Döme Gábor feeder štapovi

Započeo pikeman, 02 Septembar 2016, 21:57:18

Peconi, mi kao da nemamo iste motke..  :huh:
Slažem se da štap nije oštar i da nema neku posebnu završnu  obradu, ali..
Provodnici su na mom vezani u liniji, blank prav kao strela, ništa ne krcka i ne pucka. Bacao sam kaveznu od 150gr u Drinu koja briše i sasvim je lepo stajao ( doduše na 2m dubine ). Nisam ništa veće osim mrene imao na njega, ali već i ona od 0.5 kg se se skroz lepo oseća na štapu.
Tako da, šta znam.. gledaću ove jeseni da krenem na Savu pa da ga vidim na većim dubinama i ostaloj ribi.
Sada sam potražio prepisku sa "uvoznikom" kada sam poručivao štap. Mislim da je u mom slučaju, ovo puno pomoglo:
  Odgovara.. samo bih te molio, da štap pre slanja i ti dobro pregledaš ( da nema neku fabričku grešku ili oštećenje- da je prav, provodnici vezani u liniji itd. ) pošto sam imao slučaj i sa skupljim priborom, da je bilo nedostataka.
Prosto eto, da ne bi posle od njega imale korist samo kurirske službe.

Edit:
Još i ovo da pomenem, možda nekome zatreba.. kada je Grof polomio vrh, pitao sam ga da li bi doneo rezervne i reče da nije problem.

Je li to onaj štap sa kratkom drškom?

komša015

Znam, znam...pisalo se jednom i to dosta o njemu, a tema je bila baš ta drška. Nisam ni malo promenio mišljenje što se tiče tog štapa koji mi se apsolutno nije svideo kad sam ga probao. Da nema izmenjive vrhove bio bi "parabolik" što mislim i da je bio cilj DG.

Citat: no names poslato 19 Avgust 2018, 23:35:55
Je li to onaj štap sa kratkom drškom?
To je ona Long Cast verzija sa produzenom drskom u saranskom fazonu.

Citat: komša015 poslato 19 Avgust 2018, 23:26:28
Peconi, mi kao da nemamo iste motke..  :huh:
Slažem se da štap nije oštar i da nema neku posebnu završnu  obradu, ali..
Prosto eto, da ne bi posle od njega imale korist samo kurirske službe.

Van svih tih kozmetickih problema, sa kojima ja mozda nisam imao srece, sam stap mi nekako nije legao. Svi stapovi na koje sam pecao su Heavy akcije, i nekako mi je normalno da se samo vrh zabacenog stapa iskrivi u drzacu pod uticajem struje. Na master carpu ta kriva krece od polovine stapa i ide do vrha, bukvalno stap ima oblik kifle.  Ista je situacija i kad vadim stap iz vode, uopste ne zadrzava  oblik dok se ne primeni malo veca sila na stap (kao ostali H stapovi), nego se odma savija celom duzinom. Za moje pojmove i navike, stap ima vrlo cudan i nepotreban rad za pecanje na reci.

Sto se tice ribe, meni je mrena najredji gost na udici, tako da ne mogu da poredim sa njom. Ali generalno u odnosu na ostale stapove koje sam koristio, ovaj stap pruza ubedljivo najmanje uzivanja sa sitnijom ribom.

No names mislim da ti jos nisi video taj model stapa o kome pisemo,mozda Sprovu verziju da,Dome Gaborovu tesko, a slicni jesu.

