MAP Parabolix Black Edition Distance SUV Feeder 3,9m 130gr.

Započeo Dragan Nešković, 18 Mart 2024, 21:23:23

Citat: ibanezi poslato 20 Mart 2024, 23:30:50Naravno, pišem u svoje ime, jer zanemarujem opštesrpsko pravilo da štap koji odiše ekskluzivom prvenstveno mora imati blank tanji u butu od Morave bez filtera. Važi za sve štapove, za sve namene, za sve akcije, ne samo za fidere. Tako da će to za većinu biti jedan debeli, ružni šljivotres kome je neki engleski kreten nakalemio portugalsku 'rastovinu da se ne nažuljaju dlanovi pri trešenju i navez'o neke ringlice da povećaju efekat i usput svlače šljivice koje nisu pootpadale treskanjem :lol: Možda se ipak jednom u životu ma koliko to ne 'teo složiš sa ja, aaa?
Da baca punom snagom 200g + hrana, a da ima but debljine Morave bez filtera, neće da može. Ne da fizika. Al dobro, takođe je opšte poznato da si ti, ko mali bježao sa časova fizike da satireš linjaka, pa ti je oprošteno.  :cheesy:

Ti ne znaš da čitaš. Napisao samn da zanemarujem opštesrpsko pravilo......to znači da za razliku od većine Srba, ja nisam bežao sa časova fizike.

pex

Ne kontam o cemu pricate ovde.
Bio da vidim taj MAP Parabolix 3,9m 130gr koji kosta 370 Eur.
Bio i video. I njega i onaj Competition Distance.
Malo preturao po rukama i na prvu:
Jako dobri blankovi i osecaj u ruci, tamo gde ja drzim stap (znaci gde bi mu ja stavio halter).
Distance je po meni tu oko 80 gr + hrana za pun izbacaj, a Parabolix uz molitvu 100gr + hrana.
nema tu ni pomena od teskasa i te snage.
Mozda su blankovi kvalitetni i nece puci prilikom zabacaja ali ih vece tezine sigurno umaraju pri punom izbacaju.
Parabolix sa 150+ hrana u punom izbacaju je samo pusta zelja.
Poredjenje Benzara i Parabolixa po snazi nema nikakve veze.
Parabolix je izvanredan jezerski stap dok je Benzar tipicno recni stap i jaci za klasu sigurno.
Da li je vrhunski? pa meni blank jeste, veoma lagan, tanak,lep i engleske parabolicne akcije.
Meni je vrhunski samo blank, ostalo je promenljivo i to se da resiti.
Hardy Favourite je vrhunski, iako su djubre karike ali eto ja zamenio i sad je vrhunski.

Pozdrav!

Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

obradmiki

Citat: pex poslato 21 Mart 2024, 12:02:01Ne kontam o cemu pricate ovde.
Bio da vidim taj MAP Parabolix 3,9m 130gr koji kosta 370 Eur.
Bio i video. I njega i onaj Competition Distance.
nema tu ni pomena od teskasa i te snage.
Parabolix sa 150+ hrana u punom izbacaju je samo pusta zelja.
Poredjenje Benzara i Parabolixa po snazi nema nikakve veze.
Meni je vrhunski samo blank, ostalo je promenljivo i to se da resiti.

Pozdrav!

Sam bog te je poslao, bogami pogubili smo se ozbiljno, mal je falilo da turam na oglas novog Benzara :lol:  :lol:  :lol:  :cheesy:  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:

