Preporuka za takmičarac

Započeo stefan93, 22 Novembar 2009, 22:51:54

da014

Dugo sam pecao sa takmičarcima nepoznatih proizvođača, sa nepoznatim težinama, davao "male pare" za takve modele, sve dok nisam kupio OLYMPUS Oyster od 6 metara i shvatio koliko dugo sam bacao pare.
Štap nije jeftin (oko 90 Eur), ali vredi svaku paru. Držim ga po ceo dan u ruci i ne osećam nikakav napor jer je težak 237 grama, za razliku od onih pređašnjih (od 500-600 + xxx  itd..).
Tada sam shvatio da pravi štap nikada nije skup i da više nikada neću kupovati "one" štapove... smiley033
Posle toga sam skupljao lovu i letos uzeo VDE-Robinson Team - High Module Carbon model od 7 metara, težine samo 228 grama. Skup je (oko 140 eur) i što se tiče takmičaraca, znam da sam nekoliko narednih godina rešio problem bolova u ramenu i upale mišića posle svakog pecaja kao i plihova na dlanovima posle 60 minuta pecanja sa kojekakvim močugama.
Poenta cele priče je da štapovi od 1000, 2000 dinara... nisu nizašta, bolje ne kupovati ništa nego spavati okrenut na levu stranu, jer desnu ne mogu da pomerim jer sam danas išao na pecanje... :sad: :eek:

Nemanja85

Naravno, slazem se sa tobom da takmicarac treba da bude lak kao i bolonjez jer se ceo dan drzi u ruci. Drugo je kod fider pecanja ili kod dubinskog pecanja gde ti tezina ne igra neku ulogu. Ja mislim da svaki stap preko 300gr je iscasenje za celodnevno pecanje. Ja cu najverovatnije da se castim ovim stapom posle nove godine, nije tezak, a shimano stapove volim, a realno ni cena mu nije velika.

http://www.Link ka navedenom sajtu je zabranjen zbog neizmirenih obaveza prema forumu/oprema-za-ribolov/stapovi/takmicarski-stapovi/pole-stapovi/univerzalni-teleskopski-stap-shimano-cata

Pavke98

Uskoro cu da kupim karbonatski stap od 80-90 eura i ako mozete da mi kazete koliko prosecan stap sa ovim karakteristikama moze da ulovi ribu a pritom da mu ne izlomi stap, posto sam poceo sa klubom da idem na takmicenja...

veco

Rođen da pecam a tjeraju me da radim!

Nemanja85

Da brate, ja se slazem sa tobom, ali da budemo realni, dati25 hiljada u danasnje vreme za takmicarca je po meni suludo, ima mnogo drugih vaznijih troskova u zivotu od toga. Hvataces isto sa njih kao ja npr sa shimano catanom koja kosta 5x manje, a opet je kvalitetan stap u pitanju!

Kupi Catanu, ovih 6 i nesto malo jace hiljada vredi sto posto. Pitaj odmah da li mozes da nabavis i original rezervni vrh i uzivaces u pecanju.
Dobar stap za osrednje pare a zavrsice ti sav posao.
A po meni Technium ne vredi onoliko koliko kosta.

mrcak

I s Catanom se možeš natjecati isto kao i sa Antaresom. I s Catanom možeš nekad na natjecanju pobijediti. Sve zavisi što od natjecanja želiš u budućnosti, u kojem rangu loviš i gdje se u natjecanjima sutra vidiš.
Novac je ključ svega. Ako ga ima, kvalitetna oprema (štapovi, stolica itd) daje ti veliku prednost u odnosu na natjecatelje istih ili sličnih sposobnosti.
Catana je ipak rekreativni štap. Technium je natjecateljski štap.
Razlikuju se kao nebo i podrum.
Druga je stvar što je Catana cjenovno realno pristupačna svima a Technium to nije.
I Catana i Technium, s obzirom što nude, vrijede tih novaca. Odnosno, od Shimana je Technium sasvim dovoljan za natjecanja najvišeg ranga na našim prostorima.
Lovio sam na Catane, a sada na Technium BX TE - 2 i Technium CX - TE 3 i 20 godina stari FAPS, svi od 8 metara.
Osnovni problem svih nas je novac, odnosno kako za relativno malo novca kupiti nešto kvalitetno. Druga stvar se nalazi u glavi. Mnogi kažu da nije sretan onaj tko puno ima, nego onaj tko malo traži.

