Formax feeder štapovi

Započeo pexon, 01 Decembar 2019, 22:37:23

Dragan Nešković

Истина, ваљало би. Овако штап изгледа мало боље ...  :cheesy: :ok: :takoje: Бистро  :thumbup:

Little_fisherman

Planiram da uzmem formax elegance feeder 3.90m 90gr. Da li ga neko ima i kakvi su utisci o ovom štapu?
🐳🐋🐬🐟🐠🦈

meda

Koristim ga neke 3 godine - odličan

djukic ns

Jel gledao neko nove modele superchampa? Nikako da stignem da odem do Formaxa, drugar mi rece da je video da su stigli 3.6 60g i 85g,al je samo na brzinu pogledao...

Здраво фидераши,

Ево мало мојих утисака са штаповима риверкрафт и риверкрафт повер, можда некоме буде од користи.

На риверкрафту ми је машиница Висаж 4000 са кизуном 0,10 (8 нити), са том поставком пецам када ми год то дозволе услови на води, због тешког терена, углавном користим шок лидер у две дужине штапа (формаксов FEEDER COMPETITION 0.22 или 0.25mm), фидер гуму нисам користио. Немам ни једно спадање рибе са овог штапа на преко 100 пецања са струном. Користим активно још и формаксове најлоне на р. шпулнама, ELEGANCE FEEDER PRO BLACK 0.20mm (врло солидан најлон), и FEEDER COMPETITION 0.25mm (одличан најлон). Што се тиче саме поставке штапа при пецању, све наравно зависи од тренутних услова на води, али у принципу ја тај штап користим у следећем режиму.

Када пецам хранилицама од 50 до 100 гр. користим врх од 3 оз. Са овим врхом сам користио и хранилице од 120 гр. без проблема. Пошто сам касније на овај штап додао и прерађен врх од 4 оз. (са риверкрафт повера), са њим пецам хранилицама од 120 и 150 гр. Тај нови врх који сам додао, значајно је променио на боље понашање целог бланка са овим тежим хранилицама, у јаком току је та разлика толико приметна, да то скоро није исти штап. Одличан је. Детекција на свим врховима, па и на овом од 4 оз. је одлична, без обзира на величину рибе, наравно да је са струном детекција гриза немерљиво боља.

Што се тиче даљина на којима сам најчешће пецао, ту је ситуација оваква. Са хранилицама од 150 гр. углавном сам пецао на две дужине, на 35м. (41-42 окретаја ручице) и 45м. (51-53 окретаја ручице) Са врхом од 4 оз, штап комотно достиже ове даљине, без икаквих проблема, у јаком току стоји одлично. Дубина воде на тим маркираним тачкама је од 5,5 до 8м, машиница комотно извлачи терет са тих дубина и даљина, али реално речено она није за то предвиђена, и то не бих препоручио за неко дуже коришћење.
Са хранилицама од 50,70,100,120 гр, и на даљинама на којима сам пецао од 35 до 75м. овај штап се игра како год хоћете, машиница висаж 4000 ове хранилице глисира из воде без икаквог отпора или замора. Када сам код ове машинице, па реално речено висаж 4000 је скроз коректна машиница, одлично слаже и струну и најлоне, има више него добру кочницу са прилично добрим дрилом, врло сам задовољан са њом.

Дакле мој субјективни утисак на крају о овом комплету на који пецам. Фабрички риверкрафт је сасвим солидан штап, са широким могућностима примене, одличан је за коришћење упредених струна, има и снаге и душе у себи. Свака препорука.
После преправки које сам ја урадио на овом штапу, мени је приметно комотније пецати са њим, јер је првенствено штап доведен у скоро идеалан баланс за фидер штап, дужом дршком се много комотније и лакше забацује, јачим врхом сам добио много боље држање комплетног бланка при коришћењу тежих хранилица у јаком току. Све у свему, ја сам задовољан овим штапом. По мени са овим фабричким штапом, зона конфора је у коришћењу хранилица од 70 до 100гр. (евентуално и 120гр.) са тим хранилицама можете (ако имате потребну технику) врло лако достићи све потребне даљине, без превеликог замора ни вас ни самог штапа.

На риверкрафт поверу ми је машиница Висаж 5000 са формаксовим најлоном FEEDER COMPETITION 0.25mm, њега сам наменски узео за риболов крупне мрене и шарана, на прилично тешком и захтевном терену за пецање. За ово време нисам са овим комплетом имао неких значајнијих улова, пар деверика по 700-800 гр. два шљивара око 1,2 кг. и прилично ситније беле рибе. Ти улови нису могле да ми дају праву слику о овом штапу, али оно што сам приметио да је овај штап иако прилично "моткаст", што би рекли, ипак сасвим способан да се употреби и за пецање (наравно да то није циљна група овог штапа) ситније беле рибе, јер ми заиста са овог штапа није спала нити једна једина риба или рибица, упркос његовој другачијој основној намени. Машиница висаж 5000 ради одлично, хранилице од 120гр. глисира из воде, оне од 150гр. довлачи без проблема и замора и са приличне даљине и дубине. Одлично слагање најлона, добра и поуздана кочница. Искрена моја препорука.

На ових пар фотографија можете видети како стоје ова два штапа у прилично јаком току, ту сам употребљавао хранилице од 120 и 150 гр. на оба ова штапа, и на оба штапа су тада били врхови од 4 оз. Надам се да ће неком бити од користи ово писање.

Поздрав свима, и бистро колеге фидераши!  :thumbup: smiley033

zlacjani

Ja sam kupio elegance pro feeder, štap jeste elegantan, tanak i dobar blank, ali mi je nejasno da konstruktivno blank podele na 3 dela iste dužine, plus sam izmenjivi vrh.

Za mene koji ne pravim predvez svakih 5 minuta, kad samo skinem hranilicu i pakujem pribor, ovaj štap mi je uvek trn u oku, glup sistem do bola....do narednog pecanja mi se sve umrsi samo na ovom štapu.

Ne vidim čemu to pametovanje, ne vidim ni jednu prednost takve deobe blanka.

SrdjanR99

Ako neko planira da pazari Formax Tourmaster štap neka obrati pažnju da li štap ima oštećenje na prvom sprovodniku drugog dela štapa.

Uzeo sam model Tourmaster 3.6 95g u radnji u Šapcu, jako mi se svideo štap na prvu, međutim kući sam primetio da ima oštećenje na jednom sprovodniku, kao da je zasečeno. Odneo sam ga u radnju radi zamene,međutim drugi štap koji su mi dali ima na istom mestu identično oštećenje, čekao sam par dana da vlasnik radnje ode direktno u Formax i zatraži treći štap...
Kaže čovek pregledali su u magacinu preko 50 štapova na svima isto oštećenje postoji..

Ne želim da ovo bude negativna reklama za Formaxa, izašli su mi u susret,nisu pravili problem oko reklamacija,dobio sam na kraju drugi model štapa. Već da ne dođe do pucanja najlona i frustracije nekome ko kupi štap a ne obrati pažnju na sprovodnike.

SrdjanR99, tebi veliko Hvala sto si podelio svoje iskustvo sa ljudima na forumu.Nisam nikakav protivnik nekog brenda, jednostavno je neophodno znati za ovakve propuste.Ucinio si dobro mnogima i kapa dole za to.

Jedan Formaxov fider stap sam uzeo za sebe, drugi smo skoro kupili za drugarovog kuma...nisu top klasa ali kod obe kupovine sam otvorio po 10-tak stapova da bih pronasao jedan bez vidljivih mana.Tu ima svega, od ostecenih karika,nalvenih smolom,krivih blankova, raznih ostecenja, na nekima fabricki vrh ne mozes izvuci ni uz pomoc ljubaznog prodavca...Kontrola kvaliteta ne postoji, covek se stvarno treba pomuciti za odabir.

Pozdrav za prodavce iz radnje na NBG-u. smiley033

bolenbgd

Moram da se slozim sa Draganovom konstatacijom u vezi polozaja vrhova, nicim ne pokazuju da tu ide 150gr. Nisu se povili ni malo.

Dragan Nešković

"Dragan Nešković, ako je ova pozicija sa jakim protkom i ima potrebe za 150 gr hranilicom, ja sam bas blesav i ne znam da pecam.Ali odlicno znam gde si slikao i tu preko 80 grama nema potrebe da se ikad zabaci,dokaz je i sam nacin kako ti stapovi stoje.Ne ljuti se, ubuduce pisi objektivnije, narocito ako hvalis nesto.Stvarno nema potrebe za tako agresivnim marketingom, ispada smesno... smiley033",

Уважени имењаче,
Ако то место познајеш, онда знаш да се ту углавном пеца са хранилицама од 70 гр. осим, када то није баш могуће. Од 23 јуна сам сваки дан на том делу саве, нисам пецао закључно са данашњим даном, мислим само неких 5-7 дана. Тако је било добрих 15-так последњих дана, јер је вода преко дана била ненормално јаког протока. Она бова са десне стране (+/- 45м) је место на коме хранимо рибу годинама, олово од 150 гр. + храна у хранилици, једноставно није могло да се заустави 15-20 метара при таквом току. Ноћу се ток умири, па се може пецати и са хранилицама од 50-70 гр. али дању од неких 7 ч. ток воде последњих дана просто подивља, како ће бити на даље, видећемо. Ти штапови тако стоје јер су хранилице стале при крају левог канала, односно у средини рупе (од прилике) десно, пре поља шкољки ... Иначе, ја ту пецам тек неких 42 године, па ми можеш веровати на реч да оно што напишем, то објективно и стоји. Не бавим се никаквим маркетингом када је пецање у питању, само сам описао пар занимљивих ситуација са свог терена, нити посебно хвалим нити кудим, износим своје мишљење. Не се љутим, а ти се колега смеј када год нађеш за сходно, и када мислиш да ти то приличи, на вољу ти.

Поздрав, и бистро  smiley033

komša015

Citat: dragan2006 poslato 23 Avgust 2021, 22:22:05

Ja sam izgleda baš taličan.. od nekih 5-6 formax štapova poručenih online, imao sam reklamaciju na jedan takmičarac ( oštećenje ) i jedan spin štap koji AKS polomio.

Komšo, pišem isključivo za fider štapove jer druge ne koristim niti ih gledam...

Imenjače, poneseš kod Komše na terene te štapove i pecaš sa realnim hranilicama koje zahteva taj tok, u tom delu Save. Slikaš i okačiš ovde, videće se ogromna razlika u položaju štapova... Potpisujem.
Možda pecaš 50 godina ali si u fider tehnici, deluje mi, početnik. Nemoj se ljutiti.
U tvom postu, koji me je isprovocirao, sve je Formax, a često si pisao velikim slovima. Da li je marketing ili nešto drugo, zaista ne bih da ulazim u to. Pozdrav.

Dragan Nešković

Ма опуштено колега, не пецамо за паре, већ из задовољства. Ево ме на води, сада једва држи 100 грама хранилицу, носи ми бар 15 м. док не стане. Сликао сам штап, али не могу одавде да поставим слику, због величине. Поставићу касније данас на форум. По врху, рекло би се сада да је хранилица 20 гр.
Само опуштено

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока

komša015

Ni meni nije jasno kako ti npr ovde, a na poziciji koja traži 150gr, stoji blank skoro pa na sredini držača?

Ne vidi se čak ni na koji stranu gura voda.. kao da si na bari.

Dragan Nešković

Те друге штапове које сам поменуо, навео сам као пример колико је тада ток саве на том месту био јак. У питању су били шарански комплети. То место и ово где сам ја пецао је суштински на истој линији, даљини, и дубини. Толико о томе, тема је наравно фидер.

"Реалне хранилице које захтева тај ток", па то роде мој није фиксна категорија, већ променљива и зависи од реалног тока тада када пецаш, а ја сам навео тачне дане и описао тадашњи ток саве, и услове на води.
Не знам искрено што те је испровоцирало то што је "све формакс", у мом посту? Па ово је тема о формакс фидер штаповима, а ја у свом посту пишем управо о њима, јер сам са њима и пецао. Када будем пецао са неким другим штаповима, онда ћу о њима писати у адекватној теми. То што сам "често писао великим словима", (ако није у складу са кућним редом, извињавам се колегама), односило се на моје помињање и описе најлона које сам користио, а велика слова су само зато, што сам то копирао са формаксовог сајта, јер ми је било безвезе да имена тих најлона пишем ћирилицом. Нпр: "елеганце", или "компетитион", ми изгледа баш без везе. Да поновим још сада, и нећу више о томе говорити. Нема у мом писању ни "м", од маркетинга нити ми је то намера. Користим неко време формаксов прибор, и износим своје утиске о коришћењу истог, да ли је то маркетинг који ја радим за формакс?
Ако јесте, онда није ништа већи од било ког другог "маркетинга", који се наводи у безбројним темама које имамо на форуму, а које су посвећене неким другим брендовима. Или можда грешим?

Ако је писање о формаксу од нас који користимо и тај прибор, у темама о том истом формаксу, толико иритантно, онда брате рођени да замолимо админа да обрише лепо све теме о формакс прибору. Стварно нема смисла да ја било кога провоцирам својим почетничким писањем. Ко је мени крив што не пецам тренутно са неким другим брендом. Дакле, ја гласам да се тема "Формакс", укине на овом форуму, јер она очигледно не обавља своју основну функцију.

Иначе када смо код тих фамозних врхова, па сваки врх на сваком штапу, независно од његовог бренда, па тако и овај који је овде толико иритантан, стајаће тако када се хранилица заустави негде на некој препреци, и његово тадашње такво стајање нема никакве везе са тежином саме хранилице у том тренутку. Тада хранилица може имати 2 гр. и 2 кг. исто је.
Написао сам да сам користио врх од 4 оз, да бих добио боље понашање комплетног бланка у извесним ситуацијама, што сам по мени успео у доброј мери и да урадим. А то боље понашање бланка се огледа у мањој мери у коришћењу тежих хранилица и понашању при томе комплетног бланка, већи бенефит од тога је свакако много боља контрола ухваћене рибе у тешким ситуацијама, када је треба исчупати из неког одсека, рупе, пренети преко неке препреке, траве, и сл. Тада тај јачи врх злата вреди.

Један мудри колега са овог форума, писао је о тим ситуацијама. Свака част на знању, запажању, и вољи да то подели са нама. Моје поштовање дотичном  smiley033 Поставићу и обећану слику од јутрос у 8 сати. Ноћас је вода зачудо на том месту била врло јаког протока, тражила је хранилице од 120гр. а и оне су једва могле да се користе, јер их је носила струја преко сваког прихватљивог резона. Ноћас су колеге искидале много хранилица на том месту. Јбг, није фидер пецање са хранилицом предвиђено да се пеца као са пловком на пролаз  :lol: На тој слици је положај штапа такав какав је, врх је исто такав како му се мора у датој ситуацији, види се и најлон, а у питању је хранилица од 100 гр. Дигао сам руке од пецања око 8:30 јер ни ту хранилицу нисам могао да задржим на месту где сам хтео, да стављам теже, мрзело ме овог јутра, а почела је и кишица. Биће дана, Боже здравља.

Већ сам ти рекао да се ја не љутим, у праву си. У фидер техици ја нисам ни "п", од почетника. Што више пецам, све више видим колико у ствари немам појма ни о чему. Толико од мене у овој теми, одјављујем се.

пс. Па бре Комшо015, а може ли на тој и таквој позицији (или некој другој по замисли пецароша), да хранилица негде и стане (нећу да кажем намером пецароша, јер овај пецарош нема појма, како смо то утврдили), па да се тиме добије скоро неутрално понашање бланка, самог врха, растерети линија, многоструко повећа уочавање трзаја, итд? Што би рекли људи, ко умије, њему двије  :smiley: