Döme Gábor feeder štapovi

Započeo pikeman, 02 Septembar 2016, 21:57:18

pex

I ja sam imao stap Dome Gabor Team Feeder Special 3,9m 30-90 gr. Imao sam trinaest feedera ali najcesci izbor su bili ovi srednjaci tj. univerzalci za recni ribolov. izuzetan balans zbog dugacke drske i tezina od 260 grama su bile odlicne, zamenio sam provodnike koji mi se nisu svidjali i stavio Fuji K jednostopalne. Stap je bio jos laksi i bolji.
Precao sarane, tolstolobike, deverike, Orade na moru, ma sve. Izuzetan stap za te pare.
Sada peca moj prijatelj iz BL na njih i izuzetno je zadovoljan.
Ja odlucio da idem stepenicu (ili dve) vise i mnogo skuplje pa cemo videti.
Ulozeno - dobijeno za srednji i tezi ribolov sami vrh

Pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Spro Dome Gabor Team Feeder 3.60 20-80
Одличан штап за мање од 50 евра. За пецање и уживање прави је!  :thumbup:
Другар има два па се ја играм на води. Танак бланк, добри врхови. Осетиш рибу одмах.  :cheesy:

nslemi

Goachild imam feeder special carp master (crni)360 >100g (zeznuo se trebao sam onaj od 80)donose ovi sa oglasa za oko 55€ vise se isplati.Imao sam i taj model ali 390 .ovi su za nijansu kvalitetniji i precizniji pri zabacivanju .Redovna cena mu je bila oko75€

Bio po Mitrovačkim dućanima i gledao štapove. Pošto se u Fider štapove razumem k'o Mara u kriv... izabrao sam meni najlepši. A to je Spro DG team feeder special. U radnji sam našao samo model 3,6m i 80gr, a video sam da kod mene na Savi moji Vukovi Pekson, Ad, Žeks koriste uglavnom 3,90 i nešto jače tb (valjda velika reka :question:) i ja sam odlučio da naručim model 3,90 120gr. Pa ako mi se svidi, kupiću nekad i nežniju i kraću varijantu. Dobri fideri izgleda nisu tako skupi kao dobri varaličarci. Ili bar nema potrebe za njima. Sad  muku mučim, lako je kupiti fider štap, 5-6000rsd, ali sad mi fali jedan Twin ili bar Biomaster, a tu je već nekoliko 100tina e u pitanju. I da se sad bacim u čitanje tema o pratećoj opremi i sitnuriji, a ima i onih koji su zaslužili da ih gnjavim preko PP :lol:

Jeremija

Citat: ibanezi poslato 06 Decembar 2016, 14:02:50
... a ima i onih koji su zaslužili da ih gnjavim preko PP :lol:

Hvala Bogu, ne razumem se u fider  :lol:
Nou frks. Nou paniks.

:smiley: Ahahahahahhaha Dome Gabor tim specijal 120 gr  :question: Pa ti brate ode odmah u šarandžije  :cheesy: No, sretno ti bilo, smiley212 vremenom ćeš utvrditi da su dobri fideri isto skupi kao i dobri varaličarci  smiley325

pex

Citat: ibanezi poslato 06 Decembar 2016, 14:02:50

Ma ne mora bas tako skupa makina, Moze i Daiwa Legalis 4000. Bombona za Heavy Feeder.
Pozdrav
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Sta se primate, pa nece on Biomastera za fider, to sam skapirao u sekundi
Nego ce nesto da klrlja starije,  a ovo on meraci odavno za sebe i neki varalicarac
Zmija je to , a presvlaci kozu ko zna koliko godina
PS. Ljubo, on je otisao na 3.9, dobice on malo duse tu, a ako se meraci na Savi da rola...nije pogresio , cesce ce mu 120g igrati nego da je uzeo 80
Sad kad mi 2W i Ibanezi sednu na megdan, pa ima samo da ih sluzim i gledam Jbs. pecanje kad ih vidim kako peglaju

Štap sam prvenstveno uzeo zbog naših druženja i kupova. Dakle Sava, Dunav, a bogami sam razmišljao i o šaranskom kupu. E zato ta jača varijanta. Ako mi se ta tehnika toliko svidi da poželim češće da je upražnjavam, lako je kupiti i nežniju varijantu 3,6m 80gr. Pa čak ako se primim onda za nežnije i suptilnije stvari i nešto malo luksuznje od serije DG. Poznajem sebe :cheesy: Što se mašinice tiče, Miha, stara kojotina me je pročitao ko - ma kakvu knjigu, takoreći ko dečiju slikovnicu. Već sam dobio nekoliko PP gde me moji drugari fideraši savetuju da kupim nešto mnogo jeftinije, a dobro. Da fider štap i tehnika ne zahtevaju mašinuice od 200-300+e. Daklem, na fider štap mi ide Blu ark 9400 koji trenutno stoji na CD ESN, a CD onda ne može da se oženi makar kakvom devojkom. Zna Miha da odavno meračim neku bolju mašinicu za CD, ali istovremeno nisam znao šta sa skoro novim Arkom. smiley132

pexon

Odlično si ti to upario Ibanezi, znaš ti kakve te vode okružuju! Pusti Ljubu, oko njega sve neki kanalčići, pa ide na finoću! Inače, ovaj štap nije tako robustan kao starije serije DG štapova, oseća on lepo i ribice od 200-300 grama, provereno u ovoj dužini i Tb.  smiley033

Tezak feeder komplet u rukama ozbiljnog dzig majstora....  Ubitacna kombinacija!  Mape dna najboljih mesta verovatno vec imas u glavi, ostalo su sitnice....

Danas potpuni sok. Pricam nesto oko DG stapova sa bratom Marinom koji mi rece kako Mihin brat Dome Gabor vise ne peca za Spro odnosno tako mu drugar preneo. Slatko se nasmejah i jos prokomentarisem kako dimi neku losu i jeftinu vutru.
Onda uzmem malo G (ne G seriju vec Google) kad ono stvarno.

Poslednja serija stapova "Team feeder Master carp pro" vise nije pod pokroviteljstvom Sproa vec Holdorada i serija se zove "by Dome".
Ovo je serija stapova za 2017 godinu dok prethodna Power fighter jos uvek ima natpis Spro.
Dakle Mihin brat DG je zavrsio karijeru sa Sproom.

Pa normalno, ni Nike nema samo jednu manekenku
To je sve normalno....u poslu.
Razvod je krenuo 2013 sa pravljenjem SPRO Signature Berti Bovens koji je jedan od lepse uradjenih stapova...Jedino sto je bio malo tezi. Verovatno se otvarao i novi front , kao sto to rade i druge firme menjajuci promotere.

Haldorado je njegov brend,verovatno je dovoljno finansijski ojačao da ne mora više drugima da diže cenu.
Čovek je genije... u poslu :lol:

Banditi jedni  :cheesy: , ismejaše oni mene danas za informaciju pa me upropastiše  :cheesy:
Zovem čoveka da mu grkljan vadim što me napravi na budalu , al ne lezi vraže zna čovek znanje  :cheesy: