Bolonjeze štapovi...

Započeo Bigash, 05 Avgust 2008, 07:54:10

svetlost

Hvala svima na dosadasnjim odgovorima, i na Forumu-u a pogotovu na PM porukama koje sam dobio.

Shvatio sam da mi je jedan stap nije dovoljan za Dunav, Savu, kanale i Drinu (gornji tok).

Da mi za vecinu stapova treba meredeov (4m) i za kedera, zeku, ili kako god nazvali najsitniju belu ribu.

Probao do sada:

1. Tubertini 4405 (najvise glindzav, ali se lepo ponasa(dobar je osecaj), najmanje ostar, ne uliva bas poverenje, ali je dobar osecaj, ali mi je zanimljiviji od stapova pod br.2 i br.3. manu bi mu naveo jer izgleda da bilo sta da se zakaci mora u meredov, znaci prvo meredov u vodu pa onda na pecanje.  DOBAR - kupio bih i njega verovatno
2. Tubertini 7705 (standardno ostriji stap , ali mislim da mu cena od oko 13.000din nije oravdana. Nije on ni laksi a ni posebniji od konkurencije. Dobar kome treba jedan stap, ali ima u konkurenciji jos par stapova u cenovnom rangu - stvar ukusa i nijansi.  DOBAR - nije greska kupiti ga
3. Tubertini NL (stvarno je motka, ali nije to los stap, jedino mi se nije svideo sto se drska-donji segment trese isuvise i vraca udare u ruku. Nije fin, jeste jak i ostar (previse) ali vadio bi on male ribice bez meredova. Vrh mu je najaci-najdeblji, a i drugi segment je za respect. Ako bih imao para kupio bih ga kao treci 5m stap. DOBAR - nije graska kupiti ga ko ima jos neki dobar bolonjez od 5m, mnogo je jak, ko varalicarac ???
4. Speedmaster GT7 500 (za sada interesantan, odlican balans,  tacna tezina i duzina od 5m) Ovo bi bio odlican stap kao drugi (meni je interesantniji od 7705cc i No Limita sto se mog osecaja tice) DOBAR  - nema greske u mom slucaju
5. Maver Spring (mislim da mi totalno ne odgovara)
6. Shimano Catana GT5 - meni ne odgovara u GT5 verziji, treba mi laksi a brzi
7. Falcon Cosmos poznajem - ali dajem malu predonost Shimano Speedmaster GT7 500
8. Oscar - (mislim da mi ne odgovara, on je negde u sredini svega)

Probao jos 10-ak ali ne odgovaraju, a ne bi ih navodio, ovi navedeni su svi OK

Ostalo mi je da probam:
- Falcon Majestic
- Maver Grizzly
- Maver invicible
- i jos poneki

Ako ima jos neki predlog, hvala na savetu. Ali  ne preko 170eur (za taj novac kupujem dva)

Treba mi predlog:

- Da li uzeti dva stapa - Tubertini 4405 + Speedmaster GT7 500(Falcon Cosmos, Falcon Majestic,....)
- Ili postoji jedan koji bi zavrsio sve situacije, jer definitivno verujem da na velikoj vodi Tubertini 4405 zabacije dosta dalje od ovih jacih koji su meni primarni. Fond za jedan je 60-120eur a za dva 170eur.

Srdacan pozdrav i hvala

Kupi samo jedan, Speedmaster TE 7 - 500 GT.

elvis

Tubertini ne uzimaj ni jedan, jer od 50 komada 45 obavezno pukne, nevezano koji model..

bulmil

Pa kad je sve je.ena kina

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока
Džamajka

StefanKv

Ja jos nisam cuo da je nekome pukao 7705, 7300, serija 8000 itd. Dobri stapovi, nisu skupi. Licno bih pre uzeo i Majestyc i 7705 nego shimano gt7. Jeste on jako dobar stap, jeftin ali po mom ukusu debeo u rukohvatu i previse krut. Stvar ukusa i navike.

Jedan štap može da ti pokrije sve situacije,samo što on mora prvo pokriti najzahtevniju situaciju,a to je Drina..Sa bolonjezom koji je za kanale adekvatan ne možeš pecati na Drini(gornji tok) ni u kom slučaju,ali sa sa štapom sa kojim možeš pecati na Drini,moći ćeš i na kanalu i na svim drugim mestima..Ako uzimaš jedan,onda je to kako reče kolega Vlada speedmaster te-7..

Sad videh da si spomenuo cifru od 170 evra..Tu upada i možda najbolje rešenje ako se uzima jedan bolonjez,a to je već toliko puta pominjani maver arthemis..

komša015

+1 za arthemis-a, samo što je kolega toliko planirao za dva.
  Fond za jedan je 60-120eur a za dva 170eur

45 od 50 pukne.
Pucao je i 7705, ali ne sam od sebe, dobro sam gledao sta dvojica rade kad im je pukao.
Da li je do stapa?

Imao sam 7, 8 Tubeetinija, i sad imam nekoliko i nikad problem nisam imao. 7705 mebi radi od 2-10gr, merodov ne koristim a skobalje od 2 i vise kg prihvatam rukom, tucem normalne kontre, zabacujem pun zamah i nema frke.
Ja gornji tok pecam Corvettom 6m na 0.14 osnovni, nikad problem nisam imao.
Treba znati a ne tuci kao pecena glavudza... Mnogi ni osnove ne znaju a kukaju na stapove.

