Dužina drške kod feeder štapova & tehnika zabacivanja

Započeo no names, 04 April 2017, 15:28:56

Ja sam na Tectri zamenio halter ( morao sam , presilovao sam ga stezanjem pa je poceo da kliza) i kad sam vec to radio pomerio sam ga za 4-cm i time dobio duzu drsku  koliko je moglo

pdavor

Pex šta fali na Rive 4,20 LC 50-90, ako fali mnogo da se ja odma oprostim od kapare jer ovo kod vas su igranke bez granica pa tu treba novaca ko u kupleraju manite se ljudi.  :shocked:

Rive je LC stap, meni je drska izgledala dobro kad smo probali u Mitrovici...

pdavor

Miha je.o dršku ostalo jel ok, blank,karike,halter završna izrada itd

Imaces tu da menjas, jbg. Niko nije sarsen, neki provodnik, mozda neki vrh da skratis, i halter malo ljulja cini mi se. Drska isto mislim da bi mogla da se produzi..........

Salim se, stap je druga dimenzija u odnosu na ono sto sam ja do sada video. Nisam pecao sa njim, ali sam ga video na vodi i drzao u ruci. Totalno drugacije izgleda od ostalih feedera.
Ne znam za sta si ga planirao, imaj na umu da je ostar stap bas. Pex ce ti jos bolje reci, valjda je uspeo i da  malo peca sa njim

pex

E kao sto sam rekao. Stap je neverovatno uradjen. Drska savrsena kao i provodnici i nosac makine. Samo menjam provodnike na vrhovima da budu nemrseci i to je to. Balans, lakoca, ubija. Tako da samo opusteno.
Na njega nisam stigao da pecam, ceka provodnike u MG-u. Ali zato 3,90m ubi na Savi hranilice od 80 do 130 grama plus hrana.  Ne kida ribu i lepo se savija. A teret baca kao od sale.Jbe kvu. Izgleda da Rive bas valja i da su uradili sve kako treba. Naravno pisanije ide posle ove sezone pecanja
Pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

pdavor

Od uvek sam voleo Francuska vina, al štapove da mi je neko pričao nebi mu verovao. Pex prenosi zarazu na naše tržište on je promoter Rive firme (dobija gratis opremu iz fabrike) a nas klepaju da se puši. Planirao sam ga na reku i jezero na malo krupniju ribu a mašina ga već čeka .

pex

Ma ribolov je moja jedina pasija i ja sam malo zastranio, ali zato kod komentarisanja ja pisem onako kako jeste i onako kako ja mislim i osecam, bez toga da mi je neko dao ili sam dobio pa bi morao ili trebao da napisem nesto.
Za najbolje i najskuplje saranske stapove sam imao zamerke i uvek sam govorio kako jeste pa tako i sada za feedere i za sve ostale.
Feedere imam od 2000 godine tako da je i tu bilo dosta iskustava, proba i ulaganja.
Znaci subjektivan stav ali se trudim da budem sto realniji i objektivniji poucen iskustvom i probama.
Sto se tice mojih "savrsenih" saranskih stapova recimo oni su imali par mana, od kojih sam otklonio najgoru funkcionalnu a ostalo kroz par godina kada se bas dokazu. Inace stapovi su jako skupi i fini ali ne znaci da su savrseni bas.
Feederi uz par prepravki koje zavrsavam treba da budu savrseni svi i ostaje samo najvazniji deo proba na vodi.

Pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

pexon

Citat: no names poslato 05 April 2017, 09:58:28
Laki zna koji je štap ja pojma nemam...mislim da je to čak ovaj sa snimka sa ovim rmpaliom. Da stojeći je bacao i ja sam isto jer je nemoguće to izvesti iz sedećeg položaja, a veoma teško i iz stojećeg. Ja sam bacao ali neprecizno na sajlu ali on nije mogao. Hranilica Guru 45gr metod. Da drška na tom štapu ima sigurnih 80cm...kad sam je merio naspram ruke svoje držao sam stap sigurno 25cm ispod masinice.
Sve je bitno što kaže Miha ne samo drška ali ona ipak igra ogromnu ulogu.

Da...i vetar je duvao ali meni i Lakiju nije toliko smetao, a pecali smo sa aqvalite. Laki sa 3,6 ja sa 3,9 i oba 150gr....sedeli smo jedni pored drugih...pa smo mogli sve propratiti,a pošto sam ja fulao i nisam imao ribu u poziciji pomagao sam malom da zabacuje i da on bar pokuša da izvuče koju ribu. Znači ja sa tim štapom isto nisam mogao jer je drška nenormalno dugačka i smeta. Odnosno mogao sam ali to nije bilo to.
Štap čist marketinški trik.
Nisam pročitao temu do kraja ali mi ovaj brankov komentar zapao za oko. Upoređuje DG LC 3,9 170gr sa Aqualite 3,9 i 3,6 150gr, pri bacanu hranilice od 45 gr+ hrana. Prvo šta god na štapovima pisalo, DG je pravi 150+ gramac a Aqualite nema veze sa 150 gr. Znači štap koji je mnogo optimalniji za teret od 60-70 gr koji ste vi bacali plus poluparabolik. Verujem da na LC sigurno nije korišćen vrh od   2 oza ako ga i ima, dok na Aqualite i srednji vrh zadovoljava ovu težinu koju ste vi bacali. Ja kad bacam hranilice od 40gr, mnogo ih dalje i preciznije baciti  sa 3,6 MH poluparabolikom 100 gr(nema veze sa 100gr), nego sa DG 120gr H 3,9. Taj štap koji je Boriša koristio jednostavno nije pravljen za terete koje ste vi bacali nego za mnogo veće. A svi znamo da nema univerzalnog štapa.  smiley033
p.s. Videh sada da su i drugi pisali o istom, tako da ću prošitati celu temu pre haljih komentara.  :cheesy:

Spojene poruke: 06 April 2017, 22:37:14

Pročitah celu temu. Jbg, raspadao se od posla ovih dana pa sad polako hvatam priključak. Na stranu brankovo poređenje neuporedivih po nameni štapova, on je otvorio temu o kojoj sam i sam razmišljao. Radi se o tome koja je dužina drške idealna za svakog od nas ponaosob. Tu prvenstveno mislim na raspon ruku i donekle visinu ribolovca. Meni se baš taj DG LC svideo onda na Savi kada ga je Pex doneo, a i pre neki dan u Kupinovu, prvenstveno što dobijam ono što meni treba za Savu za malo para. Ali sam i sam ranije skontao da nije Gabor doveo džabe "mužjaka sive gorile" da testira taj pa i onaj 4,20 LC na snimku sa prve strane. Jednostavno mislim da taj 4,20 ne odgovara meni koji sam 171 cm visok i imam dosta kratke ruke. Pitanje je dali će mi i 3,90 LC odgovarati, ali ima u toj seriji i 3,9 štap koji nije LC i ima čini mi se 54 cm dugačku dršku. Deklarisan je na 90-100m daljine bacanja, ja da ga poteram na 70m sa 100+ grama tereta na Savi, zadovoljan sam! Branko, svaka čast za pokretanje teme, a dobra rasprava je uvek dobrodošla!  smiley033

I ko ne razume ruski, dovoljno je da pažljivo odgleda  :smiley: . . . jedan od načina fideraškog zabačaja bez zamaranja na daljinu 60m teretom od 50gr . . .

A evo sta kazu "braca" Englezi za dugacke hice sa fiderom.
Ne sedite kad bacate , stap iznad glave , duza drska za teza i dalja bacanja, i ovde se vidi provlacenje drske sa strane ruke koja drzi stap.

To je radio i bucko u filmu DG.
Znaci, postoji zaista vise nacina i niko tu nista ne izmislja samo bira svoj nacin , a koji je bolji izaberete sami. "Pravilo je da nema pravila",  a mi ih sigurno necemo postaviti kolegi
Ono sto sto se vidi na ovoj slici ima i jedan deo koji se ne vidi a bitan je ... polozaj nogu i oslonac.
Suprotna noga od ruke koja drzi stap , tkz iskorak. Sta god se slozimo, i dalje mi je  faktor "sivonja" koju god tehniku izaberete kljucni za daljinu sa istim priborom dvojice ribolovaca . Znaci ako bre znas da puknes, i ne stidis se pribora ode to u 3 lepe

pdavor

Jedna mala dobitna kombinacija po preporuci od Pex-a , a može poprilično daleko da baci i iz stolice kad se sedi. Ali ko peca na 100+ metara ja do sada nisam imao potrebu za tom daljinom.Sama dužina štapa pozicija haltera i dužina drške na samom imaju veliku bacačku prednost na osnovu kraćih štapova jer imam par komada dužine 3,6 i 3,9 m. Ne mogu da postigu daljinu ko ovaj od 4,2 a kad se bolje zapitam to nije ni toliko bitno opet kad nam treba da bacamo toliko daleko.