Custom feeder štapovi

Započeo pex, 03 Mart 2018, 02:06:31

pex

Potragom za blankom kojeg god stapa najcesce ga dobijes "okicenog" pogresnim nakitom, drska kratka, nosac masinice jedva drzi sebe, Long distance sa mikroskopskim provodnicima, ne samo feeder. Zato sam preradio sve moje stapove sem jednog. Cak i Rive su dobili nemrseci vrsni provodnik. A i Daiwa Basiar Z45 je dobila novu prvu 40-ku sprovodnik.
Sve je custom sem jednog, a nigde naci blank za match, feeder, pa i saranske i spod, ali eto nekako se preradjuje.
Da li se isplati, pa ne, a da li vredi, meni da za sve pare.
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Na feeder lovim od njegovih početaka kod nas kada je izbor bio 2-3 blanka u prodaji. Prošlo je mnogo štapova kroz moje futrole . Bilo je na stanju i po 14-15 .Vremenom sam pronašao 7-8 koji mi odgovaraju za moje potrebe ( do 60gr hranilica) i miran sam.
Mislim da je iz godine u godinu lakše naći blank nego ribu  :takoje:. Razmislite o tome .  :bye:

pex

I meni se cini da je optimum 8-9, ali kojih.
Hehehehe.
Salim se i razmisljam, ali stvarno ne volim nista drugo sem porodice i prijatelja a i vikendom samo idem na pecanje.
Pa ko velim da uzivam i u pecanju i u prilagodjenom priboru za dosta situacija kad vec volim a i mogu da priustim.
Eto, samo su jos feederi na testiranju ostalo je leglo, a nesto je i viska pa ce se i prodati.

pdavor

Optimum je četiri ajde pet i tabla ma šest puna kapa (za više se nema) 3,9 -30-70(kom 1), 3,9 - 50-90(kom - 1), 4,20 - 50 -90(kom - 2) i 4,20 60-120 (kom 1) ? možda dva i oj ha Medena. Normalno Rive LC  :takoje: . A ovo što radi pojedina gaospoda uvaženi članvi foruma sa 15- 30 + komada štapova,   :eek:  iskreno razumem tu vrstu bolesti, ali ne ispraćam financiski mnogo je i da poklanjaju pa obraz je čudo u umerenosti.  :tongue:

Nisam shvaćen u prošlom postu  :no:. Hteo sam da kažem da dooobra info. gde se šta lovi više vredi od najskuplje opreme.Tema : Bio sam na pecanju ima sad 2,657,313 pregleda  :rolleyes:. Zamišljajte zašto.....
Lepo je imati full feeder opremu ali ako nema akcije.... smiley319. Pozz  :bye:

Da  pročitam i nešto pametno  :cheesy:
Žex :clap2: :tongue:

pex

Pa ako nema ribe a kvalitetan pribor dobro. A ako ima Nirvana.
A sa losim I neuskladjenim dobro ako ide riba a tiha patnja ako nema.
Ipak je bolje dobar pribor.
Ili sto kazu u Alan Fordu: "Bolje da si zdrav I bogat her ako si bolestan dzaba sto si siromasan"

Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Moj pelet feeder, ne samo da podigne to, nego i zabaci na 30m.  :lol:  Nego, nije mi jasna svrha ovakave ,,reklame" za stap. Da li je moguce da nijednu drugu karakteristiku nisu nasli da je izbace u prvi plan, nego su morali ovo.
Pex, koji si ti bolesni perfekcionista jbt  smiley033. Pa ogromna vecina feedera na 3.9 i preko 100g bacanja su u debelom debalansu u odnosu na tog Waltera. Meni je licno, sa Sokorom, bio sasvim ok. Balans malo iznad haltera. Ako uzmem u obzir da stap pri pecanju ne drzim vodoravno, nego vecinom podignuto (iz vise razloga) meni to dodje i vise nego korektno. U tim situacijama mislim da je mnogo bitinija ukupna tezina kompleta. Kod lakih stapova (kao sto je taj Walter) sa masinicom od 400-430g taj stap se ne oseca na pecanju. Los balanas je poguban kod teskih stapova (preko 320 grama), narocito pri zamaranju ribe.
Naravno da je lepo ako bismo mogli naci idealan stap po svim merilima. Koji je po tebi stap na 3.9 sa najboljim balansom na suvo?
I sta mislis koliko bi se u poboljasnju balansa na tom Walteru dobilo produzenjem drske od 10cm?

I ja sam tad citao temu i secam se da je Imre napisao da je za njega najbolji 3.9 Pelet Feeder 140g by Dome Gabor.  Ja rekoh sebi, meni treba jaci od tog, i uzmem Big Rivera!!!   Sada Pelet feederom idem na soma i pocetno hranim kuglama od 250-300g.

Spojene poruke: 05 Mart 2018, 12:44:36

Da dopunim pitanje za Pexa po pitanju produzavanja drske na Walteru...   Ili mozda da se pomeri halter za 10cm na gore?

pex

Uvek se pomera halter gore, ali je onda problem mali provodnici a blizu makine.
Onda prevezati provodnike na prvi veci a ostali jednostopalni, pa vrsni veci pa jbga.
Dobar stap ali tezina cudno rasporedjena.
Ultra lagan sa velikim provodnicima i preskup Rive 3,90 120-gramac. A idealan ce biti Rive 90-gramac cekam ga.
A od jeftinijih DG Pro 3,9m 90-gramac, extra balans.

Krvav!   :lol: :rolleyes:
Ne zamerite mi ali moram da kazem nesto.
Premotavanje novog stapa i prepravljanje je za mene cista glupost i nepotrebno bacanje para.Ajde mogu da razumem neka sitna doterivanja i prilogodjavanja tipa menjanje vrsne vodjice i slicno ali da kupim nov stap i premotam da bi mu poboljsao karakteristike za neki mizeran odnos to nikad ne bi uradi.
Posle nekoliko godina upotrebe pa i ajde al sad da ga kustomizujem za sebe mislim da je bacanje para i gubljenje vremena.
Pre bi se reklo da nisam kupio stap koji mi je trebao nego takve stvari da radim.
Sad su oni glupi recimo u daiwi shimanu garbolinu i dr. pa ne znaju sta treba da stave.
Oni igraju na kartu generalne upotrebe i ta razlika izmedju vaseg kustom i njihovoh generalnog je po meni zanemarljiva i vise psihicke prirode nego prave objektivne.
I pricamo o nekom balansu fidera koji nije da je nebitan ali u malim odnosima zna isto tako da bude zanemarljiv.
Fider nije plovkaroski stap pa da ga drzis u ceo dan ruke.Kad ga zgrabis sa hranilicom vec je u debalansu debelom .
Uvek teglis dal je hranilica dal je riba uvek teglis nesto.Znaci balans objektivan pravi nikad ne osecas.
Mozemo mi da trabunjamo i cepidlacimo do sunca i nazad al objektivno je uistinu tako.
Tezi se najboljem,najlaksem,najosetljivijem za neki navedeni stap al motka koja stoji na drzacu veci deo svog vremena ne moze da mi smeta ako je 50 gr.u debalansu.
Pre bih rekao da nam smeta sto nema ribe i sto hvatamo sitnjuriju nego sto nam je stap desetak grama u debalansu.
Sto bi rekao nas narod i rdjavom k...  nastavak vec i sami znate.
Ne kazem da ljudi  takve stvari ne treba da radi ali pre bih rekao da je to mrso...enje. nego realnaa potreba  :bye:
Sad ovi svi svetski ribolovci ne nalaze za shodno da menjaju opremu al zato smo mi pametniji od njih ioako frzdimo hranilicama tek par godina.
I da dodam.O kakvom uzivanju i debalansu mi pricamo ako sto kao kazete bacate ne znam ni ja koliko metra i vucete hranilice od ne znam ni ja stotine grama.
To za mene nije uzivanje iskreno vec fiziki posao.
I posle kaze stao mi u debalansu,rucka mi kratka.Ajde molim vas...  :lol: :lol: :lol:
Sve samo govori da nisam kupi to sto mi treba.  :lol: smiley033

strugar

Nije lepo ono sto je lepo,vec ono sto ti se dopada...

@jamal
Pa moze se reci da je glupost, ali posto nema blankova, nazalost mora da se proba kod vec vezanih stapova, da bi se blank pokazao u punoj lepoti, a razlike nisu male ali dobro ti to ne znas zato sto nisi probao oriuginalni stap i prevezan.
Ne moze se reci da su glupi proizvodjaci jer zaradjuju dobro, ali sam oko 2000-te pisao Daiwi da na saranske stapove za daleke zabacaje stave duze drske, usledio je odgovor da kada ja budem pravio stapove da svakako stavim. Nekoliko godina glupi ja sam video Daiwe sa ultradugim drskama za Long Distance a i sam imam jednu najnoviju za daleke zabacaje a zamisli drska duga ali ne samo kod Daiwe.
Za posebne uslove posebna oprema, Kod gospodina Elvisa Sinka sam kupio Garbolino Altimu, pa covek nije mogao da prepozna stap kada sam ga prepravio a i Zoki koji to uvozi za Srbiju nije mogao da veruje da je isti blank, ali eto jeste, uz malo  dorade. O mom Dutchmasteru da ne pricam, jer baca skoro 30% dalje sada, ali nema veze.
Feederom pecam vec 18 godina tako da eto otprilike znam sta mi treba i kada nadjem dobar blank, ja ga malo preradim probam pa ako je to to ostaje a ako nije ide kod zadovoljnih korisnika.
Ja hocu u ruci da drzim samo ono sto je okaceno a ne tezinu koja vuce i bez tereta, eto moj fazon.
Obozavam dugacke, lake i balansirane stapove. Da volim krace sve reseno ali ne volim pa to ti je.
Prepravljao sam i jeftine stapove nije problem samo da mi odgovaraju. Da vidite DG Team Special sa Fuji K, extra stap, sada je kod mog prijatelja u Banja Luci a i Black Ice sa Alconite itd, ali nema veze svako radi sta mu je volja.
Ja kupim, napisem, uradim-prevezem, napisem i to je to.
Svidja mi se forum, hocu da ljudi nisu u zabludi i da znaju sta je i kakav je stap najobjektivnije moguce, ko hoce cita, ko nece ne cita extra.
Ima se izbor i narod bira, ja biram svoj fazon.
I da sa mojim preradjenim saranskim stapom moj je drugar zabacio 222m a sa originalnim ni blizu 200, to sarandzijama znaci.
Ipak ima razlike.

Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Pada kiša, pa ne mogu ni na posao ni na pecanje, pa iz dosade uradih nešto što me je frapiralo. Naime sa DG tfs sam skinuo prvi nastavak, sa drškom i halterom. Na drugi i treći nastavak stavio najjači izmenjivi karbonski vrh i počeo savijati, tresti i mlatiti.   Prvi skinuti nastavak u stvari daje tu fider štapu neophodnu paraboličnu glindžavost. Od ostatka ispada fantastični varaličarski oko 50gramac, fast akcije i velike oštrine sa solid tip vrhom, kakav se sve češće  pravi i u fabričkim varijantama, naročito za tvič i vobleraj brancina, a kakve sve više koriste i slatkovodni varaličari koji u lovu smuđa, štuke i bucova koriste japance za brancinanje. Sa modernom minima opremom, imam utisak da bi od DGtfs dobio izvanredni solid tip varaličarac, oko 50gramac, lagan kao perce. Dužine koja je jedna od modernih  8' = 2,43m. Ako mi ikad pukne na donjem nastavku, gde je i najlogičnije da pukne, jer tu prilikom izbačaja trpi najveće opterećenje, ne bacam štap, nego nosim ostatak kod Ljubiše na premotavanje. Stvarno sam zaprepašćen osobinama ovog blanka bez donjeg nastavka. Čak, ako poželim da kupim napredniji fider štap, ovaj ne moram prodavati, jer ne dobijam pare koje me nešto naročito vade, nego nosim na preradu. Varaličarski blank sa solid tip vrhom, karakteristika koje bar ovako na prazno deluju tako moderno i lagano, svećom se traži.

Za tvic ce biti odlican, ili za voblere koji prave mali otpor, mogu i uske kasike. A mozes da dobijes i 3u1. Ako taj stap ima 3 karbonska vrhha, skrati 2 razlictio (mada mislim da nema sve karbonske vrhove)
A zamisli tek kada bi uzeo gornja 2 segmenta od nekog jos ,,boljeg" feedera, koji je jos laksi i ostriji i koji ima pri tom i 3 karbonska vrha koji su relativno slicni. Pa jedan ostavis ceo, jedan skratis za 7-8cm a poslednji za 15cm.
Ja sam od prezižna dobio volber stap koji nema 180g a ima 3.10. Za bucova i smudja...  A kakav sam baksus, soma sam jurio 3 godine, i na kraju mi dodje na precižna kada sam Techniuma prodao Ismetu. Sreca pa mi je otpao, verovatno bi mi izvukao svu strunu sa masine.