Benzar Mix Concourse Method Feeder 3.90 30-120

Započeo ibanezi, 20 Novembar 2020, 21:35:28

Pre nedeljak dana uđem u Lorist da meni i Peksonu kupim crviće i vlasnik moj drugar mi reče - aj' pogledaj ovo štapče. I poče da mi dodaje deo po deo. Uzeh donji i upade mi u oci "metod". Sta mi daješ neku glindžu za komercijalnu, upitah,a on mi rece -  metodom se peca i na Dunavu. Sklopio, prelepo, lagano, beztežinski. Zamahnuo! Lele,pa ovo za džig smuđa. Oštro, brzo, brže od famoznog Mihinog Rivea LC. Model na 3.60 30-120. A ja mučenik to volim pa makar i ako na fideru ne valja. Onda počnem da zagledam. Prelep, pedantan,elegantan, pa još piše i famozno 'Toray" na blanku. E, reko' da sam zagriženi fideraš sad bi ga bez para oteo, a da je isti ili bar skoro isti na3.90, ot'0 bi ga i što nisam zagriženi. Kaže  Trivke,  biće za nedeljak dana. I ja šta ću, Gabore na oglas i prodam isto veče. Dakle, nije bas brz i oštar kao kraći model, ali razlikuje se baš za onu nijansu koju sam i očekivao. Nisam proturio mnogo fidera kroz ruke, ali ono sto poznajem- rekao bih nesto oštriji od Okume 8k, znatno oštriji od domaćeg Formaksovog čeda superčempa na 3.90 130 gr i nijansu sporiji od prelepog Rivea LC 3.90 90. Opremljen sa 3 karbonska vrha. Sva 3 savršeno prate dinamiku stapa jer se različita snaga postigla skraćivanjem istih vrhova za oko pola cm. Karike su Seaguide, K oblik na laganim ramovima i po meni idealno široke. Nisu vezane koncem nego karbonski trakom što malo zabrinjava u slučaju nekog baksuzluka. Spojevi su posebna priča. I muški i ženski deo so ojačani karbonom bez končane aplikacije. Ojačanje na ženskom ulazu je istovremeno i ukrasna aplikacija. Ne utiče na parabolu a verovatno dodatno ukrućuje blank i daje na oštrini. Na digitalnoj vagi u prodavnici pokazao je 238 grama. Za štap ove dužine i snage nije spektakularno, ali jeste respektabilno. Verovatno je samo u službi marketinga, ali prija ušima i molba da se dozvoli upisivanje serijskog broja, podaci l tel vlasnika da bi "s vremena na vreme nazvali za prenos utisaka jer je serija tek u razvoju". Za sada postoji samo ovaj model 30-120 u 2 dužine. Sutra ujutro ako ne budu sekire padale idemo ja i Pekson da ga maltretiramo na Dunavu, tako da slede i utisci sa vode. E da, sve ovo mi ne bi palo na pamet da kupujem ali za mene je cena ovog štapa kod nas iznenađenje. U zemlji porekla, Mađarskoj, po Trivićevim rečima je oko 200e. Kod nas je kraći oko 13500, a duži oko 15000 rsd. Za ovakav štap sa ovakvom opremom....da,zaboravio,  drška je sa lakim elegantnim halterom koji se navrće od gore kao većina fidera, a gornji deo drške koji je spojen sa navrtkom je karbonski što prvi put vidim na fideru. Valjda zbog bolje detekcije kad budem džigovao? :lol:  Dok se ne steknu uslovi stara dama venčana za Cd  će se švalerati sa ovim potentnim dečkom. Dakle'm na njega za sada ide Tvin Pauer 4000F koji ima rez spulnu pa može da se seljaka.

Grofe, prijateljeee! Da je 300e kao onaj koji sam grdio. ne bi mu oprostio sigurno. Ovako....možda će i imati. Uglavnom, moj prvi fider koji neće biti umazan i bačen u šupu posle pecanja :cheesy: Jedva čekam da ga uzmu u ruke naši majstori i poznavaoci štapova kao ti, Peks, Miha... koji će dati svoj sud, objektivno i nesebično.

