Bolonjeze štapovi...

Započeo Bigash, 05 Avgust 2008, 07:54:10

DYNABLASTER

ma nemas frke ako nisi kocnicu zatego klestima :lol:

a uostalom to su kvalitetna stapikala mozes stim i sarancice vaditi :thumbup:

zivko_89

Pa uvek mi je regulator podesen da pusti malo strune ako zapne u neki panj ili kamen tako da nema problema.... :ok:
..od kolevke do groba najlepse je pecarosko doba...

gaovica

jel ko drzao level 4000, zanima me model od 5 metara, kakav mu je balans
Bistro

vinkic

Level 4000 sam bio kupio pre cetri meseca balans mu je ok malo je tezi ali sam ga zamenio za drugi model posto je ovaj bio ostecen.Nisam puno pecao sa njim pa ne  mogu nista generalno reci.

Igor8222

Kolega Vinkic,ovo je /Ima li neko nekakva saznanja o stapu LEVEL ADVENCE  Tubertini jeli ga ko ima ili zna nekoga ko je pecao na njemu kakav je interesuju ma malo karakteristike.//tvoje pitanje.
  Da ne gresim.Imali su ga kolege u mom okruzenju.Pecao sam i ja s njim.Inace veliki sam jubitelj
  "bolonjez",stapova,pa sam gledao da imam uvek,ono sto je najbolje tog trenutka na trzistu.
  Trenutno sam se zadrzao samo na 2-firme,za koje mislim da su nepriskovene na Evropskom ribol.
  trzistu.

A sto se tice ovog stapa,sve najbolje.Posle KB-341 on je najbolji,i najizdrzljiviji
  bolonjez.To kazem,jer zaista,mislim da nema bolonjeza od ove firme(do skoro je bio jedini
  uvoznik za prostor Srbije,Braca iz Krusevca)koji nisam koristio ili pecao.Ima tu i KB-322 i
  KB-340,koji su isto dobri.Ali to zavisi od krajnjeg korisnika i njegovih prohteva.

I mala isprtavka,pravi naziv je :Advanced
   Izvini na ispravci.

vinkic

Kolega hvala na odgovoru kupio sam ovaj stap pre par dana jeste bila malo cena zesca ali ja jednostavno volim sto ti kazes najbolje sto se u tom trenutku nudi.Poveo sam se tim da ga kupim sto je jako izdrazljiv a pri tom znaci u bukvalnom prevodu neosetljiv za ruku 179gr.
"Vodio"sam ga u nedelju na pecanje u Golubac marina bila zaledjena ali posle cepanja leda obavile su se probe i mogu reci da sam bio odusevljen cak je i bolji nego sto sam mislio.
Babuske od 400-600gr.vadi na grudi probano radi testiranja "sto naravno ne znaci da tako treba pecati" malo sam bio skeptican u pocetku ali on to radi bez naprezanja prodjoh dobro taj dan skoro puna kofa od kreca 25kg.
Hvala na tvojoj informaciji za taj KB341 sam cuo ali ga nisam nigde nasao mada mi se ovaj svideo zbog lakoce perce brate a jako.
Pozzzz.

A da i zaboravih da te pitam koje su to firme na koje mislis da su neprikoslovene za ovo trziste.
I da znam zove se ADVENCED ne ljutim se jednostavno je bila greska u kucanju

tubertini

Kolega,svaka čast za kupovinu.Kupio si vrh u ponudi koja se može naći kod nas.Ako nije tajna gde si ga kupio i po kojoj ceni.Po gramaži rekao bih da je štap od 6metara

vinkic

Vidi kolega "Tubertini"gramazu neznam a i na stapu nista ne pise bas je takav samo sa sprovodnicima kao na slici.Kupio sam prvo Level 7000 specimen 0-25 koji mislim da je isto super stap ali sam ga zbog duzine zamenio za ADVENCED i naravno doplatio. Stapa nema u prodaji samo se po narudzbini dobija u Sportskom Ribolovu firma za kupovinu preko interneta nalaze se u Novom Sadu to ti je Travar druze.
Cena je "lepa"primerena ovom lepotanu o kojoj nebih bas javno jer me uvek posle nervira kad neko postuje e bre mogao si za te pare da kupis "ovo"te "ono"it.uglavnom veca je od 300eur.ali ne zalim ni euro za ovo savrsenstvo, pravo uzivanje u pecanju sa njim.

tubertini

Evo nekoliko detalja o bolonjeze štapovima.Svi bolji proizvođači imaju u ponudi štapove idealnih težina i to su po pravilu najskuplji modeli.Ti se štapovi prave od karbona sa super visokim modulom elastičnosti,a donja granica za ultra laganje bolonjeze od super HM karbona je 30 eura po dužnom metru.Idealna šestica ne bi trebalo da je teža od 210gr,a sedmica od 280gr.
Svi štapovi sa sledećim oznakama - tip action,rapide,stiff,fast action i sl.smatraju se brzim štapovima.Oni pri kontri reaguju munjevito vršnim delom,a pri prijemu ribe se savijaju najviše do četvrtog segmenta od vrha.Koriste se na brzim rekama,gde su potrebni daleki zabačaji težih plovaka i veoma brze kontre na velikim daljinama.
Za lov na manjim rekama sporijeg toka najbolji su štapovi sa progresivnom akcijom -  prilikom kontre reaguju  prva dva segmenta,a po prijemu ribe pune se progresivno skoro do drugog segmenta od drške.
Ako bolonjez nosi oznaku "strong" - to su nešto teži štapovi,ali veoma oštri,kojima možemo zabacivati plovke do 15 gr.nosivosti.Suprotno tome,ako na štapu piše oznaka "class" ili "tournament" reč je o laganim štapovima,nešto mekše akcije,za koje se koriste plovci od 5-6gr.

Igor8222

Kolega,svaka,cast na izboru.Bice mi jos draze ako sam imao makar malo uticaja na tvoj
  izbor.Skup ,jeste.Ali vredi i vise.Lutka od stapa.Dobro je sto si gao kupio,jer ce svakom
  sledecem kolegi(koji ga pozeli)biti jako tesko da ga nabavi.
    Lagan,izbalansiran,Fuji-oprema,tanak,ostar a parabolican. :clap2:Jednostavno receno,mozda
  najelitniji stap iz Tubertini-programa.
  Toliko sam ga pohvalio,a nisam covek koji voli Tubertini,program.Mada imaju jednu seriju
  Engleskih teleskopa(telemec-stap),koji je perverzija.Mislim na Genesi 01/02.Ovaj stap je
  i taj koji si kupio,sigurno nisu motani u Bologni.Oni su dati na usluzno motanje,nekoj
  firmi. :cool: To se vidi,po pedantnosti nanosenja smole,na vodjicama.
    Tubertini za tvoju informaciju,je imao jednu seriju "trout",stapova,do 4,5m..izradjenih
  u Reglas-u.Na njima si mogao da vodis "made in Italy".  :tongue: :tongue:

Retko koja firma moze da se pohvali tako kvalitetnim,najlonom.Izbor je prevelik.A svaka
  ,besprekorna.Da ti ih ne nabrajam.

Koje firme?
  Maver,na prvom mestu,pa Daiwa.Govorim o bolonjezima.Zasto?Pisacemo ima vremena.Pozdrav

u Reglas-u.Na njima si jedino mogao da vidis ono:made in Italy.

Ima malo viska od reci. :lol: :lol: :lol:

vinkic

Kolega neznam da li si procitao moje prethodne postove u kojima sam opisao i Genesi tj.da ga posedujem i da je izuzetan stap drago mi je sto delis moje misljenje i moj izbor oko ova dva stapa slazem se da je Maver jedan od najboljih proizvodjaca stapova ako ne i najbolji ali eto igrom slucaja a pravo da ti kazem i svideli mi se stapovi bas puno uzeh ove.Jos jednom kazem pecao sam na puno stapova ali ovo je bar za mene savrsenstvo.ADVANCED milina pecati sa njim nema tenutka kada ne mislim kada cu ponovo ici na pecanje.Samo neznam njegovu pravu snagu mislim koliku ribu moze potegnuti imas li nekih saznanja u vezi toga?

PS. Genesi 4.90m 15-50 sam kupio pre 6 meseci bruka kako je dobar stap zato sam se i odlucio za ovaj bolonjez ADVANCED 6m

Igor8222

Kolega,zaista,ne pravim takve propuste.Mislim da udjem u pricu a da ne pogledam predhodne postove.Medjutim ,na ovoj temi,sam pozurio preskocivsi 2-3 strane,u nameri da ti pomognem savetom.
Jer sam procenio da si od onih(i nisam pogresio)koji imaju i ne zale dati za dobar stap,pa ci-
sto da pomognem.Da se ne napravi greska.PO MENI! :tongue:

Moze mnogo.(posto si ti u pitanju...za druge,pazljivo..dok se ne utvrde njegove mogucnosti).
  Ali!.....Jaci nije,od KR-341,a on se perfektno pokazao na Drini.
  Nisam cuo da je neko imao problem.Mislim na "ribolovce" :cheesy:

Bravo za telemec.Ja imam, vec godinama,Milo Tyson L=4,5m wg.20-80gr.Mnogo "bezobrazan stap"
Ne mozes mu nista. :lol: :lol: :lol:  a i Genesi02/ L=4,9m wg.=15-50/,ali sam mu promenio vodjice.Stavio sam Alkonite sa prvom 025.E sada je to "remek delo"

A sto se tice poklapanja misljenja o ovim firmama,svaka cast.To je znanje,nije slucajnost!

vinkic

Kolga ne znam iz kojih si krajeva i gde pecas interesuje me gde se mogu naci adrese zastupnika za Maver i Milo ili br.telefona nekog uvoznika.
Mada cesto idem ba Dunavod Gradista do Milanovca u mom mestu protice mala reka pa bih kupio jednu dobru cetvorku bolonjez od te firme.Imam mec ahimano twin power 4.20m 18 dvostopalnih provodnika pa je stap malo cvrsi izuzetno lagan i tanak stap pre 15god.placen blizu 1000DM kao i Karson telemec itd.sa kojima pecam ali bih se prenovio sa jednim kracim bolonjezom dobre firme.

tubertini

Kolega,uvoznik Mavera je firma Profi fishing iz Ade,za Trabucco je Plus sport iz Kraljeva ,za Colmic je Eurofish iz Čačka,za Falcon je Ribosport iz Užica,imaš i Shimano shop u Pančevu,za Tubertinija znaš da je u Novom Sadu firma Travar.

sumadinac

nasao sam u kragujevcu triana bolonjeze trenutno ih ima u duzini od 6 i 7 metara imace ih i od 5m.izgledeju dosta dobro bacanje do 15 grama ali neverovatno snage imaju.sto je naj vaznije  laki su ispod 200grama a cena od 10.000 do 12.000 dinara.ima li neko iskustva sa tim stapovima.made in itali pise na njima