Kupovina meč štapa

Započeo drmrspec, 18 Oktobar 2010, 19:15:26

Dubinko

Hvala na novim informacijama Dragane. Ja sam pretraživao forum, ali se ni u jednoj temi štap ne pominje nazivom, nego samo slike i opis štapa.Ipak mi se čini da je ovo što sam ja gledao Carp verzija.
Otišao sam u jednu malu radnju i pitao vlasnika šta ima od mečeva i pokazao mi je neke niže klase. A ja mu kažem da tražim nešto bolje. A on ko u filmovima, kaže imam ja nešto za tebe pa ode iza i iznese ovaj. Mislim da je rekao da ima 2 ili čak 3 komada.
Moj problem je što ja obožavam pecanje meč štapovima, ali ne volim klizeće plovke. Nonsens, slažem se.
Pre jedno 20 godina sam uzeo neki Spro premium match, osrednji štap ali dovoljno dobar da shvatim kolko je to dobro i koju sigurnost ulivaju ti štapovi. Kad god mi se riba preko kilo zakači na bolonjez, ja imam utisak da će štap da pukne, a sve zbog osećaja na koji sam naviknut na meču.
Najžalije mi je što će moja žena, kada ja umrem, da prodaje pribor za pecanje po ceni kojliko sam joj rekao da sam platio!

Dragan Nešković

Ако будеш ишао поново да гледаш тај штап, погледај са његове доње стране, ту би пре серијског назива, модела, броја, и осталих података, требало да пише која је то верзија штапа, карп, веглер, итд. Ако је карп верзија, још је јачи, бритка сабља!
На жалост, Даивини каталози од 2018-те и старији су закључани, нису доступни за прегледе на нету. Можда се још може уз неку регистрацију на упит, добити такав каталог на упит. Информације о старијим штаповима високих класа попут овог даивиног меча, свакако можеш пронаћи на пецарошким форумима у иностранству, али мораш да буде регистрован корисник. Можеш рецимо проверити и код Формакса, замоли их да ти они код Даиве затраже основне информације о том штапу, или овде питај Салета. Наравно, ако си се баш намерачио на тај меч.

Мечеви су страшне справе  :ok: Најбоља моја пецања су везана баш за мечеве, на пола саве, или у три лепе било које друге воде, па где год да је риба, ту може и твој мамац. Ноћна меч пецања на сави у далеком току, какви су то улови били, какве рибе! Тамо негде средином 90-тих, мечеви су били још прилично ретки код нас, ко их је тада имао, сигурно зна о чему говорим. То је била права револуција у пецању. А то што не волиш клизеће пловке, није толико чудо. Не воли их скоро ни један искрени пловкарош, али су понекад потребни. Мале радње могу чувати бисере ... то је старо правило  smiley033
Дозволе за рекреативни риболов у Србији нису скупе, оне су бесмислене.

Oj meceto cudna spravo, pozdravljam te zdravo, zdravo...

Uz duzno postovanje, 4.2m moze al je meni, sa 100 drinskih plovkarenja godisnje i 4.5m kratko dok je 4.8m optimum.
Ako ces match, idi na 4.8, 4.9m, skupljaj kintu, isprsi se 300e i pecaj ceo zivot time.

Dubinko

Da Vlado, složio bih se sa tobom. I meni nije sad da puknem 150 evra za štap pa da ustanovim da je kratak.
Meč od 4,8 je već dugačak kao i bolonjez od 5 metara. Problem je što se kod nas teško nalaze.
Trenutno samo Tubertini R18 4,8m distance match, 350evra. Nisam video taj štap, ali jesam isti od 4,5 m. Ali kad sam ga uzeo u ruku, nešto mi nije legao.
Eventualno bi se tako nešto moglo naći na KP, ima jedan što često u ponudi ima vrhunske bolonjeze, a nekad i mečeve.

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk

elvis

Imao sam ovaj mec sa slike, Daiwa Tournament pro 17 ft. Cijena sve govori, vrhunski mec ali i vrhunska cijena, ali mec na toj duzini mora da kosta toliko da bi zadovoljio kriterije balansa, brzine, ostrine. Jednostavno bolje nisam vidio ni imao. Ja sam svoj prodao ne zato to mi se nije svidio vec zato sto sam malo postao lijen.. Stap je iz cetiri dijela i gotovo da je nemoguce nositi namontiran stap na vodu a mene je  mrzilo me da kompletan sistem montiram svaki put na vodi

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Citat: elvis poslato 27 Februar 2023, 10:24:41Eh drago mi je da si zadovoljan sa Aspire, zelim ti puno krupnih komada da imas, jer taj se mec ne boji velikih riba. Pozzz

Slabo on to koristi pa se nadam da ce meni proslediti.😀

Bufon

Pozdrav drugari!
Evo posle skoro 25 godina varaličarenja rešio sam da se podsetim kako je sve počelo, naravno mislim na ribolov na plovak, pa sam se počastio jednim meč štapom.

Uzeo sam Maver Match Light 3,9m t.b.12gr.

Naime krenuo sam po isti štap u medium varijanti, Maver Match Medium 3,9m t.b.18gr ali su mi prodali ovaj t.b.12gr koji su i oni dobili greškom prilikom uvoza.

Nakon moje reklamacije, kada sam došao kući video sam da nisam dobio štap koji sam tražio, ponudili su mi pare nazad, jer štap od 18gr vise nisu imali na stanju....međutim rešio sam da ipak zadržim štap.

Štap sam namenio za pecanje babuške i bele ribe na barama, kanalima, Begečkoj Jami, uz poneki izlazak na Dunav na vožnju fiksnim plovcima.
Štap na 3,9m ima samo 140gr
Sada sam se samo pohvalio, a utiske ću izneti posle prve probe.

Nadam se samo da nisam pogrešio sa ovom težinom bacanja do 12gr?

Nisi ni malo pogresio, i bolje sto si uzeo od 12gr tb na tu duzinu stapa  :takoje:
To ce odraditi vise nego odlicno za to sto si planirao, cak i Dunav koji spominjes (na nekim blizim distancama) ..

Taj MVR nema nista ostrine u sebi i kada budes pecao na tim stajacicama vidi na daljim distancama da ipak bude
wegler plovak, a osecaj na ribi ce biti neverovatan..
za pecanje do 20ak metara mozes sta hoces   :takoje:

Ja sam ipak pristalica 4,2 duzine za moje potrebe ali MVR je jako lep stap , neka ti je bistro..

Bufon

Hvala na odgovoru kolega, malo mi je laknulo, jer iskreno me kopkalo da li je to ok težina bacanja za tu namenu, s' obzirom da mi je ovo prvi meč štap.

Na Dunavu bih ga koristio bukvalno na dva mesta na kojima dubina ne prelazi 3m, i 15ak m udaljenosti od obale.

Nadam se da će sa ovim štapom užitak biti na maksimumu  :smiley:

Samo sad imam drugi strah, da ne parkiram moje varaličarce i duže nego što sam planirao a to je samo lovostaj smuđa  :huh:  :smiley:  :cheesy:

Dubinko

Ponovio se ovih dana sa dva matcha:
Team Daiwa S-match MK III MGS extra power carp. 458 cm dugačak, 254 gr težak. Rekao BiH da je tb do nekih 40 gr. Fantastična oštrina, snaga , a i balans.
Sargfix Ypsilone 25 gr. 456 cm dugačak, i 264 gr. Izuzetnog balansa. Za jezerska pecanja klena.
Štapovi su veoma očuvani, da kažem u skoro u mint stanju. Jako je teško među današnjim novim štapovima naći nešto ovako

08 April 2023, 17:05:24
Kod Daiwe je naročito interesantan klizjući nosač mašinice. Naime nosač može da šeta 15-20 cm gore dole. Tako da može da se mašinica pozicionira kako odgovara. Deluje da drži veoma dobro, još samo da vidim kako će da se pokaže u praksi. Oprema na štapu je Fuji. Namenjen je za Drinu i krupnog skobalja. Do leta ću malo da ga maltretiram po komercijalama, da vidim od čega je sazdan i kako se ponaša na krupnoj ribi.

Imao sam takav halter na fideru i drzao je 5 godina odlicno, ne brini..m

Tako je, takav halter ima prva serija Daiwe Aqualite fidera.

Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk

Meni trebe mec na 4.8, 4.9m za mrenu na Drini, znaci neki 35, 40gr ali je izbor bas slab.

Dubinko

Vlado ostaje ti samo polovan da nađeš, a pojave su tu i tamo. Za pristojne pare. Ja sam ovu daiwu platio 120. Ovaj Sarfix sam uzeo od Kosketa iz Inđije za 50. To su smešne pare. Kod njega će najpre da izleti neki italijan od 4,8 samo prati.
Kupovina polovnog meča mi je nekako sigurnija od kupovine polovnog bolonjeza. Manje su čini mi se šanse da bude oštećen.
A od novih samo R18 u toj dužini, ali su stvarno preskupi.