Bolonjeze štapovi...

Započeo Bigash, 05 Avgust 2008, 07:54:10

elvis

Imam neki ultra lagani od pjene na Daiwa Extreme, kad sam ga izvadio i vidio koliko je lagan vratio sam ga u stap( pa ne znam ima li 5 grama svega)..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

paradizo

Evo kako izgleda amblem na štapu kod mene

Ponekad mi je malo dosta.A ponekad mi je dosta malo

Danijels

Citat: Veliki89 poslato 29 Oktobar 2019, 14:16:43
Vidim da je kod tebe ispod laka maverov amblem, dok je kod mene klot text.

Ne, nece me mrzeti, poslacu mejl maveru da razjasnimo sta je orginal a sta ne.
Pisano je vec o tom problemu. Vrati se nekoliko stranica unazad. Cak sam i Maveru mail slao. I odgovorili su mi jedva. Nakon treceg mog mail-a. Svasta se izdesavalo. Kontaktirao sam i neke clanove ovog foruma.

Draško

Pozdrav vukovi, došlo vrijeme da se opet malo popuni kolekcija bolonjeza. Neke sam rasprodao i sad bih da uzmem peticu, uglavnom za škobalja, težina do 180gr, tanjeg rukohvata i dobrog balansa, interesuje me viša klasa. Ako može i okvirno cijena i gdje nabaviti, Maver, Colmic, Tubertini... Upario bih ga sa Stradic Ci4 2500 da dobijem što lakši komplet, teškaša imam.

Drasko, za kolike plovke okvirno? Znaci hoces specijalca a ne univerzalca?
iako sam petice gotovo izbacio iz upotrebe, svidjaju mi se Milo Stradivardi SS (ne fabricki jer je motan kao telematch) i Colmic Fiume XXT 180 ili 250 (i za njih bi bilo bolje da se premotaju ali ok)...

Draško

Plovci do 6gr, oštriji štap.

Forshlag04

Ja imam Colmic Fiume xxt 180, 5m. Nisam nikada imao bolji štap. Imam običaj da se "zamislim" dok pecam, ali sa ovim štapom se može malo i zakasniti sa kontrom i škobalj neće pobjeći. Lagan, tanak u rukohvatu, brz, oštar, a naročito žilav. U početku sam bio skeptičan i obazriv, a ubrzo sam se uvjerio da slobodno mogu zamahivati sa plovcima od 6 ili 7 grama. Halter za mašinicu bi mogao biti bolji, mislim na bolju ergonomiju.
Na tvom mjestu bih Stradic CI4 radije upario sa Colmic Fiume xxt 250. Isto strašan štap i tu nema greške. Savjetujem da kod kupovine dobro pregedaš cijeli štap, ako treba i sa lupom. Vidio sam jedan sa ozbiljnim felerom, odnosno sa crtom/napuknućem na donjem segmentu što je prodavač označio kao fabričku grešku i rekao da će biti vraćen Colmicu. Pozdrav!

Draško

Hvala na informacijama, pozdrav. Jedino bih volio da mi neko još kaže utiske za Maver Arthemis 5m.

Forshlag04

Ako mislimo na isti štap, ja sam ga odmah prekrižio za kupovinu zbog debelog rukohvata, odnosno velikog prečnika u rukohvatu. Inače, koliko sam vidio, proizveden je u Italiji. Jeftiniji je od Colmic Fiume.

Spojene poruke: 05 Novembar 2019, 12:13:04

Odmah se izvinjavam. Naime, ja sam gledao taj štap u dužini od 6 metara pa mi se rukohvat učinio nekako debeo. Zaboravio sam reći i da ima Fuji opremu.

Arthemis jeste Reglass stap, Made in Italy i dobar je. Na 5m ima 21mm precnik rukohvata i dugacak je 4.70m
Moze bacati i plovke od 12gr po meni...
Kad bih trazio stapove za plovke do 6gr definitivno bi to bili stapovi manje tb od Arthemisa i slicnih. nesto kao Te 3 staro po Shimano ili TE 4 sada... 20gr po Colmicu (mada njihovi 20gr na Royalu komotno baca 10gr plovke), nije samo do tb, nego je i do akcije i ruke ribolovca.
Ne znam sta bih ti preporucio, ja ne volim vise te skroz ostre motke.

matori

Meni se sviđa Tubertini Level 7705, na 5m zaista fini štap, peca njime dosta Lozničana i u gornjem toku, cena malo jača od 100 EURa. Oštar, tanak u rukohvatu, lepo se ponaša i sa lakšim plovcima i fino radi pod opterećenjem,koliko se sećam nakih ranijih postova ima ga ili ga je imao i vradojicic. Oprema mi mogla biti bolja ali za tu cenu izgleda da ne može. Uvoznik za Tubertini je Peđa iz Loznice- http://www.mamac.rs/ a radi i premotavanje u Fuji opremu.
Ne sjakti sve što je od zlata žarom, ni sve lutalice nisu izgubljene.

Imao sam ga nekoliko godina, posle intenzivnog testiranja ga premotao u Fuji, dobar stap. Kasnije prestao da koristim petice pa mi bio visak.
Samo je on dosta jaci, njim sam pecao po celoj Drini, i sa 10gr i imao veoma krupne ribe.

Mozda je za plovke do 6, 7 gr bolji izbor Tubertini Level Classic 5m...

Meni se ne svidja tubertini.Svi stapovi iste kozmetike maltene samo u drugacijo boji.
Ko da je tesko uraditi neki drugaciji dizajn za odredjeni model.
Ne zbog samog dizajna vec da bi ljudi razlikovali stapove i sta kupuju.Jednostavno tako ljudima otane urezan pojedini stapic sa svojim dizajnom pogotovo ako ima kultni status kod ribolovaca.
Lako ga prepoznaju a jos lakse kupuju kasnije.
Drugo naspram stapova imaju verovatno najlosiju opremu na stapovima.Nosac masinice i provodnici u vecini slucajeva su katastrofa.
Ne pricam o  najskupljim modelima.
Zbog svega toga ja licno kad vidim tubertini imam utisak kao da sam video neku kinesku marku Nekako mi je totalno odbojoan i bas mi je onaj njihov dizajn kicerica iako znam da prave dobre stapove koje sam imao prilike i da probam.One neke stare serije K i slicni su imale kultni status kod ribolovaca od kako se pojavise ovi sa sarenilom totalno su mi bljak!   smiley033 :no:

Moram reci da se slazem. 8, 9 godina vec izlaze neki plavi tribali i ostale gluposti. Dizajn i mene odbija...
Opremu necu ni da komentarisem, ona najjeftinija moguca, halteri od po 100 dinara, setovi provodnika od 200 kinti.
Poneki budzet model ima nesto solidnije.
Ne znam sta je problem napraviti rukohvat tipa starog KB 340 ili 341, klasican, ili sadasnjeg R18 koji je zaista prelep...
I ne gledam ih vise, ne glea uopste vise opremu.
Ako nekad budem kupovao sedmicu, mozda se isprsim za R18 20gr 7m...

elvis

Kolega Vradojicic, kad si vec pomenuo R 18, 20 gr na 7m zanima me da li si ga drzao u ruci, kakav je stap inace,kolike plovke bez muke moze da baci?