Bolonjeze štapovi...

Započeo Bigash, 05 Avgust 2008, 07:54:10

Anes i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

đurađ

Pozdrav plovkaroši! Nemam još iskustvo sa bolonjezima, živim u Bačkoj Palanci uz Dunav pa bih se oprobao malo u bolo pecanju.. Po nekoj mojoj proceni tu bi trebao neki štap od 30 gr. Našao sam Osako level tech, 6 m. Dal je ok taj štap za početnika i za Dunav, da ne uzmem odma neku toljagu, košta oko 140 e.

Taj ce ti biti dobar za Dunav za pocetak samo ne kosta 140 e vec je negde oko 80 oduvek bio a i ostao.
Pretrazi ti  malo bolje i raspitaj jer se za 140 150 e vec mozes dobar stap da nadjes....

đurađ

Jamal totalno si u pravu za cenu, ja sam se zeznuo jer sam zadnjih dana pregledao 1ooo štapova, sve mi se pomutilo.. Najverovatnije ću sa tim Osakom krenuti u bolonjez priču pa ću za dalje videti šta i kako.
:bye:

markodespo

Sta kupiti? Milo Stradivari Strong ili Colmic Fiume Superior. Šestica je u pitanju.

pex

Ako ti treba teskas a vidim da te to zanima, uzmi Superior 30gramac ako pare nisu problem.

Pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Pre mislim da mu treba 20gr......
Nije trazio Stradivardi SS nego samo Strong.
A i znam coveka.
Cuo sam da je Fiume Superior 20gr 6m bas, bas dobar.

Skoro sam tresao bas puno Colmica a medju njima i  superior od 20 gr i mogu reci da je odlican je stap. Milo je za niansu elegantniji , vitkiji i slabiji, ali dobra opcija je sto mozes da uzmes blank pa prilagodis sebi.  Rekao bih skoro mrtva trka izmedju ova dva stapa, s tim sto Milo mnogo manje kosta nego Colmic i Reglas je. Jos imajuci u vidu da se moze naci sad za black friday i po 20 posto manjoj ceni, moze da bude odlicna kupovina, skoro pa duplo manje.
Mislim da moraju da se protresu oba stapa da bi se covek odlucio. Milo nije za teze plovke  i neke dalje zabacaje  smiley033

Spojene poruke: 25 Novembar 2020, 13:49:42

Citat: đurađ poslato 21 Novembar 2020, 20:47:10
:bye:
Malopre sam prosetao uz reku posto ne mogu da pecam. Gledao samo ljude kako pecaju i video jedan drugar peca upravo ovim stapom, pa reko daj da bacim koji put malo da se podsetim kakav je stap.
Poprilicno jak stap, malcice tezak u ruci, ali sa ogromnom snagom. Za jace plovke i reke i krupnije ribe solidno stapce za ne mnogo para.

Forshlag04

Mislim da su svi proizvođači bolonjeza u zadnjih 20 godina imali uspone i padove sa izuzetkom Daiwe. Čak i Daiwa nije imala serije bez mana. Zadnih godina Colmic je u samom vrhu. Koristim Royal S200 od 6 metara nekoliko mjeseci i mogu ga preporučiti svima koji hoće siguran, izdržljiv bolonjez i odličan bolonjez po svim karakteristikama. Imao sam nenamjerno jedan opasan test sa ovim štapom. Kod zabačaja na jednoj rizičnoj lokaciji zakačio sam udicom granu iznad. Štap se savio, malo je i mašinica proradila (mislim na kočnicu), ali sve je prošlo bez posljedica. Garantujem da puno bolonjeza ovo ne bi izdržalo. Dakle, štap je savitljiv, ali ipak dovoljno brz. Kada rukom stisnem bilo koji segment štapa, nema nikakvih uvijanja, ni šumova. Štap daje osjećaj sigurnosti i nikad ne koristim meredov. Kada privučem škobalja, otpustim kočnicu i bez straha ga prihvatim rukom. Kod zabacivanja plovka od 8 ili 9 grama, zamahnem poprilično jako isto bez straha od pucanja. Royal se dobro ponaša i sa plovcima manje gramaže, recimo 6 ili 7 grama.
Znam da ima boljih, ali za ovaj ne žalim nimalo novac koji sam dao. Imam utisak da će dugo trajati. Za Drinu kao izmišljen.

Slazem se kolega za Royal, izvanredan ol raunder...od 5-10gr radi vrhunski i odlican je bacac.
I ne znam samo sta vise ovaj Jamal kudi Colmic... :cheesy:
Pecam njim na Drini teskim plovcima, ali uskocila mu je zamena u vidu Fiume Superiora 30gr, pa cemo videti kako ce se pokazati..

Royal S-200 komotno radi i sa 10 gr i po meni je za 3, 4-10gr...
Sad ima i Formula Top Class 20gr, Fiume 2K...
Koristim 2 Mavera i 2 Colmica...

Vaso.S

Pomagajte Vukovi !!!

Auuuuuu,koji peh..............Kupio sam Shimano Speedmaster BX TE 4-500 GT za skromnih 65 eura,ali (veliko ALI) se stap zagubio u posti i ne mogu da ga nadju. Posta mi nudi naknadu
od 3,40 eura po kilogramu sto je naravno nista,sam paket nije bio tezi od 2 kg. Sad mi covjek nudi isti stap u duzini od 6 metara uz doplatu od 15 eura. Sta da radim,da kupim sesticu (kostala bi 80 eura sa postarinom) ili da trazim da mi vrati mojih 65 eura?

Hvala za pomoc.

Nije mogo da se izgubi pre ce biti da ga je neko ukrao.
Vec je zabelezeno mnogo takvih slucajeva.
Kako ces izgubiti novac ako stap nisi preuzeo ?
Inace cena za oba stapa je izuzetno povoljna .

Vaso.S

jamal,hvala ti na brzom odgovoru.

Sve se desava ovdje u Holandiji. Covjek od kojeg sam kupio stap je korektan 100% ali je u posti doslo do greske. Prije nego sto je stap poslao,slikao je paket i poslao mi sliku.Stap sam platio unaprijed pa se nadam da ce mi vratiti pare. Iskren da budem,ja bih radije kupio sesticu(stap), ako je dobar,nego da mi vrati pare.

Hvala na pomoci....

Sestica ti je i bolja ako pecas na malo vecoj reci.Petica cesto zna da bude i kratka.
Ja sam mislio to kod nas si negde slao pa nestalo.Tamo  se i desava da izgube  al ovde tesko.
Ovde se krade. I to radnici ko bi drugi.

Jamal je u pravu, kradu radnici ovde. Zato navedes vrednost paketa, iako nema otkupnine i miran si za 1, 2e vise u postarini.
Inace, dodaj 15e i uzmi sesticu...