Citat: ibanezi poslato 21 Mart 2024, 17:27:06E pa ' fala, ja varaličar pis'o iskreno svoje utiske po slikicama i video klipovima i rešili da ga "zajebajuju i omalovažajuju", a sad fideraški štapsko- mašiničarski autoritet na osnovu viđenja i susreta sve potvrdio i još dodao (ja progut'o da može 150 gr + hrana, samo nisam prihvatio brzu progresivnu akciju), pa sad nek zajebajuju tebe. A na stranu 370e za štap koji u matičnoj zemlji koja je tradicionalno najskuplja košta 220F. Sa'ču hrabro da napišem p'anek me "mrzu" ono što od početka mislim na osnovu onog što sam video. Ne Benzar, nego Superchamp Formaksov je kvalitetniji, brži, ekskluzivniji štap od tog MAPa. Ali jbg nije engleski štap iz šangajske firme, negp srpski iz iste te šangajske firme i nema cenu za levaćenje, pa zato ne odiše ekskluzivnošću.
Ma jok bre Sensei, iako si ljut na mene radi Benzara, ja nisam ni u jednom trenutku ocenio Map stapove i tebi se podrugljivo obracao.
Vec samo da bih jako voleo da vidim da li i kako odradjuju napisano u recenzijama. smiley033
Ukoliko je to istina na te tezine i duzine sa kakvom god opremom jesu bez premca!
Posle sam samo dopisao amandman mali na tvoje razmisljanje da li, da Daiwa i dalje pravi made in u pravom smislu svoje vrhunske stekove, meceve, parabolike i fidere u njihovoj manufakturi u Skotskoj, posle si ti mene (medjredovima) nazvao levatom trazio pecat i krvnu sliku... :cheesy:
Sportski pozdrav!

Nisam rođeni ni ljut zbog Benzara, to je samo malo zeza i baš mi je drago što za te novce nije otišao ne znam kome, već opet mom drugaru. Ja sam štap kupio još letos kada ti verovatno nisi ni razmišljao o prodaji. A nisam te ni međ'redovima prozv'o i nazvo. Bar mi nije bila namera. Tražio sam krvnu sliku jer zaista kako sam i napisao, nisam bio siguran, a više sam verovao u drugu opciju - tj da ne pravi fidere u UK, a pogotovo blankove. Zato sam tražio punu krvnu sliku, tj čvrste dokaze.

Ti, ko da radiš u tužilaštvu jbt.!  :lol:
Pa jes, svaki put kad ti promašiš, na kraju ispadne zeza... :wink:
Bilo bi kulturno sa tvoje strane, da se bar izvineš fiderašima, što si ih nazvao levatima, kad se već nijesi izvinuo varaličarima, što si ih nazvao slepcima, koji ne znaju na kakve štapove pecaju.  :cool:  :bye:

Dragan Nešković

Citat: pex poslato 21 Mart 2024, 12:02:01... Ne kontam o cemu pricate ovde.
Bio da vidim taj MAP Parabolix 3,9m 130gr koji kosta 370 Eur. Bio i video. I njega i onaj Competition Distance.
nema tu ni pomena od teskasa i te snage.
... Parabolix sa 150+ hrana u punom izbacaju je samo pusta zelja.
Poredjenje Benzara i Parabolixa po snazi nema nikakve veze.
... Ovo pisem da neko ne da tolike pare da bi kupio rasnog recnog teskasa sto ovaj Parabolix nije.
... Ako pricamo vrhunski ucelo, pa i nije, ni hallter, ni provodnici, ni pluta/EVA, ni vrsne karike nisu jer su prve dve-tri vece a gore 4-5 su klasicne 5ice kao i na ostalim nedalekometnim stapovima.

E sad, ovo je moj prvi utisak na suvo, neprovereno probom na vodi, i osecaj moze da prevari, ali mislim da je osecaj dobar. Pozdrav!

Поштовани колега pex, драго ми је да си погледао те моткице, и изнео своје мишљење о њима  :thumbup:
Прав за прав, нико овде није причао о параболиксу као штапу са којим се забацује 150+ храна, у пуном забачају. Једино сам ја овде у уводном представљању штапа, напоменуо да један колега који користи тај штап већ неку годину, са тим истим штапом забацује и тих 150+ храна. Наравно, и одмах сам у наставку рекао да то не мора ништа да значи неком другом, јер иако знам више детаља на ту тему, ја тај штап још нисам изнео на воду, и док ја не стекнем своје мишљење о тој моткици, не могу ни да дајем неки свој коначан суд, а поготово не о таквој тежини забацивања са штапом, који за те тежине није ни намењен, заиста толико неодговоран нисам. Наравно, позвао сам Вукове да узму учешћа у тестирању тог штапа, па ћемо му дати нашу заједничку дијагнозу, ако је то неко уопште прочитао. Ако није, па ево прилике да прочита  :wink:
Значи, ако је такво моје уводно писање направило какву збрку неком ко није пажљиво прочитао шта сам писао, извињавам се колективу  smiley033 стварно нисам имао намеру, и твоје упозорење у том смислу, сматрам коректним  :thumbup:  smiley033

