Kupovina meč štapa

Započeo drmrspec, 18 Oktobar 2010, 19:15:26

i namenjen je za deverikice, samo sto mi sad sleduje kupovina tanke drske i lakog meredova, jer ovde nema dizanja ribe na stap. vrh je inace pun.

Eee sad kad sam cuo iz prve ruke mogu i ja da kupim  :wink:

Laki samo da na onom mestu i sledece godine bude ribe, to ce biti fantazija  :ok:

Da me kolega nije prosvetlio da i ovakvi stapove postoje, ne bih ni kupio :)

a sl vikend mozemo da ga probamo Dule  :ok: ti bacaj tvoje metale, ja cu prbati nesto preko 100 gr da zakacim

E,sad si me zeznuo Laki,ma koliko sam bio skeptican prema Beastu za koga sam pitao,sad sam siguran da cu ga uzeti,moze li se znati koliko je tezak ovakav stap,zanima me jer o ovom koji mene zanima ne nadjoh taj podatak.Inace je ovo Tremarella stap,ne mec,mada su jako slicni,namenjen za pecanje morske pastrmke na neotezane nimfe i musice.Kod nas jako slabo poznati stapovi :takoje:

pa sad ,u nazivu pise mec ali nisam apsolutno nista o njemu na internetu nasao, cak ni u shimano katalozima. tezinu ne znam jer nemam digitalnu vagu

Spojene poruke: 12 Novembar 2017, 20:15:06

moja greska, ne pise match ali sam nasao konacno u katalogu. 158 gr je po njima

Ajde kad si vec nasao taj,pogledaj molim te i za Beasta 3,8 3-6gr 3p tr 3gt,koje je on tezine,ja trazio svuda,nisam mogao da nadjem :question:

od ove vrste stapova ima samo za aspire-a

Proban stap danas. Lagano 3 gr plovak na 20m izbacuje kao od sale. Kontra je savrsena, jako se lako rukuje sa njim. Mislio sam da ce bas biti problema ali nema. Na ribi perverzija! U ruci pero ak I sa procasterom. Tokom zime ce dobiti nesto lakse I bolje.Evo slika malo

Laki

Jeremija

Svaka čast Lale i da se nauživaš maksimalno sa njim  :bye:
Nou frks. Nou paniks.

Joj lepote, videti povijen stap, jos fin stap... Svaka cast za odabir, meni je ta duzina neupotrebljiva ali kupio si sam vrh.

To je stap savijen na toj maloj deverici sa slike  :cheesy: ja sam prezadovoljan njime i jedva cekam sl godinu da ga bas uposlim. Kad sam ga prvi put uzeo u ruke stvarno sam mislio da sam preterao sa gramazom i da sam trebao da uzmem ili 2-4 ili 3-6 ali danasnji izlazak na vodu je pokazao da je stapom stvarno lako rukovati i da nisam pogresio. imao sam samo par ribica ali je osecaj unikatan. posle je krenuo bas vetar da duva, nisam imao odgovarajuci najlon, dvojica na mestu, pa sam presao na fider

Ehhhhh da .... sad ćeš čitave zime da razmišljaš o roli ispod 200gr za taj Espajer , moj Lakiro  :takoje: Tako kreće bolest ... "ponekad poručim piće i tako to krene ... pa stignem u svatove njene ..." :cheesy: dobra alatka  :thumbup:

nazalost, potpuno si u pravu... sa procasterom 30 mu je balans malo iznad stope al morace definitivno nesto lakse da ide na njega. ne ide 160 gr i taj traktor od procastera :D i sto je najgore, moracu neki shimano na njega, ne valja mesati ulje i vodu  :lol:

Danas stize Beast,zeznuo me Laki,ne mogoh da odolim pa ga narucih na nevidjeno,jos jednom mislim da se nisam presao.Moracu da odem do vode da ga probam ovako na suvo,imam neke utiske,dosta pozitivne.Iako sam bio dosta skeptican po pitanju snage ovog stapa,setih se da imam jednu fix 4orku tesku 150gr,te posmatrajuci nju,shvatih da stap tezine 160gr na 3,8m nije bas toliko naivan odlucih se za ovo zverce.Naime prijatno sam iznenadjen debljinom zida ovog stapa,ima mesa ko solidan varalicarac,u manjim tezinama bacanja,vrh je pun od 4te karike,spoj je precizno odradjen spigot,stap je dosta nezan za moje somaroske ruke,ali mislim da mu snage ne nedostaje.E sad ono na sta imam zamerku je balans,sa masinicom od 240gr,sa donjom kocnicom,10cm iznad vrata masinice,donji rukohvat jedva 35cm,smatram da je malo.E sad imam i neke nejasnoce,kako je izvodljivo da se riba s ovakvog stapa otkaci,jer je toliko nezan da je zakacena za krljust,mislim da se ne bi otkacila,kako je moguce da pokida strunu,stap radi do haltera. Stap je toliko zilav,cini mi se da ga riba ne moze slomiti,a opet toliko nezan da ce svaka ribica od 50gr priustiti nezaboravnu borbu, no prva siljka ce ga staviti na test,za sve je pogodan sem za brzo vadjenje ribe,ako se zalomi nesto preko 2kg,pukni zoro necu kuci skoro :lol: :lol: :lol: