Bolonjeze štapovi...

Započeo Bigash, 05 Avgust 2008, 07:54:10

Danijels

Hvala gospodine Vradojicicu. Tog sto prodaje Tubertini 7105 SP na KP ne mogu pronaci. Mislim na oglas. U italiji je vidim oko 195 eura, a to je malo iznad mog praga do 150 eura koje sam planirao dati za Bolonjez. Danas sam imao prilike drmusati Cosmos-a. U pravu ste. Dosta debeo rukohvat. Za moju saku definitivno na krajnjoj granici! Jos kad bih znao da li Speedmaster te7 500 GT koji mi je neko predlozio ima takvu debljinu rukohvata... Odmah bi znao da li da i dalje razmisljam o tom stapu. Pokusacu sada malo potraziti Speedmaster AX te5 - 500 GT.
Hvala

Odmah da ti kazem da taj Speedmaster TE 7 ima tu debljinu rukohvata, crn je pa deluje tanje ali sam merio sublerom, ista stvar.
Da ti kazem, nikad nisam drmusao Technium EX Te 5-500GT, ali ako Neske kaze da vredi, onda se slazem.
Licno imam dva Techniuma, prvi je CX serija TE 5-500, namotan sa Fuji Alconite ali pre motanja sredjen malo skracivanjem vrha odozgo za 12, 13cm i dobijanjem zaista dobrog stapa za plovke 4-10gr. Njim i sa Level Tech 7705 sam najvise pecao na Drini u poslednjih godinu, godinu i po dana. Najcesce su to bili plovci od 4-8gr i za to su oba stapa odlicna.
Znam sta mislis kad kazes da ti je stap na gornjoj granici debljine, jednostavno to remeti udobnost prilikom pecanja, ja imam osrednje velike sake pa mi Cosmos nije problem ali mnogo je bolji osecaj sa tanjim stapovima. Konkretno, Technium CX TE 5 ima 21mm, a ovaj Tubertini ima izmedju 19.5 i 20mm, i oseti se to a pritom ima i bolji balans.
Skroo sam nabavio i jednu staru verziju Techniuma TE 3L-505GT, to je slabiji stap, 6-12gr, ali precnik rukohvata koh haltera je manji od 19mm, stap ima oko 170gr namotan, odlican balans...
Pogledacu sta jos ima na trzistu pa cu ti dati jos neku sugestiju.
Ima na KP jos jedan odlican stap, mozda je malo iznad tvoj cene, pokusaj da se cenkas ali znam da moze da zadovolji sve sto trazis. To je Colmic Fiume XXT 250 5m, u prevodu 25gr tezina bacanja, 5, tezak oko 170gr koliko znam, Fuji oprema. Opasan stap, bas dobar.

neske

E da Vlado, zaboravih da tvoj 7705 nije CC. Sad nisam baš siguran da li je ovaj mog prijatelja CC ili samo 7705, svakom slučaju to je dobar štap. Za Speed TE 7 si u ptavu, ima deblji blank. TE 5 je dobar štap ali se kod nas teže nalazi. Videh kod Hrvata (Škorpion) da mu je cena oko 120 evra i da još uvek imaju na lageru... Šalju i preko grane ali samo u Sloveniju i Austriju (bar tako piše).
Što se tiče EX mislim da se onih oko 180g odnosi samo na blank, u bolonjez verziji on bi valjda trebao da bude oko 200g... ili možda grešim? Lep štapić, lepo balansiran, lepo se ponaša. Nisam probao CX skraćen za skoro 15cm već standardnu verziju. Ipak mi se čini da razlika nije samo u dužini vrha. Imam utisak da je ceo blank krući... jbg. na vodi nisam imao ta dva štapa istovremeno.

Danijelse, ti tražiš da štap bude dobro balansiran, da bude jak, da podnosi divljačke kontre, da baca plovke od 9g, što su za bolonjez već teške montaže, ovo opet znači da ćeš verovatno pecati na divljim vodama (ili bar nekim sličnim ili većim dubinama), da se igra sa 2+kg... što verovatno znači i 3+kg, da bude brz, da ima tanak blank, da je ispod 200g i da košta ispod 150 evra.
E pa bratac moram da te razočaram, ovo neće da može.
Svaki od prethodno pomenutih štapova ima poneku karakteristiku koja se ne uklapa u tvoje parametre.
Cosmos ima debeo blank (balans je solidan), Speed TE 7 takođe (i ako se dobro sećam on je neki gram preko 200), Majestic je veoma krut i zahteva bar malo pažnje, kao što kolega Vlada reče nije za početnike, ovo znači nije za divljanje, posebno kod zamaranja i prihvatanja većih komada. 7705 je vršne akcije, ali nije ekstremno vršne, nije čak ni blizu, ima solidan balans. Technium EX TE 5 je dobar štap, ima finu rezervu snage, solidno oštar ali ovaj štap je deklarisan do 20g, to opet znači da nije za divljanje sa plovkom 9g, ne možeš da ga rabiš kao recimo Speed TE 7, mora malo više da se pazi (ima dobar balans), isto važi za Speed TE 5 (dobro balansiran). Trabucco Energhia Allround. Jak, prilično brz, tanak blank, dobro balansiran, dobro podnosi razna malteretiranja, ali  je 220g a cena je oko 19000 RSD.
Znači da svaki od ovih štapova sa tvoje strane ima ozbiljnu primedbu.

Imam još jedan predlog - Falcon Amica.
Cena je oko 13000 RSD, 5-35g, vršna akcija ali nije ekstremno vršna, ima dobru progresivnu akciju, težak oko 170g, dobar balans, tanji blank od Cosmosa.
Problem? On će takoće sa težom montažom da se nakloni prilikom kontre na većoj daljini. Ima snage ali nije dovoljno krut. Štap koji je težak 170g a košta 13000 RSD sigurno nije za divljanje.
Može grublja upotreba ali za divljačke kontre na plovku 9g, još u slučaju kače,  ne smem da garantujem.

Danijels

Hvala Neske i Vlado. Naravno da sam svestan da neki kriterijum od pobrojanih necu moci ispuniti ili ce resenje biti na ustrb nekog drugog sa spiska. Ali, zato i trazim savet od iskusnih i znalaca. Da probam sto veci broj kriterijuma pokriti a ono ste ne bude moglo, pa sta da se radi. Ono sto i je primarno je dobar balans (da ne vuce vrhom na dole kao ovaj Sportex), da bude ispod 200gr i ako je moguce do 150  ili hajd oko 150 eura. Ja stap od 247 grama i koji vuce vrhom kao sumanut prema dole zbog loseg balansa vec imam. Kada sam napisao -da oprosti po neku divljacku kontru- malo sam preterao. Mislio sam -poneku malo grublju reakciju. Ali svakako da ne bude nezan. Pa ako i preteram, ako nesto pucukne, sta da se radi. Nije kraj sveta. Ja sam njega kupio a ne on mene :)
Iskreno, na plovak nikad nisam upecao ribu vecu od 2kg (Plotice i Skobalji), tako da je to to otprilike sto se velicina riba tice. A ako ne mogu naci stap koji je bas brz a uz ispunjenje prethodnih kriterijuma, sta da se radi. Ide kompromis u tom pogledu. Kompromis na debljinu blanka kod haltera (slucaj sa Cosmos-om) ne mogu praviti. Saka mi je tolika kolika je :)
I jos jednom, do sada ste mi zaista puno pomogli. Puno predloga i to pravih.
Zato jos jednom hvala svima.
Jos malo da iscitam vase predloge, izvagam ih, analiziram i vidim gde odabrani mogu pazariti.

neske

Nisi rekao jednu veoma bitnu informaciju, na kojim terenima  pecaš?

Danijels

Reke Sana i Una. Dubina vrlo retko prelazi 2,5m. Uglavnom oko 2m.

StefanKv

Ja imam falcon Amicu vec oko 7 godina i prezadovoljan sam sa stapom. Lak, dovoljno brz i solidno jak stap. Hvatao sam mrene do 2 kg i bez problema su izlazile napolje. Plovci do 5 eventualno 6 grama, sve preko toga je mucenje i nije to to. Imam znatno bolje i skuplje stapove ali mi je amica uvek prvi izbor, mozda zbog navike nzm. Speed te7 jako dobar stap, cena mu je drasticno pala i smatram da za teze montaze bolji a jeftini stap od njega trenutno ne postoji. Kolega neske je pomenuo trabucco txl allraund, jako dobar stap, malo tezi, dobar balans i strasno jak ali i nesto skuplji.

Tolstolobik

Ne znam kakva mu je opcija Tubertini 6705pf,on super pokriva plovke do 7gr,tanak,srednje brz,zilav,dobro balansiran,ja bih licno mozda uzeo taj stap.

Послато са SM-G903F уз помоћ Тапатока

6700 serija je odlicna, ali nikako nije za ovo sto on trazi, po meni... To je vec stapic za iskusne, moze on 7gr ali fino, bez vetra, jakog zamaha.
Ako neces da pucas ogromne pare, slobodno kupi Level tech 7705, danas sam imao opasno macevanje na pecanju, krv mi se sledila, nisam smeo da pogledam ka vrhu, ali nista. Uz bolju opremu bio bi strasan stap, i zato je 100 evra a ne 150.
Ako ces da dajes kintu, opet juri nesto za sta je moguce nabaviti rezervni deo, za ne daj Boze, to je opasan plus, i kad ga kupis rabi ga do maksimuma, da vidis lezi li ti, ako ne, prodaji i opet u potragu.
Sve sto si naveo zavrsava Colmic Fiume XXT 250 od 5m, i mozda je najbolji izbor.

sheemcity

Ja sam od pre neki dan vlasnik jedne okume astral. Jos ostaje da se isproba kako valja ovih dana ako vreme dozvoli :)

trim

Citat: Danijels poslato 13 Novembar 2016, 02:55:15
Reke Sana i Una. Dubina vrlo retko prelazi 2,5m. Uglavnom oko 2m.
Na tim terenima meni savršeno radi ovaj štap dužine 4,5m, 5-cu nisam probao ali nema ni potrebe 4,5m sasvim dovoljno. http://www.sportskiribolov.co.rs/shimano-super-ultegra-te-trout-gt
Plovak ja zakon

spico

Da li neko od vas ima iskustva sa Trabucco Titan Extreme BLS 5m? Procesljao sam po forumu ali ne pominje ga niko...i ako ga ima, sa kojom masinicom je uparen? Vidim da vladate materijom pa da ne otvaram novu temu, mozda ovako dobijem brze odgovor...

sumanutopilence

Zimsko pecanje,stajaca voda oko 5 metara dubine,klizni plovci 1-2 gr,daljina pecanja par metara...interesuje me kupovina bolonjeza od 5 metara,citajuci celu temu dosao sam do 3 stapa,Tubertini 7705 cc,Tubertini 6905,i Tehnikuma ExT5 gt interesuje me kvalitet konkretno poredjenje ova 3 modela

Spojene poruke: 18 Novembar 2016, 12:05:29

Nekako ipak mislim da ce biti Tubertini 7705 uparen sa tubertini Evoke masinicom,ili mozda sa spro criesta match masinicom,nadam se da ce biti dobar izbor

belosija

Ima neko od vas tubertini area 4pr stap u duzini od 6m? Mogu da ga nabavim povoljno na staro.

Pozdrav

Pilence, ako zelis najvece uzivanje i osecaj uzmi 6905, zaista je dobar stap, ja sam pecao godinu i po njim, ima snagu, elegantan je, ne svidja mi se halter na prvom mestu mada ni karike ni motanje nisu na zavidnom nivou. Niza srednja klasa sto se opreme tice, blank je odlican, za plovke do 5gr opasan stapic.
7705 imam i sad, opasan stap, bas mi se dobro pokazao, 19.8mm precnik blanka, 200gr, velika snaga, ima dusu, pravi univerzalac.
Ovaj Technium nisam drzao nikad, kazu da je dobar. Neces pogresiti ni sa jednim, ali ako hoces vecu sigurnost, snagu, a pri tom dobar balans i opet eleganciju, kupi 7705. Mada posto kazes plovci 1-2gr, tu je 6905 idealan, to su bas lagani plovci.
belosija, imao sam od 5m, mislim da sa 6m to nije to. Prvo sto je tezak, oko 300gr, drugo sto je predebeo u rukohvatu i glindzav.

Evo slika novog ljubimca, stigao sa motanja.