Prvo moje izvinjene jer nisam video Pavketovu poslednju recenicu, da hoce da se takmici.
Cenim ja Technium ali sam najpre rekao da je mozda poskup za neko rekreativno pecanje i da ce mu Catana zavrsiti posao jer je jedan pristojan stap za ne puno novca.
E sad takmicenja su druga stvar, nisam upoznat kako tu stvari stoje ali sto ti kazes u novcu je sve...
Ali ako je Pavke 1998.o godiste, sumnjam da on jos uvek zna sta bi tacno hteo, kao i mi u njegovim godinama i da moze jednostavno da se zaleti u kupovini opreme. Naravno, nista lose ne mislim, svi smo manje vise prosli kroz to.
Ja bih najradije kupio Tica Exclusive od 7m za moje rekreativno pecanje bele i skobalja ali kad presaberem da je to stap od 20000, koji ne trpi malo grublje rukovanje, nepaznju, uz to je tesko nabaviti rezervni deo, kazem sebi ne treba ti to.
Ima i drugih stapova od 7m koji ce super da vrse posao, koji nisu teski, dobro su balansirani a sve to za nekih 100 i malo jace evra.

E, pri tom, preporucite neke sedmice, solidne tezine, znaci do nekih 270 gr otprilike i do nekih 11, 12 hiljada dinara.

Pozdrav.

da li je neko pecao sedmicom Colmic Cardinale, teska 277gr? Kakav je stap?

Kakav je stap Colmic Cardinale 7m?

Nemanja85

Ako ste pomislili da zelim da se takmicim zato sto sam rekao da zelim da kupim takmicarca onda je nastao nesporazum... Petljase=takmicarac  :rolleyes: Bar ih u mom kraju tako zovu, ne planiram da se takmicim, uzecu ga za svaki dan i za mesta gde imam mogucnost sa njim da pecam, znaci ne za bilo kakvo takmicenje.   :cheesy:
A opet stojim pri tome da ces isto pecati sa njim i sa stapom od 25 hiljada, jer su i jedan i drugi lagani stapovi, iste duzine i po meni je razlika u nijansama, i naravno u nenormalnoj razlici u ceni!
Tako da sumiram, dati tolike pare za stap je moguce (bar za mene) jedino ako bi se profesinalno bavio ribolovom, ili da dobijem 7-cu na lotou (sto je nemoguce jer ne igram  :rolleyes: ) Taklo da je meni suludo davati toliki novac za rekreativni stap!  smiley033

Ne Nemanja, Pavke 98 je rekao u nekom gornjem postu da je krenuo sa klubom na takmicenja. Pa smo zato dosli do toga.
A slazem se s tobom.:)

Skupo za mene trenutno. Vise gledam catanu Te 2 - 700. To je 2-8gr tezina bacanja, cena 9800 dinara. Tezina stapa 277gr.
I Colmic Cardinale 7m, ne znam koje tezine bacanja, cena 10800 dinara, tezina stapa 276gr.

Pavke98

Tačno je, ja imam samo 14 godina, ovo sam pitao čisto radi informacije. Nas ima 6 kadeta u klubu, i moj ajde da kažem "trener" je rekao da će on ići samnom u FormaxStore, da izaberem štap. Rekao je da štap za takmičenja se dobar može naći za 90e - 100e. Lepo je on rekao svi počinju da pecaju na plovak, da bi sa 30 godina pecali na tehniku koja im se više svidja smiley033

Ajde da cujem preporuke za takmicarce duzine 7m cene do 80 evra, maksimalne tezine 300gr.