Mlinka

Po čemu je 7300 bolja od 7700 serije, V. več si to spomenuo, meni serija 7300 je glinđavija i mekša od 7700 serije, na 7 metara, jedino je zbog geometrije, tanjeg i lakšeg središnjeg dijela, vjerojatno bolje balansirana. P.s. danas sam protresao energhiu VP 6 m i novu XR allround 6 m, VP je poput tubertinija 7700, ali mekša pod opterećenjem više se savija u kiflu, a XR A za nijansu finija i mekša od svih navedenih štapova, ali ulijeva dosta snage kad se več dobro savije ( u kiflu), jako sličan štap T 7306, ali za nijansu finiji u vrhu.
" ...Ala je divan taj podravski kraj; ko u njemu živi, svakome je raj; vino se pije, dobra rakija,
           u svakoj kući bije tambura..."

sava90

ja imam trabuco epicu od 5 metara upario je sa shimano stradicom 2500 i mogu vam reci odusevio sam se kako radi:)))pecam na klizni plovak na dunavu od dva do 4 metra dubine

LimskiVuk

Citat: vradojicic poslato 24 Septembar 2017, 20:17:18

Ja gornji tok pecam Corvettom 6m na 0.14 osnovni, nikad problem nisam imao.

Meni je pukao Tubertini Level Tech 7305 i to prvi put kad sam ga odnio na vodu...100% mojom krivicom samo sto nisam odmah shvatio sta sam uradio prilikom malo jaceg kontriranja sam vjerovatno napravio mrtvi ugao i to je to...sad kad sam naucio da pecam sa njim mislim da je stap za "respect" i kod mene je broj 1 sto se petica tice.
Sto vise upoznajem ljude to vise volim zivotinje...

Citat: vradojicic poslato 24 Septembar 2017, 20:17:18

Ja gornji tok pecam Corvettom 6m na 0.14 osnovni, nikad problem nisam imao.
Poznajem licno barem 10-tak kolega iz BiH i Srbije kojima su popucali  Tubertini bolonjezi ali oni ocito ne znaju da pecaju jer su pecene glavudze kako kaze kolega vradojicic, samo me cudi kako tim istim kolegama ne pucaju drugi stapovi, ko zna mozda moras biti majstorcina da bi pecao sa Tubertinijem..Cak su i mnogi trgovci priborom odustali od prodaje Tubertinija zbog velikog broja reklamacija.. Upravo mi je jedan trgovac rekao da od 50 bolonjeza koje je prodao na 45 je imao reklamaciju...

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pa kako nije pukao na slikama koje sam ja postavio? A to je veoma ozbiljno opterecenje za stap! Do ljudi je....

Elvise, nemoj da izvlacis iz konteksta moju izjavu. Nigde nisam rekao da su ti ljudi pecene glavudze nego sam ovu dvojicu koje sam gledao sta rade nazvao tako. U subotu sam pecao sa Mladjom Obrenovicem i on kaze da ima 10 komada na popravci.
Za ovu dvojicu sam naveo sta su sve uspeli da slome, i ocigledno da nije do stapova.
Daleko je Tubertini od vrhunskog stapa, ali pre neki dan je jedan Valjevac slomio Daiwu F1, drugi je slomio Rebel, pre toga Laser MX 135 itd...
Gledao sam kako ljudi lome Speedmaster TE 5 i krs drugih stapova.

Pa bolonjez nije pritka a da ima gresaka u proizvodnji ima, i na stapovima od 250 evra a tek na ovim od 100 evra da ne pricam. I na Tubertiniju ih ima vise ali je i za ocekivati da ih ima vise jer je to klasa stapova do 100 evra. Takodje znam 7 ljudi koji vec godinu i po pecaju samo sa 7705 i nikome nije pukao. Znam i cetvoricu koji psu slomili 7706 i za njega nikad nisam rekao da je dobar stap.
Ali nezahvalno je pricati o stapovima zato sto dosta ljudi ne zna pravilno da koristi bolonjeze, a zalete se pa im prvi stap bude bas taj 7705 cak i neki dosta skuplji pa onda posle kukanje.
Necu vise preporucivati nikome javno stapove, da neko ne bi rekao posle zajebao si me. Neka uce svi na svojim greskama.

elvis

Samo sam htio da kazem da je kod Tubertinija najveci procenat pucanja, ali pucaju i drugi to se zna.. Spomeno si Daiwu F1, pa ona je gotovo svakom pukla, pogotovo crvena bolo power, te f1 Daiwe su napravljene od TRC carbona, skracenica za Titanum Reinforced Carbon, najgori carbon koji je daiwa koristila ikada, krut, suh i nekvalitetan..Pokusali da naprave neki experiment sa tim carbonom.. Davno sam imao F1, pukao mi na prvom pecanju i prvoj kontri, plovak 5 gr, zamjenim sekciju i prodam..Na greskama se uci..Ima ovdje na forumu dosta stapova koji su veoma hvaljeni a pucaju ko ludi..