Такође, ја исти сам направио и поређење са Бензаром 3,9м 120гр. јер сматрам да то није баш без везе, са намером да у каснијој дискусији образложим такав свој став, и на шта сам тачно мислио, али не стигох од веселог Ибанезија који је преузео вакелу, и из само њему знаних разлога, почео да канали тему  :lol: , па у тим тренуцима није било више смисла да било шта пишем, јер никако нисам од посла могао да испратим на ваљани начин његово "каналисано", писање. Када се мало смири ситуација у теми, написаћу своје разлоге, зашто сам упоредио та два штапа, ако некога то занима, а искрено, и не морам то писати, ако наше друштво сматра да за тим нема потребе  :cool:

Тек када сам прочитао твоју поруку, видех да нисам поставио фотке са карикама на врховима, заборавих и њих, и коментар о њима. У принципу, јеси у праву. Пишем сада из главе, немој ме држати за реч, на квајвер-има овог мап-а има 7 карика, гледано одоздо према врху, те карике су 10,8,7, а следеће 4-ри су 6-тице, на фабричком квајверу од Ривета лц 120-грамца има 5 карика и све су 6-тице? (ако се добро сећам 5,5), стим да су на овом мапу сами врхови, унутра шири за милиметар него на ривету, и ја их баш не бих назвао недалекометним, али не браним  :wink: Изнео сам своје мишљење о том параболиксовом бланку, сматрам га заиста врхунским. Наравно, и мени је јасно да онако уцело гледано, тај штап се не може сматрати врхунским, јер једноставно то није, навео си и сам зашто, и апсолутно се слажем са тобом  :thumbup: Али сам такође изнео и своје мишљење да је за мене и такав какав је, тај штап врхунски. Ниш ја ту не бих диро. И наравно, слажем се са тобом, то је штап енглеске параболичне акције, па они му и дадоше име параболикс  :ok:

Уххх, одужих преко мере. Ево на крају, са обзиром на твоје искуство са оноликим штаповима, осећај те свакако не вара, и сасвим је добар. Надам се да ћемо се упознати на нашем окупљању, и да ћемо заједно мало људовати и око ове моткице, па да заједно закључимо да ли имаш још нешто да додаш, а и да установимо коју молитву ја требам да користим евентуално  :rolleyes:  :tongue: радујем се нашем сусрету, Боже здравља.

Поздрав колега  smiley033

Дозволе за рекреативни риболов у Србији нису скупе, оне су бесмислене.

Uvaženi kolega! "Veseli Ibanezi" je u svom prvom postu pohvalio tvoj izbor i naveo da je srećan- "zavidan" što si nabavio jedan rasni, engleski, jezerski čist parabolik i time bez ikakve namere da ih poredim, naveo da si sa takvim parabolikom zatvorio krug. Jezerski parabolik i rečni, brzi Benzar,oba u po tvom opisu iste snage - 150 gr + hrana. U sličnoj cenovnoj grupi, sličnog kvaliteta i namene, ali za različite uslove, za mene je to predstavljalo izbor čoveka koji je uspeo u životu. Bez ikakve namere da pravimi upadam u polemiku. Ne dajte mi lagati, vratite se i pročitajte moj prvi post
 Međutim, već u sledećem postu si mi napisao da grešim, da MAP nije parabolik, nego štap brze progresivne akcije koji jednostavno radi sve i što Benzar, samo odiše ekskluzivnošću i vidi se da je po tom pitanju kako si naveo "par klasa iznad Benzara i nisu za poređenje" iako ih ja nisam ni poredio po klasi nego po akciji i nameni. Ne dajte mi lagati, vratite se na početak polemike.
 Pošto nisam kako moj pobratim navodi - bežao sa časova fizike, znam da slim blank nije obeležje ni ekskluzive, niti asocira na nešto vrhunsko, što za mnoge jeste slučaj (opštesrpsko pravilo kako sam u jednom postu napisao), nego jednostavno, osnovni zahtev ako želiš paraboličnu akciju štapa, a sa druge strane deblji but i veća progresija štapa daju zadatu brzu akciju pri konstruisanju i takav štap može biti još kako vrhunski i ekskluzivan, izazvalo me je dragi kolega tvoj navod - još su u ET mladi, naučiće.Jbg, slim blank sa butom tek nešto večim od prečnika cigarete kako si napisao i uslikao mora da da čistu paraboličnu akciju i ništa drugo. Brza progresivna akcija na takvom blanku se jednostavno kosi za zakonima fizike. Važi ne samo za sve vrste ribolovačkih štapova, nego bukvalno i za drvene motke za trešenje šljiva.
 Zato sam grčevito i očajnički pisao, čak ulazio i u druge oblasti samo da bi eventualne kupce MAP štapa u slučaju da im treba jak rečni brzanjac, odvratio od kupovine bez susreta sa štapom. Istovremeno, onima kojima treba nešto sasvim suprotno nisam sugerisao da ga izbegavaju, naprotiv, nekoliko puta sam podvukao da MAP može biti dobar štap, ali ne onakav i za ono kakav je predstavljen. Ne dajte mi lagati, pročitajte i moje i suprotstavljene postove.
 Nijednom nisam poredio MAP sa Benzarom, naprotiv pohvalio sam izbor da se imaju i ( Benzar za reku i MAP za jezero, a dobio sam odgovor da su to štapovi iste namene, iste akcije, ali da MAP odiše ekskuzivnošću i da ti štapovi nisu za poređenje. E sad ću prvi put da ih zaista uporedim, osobinu po osobinu:
 1. Benzarova drška od kvalitetne eve je kvalitetnija od presovane plutane piljevine na MAPU.
 2. Benzarov puni karbonski halter je bolji od šuplje štanglice na MAPu
 3. Benzarov blank koji zaista baca 150gr, a iste je težine kao MAPov koji kako PEX kaže "uz molitvu može da baci 100gr + hrana" je samim tim koliko vikneš kvalitetniji.
 4. Karike su iz iste cenovne grupe.
 5. Isto koštaju u zemljama firmi koje su ih konstruisale i dizajnirale (ne i napravile) jedino što u zemlji Srbiji mađarska motka košta manje nego u Mađarskoj zbog "komšijsko - bratskih" odnosa možda još iz YU - Hung vremena,a engleska motka košta u Srbiji 60 -70% više nego u Engleskoj što je za mene i dalje levaćenje mlade srpske fider populacije i sa čim možda Englezi i nemaju neke veze, nego alavi uvoznik. Ne znam koji je i neću da gledam.
 Rezime - ekskluzivni nisu ni jedan. U glavnim parametrima (naročito blank koji i jeste najvažniji) Benzar je i to ne malo već osetno kvalitetniji. Iste težine, mnogo jači kako PEX navodi i pedigriranog proizvođača.
 Ne dajte mi lagati, pročitajte sve i ako se ne slažete, a pogotovo ti Dragi, Uvaženi Kolega, argumentujte gde grešim.

I Dragi kolega i imenjače! Vrati na moj prvi post, na jednu iskrenu čestitku, na koju sam ja očekivao samo jedno - hvala kolega.  Tvoj odgovor je bio opasan po neiskusnije ribolovce koji bi se kao što i Peks posle mene reče možda zaleteli, što se ne može tek tako dozvoliti. Zato razmisli ko je počeo "vakelu" i iz kome znanih razloga.. Ja čestitkom, ili ti odgovorom na čestitku. Ne dajte mi lagati, pročitajte moj prvi post i odgovor na njega. Pozdrav! smiley033

Dragan Nešković

Имењаче мој, види, ја сам сада прочитао сваки твој пост на ову тему, и знам свако слово скоро напамет. На тај твој први пост који си поставио, а који сам ја сасвим добро разумео, оставио сам одмах чим сам дошао на форум, свој искрени коментар, у виду, да ми се свиђа твоја порука  :takoje: , то је моје хвала колеги, мислећи да нема потребе да то даље објашњавам јер сам из твоје поруке разумео да ти је јасно зашто сам узео нову врљику. Означивши одмах, да ми се твој одговор свиђа, и до сада сам у томе једини, сматрао сам да си разумео и моје хвала. Очигледно ниси, и стварно ми је жао. Надам се да ћеш уважити ово моје садашње појашњење. Ок  :cheesy:

А што се тиче осталог, ајмо редом да распредемо ову заврзламу:

Између осталог кажеш: " ... Međutim, već u sledećem postu si mi napisao da grešim, da MAP nije parabolik, nego štap brze progresivne akcije koji jednostavno radi sve i što Benzar, samo odiše ekskluzivnošću i vidi se da je po tom pitanju kako si naveo "par klasa iznad Benzara i nisu za poređenje ...""

Ибанези брате, ја нигде не написах ово што ми овде приписујеш, апсолутно нигде. Ајмо редом. Где сам ја то теби написао, да ти грешиш, и да овај мапетовац није праболик? Ајд буди љубазан, па ми то покажи  :takoje:
Ја сам отворио ову тему о штапу који се зове "параболикс", навео пар пута шта је произвођач рекао за тај штап, написао пар пута да је то штап параболичне акције, али оно што очигледно ниси меморисао у мом писању, то је да сам сасвим јасно написао да тај штап нисам још увек изнео на воду, и да нећу да дајем икакав свој коментар док то не урадим. А за то имам неки свој разлог. И сасвим је бре нормално да штап који има име параболикс, има и параболичну акцију, где сам ја рекао да нема? Ја сам друже говорио о понашању тог штапа под рибом, поставио тих пар слика, и рекао и да имам снимке, али да нису моји, па их без питања не желим поставити јавно овде. Дакле, само сам тачно и јасно описивао како се тај штап понаша под одређеном рибом, и рекао да за праву, расну параболичну акцију тог штапа, риба мора бити већа од тих са слика. Шта је ту теби роде мој спорно? Чак сам испод тих слика, и поново написао да је то свакако штап параболичне акције, али под већом рибом. Дакле, сматрам да је сасвим очигледно да је штап параболичне акције, и да о томе нема заиста потребе даље причати, намера ми је била да покажем посебност тог бланка под рибама од пар кг, и надао се да ћемо о томе водити дискусију. У тој намери нисам успео, јер си ти и даље инсистирао да је то штап параболичне акције, ваљда мислећи да ја то не знам, шта ли. Но то нема везе друг мој. Надам се да смо се сада разумели?

Опет грешиш. Ја нигде нисам рекао како ти кажеш: " ... da MAP nije parabolik, nego štap brze progresivne akcije koji jednostavno radi sve i što Benzar, samo odiše ekskluzivnošću i vidi se da je po tom pitanju kako si naveo "par klasa iznad Benzara i nisu za poređenje ...". Ја сам рекао: " ... Овај МАПетовац је сличан нашим бензарима, али по мени припада знатно вишој класи штапова, па ја то не бих да поредим ..."  Дакле, написао сам своје мишљење, и нисам рекао да они "нису за поређење", већ да их ја не бих поредио. Зар ти није јасна та разлика? Чак сам ти и написао, да о томе можемо уз шнапс када се видимо, зар и то ниси прочитао у мојој поруци испод? Овде о томе нећу да говорим, јер бих морао да исцепам тај бензар ко маче мушкатлу, а то не желим да радим. То је одличан штап, а то што ја знам о њему, ни на који начин не утиче на његове имаоце како просечне, тако и оне изнад просечне. Они врхунски пецароши међу нама видим да то знају, и њима свакако није потребан мој савет. Ел смо ово сада разјаснили?

Што се тиче те фамозне "есклузиве", коју стално помињеш, и мени приписујеш, бре Ибанези, ја то нигде поменуо нисам, то су твоје речи, и ти једини овде о томе пишеш сво време  :sad:
У одговору на Пексову поруку, између осталог кажеш и ово: "E pa ' fala, ja varaličar pis'o iskreno svoje utiske po slikicama i video klipovima i rešili da ga "zajebajuju i omalovažajuju", a sad fideraški štapsko- mašiničarski autoritet na osnovu viđenja i susreta sve potvrdio i još dodao (ja progut'o da može 150 gr + hrana, samo nisam prihvatio brzu progresivnu akciju), pa sad nek zajebajuju tebe."

1. Гледао си "видео клипове", то означава множину. Буди љубазан па ми реци, колико има тих видео клипова, пошто ја знам само за један, то је онај који си ти навео, а који и ја не могу да поставим овде, другог нема, бар га ја нисам нашао. Ако ти знаш и за друге снимке, молим те постави их овде  :thumbup:
2. Ко је то тебе у овој теми како кажеш "zajebajuju i omalovažajuju", претпостављам да си мислио шаљиво, ал ајд да проверим за сваки случај  :wink:
3. Ко је овде тврдио да тај штап може 150гр + храна, под истим условима као Бензар, па си ти то "прогутао"? што ти треба да пишеш овако нешто? ја сам написао, шта сам написао, сматрам да је то било довољно јасно сваком писменом човеку, или очигледно није? Зашто би неко захебавао колегу Пекса? и зашто њега увлачиш у ову твоју лошу мелодраму. Дао је човек свој коментар на основу неког свог мишљења, и то није ништа спорно. Где ти ту видиш проблем? Човек је лепо и таксативно, у 17 реченица изнео своје мишљење, што би рекли, кратко и ј.....но  smiley033  Тако се то ради, а да ли је баш у свему изреченом у праву, ће видимо. У већини реченог јесте. Но није поштовани колега тема, ајд ми да распредемо ово остало.

Цена мапове врљике. Шта ти ту роде мој није јасно? Тај штап код мапа кошта 249,99 фунти. Не купује се такав прибор по некаквим радњама по Енглеској, већ код фирме која је власник тог бренда. Па на ту цену додај трошкове транспорта до Србије, царину, порез, зараду увозника, и ето цене. Да ли је то много? Па види, транспорт нешто кошта, држава наплати порез и царину, увозник треба да заради, његови радници да приме плате. Ја лично са тим немам проблем, ко има, једноставно то не купи. Може бити да је тебе "погодила песма", то је сасвим у реду, али не разумем зашто пишеш овакве глупости око цена? Шта бре исто кошта? Погледај цене у бензар и мап  каталогу, па онда нешто пиши, исто важи и за твоје писање о томе како је енглеска мотка скупља 60-70 %  у Србији, него у Енглеској? Еби га, бар се потруди да провериш основне чињенице, пре него што напишеш нешто онако и даш неки свој суд о нечему, јер оно што си написао нема бре благе везе са истином. Кад дођем до времена, написаћу пар речи на ову тему, па ће да видимо како ту ствари заиста стоје, и ко кога левати. То ти је роде мој исто као и са фамозним дозволама, и са платама мојих колега у штампарији, код жене у пекари, итд. Што се тиче леваћења младе фидер популације, ако мислиш на мене, Хвала ти  :tongue: ја се овим фидерима занимам тек неких 30 година, мање-више како су се и појавили код тијех пустих енглеза  :lol: хвала ти и на овом савету, имаћу га у виду за убудуће. Баш ти тенкју  smiley033

И Драги колега и имењаче, да се вратим на твој први пост, на твоју искрену честитку, одговорио сам још искреније, и у најбољој намери, жао ми је што си пропустио да то видиш (ако си пропустио), и што моју намеру ниси исправно разумео (ако је ниси разумео). Што се тиче мог "опасног одговора", по неискусне риболовце, захваљујем се у њихово име, јавно сам се извинуо ако сам било коме направио какав проблем, мојим писањем, и њиховим (можда) не читањем написаног. Јавно сам се извинуо, иако сте и ти, и уважени  колега Пекс (истине ради, Пекс нигде није мене поменуо именом  smiley033 ) погрешили у коментарисању мог писања, јер да сте уопште прочитали са разумевањем, шта сам ја написао, видели би сте да ја нигде не написах да саветујем то што ти мени спочитаваш о тих 150+ грама, а такође би видели шта сам ја заиста написао о овом штапу, за које сам га тежине себи наменио. Наравно, нисте ме ни питали зашто сам поредио та два штапа, ваљда вас то и није занимало, шта ли. Но нема то везе, опасност по неискусне риболовце је срећом отклоњена, а ја ћу пре или после коначно и написати, зашто уопште поредим та два штапа. Ако има да сам ишта прескочио у својим објашњењима, радо ћу ти одговорити, што би рекли, за тебе су моја врата увек отворена  :takoje:  smiley033
Дозволе за рекреативни риболов у Србији нису скупе, оне су бесмислене.

Citat: Dragan Nešković poslato 19 Mart 2024, 00:23:54Поштовани Ибанези  smiley033 , ман се притки  :lol:  када ћемо да залијемо ону бесну макину, а мож о истом трошку и ове моје врљике?

Види, што се тиче конструкције штапа, као што кажеш, дводелни штап је свакако ближи неком савршено могућем понашању одређеног бланка. Што се тиче транспорта, то је ствар навике. Овакав штап се брже расклапа (и склапа) од класичног троделца, и треба само навићи да се увек скида врх таквог штапа. Брзо то човеку пређе у рутину.

Када се прича о овом штапу, произвођач каже да је његова акција параболична, па тако му се и зове серија  :smiley: али МАП под тим мисли на намену овог штапа. Дакле јесте он параболичне акције, али на риби за коју је намењен да пеца. Дакле на баш крупној риби! За све остале рибе и рибице, ствари стоје мало другачије ... Па тако, у јаком току са одговарајућом хранилицом, за лепе Деверике од 1-2 кг. ово ће бити један изразито оштар штап, брзе акције, који ће реаговати лепо под таквом рибом, али тек горњом трећином штапа, фактички својим врхом и незнатно повијеним другим делом. Ако је та деверика баш нешто ратоборна и голема, штап ће се благо поклонити мало више, и тој деверици ту престаје сваки отпор. Али без обзира на ту (тада) оштрину, таква деверика сигурно неће спасти са овог штапа, ма са какве је дубине подизао, и ма са какве је даљине довлачио. Плотица сличних габарита овој деверици, у истој врсти јаког тока, ангажоваће нешто мало више овај штап, али ништа специјално. Тек са озбиљнијом мреном на штапу, или са шараном од преко 3-4 кг. овај штап ће дођи до лепе полу-параболе. Дакле, параболик јесте, али за ту његову особину, риба ем мора бити габаритна, ем се дотична мора добро ознојити. Све ово што сам ти описао, ја сам гледао код веселог колеге који са овим штапом пеца баш често, и вала, пеца свугде негде широм Европе, а и овде код нас. Штап се понаша на рибама које сам описао, баш тако како сам описао. Остаје оно што сам већ рекао, ја овај штап нисам још изнео на пецање, немам са њим искуства са мојом руком, са мојим начином пецања, на води где ја пецам, итд. Једину конекцију коју сам имао са овим штапом када сам га и видео први пут пре две године, то је била она чудна струја која ми иде кроз руку када сам погледао низ тај бланк, дакле то је чисто интуитиван осећај који ми је одмах рекао, да ћу тај штап узети. Иначе, овај бланк се под рибом неће закључати.
Пошто је коначно стигао код мене, сада остаје само тај технички део да се ми лепо и на тенане, временом уиграмо  :thumbup: И ја сам задовољан својим Бензарима, не налазим им никакву ману такође, то су заиста више него одлични штапови  :thumbup:  Овај МАПетовац је сличан нашим бензарима, али припада знатно вишој класи штапова, па ја то не бих да поредим, осим да поново истакнем колико су Бензари добри. Овај МАП сам узео не зато што ми је био нешто потребан, него због тог осећаја који сам стекао на прву, просто ми легао штап. Само ће време показати, колико сам био у праву. Богу хвала, маторим, па полако са мераком бирам себи прибор, само да Бог да здравља. Јел, ел се видимо у мају? Ево их два расна речна тешкаша, перо лаке категорије  :lol: један поред другог:

Свима нам је познато шта све Бензар може, и колико је његов бланк добар. Ево да погледате и ово занимљиво поређење бланкова бензара, и овог мапетовца:

Изгледа невероватно, али мапетовац има тањи бланк код самог халтера, од бензара на врху првог сегмента штапа, па чак и од другог дела код бензара, и то неких 15-так цм. изнад његове друге карике  :smiley: Са обзиром на скоро исту тежину штапова, сличну снагу (утврдићемо заједно колике су ту разлике, ако их има), и намену ова два штапа,  овај мапетовац заиста изгледа нестварно добро  :takoje:

Колега Грофе, описао сам оно што сам видео, а веруј ми на реч, и ја никако да дочекам да видим те штапове онако из прве руке, моје  :smiley: Надам се да долазиш на окупљање у Мају, свакако ћу понети ове моткице, па их можеш поближе погледати, биће ту још Вукова па ће бити мишљења са више страна, како и треба да буде. Ако будеш имао жељу и времена, јавни се кад год хоћеш, па се можемо наћи негде на Сави да видимо заједно на делу ове притке.  smiley033

evo....

... Poklali se Orli i Sokoli
    Orle bijela pjena popanula
    Sokolove bijela i krvava ...  :cheesy:

Dragan Nešković

Ма јок, то је размена мишљења, не кажем, отишло мало устрану  :lol:  ал није то ништа страшно. Све је то нормално, што би рекли  :lol:  :ok:

Ибанези, брате рођени, јесте то сам написао, па шта је ту спорно? Кажем ти роде, ја гледам у снимак када се те рибе ваде, и гледам понашање тог штапа за време тог вађења риба. Зато сам и написао, да нећу ништа да кажем о штапу, док га ја не пропустим кроз руке. Овако са снимка, и мени нема логике то што видим, јер мислим да се тај штап треба понашати знатно другачије, ал бре видим то што видим  :lol:  Када се видимо, показаћу ти снимак, па ћеш и сам да видиш. И да, видим и ја одакле се покреће тај бланк, ал ми није јасно како овако носи рибе од пар кила  :shocked:  :ok:  :clap2:  Зато чекам да га пропустим кроз моје нејаке руке, па да ја то видим из прве. Не знам каква је тамо вода, не знам која је хранилица, видим само рибу, и рад штапа. Но решићемо тај ребус. Немој штагод замерити друже на моје писање, ич у мени нема ни трунке какве негативности, или штагод другог поганог, далеко га било. Нашу расправу доживљавам као конструктиван дијалог, нас искрених исчашених пецоша  :lol:  :rolleyes:  :bye:
Дозволе за рекреативни риболов у Србији нису скупе, оне су бесмислене.

Citat: Dragan Nešković poslato 22 Mart 2024, 23:21:45Ибанези, брате рођени, јесте то сам написао, па шта је ту спорно?
Poštovani kolega Neškoviću  smiley033
Ja, koliko sam uspeo da shvatim iz sveg ovog pisanija, ti sad imaš DVA brata rođena, koji pecaju sa ružnim, neresponzivnim vrljikama, gluvijeh vrhova ???  :shocked:
Eeee... a da Vi, Dragani, rasprodate to, jer što reče mudri Konfučije:
"Da bi pronašao G tačku, moraš prvo nabaviti ženu!"  :takoje:  :cheesy:  :cheesy:  :cheesy: