Kupovina meč štapa

Započeo drmrspec, 18 Oktobar 2010, 19:15:26

alehandro

Ja sam taj, pitaj sta treba.

Sent from my E2003 using Tapatalk

vladimir022

Hah nisam nikad ni imao priliku da drzim trodelni match samo telematch..
Kakav je na manjim ribama tj. kako se savija, jel vuce vrhom na dole i sl?
Duzina od 4,2 mi odgovara, a vidim i da je lagan oko 190g

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока

alehandro

Na manjim ribama baš lepo radi, a za velike ne znam, još ih nisam upecao. Najveće ribe koje sam upecao su bili bucovi, jedan oko 400 a jedan malo veći, oko 600-700 grama. Male varalice, voblere 3-4-5 grama i v-blade od 11 grama baš daleko izbacuje, ja sam imao namotan match najlon od 0,18 mm. Uživanje u udarcu i privođenju takvih riba - veruj mi - nikad veće! Znači ima i ta opcija da kad ceo dan pecaš na plovak i ne pipa pa da si Bog otac, a bucov raubuje ko lud, sa par varalica u džepu možeš da uživaš. E, baš juče sam pecao na plovak na Srebrnom Jezeru. Pecao sam bodorkice od 5 cm pa do veličine dlana, kedere, par komada glavoča i jedno bandarče od 10 cm. Na štapu se sve lepo oseća, svaki titraj ribe. Sad, to je sve sitno, pa štap i ne radi celom dužinom već samo vrhom, ali kad sam par puta kačio i izvlačio gomilu trave štap je radio progresivno. Najveći plovak koji sam bacao je neki klizni od 8 grama, može i dosta više, a najmanji 2 grama, isto lepo baca. Napomena: sprovodnici su dosta uski, pa maca sa topole opasno za.ebava. Balans je dobar, štap vuče malo napred ali u odnosu na dužinu sasvim ok. Ja sam ga upario sa mašinicom shimano aernos oceania xt 2000, ona je mala i dosta laka, možda bi bolja bila neka za btoj veća.
Meni je pecanje na plovak tek usputno, prvo ide feeder, pa varalica, pa tek onda plovak. Tako da sam ovaj štap uzeo za povremeno pecanje na Srebrnom Jezeru, Dunavu i Toploj Mlavi. Još ga nisam isprobao na stajaćoj vodi i sa waglerom, za šta je i namenjen. Ali ono što mi je najvažnije to je baš taj dobar osećaj sa sitnom ribom, lepo mi je da pecam sa njim. A uz to je jedan od jeftinijih na tržištu, U svakom slučaju preporuka od mene. Nadam se da sam pomogao, ako treba još nešto slobodno pitaj. Pozdrav!

Spojene poruke: 27 Maj 2019, 21:55:32

Ej Vladimire, eno ja okačio slike na strani 27 ove teme.

vladimir022

Hvala na odgvoru moracu pogledati uzivo match stapove

Послато са POCOPHONE F1 уз помоћ Тапатока

Dugo stekam kintu za feeder, na kraju kupim match. Neplanirano i povoljno mi izleti, preko Tolstolobika, od njegovog druga.
Namena, ciljni ribolov mrene na Savi iz camca, u Orascu, plovkarenje u gornjem toku Drine u teskim uslovima, mrena u srednjem i donjem toku Drine i na Dunavu.

Tubertini T Match Infinity 4.8m No limit.

Trodelni mec, velikog konusa u bazi, za mene iznenadjujuce solidnog balansa, mase 269gr, stvarne duzine od 485cm.
Donji segment je tezak 195gr, bas izrazitog konusa,  22mm kod haltera, na vrhu segmenta nekih 12.5mm.
16 provodnika sa nekim sjajnim/"zlatnim" prstenovima.
Veoma, veoma ostar match,i veoma jak.
Nit sam kad na suvo drzao ostriji match,nit sam za sada video jaci. Nije mi match pasija pa se ogradjujem.
Rukohvat je bolo tipa, presvucen necim nekluzajucim, Kigan halter, gornji vez na 58cm od dna stapa...

Dobro stapce u zdravlje da pecas.
To ti je ko petica bolonjes isto.Samo sto ces moci pod mnogo veci stres da ga stavljas i vise da ga maltretiras nego bolo.
Dobro je sto su i segmenti isti lak je za sklapanje.
Lepo ,lepo....
I da probas na Drni i vegler...ako treba doci cu da ti pokazem....  :lol: :tongue:

pexon

E Vlajko brate moj, pa ti ko da nisi imao Ticu sa zlatnim provodnicima. Počeo i Tubertini da prepisuje!
Nema veze, kupiću ja Okumu 8k, pa ako nam se ne svidi kupovina obojici, će se đoramo!  :rolleyes:

komša015

Pa ti možeš i hranilice do 30-40gr sa tim bacati.  :rolleyes:

Ja se opasno mislim da nabavim dva dvodelna 10-40gr na 3,6 i masine za njih, 3K. Pokusao bih njima da dodjem do krupnije ribe, eventualno sarana ukoliko uspem da razradim montazu za vegler na tekucoj vodi, naravno da stoje u mestu. Za pocetak moram da probam ovo s ovime sto imam 4,2 5-25gr, pa ako vidim da to pije vodu, onda najfiniji nacin lova, kanap 0,10 i udri. Ne bih da se ispucavam bez veze, a da to ne funkcionise. Ima li nekog ko je probao nesto slicno, da pojasni ovu vrstu pecanja, i opremu koja se koristi, znaci cilj je krupna bela i saran, na hranjenom mestu gde postoji protok, vegler plovak?

alehandro

Kolega Jamal objašnjavao u temi " vegler na reci" , ja planiram isto da pokušam tako nešto kad nađem vremena.

Sent from my moto g(6) plus using Tapatalk

Pedro

Jel moze koji savet za meč štap od 4-7000?
Imao sam cormoran meč štap iz formax bio s zadovoljan ali mi se nagnjecio srednji deo pri dnu i nema mu popravke pa moram novi uzeti a davno nisam pratio štapove. Dužina 4.2 20 ili 30gramac

Ako ti u obzir dolazi duzna od 4.5m eno ti na KP jedan dobar Tubertini za 60 evra.

Pedro

S obzirom da pecam na kanalu i 4.2 je puno ,mislim da preko 4.2 i ispod 3.9 neću gledati štapove. Ali hvala ipak na pomoci