Peconi,
Terene na kojima mogu zabaciti hranilicu 60-80gr sa obale na 70+m nazalost ne smatram da imaju jak protok...
Mesta gde je jak protok Dunavu i Savi jedva stoje ili ne 150-200gr olova i kavezne do 30-40m...a na Drini maks do 10m.
Stoga se ne bih slozio sa tvojim zakljuckom da stap nije za jaku vodu.
Dosta je meksi od prethodnika u toj tezini bacanja 50-170gr XH, ali dosta i finiji, sto daje drugih mogucnosti,savija se malo vise na toku istina, ali uzimanje krupne borbene ribe se vidi idealno, a i oseti na stapu, veliku belu preko kile izvlaci i na dosta finijem sistemu, za manju od takve i nije konstruisan kako si sam rekao.
Druga stvar...nisam jos nasao stap 3,9m tezine nepunih 300gr kojim tako samouvereno mogu zabaciti tezak sistem daleko...
Trece,tu estetiku apsolutno zanemarujem, jer ne cujem ikakvo pucketanje pri zabacivanju,lak i blank su slicni kao i na ostalim prethodnim serijama,a halter(slaba tacka) i sprovodnici izdrzavaju sva mucenja i sokove vec drugu godinu...vrlo moguce da im neki stap u masovnoj proizvodnji 'omane' i provuce se na trziste, sto je potpuno za ocekivati kada se uzme u obzir klasa stapa.

Ako hoces motkicu za tvoje situacije,koja se ne kifli na toku,long casting namene(dugacka drska), sa potrebnom ostrinom na zabacaju, da bude osetljiv na manje borbenim ribama, pa i lepuskast,drugarski ti preporucujem Rive LC exclusive seriju 3,9m 90gr ili jos bolje 4,2m 90gr taj nemam neko ce se vec od kolega koji imaju ovaj model javiti, uostalom ima i Zagarov filmic...

Svi ti Spro,Dome i Formax xxx teškaši su slični jako.Čak i po izledu, isti karbon,karike...ubeđen sam da ih ista fabrika pravi  i to sam već i pisao negde.Baš zbog toga sam i kupio Avatar, onaj najbolesniji od 100-250 gr.
Otišao u radnju i pogledao 5-6 štapova da bih uzeo svoj...5 komada su imali razne greške:nalivene sprovodnike lakom, loše spojeve, koji su od nekog segmenta krivili štap u stranu, vođice koje nisu pravolinijski namotane i pobednik je bio jedan kojem nismo mogli da isčupamo vrh sa kojim je stigao a pokušavali ja i 2 prodavca u radnji....nakon pregledanih 5, šesti mi bio ok i kupio sam ga.Sve to ima veze sa kontrolom kvaliteta koja ima niske standarde,pogotovo za naše tržište, pa me ni ne čudi da na nekom ima previše laka koji pucka!
Čak i ovaj moj jača voda povije, ali tako mora jer je ipak to, kao neki fider.Retko ga koristim jer to nije moj stil i ne volim to što ne osetim ribu na njemu.Osete se oni krupni primerci za koje je napravljen pa ne mogu previše da zakeram.
Sad sam se borio sa prelepom krupnom mrenom, veče pred kup, i štap je odradio svoje...otišla je zbog moje greške a ne greške na štapu i to je to.
Ne treba tražiti dlaku u jajetu na tim ekstremno jakim štapovima koji imaju po neku karakteristiku fidera, naročito ne na ovim jeftinim modelima.Treba znati kad i zašto ih koristiti a hranilice od 80 gr treba bacati sa onim štapovima do 120 ili 150 gr t.b.U tom rangu ima dobrih fider štapova a ovi preko su ekstremi, koje treba samo u pojedinim situacijama koristiti...tj kad ovi malo osetljiviji nemaju ni trunku šanse na nekom opakom terenu!
Pozdrav.

Citat: no names poslato 20 Avgust 2018, 08:52:39
Na ovaj model sam mislio...
To nije taj.. Dule ima tu SPRO verziju.
Prvi izlazak ću slikati ova moj na Drini.. što kaže Grof, ima oštrijih motki, al' ne za ove pare.

Citat: no names poslato 20 Avgust 2018, 08:52:39
Na ovaj model sam mislio...

Taj stap je SPRO master carp i osetno je ostriji od ovog DG. Imao sam prilike da ga uporedim na vodi sa mojim  stapom i definitivno ima razlike. Spro ga vise ne pravi, jer je tu seriju preuzeo DG licno.

Citat: Grof1204 poslato 20 Avgust 2018, 07:20:42

Peconi,
Stoga se ne bih slozio sa tvojim zakljuckom da stap nije za jaku vodu.

