam imao par šarana na kadi oko i preko 10kg i ni jedan ga nije uveo u parabolu kao što je šljivar od 300 gr Rive koji je "kolac" naspram BM realno. Uz svo dužno poštovanje prema tebi, znaš i sam da jako cenim tvoje mišljenje ali ovoj put zdrav razum mi ne dozvoljava da poverujem da taj Rive ide u parabolu na šljivaru...možda ako si stavio hranilicu od 2 kila  :lol:
Da me ne shvatite pogrešno...stvarno je štap perverzija i ostavlja bez daha kad se pogleda, a tek kad se uzme u ruke...ufff klasa.