Ovaj IM 12 da li uopste postoji?
A bas me zanima koliko je to brzi od Supercempeta, i da li je nijansu sporiji od Riveta, kako kazes.
Salim se malko,  jedva cekam da gi vidim.
P.S.
I pusti mazenje i pazenje, odmah dobru strunu na Twina, pokvasi je pre prvog zabacaja i iz sve snage zabaci hranilicu od 120gr, jer svaki pravi Torai to izdrzava... :cheesy:

Ne verujem da zaista postoji samo zato što to na mom štapu piše. Pogotovo Torai IM12! Marketing je čudo. O akciji...kad ga šćapiš. E da, sviđa mi se i što je blank onaj hrapavi što se "ne lepi struna kad pada kiša". :lol: Al' imam problem, nemam hrandžu težu od 100tke.
Pobratime, putover je, ženski deo je valjda onaj gornji što se natiče na donji. Zna se valjda šta ulazi i u šta ulazi :lol:E znaš da uvek imaš lakiranu končanu aplikaciju na spoju, a ovde dodatni sloj karbona umesto konca i laka.

Ibanezi cestitam.
Za hranilice se ne sekiraj uopste..

pexon

Lepa motka Matori, baš onakva kako si je opisao. Evo jedan  smiley021 ovako sa foruma a sutra ćemo i zvanično da ga zalijemo i krstimo!
A što se krštenija tiče ne brigaj, ima Pexon i 150 gr hranže ako treba  :cheesy:

Banditu jedan, rekoh ti skoro da ćeš uskoro deliti sobu sa jednim fider štapčetom.  :takoje:
Baš mi drago, nek je sa srećom!

pexon

Hebeno je samo što ga je dobio u pola cene, ne znam dal važi garancija.  :rolleyes:
Nego stvarno lepa motka, lep tanak blank, videćemo sutra el čemu?

Biće sutra Rivercraft 150 gramac, Okumara i Ibanezijev Banzai na gomili na Ledinačkoj, ako nam se ne popiša ovaj od gore.
Nećemo ni pecati, ima samo da tresemo i zabacujemo, jbt.  :lol:

Još ako zahebem matorog da vozi, propast...  smiley013

p.s. Nije ista serija ali i ove motke mogu biti zanimljive, da ne otvaramo novu temu:

Pobratime, ne piše ništa. Jaki su, napisah i da potpuno prate akciju - parabolu štapa. Pitao i ja Trivića, kaže ne zna ni on, pisaće u katalogu kada uđe u katalog za 2021.  Sad sam poredio sa najjačim karbonskim vrhom sa DG TFS 40 120  koji je još kod mene do ponedeljka. Taj vrh je od 3 oz.  Najjači vrh sa Benzara je  jači. Ako je mera na vrhu od DG približno realna, najjači na ovom štapu je oko 4oz. Srednji vrh Benzara je potpuno iste snage kao Gaborov od 3 oz.

trissa

Matori,čestitam za novitet. Sada ćeš još bolje peglati skobalje na domaćem terenu.  smiley033

Hvala Druže! Evo, do malo pre smo ga maltretirali na Savi i čekaću da prvo Pekson napiše utiske.

SlavkoR

Stap deluje pismeno. Bas da cujemo utiske

Sent from my SM-A605FN using Tapatalk

Pa mene interesuju tvoji utisci majstore . Si maltretirao štap ? Pekson ne smije ni mojom Altimom da zamane iz sve snage , boji se da ne slomi tuđi štap.  :cheesy:

pexon

Evo ovako, Madžar je štap potcenio. Štap sa lakoćom baca ogromnu hrandžu 120 + hrana na 50-60 m. Bacao je Ibanezi, bacao sam i ja. Za tu daljinu i težinu Okumom moram da zamanem iz sve snage, Banzai to baca sa pola snage. Nismo ga testirali preko te gramaže, ali to su tereti od 150 - 160 gr, znači da je štap rasni 150 gramac. Štap ima kratku dršku i za moje pojmove, Pex bi tu dodao i više od 10 cm možda i celih 15. Mogu da zamislim samo kako bi onda bacao i sa kojom lakoćom. Matori i ja smo se složili da je u pitanju pravi Dunavski 150 gramac, upotrebljiv i na Drini i Savi tamo gde voda gura i gde treba velike terete baciti preko 50 m. Zlo od štapa neverovatne lakoće i balansa, pogotovo kad se uzme u obzir kratež drška. O TP 4000, sa špulnom popunjenom do pola, prečnika malo većeg od osrednjih plovkaroških makina nekom drugom prilikom. Mogu zamisliti kako bi Banzai bacao uparen sa nekom LC makinom napunjenom nekom lepom strunom 0,08. I jedva čekam da Koja uzme štap u ruke i kaže koju o njemu, o Pexovom apgrejdu da ne pričamo.  smiley033

Spojene poruke: 21 Novembar 2020, 18:52:41

P. S. Štap nije Savska olraund motka koju je Matori zamišljao, ali će biti vrlo zadovoljan njime.