Kupovina meč štapa

Započeo drmrspec, 18 Oktobar 2010, 19:15:26

Slike sam postavio u temi "Danas sam kupio", pa ovde nema potrebe. Po Škenetovoj (Profish - SM) nabavnoj ceni sam pazario Milo - Team Milo premier match carp - recomended world champion Steve  Gardner, u dužini od 15' - 4,5 m. Namena - Drina i šta još bude trebalo.  Pošto se puno ne razumem, ali mi se uz identičnu dužinu učinio po snazi i akciji jako sličan Peksonovoj Ticca majesty koju je Vlada Radojičić nahvalio, nisam mogao odoleti. Majstori plovka, kažite mi da li sam nabavio dobar meč?

Ja zaista ne znam kakav je ali ako je slican tom Majesty-ju onda je super...
Uskoro cu u Crne Bare ili Crnobarski Salas pa te zovem, i tebe i Pexona...

Važi, jedva čekam da ga probam. Pitao si me u temi "Danas sam kupio", odgovoriću ti ovde. I po tom parametru balansa isto mi leži kao Peksonova Tika, pa čak i malo bolje mi deluje. Da je drugačije, ne bih ga kupio.  Sličan je i obim drške, pa mi  je osećaj isti. Naravno da  na tu dužinu nije osećaj balansa isti kao sa mojim varaličarcem koji "lebdi", ali mi ni ovo ne deluje teško. Nemam baš nikakvo iskustvo i bukvalno mi je Mežesti koji sam prekjuče držao bio jedini parametar zaslužan za odluku. Možda je i nijansu brži i oštriji od Tike. Ima baš izraženu konusnu tenziju od buta prema vrhu i deluje mi snažno baš kako i dolikuje štapu na kome inače ne stoji oznaka TB, nego jednostavno "Carp". Mislim da nije džabe ta oznaka i siguran sam da je to za Drinu ono pravo.  Naravno puko držanje Tike nekoliko minuta i mlaćenje ne mora da zaista znači da su štapovi slični, ali meni se čini da je zaista tu negde. Fabrički je dobalansiran ende kapom kakvu krase varaličarski salmon- stihed štapovi i sav je urađen u engleskom stilu bez šljaštećih natpisa. Sitnim belim slovima u "hand made" lookingu je sve napisano. Ne čudi me jer je štap očigledno dizajnirao taj Stiv Gardner za koga nikada nisam luo, ali je očigledno englez i neki svetski prvak. Kasnije ću da izguglam ko je i šta je. Tako da mi je estetski mnogo lepši od Tike, jer ja volim taj minimalistički, elegantni stil crnog blanka sa diskretnim belim oznakama. Nisam još ništa stigao da saznam jer - juče sam razgledao štap i nisam doneo odluku. Danas sam popio na kraju posla sa drugarem 4-5 šljivki i uz put prema kući jednostavno skrenuo po štap :rolleyes:, objavio na "Vukovima", pa sam ručao i odspavao. Evo, ustao sam, došao sebi i ne osećžam ni trunku kajanja, naprotiv, srećan sam što mi je alkohol pomogao da "razumno" postupim :lol: Jedva čekam da ga uzmeš u ruke i iskomentarišeš, pa da ga praktično isprobamo. Samo sam na jednom sajtu našao ovaj štap pa mislim da nije baš najsvežije proizvodnje. Evo pogledaj sliku i osobine, i još ako znaš kurs valute sa sajta, reci mi cenu u evrima. Na sajtu je u toj dužini 2499 nekih Kč, pa da vidim koliko sam zaista povoljno prošao.

Spojene poruke: 08 Maj 2018, 19:30:32

Konvertovao sam preko kursne liste i konvertera NBS. 2499 Kč (čeških kruna) je oko 95E. Platio sam 60, povoljno sam prošao, zadovoljan sam.

Spojene poruke: 08 Maj 2018, 19:33:10

Zaboravih da postavim link da vidiš šta piše o njemu.

Tu su negde i sa masom, nemoj da brines nista,garant je dobar za Drinu, a pokazace ti to neka mrena vrlo brzo...
Tica je 263gr ali nema end kapu tako da je to veoma slicno, verujem i da je malo ostriji...
Sa cenom si prosao fantasticno, jos racunaj rate. Takodje je i Pexon prosao fantasticno kad je kupio njegovu Ticu za iste novce.

E nek je sa srecom  :lol: :cheesy:   I meni se po glavi motaju jak mec i jak varalicarac.   I mi cemo uskoro u Donji tok Drine pa da vidimo tog Mila  smiley033

Cestitke na kupovini Ibanezi, gomilu mrena da izvadi :thumbup: Ja otpecah onim Beastom sto uzeh, pisao sam ovde u temi, ne mogu cudu da se nacudim koliko daleko zabacuje sisteme 1-1,5gr. Za cudo ima i snage, a i spada riba s njega :lol: Al stvarno, za uzivanje 160gr tezak, stavio sam masinicu na njega 240gr, sve sto sam hteo, s njime pogodih :takoje:

Polako se obrazujem na "Vukovima", a usput i razmišljam i pokušavam da zaključujem neke stvari. Pročitao sam u temi da su meč štapovi uglavnom duži od napisane dužine, za razliku od bolonjeza koji su po pravilu nešto kraći. Izmerio sam moj štap, zaista je duži od napisane dužine u metrima. U sklopljenom stanju, spreman za rad dug je 4,57m. Ali kod meč štapova izgleda treba tako jer je tehnika poreklom iz Engleske, Engleska je i veliko tržište, pa meč štapovi imaju prvonapisanu dužinu u fitima i to je osnovna mera, a metri (cantimetri) sekundarna. I na mom štapu je na prvom mestu oznaka 15', pa tek onda 4,5m. Tako da je štap zaista dugačak pravih 15' i oznaka dužine je u stvari tačna. Isto važi za većinu meč štapova i zato su skoro svi odreda duži od napisane dužine u metrima. Bolonjezi su 'talijanskog porekla pa im je mera u metrima, a latini "stare varalice" izgleda pišu ukupnu dužinu segmenata, a ne dužinu razvučenog štapa spremnog za rad, pa su zato verovatno i po preko 20cm kraći u nekim slučajevima.

Sve si zakljucio perfektno...

Ma, nije no je bistrica  :cheesy:

Evo jednog, sto bi Ibanezi rekao, sa opremom, Fuji, Toray i tako to...  cena prava sitnica

Uuh, gde ga iskopa, ovaj laksi je fantazija po spec.. Za lov iz ruke fiksnim plovcima do 3m dubine, da ga nikad ne pustis iz ruke smiley033

Tolstolobik

Evo i ovog Japanca radjenog u Britaniji,neki tamo Super MSG karbon,Fuji Sic karike a cena bas sitnica... :)

adje jos malo nam pravi zazubice   :rolleyes:

nego, gde ti je Guerini ispod klime?!!!  Nije valjda otisao da pokrije Rivee, Tournamente?!!!!   :rolleyes: :lol: :lol: :lol: :lol:

Tolstolobik

HAHAHA.... :D
Guerrini pored mene bio! :D
Naravno nisam toliko platio stap ali to je bila cena u IT kad je izasao,ovih dana sam malo pecao skobalja sa njim fiksnim plovcima i mogu reci da mi petica ne treba pored ovog meca... :)

I ja obicno pecam skobalja i ploticu na Savi na 2-3.5 metra maksimalno, pa sam poceo da gledam neki mečić al da vredi, 4.2 merkam