Bolonjeze štapovi...

Započeo Bigash, 05 Avgust 2008, 07:54:10

elvis

Daiwa Amorphous Extreme se poceo proizvoditi prije malo vise od 3 mjeseca, tako da sumnjam da si probao taj stap osim ako to nije bilo u ovom periodu od unazad par mjeseci.. Probao sam Extreme i na 5m i na 6m..Mnogo jak stap, vrsne akcije, na 5 m sa sic karikama tezak 193 grama, a na 6 m 265 grama.. To je stap koji je nasljednik legendarnog Amorpohousa VPT-a, s tim da je ovaj novi tanji u bazi ali i losijeg balansa( tanja baza- losiji balans), na 5 m tacna duzina 4.88 a na 6m 5.88... Plovci od 8 do 14 grama...Stap je namjenjen za teske montaze i extremno daleke izbacaje..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Moguce... Mladjo Obrenovic mi je davao stap, znam da je zelena Daiwa, da je neka novija serija, i da ima Amorphus u nazivu. Potanak je u bazi, nekih 22-23mm, ne vise. On baca plovke od 10-15gr zimi.

elvis

Vjerovatno si probao stariji Amorphous Whisker zeleni..Prvi bolonjez sa nazivom Amorohous Whisker Daiwa je izbacila davne 1988, pa onda u kontinuitetu razne snage i tezine bacanja sve do danas.. Zadnja serija se zove Amorphous, izbacili su ono Whisker iz naziva, i ima 4 modela: Super Light, Regular, Power i Extreme s tim da je Extreme proizveden prije par mjeseci kao sto sam vec pisao a ova tri prije vise od godinu dana..

StefanKv

Nisam probao te daiwe, retko ko ih ima jel su zaista skupe ali najvise mi se svidja daiwa tournament evo.

vladaper

Jurio sam i ja neko vreme Rebela, ali bez uspeha, vrlo retko se javi po neki u oglasima koji odmah ode, kolega Pex ima iskustva sa njima, na cije ohrabrenje sam prelomio da uzmem MX355 Competition 6m, kao naj slicniji njemu.
U nedelju sam pecao skoro citav dan i to iz ruke, stap je toliko lagan da ga nema potrebe stavljati na kuk, vratio se kuci odmoran sa upecana tri skobalja od po pola kg, za razliku od pecanja prethodnog vikenda koje sam odbolovao naredna dva dana pecajuci Techniumom AX TE6 peticom, nisam znao sta me vise boli, ruke, ledja, ramena.... i stap je posle 5 pecanja otisao od mene istog dana kada sam kupio Maver.
Ne mogu ga uporediti sa Rebelom jer na zalost Rebela nisam imao u rukama, po saznanju je on za nijansu ostriji, brzi, ali mislim da ce ovaj zadovoljiti moje prohteve, bar mi se tako cini posle prvog pecanja.

Sta ima da ga poredis ako ti je stap legao. To je najvaznije, ostalo je totalno nebitno.
Ako mozes slikaj ga, izmeri, izmeri stvarnu duzinu, masu, precnik rukohvata odmah iznad hlatera, na koliko je od dna gornji vez na halteru. Nategni ga necim pa slikaj akciju.
Da vidimo kakav je...
Znao sa da ces odmah otudjiti Technium cim uzmes neku rasnu sesticu.

Forshlag04

Kupovanje i traženje idealnog štapa je prokletstvo koje na kraju ubije osnovni cilj ribolova. Govorim na osnovu vlastitog iskustva. Trebalo bi odabrati neki univerzalniji i koristiti ga dok traje. Ili se zaustaviti kod dva štapa. U protivnom nema kraja, upadamo u zamku iluzija i obmana.

vladaper

Vlado merio sam jedino duzinu, 5,84 ili 85m, bice slika ovih dana pa cu i duzinu proveriti, nemam preciznu vagi u da bih izmerio tezinu

elvis

Ma ne postoji univerzalan ni idealan bolonjez kojim bi mogli pokriti sve situacije, pogotovo za ribolovce koji love na nekoliko rijeka razlicitog karaktera, isto kao sto ne postoji univerzalan varalicarski stap..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pa da postiji idealni da meni pokrije Drinu (na celom toku - to su kao 3 razlicite reke), Savu sa obale i iz camca, Dunav, Zapadnu Moravu i Kolubaru ja bih imao 2 stapa, kao sto Forslag kaze, jednu top peticu i jednu top sesticu.
Posto to nije ni teoretski moguce imam 6 komada od kojih je realno jedna petica visak i na oglasima je a ostalo se koristi intenzivno. Uz to za pecanje sa camca na Savi, leti, cu ponovo da pocnem da koristim svoj stari Tica Majesty Match 4.57m 20-40gr, kojem je slomljen vrsni segment usled pada na drinsko kamenje ali cekam sada originalni deo pa ide na premotavanje i krece opet u akciju.
:cheesy:
Kako god okrenes da bih sa uzivanjem pecao na ovim vodama koje sam nabrojao, i leti i zimi ja moram da imam jedno 5 stapova. Ja imam trenutno 6 uz slomljeni match ali kad prodam jedan bolo a osposobim match, imacu ih opet 6. Uz njih imam i jedan takmicarac od 7m kojim sve redje pecam ali ostaje u kolekciji i jedan feeder sa tendencijom da nabavim jos jedan, recni feeder duzine 3.9m kojim cu moci da bacam hranilice od 120gr+masa hrane.

Skaut1982

Mislim da je kolega Forshlag04 apsolutno u pravu. Ne moramo pecati svaki put stapom koji je
idealan za tu vodu. Preterujemo u mnogo cemu.
Bas bih voleo da mogu da stanem na dve 5-ice i 2 6-ice :no:

elvis

Ista stvar i kod mene Drina donji i sredni tok, Bosna, Vrbas, Sava, Sana,Dunav, Usora, Krivaja

aca027

Citat: Skaut1982 poslato 20 Mart 2019, 11:58:52
idealan za tu vodu. Preterujemo u mnogo cemu.
Bas bih voleo da mogu da stanem na dve 5-ice i 2 6-ice :no:

Sa ovim mogu da se složim. Ako čovek toliko obraća pažnju na neke sporedne stvari gubi osećaj u onome što je najvažnije, a to je uživanje u samom pecanju. Cilj svega je upravo to, uživanje u samom izlasku na vodu, a još ako riba radi onda je doživljaj potpun. Oprema jeste važna, ali toliko insistiranje na najsitnijim detaljima je preterano. Sećam se pecanja od pre 30 i više godina. To je bilo nešto, u rukama kojekakve motke koje su pre za mlaćenje šljiva a tek onda za pecanje, ali užitak vrhunski. Ono za čim bi trebalo da žalimo je to što riblji fond ni izbliza nije kao što je bio tada, ovo sad je jadna varijanta onoga što je bilo nekada. Lično, više bih voleo da imam prosečnu opremu, ali onoliko ribe koliko je bilo nekada. Tada ne bi bilo vremena da čovek razmišlja o tome koliko je dobra oprema koju koristi...

Većinom ste u pravu. Međutim, meni rasprava o tehničkim detaljima pribora nimalo ne smeta da uživam u ribolovu. Prvo, ne raspravljam o priboru na samom pecanju već van tog vremena, uglavnom u zimskom periodu. Drugo, to što saznam šta je idealno i vrhunski ne obavezuje me da to i kupim. Ali hoću da znam, jer i to je neka vrsta zadovoljstva. Treće, ne kupujem vrhunski i skup pribor,  jer veliko olakšanje kad dođe do nekakve havarije ili drastičnog promašaja u nabavci. Na prvom mestu mi je udobnost i bezbrižnost, koje mogu zadovoljavajuće da se postignu  sa ne najskupljim priborom. Četvrto, odavno sam se pomirio sa tim da baš svaka riba neće da bude moja (isto je i sa onim suvozemnim pa što ne bi i sa vodenim). I peto, i da hoću da trošim na uvek naj pribor –ne mogu. Postoje ograničenja i skoro uvek nešto drugo što je ipak važnije. Ali što reče neko –pecati se mora- pa makar i vrbovim prutom.

Upavo tako...
Ja sam mislio da se nikad necu zaustaviti ali vec godinu dana nisam menjao nista. Uvek ima nesto sto bi covek voleo da proba ali t nije dovoljan razlog da kupim nesto.
Moj najskuplji stap je Superpotente 6m motan u MG-u, ja sam njim prezadovoljan, i izasao me je oko 250 evra.
Zatim ide Colmic Corvette 6m koji sam kupio polovan i sa premotavanjem me izasao oko 200e. Potom ide Fiume XXT 250 6m koji sam kupio slomljen sa 3 segmenta za 55 evra. Sto sam kupio slomljen, pa zato sto sam slucajno naleteo a kuci sam imao jedan Colmic Blizzard 5m (nekad ga uzeo za neku dzabanu - 60 evra) i nikad ga nisam koristio. To su isti stapovi, tj. Fiume XXT 250, Blizard i Symeon, ko ne zna. Imao sam tu srecu da sam znao, prebacim segmente, na Blizardu imao Fuji opremu, premotam ga i dobijem za nekih 110, 120 evra opasan bolo od 6m. Inace nisam planirao niti mi je falila sestica tada, ali ta varijnta u kojoj i kako sam dosao do Fiumea se ne propusta.
Njim pecam dosta, Dunav, Drinu srednji tok, Visegrad, delove Save... I legao mi je odlicno, prezadovoljan sam njim. Da sam za svaki od ovih morao da dam 300 e ili oko 300, koliko su nekad bili novi, ne bih to mogao iako bih zeleo.
Sesticama sam prezadovoljan i nemam nameru da ubacujem nesto drugo ili da menjam.
Petice sam radio od stapova ili blankova ranga 100 evra, uz poneku izmenu i premotavanje u Fuji karike, tako da nijedna realno nije kostala vise od 130 evra...
Ako prodam Tubertini i resim mozda da otudji Technium CX (vrh od Speeda AX TE 5,  klizni i na trecem segmentu) mozda bih uzeo od Kosketa jedan Milo Stradivardi SS 5m. o je opet optimizacija, 2 za jedan. :cheesy: