Döme Gábor feeder štapovi

Započeo pikeman, 02 Septembar 2016, 21:57:18

Kada sam pisao o lošoj opremi na DG, najgori deo opreme je baš drška koja nije plutana. Drška je od eva gume verovatno šklj kvaliteta jer da je dobrog ne bi je maskirali tanušnom presvlakom od plutanih prstenova. To nije razlog da ne kupiš štap koji zaista ima kvalitetan blank koji je ubedljivo najskuplji segment štapa i kome je upravo najgora i najjeftinija oprema omogućila opstanak u klasi, ali mi je na neki način dužnost da ti kažem da ono što ti se sviđa u stvari nije to. Da sam pasionirani fideraš, odavno bi ovaj blank bio premotan u bolju opremu kao što je svojevremeno PEX uradio i dobio top štap. Ali nisam, fider mi je povremena razbibriga i to kada mi se najavi društvo. smiley033

NikolaNS

Zaboravih juce da pitam, da li neko moze da uporedi DG Team feeder special i DG Team feeder power special? Ovaj drugi je novija serija, malo laksi, malo tanji u rukohvatu... :question: :smiley:
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

komša015

Carp pro, provereno dobar.

Ja se nameračio sada na onaj metod pro 3.8m

Ako me sećanje dobro služi da je taj method pro malo mekši štap pa ako ti treba za reku prvo vidi uživo. Ne pratim odavno DG opremu pa sam možda i pobrkao modele.  smiley053

NikolaNS

Prelistao sam skoro 15 sajtova, nazvao isto toliko radnji i svi imaju DG Team Feeder special sa Cresta nalepnicom koja je maksimalno naruzila stap...:grin: Ako slucajno znate nekog ko ima nov nekoriscen DG Team feeder special 390 MH sa SPRO nalepnicom neka javi ovde ako nije problem.  :smiley:

Od mog brata Grofa, sam na poklon dobio, Spro DG TFS 3.9m 50-170gr...
On ga je koristio nekoliko godina za extra heavy, sad nabavio bolje i skuplje za to.
Posto po njegovoj i Pexovoj prici ovaj model ima fantastican blank, a i meni se svideo, ide na chip and tunning.
Poklon je od dragog prijatelja, i zelim da mi bude u kolekciji.

A da bi tu bio, za mene kao perfekcionistu, mora da ide u servis.
To podrazumeva sedece, menjanje rukohvata, pravom plutom, stavljanje donjenavojnog Fuji konusnog DNPS haltera, koji cm plute iznad tog haltera. Najveci provodnik bice dvostopalni Fuji K tipa, velicina 40 (njega je vec Grof stavio), a zatim ce redom ici jednostopalni K tip, 30-25-20-16-12-10-8. Vrh necu premotavati, na njemu su vec jednostopalni i stavljen je Fuji nemrseci.
Od stope masinice do dna ce biti oko 60cm...
Namenjen za najteza pecanja, iskljucivo reku, hranilice 120-170, 180gr.
Ovaj zahvat ce kostati oko 80 evra. :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Spojene poruke: 12 Maj 2020, 22:36:49

Poskidah stari rukohvat i halter i pripremih segment za radove...

SundjerPecanje

Sad mi Grof javio da se naljutio sto si ogulio poklon kaže mogao si da dodaš još 20 evrića i kupiš onu okumu sto si pustio žišku :lol:
Što se mene tiče lep zahvat i lepo od Grofa :cheesy:

kundak86

Nisu jos probani, namenjeni za Dunav za dalje zabacaje.
Evo malo slika koga interesuje.

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

Mizge88

Jel ima neko iskustva sa ovim Spro DG team feeder stapovima manjih tb. recimo 20-80gr interesuje me model 3.6m. Ja sam imao model 40-130gr. danas ga prodao ..Previse jak i krut stap za one vode na kojima pecam veliki spovodnici teski itd a blank dobar i jak.. Merkam ovaj model 20-80 gr. Da mi pokrije Tisu, Savu i Tamis za hranice od 50-80 gr.. e sad mozds je to jako za ovaj stap al dosta sam citao ovde o precenjenim tb koje su znatno jace i vece od naznacenih.. pa me i to malo koci.. bojim se ako uzmem model 30-100 gr . tb bice jak a necu dobiti ono sto hocu ili ako uzmem model 20-80gr bice mi muka zabaciti hranilicu do 80 gr na recimo 40ak m.. Nisam koristio manje tb pa ne znam kako se ponasaju sa tom tezinom hranikice +hrana.. ne bi da se opecem 2 x
Nije se usrao onaj koji nije stigao, nego onaj koji nije krenuo na vreme!

Da bi pokrio situacije na ove tri reke, moraš imati minimum 2 štapa. Nebitan je proizvođač....  smiley033

Mizge88

Ma imam ja SQUADRON FEEDER H 140g 3.90m, DAIWA X NINJA 120gr 3.6m i imao sam taj Spro cresta team feeder 3.6m 130 gr, koji sam prodao  jer hocu nesto manju tezinu bacanja, a jedino sa tim stapom nisam zadovoljan, njegovom kicmom stapa koja je kao motka, nema ni malo elasticnosti a i pri vadjenju ribe jak je za neke moje prohteve :D
Nije se usrao onaj koji nije stigao, nego onaj koji nije krenuo na vreme!

Da vidite kako jedan stap neke prosecne cene a veoma, veoma dobrog blanka za extra heavy moze da izgleda kada se uradi.
Za sada sam uradio sam donji segment, promenio rukohvate i halet. Stavljena je prirodna pluta, konusna i donjenavojni Fuji DNPS halter. prvi provodnik je Fuji K broj 40.
Stap sada izgleda fanatasticno. Ovim zahvatom mu je masa smanjena za 25gr, tezak je oko 315gr sad, sto je veoma ok za stap ove snage i duzine.
Sledeci korak je zamena provodnika na ostatku blanka, osim na vrhovima gde je stavljen nemrseci Fuji vrsni provodnik. Postavicu jednostopalne Fuji K provodnike sto ce dopdatno olaksati stap ali mu dati i dodatnu eleganciju. Predvidjam da ce biti tezak oko 295, 300gr kada se zavrsi. Od stope masinice do dna stapa ima 60cm sto je meni idealna radna duzina za zabacivanje tezih hranilica jer je ovaj stap namenje za teske stvari, 120-150, 160gr+hrana.
Spro DG TFS 3.9m 50-170gr.

vladimir022

Vlado koliko te izasla pluta za rukohvat? Ja imam 2 Formax avatara ng  3,6m 40-130g  to bi trebalo da je isti blank kao neki Dg, koristim ih za svasta
Karike su mi ok, taman nisu male, a u kvalitet se ne razumem, ali zato rukohvati ocaj, neka pena prekrivena tankim slojem plute..

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

SlavkoR

Vlado, izgleda sjajno. Jedva cekam da cujem utiske kad zavrsis.

Sent from my SM-A605FN using Tapatalk

Donji, gornji rukohvat i Fuji halter, vezivanje 2 veza na najvecem provodniku, 55 evra u MG servisu.
Ovo je veliki donji rukohvat, jer do stope masine ima 60cm.
Uradili su bolje nego sto sam mogao i da zamislim.
Ne znam utice li na cenu ali ja sam segment samostalno kompletno pripremio, ogulio sve staro, skinuo halter, razvezao provodnik. Kad sam im odneo, bio je kao na slici koju sam okacio par postova ranije...