Vidim da ti gledas na ovaj stap iz drugog ugla, on jeste jak i moze da zabaci i 200g hranilicu u najjaci tok. I to jeste ok, moze tako da se peca, ali stap definitvno nema potrebnu ostrinu prilikom vadjenja takvih hranilica iz vode, savija se kao kifla. Ne znam da li si imao prilike da pecas paralelno sa nekim drugim stapom u toj kategoriji,ali video bi da je ovaj stap neuporedivo meksi i elasticniji, i ujedno otezava takav vid ribolova. Ja ove sezone pecam u paru sa dva fidera, od kojih je drugi trabucco perfecta i mogu da kazem da je trabucco pet klasa iznad ovog stapa. I ostriji, i osetljiviji na manjim ribama, sa istom rezervom snage, jedan kompletan stap za reku.

Generalno, svi stapovi u toj klasi i ceni (do 100e) su krute neosetljive motke. Razlika sa ovim je sto je on podjedanko neostljiv ali je dosta meksi. Nekome se to svidja, meni konkretno ne, jer mislim da je za reku potreban ostriji stap. Mozda ovaj stap deluje kao najbolji izbor, ali definitvno ima "upotrebljivijih" stapova, losijih karakteristika i sa losijom reklamom.  :smiley:

A taj Rive ceka da dodje na red, u krajnjem slucaju ce ga zameniti neki sportex.  :cheesy:

nslemi

Ja imam master carp staru seriju i ovo je druga serija na snimku .Koliko znam ne postoji treca varijanta.

Citat: peconi poslato 20 Avgust 2018, 11:46:52

Naravno...tako i lovim uglavnom drugi stap je DG team feeder special 50-170gr, i opet ponavljam da na brzoj vodi i tezim sistemima preko 120gr nemam nikakvih problema. :cheesy:
Oko ostrine se slazem,sto sam i napisao da bi mogao biti za nijansu ostriji ali Boze moj za taj novac...

Ovakav fider jednostavno nije pravljen za hranilice do 80gr, to mu nije optimalno opterecenje uprkos deklarisanim 50-170gr,i ne cudi me sto se mucis da zabacis na vecu daljinu.

Naravno da je trabuko osetljiviji i finiji stap, on nikako ne spada u klasu extra heavy fidera i nikako ne moze imati istu rezervu snage kao master carp.

Citat: nslemi poslato 20 Avgust 2018, 12:25:51
Dve verzije i postoje.. Dome je uneo zabunu, zbog što je iskoristio snimak onog debelog kako baca 150m sa starim i ubacio u promo video za novu seriju.
Ovde se lepo vidi da ima plutu.

Citat: Grof1204 poslato 20 Avgust 2018, 13:19:28

Daleko je od toga da nisam koristio hranilice teze od 80g, ali jedinu razliku koju teza hranilica pravi kod ovog stapa je to da leti dalje. Cak je i ta "kifla" veca sa vecom hranilicom, sto je i normalno.

Kod zabacaja na 10-20m sa hranilicom od 200g sam siguran da zavrsava posao, ali mu je tu univerzalnost nikakva. To moze bilo koji stap jaci od 100g. Ima tu mnogo faktora koji uticu na ponasanje stapa sem tezine hranilice, kao sto su daljina zabacaja, jacina struje i slicno ali smo definitivno utvrdili da mu manjka ostrine u velikoj meri.

Sto se tice trabucca stvarno nemam razloga da reklamiram ili promovisem stap, ali vise on spada u extra heavy nego DG. Po svakom kriterijumu je bolji od DG, iako je deklarisan kao slabiji. Velika tezina bacanja je mozda najbitniji, ali svakako nije jedini parametar koji treba da odlikuje H i XH stapove.

Imao sam prilike da na vodi isprobam i taj Team Feeder u 420 varijanti i on mi se tek nije svideo.

Mozda sad ja previse filozofiram jer sa svim tim stapovima moze da se peca i upeca riba. Ali tvrdim da je DG pre svega samo dobar marketing. Takvi stapovi (da ne kazem isti) mogu da se kupe u Formaxu za manje pare, i sto je najbitnije, mogu da se pogledaju uzivo.