Benzar Mix Concourse Method Feeder 3.90 30-120

Započeo ibanezi, 20 Novembar 2020, 21:35:28

pex

Izgleda odličan blank.
Drška kratka za Long Distance naravno. Prvi provodnik bi mogao biti veci. I ne vidim dobro koliki su provodnici na vrhovima, cini mi se mali za shock leader.
Ako baca u fullu 150 grama tezina je apsolutno mala i taj blank je jedan od najboljih koji postoje.

Prave se i feederi preko 4,27m imao sam ih ja a jednog još uvek imam. Jesu specijalistički štapovi ali ih ima.

Naravno, sve su moja mišljenja koja nisu baš prihvatljiva za sve. Dokaz je da sam upravo prepravio Free Spirit Hi S Feeder. Produžena drška i nemrseći provodnici, ali o tome u predstavljaju štapa kad stignem.

Pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

pexon

Jbg Branko, pogrešno sam te shvatio. Jasno mi je i to za dužinu drške i stolicom, jedino ne vidim logiku u samom pravilu i koja je budala to uvela. Da nisam imao visoku stolicu i ustajao na footplate nekih 60 cm iznad zemlje kad izvlačim, svaka hranilica bi mi ostala na bairu na 35 m daljine. Ovako sam ostavio samo jednu i to zadnju kad mi je popustila koncentracija. Ko je pecao na Vejki u Mačvanskoj zna o čemu pričam.  smiley033

Spojene poruke: 22 Novembar 2020, 09:47:38

Upravo tako Pex, drška i veličina prvog provodnika su problematični, ostali provodnici su Ok. I vršni je Ok za šok, jedino nije nemrseći. Jedva čekam da neko od vas bacača uzme štap i da ga švićne, ni Matori a ja pogotovo nismo kadri da ga opteretimo ni blizu limitu. Ono što sam ja juče video, to nisam ni kod rasnih Grofovih i Mihinih bacača. Jednostavno nema logike da tako lako baca ogroman teret.

Pex, vršni provodnici su na tankim ramovima i tankog prstena pa vizuelni izgled na slici malo vara. Gledali smo, upoređivali, ja bih rekao da su vršni provodnici nijansu većeg prečnika nego na Okumi 8K kroz koju šok ide bez problema. Ako je to kako Branko piše štap za velike distance sa velikim opterećenjem namenjen Balatonu, onda je šok verovatno imperativ i mislilo se na to pri dizajnu. Prvi provodnik je nešto manjeg prečnika nego na Okumi, međutim, pri mestu na kome je postavljen uz rešenje drške on je možda najudaljeniji od haltera  od svih prvih provodnika na štapovima koje sam video i možda je pri ovakvom konceptu idealan. E sad, ako bi produžavao dršku pomeranjem haltera nagore, verovatno bi i on trebao da se menja, ali ako bi se drška produživala  produžavanjem štapa u butu, mislim da bi to i dalje bilo sve kako treba. Zaprepašćen sam kada sam pročitao da je spoj spigot. Pisao sam u prvom postu da je spoj putover  i da je svaki nastavak gore ojačan jer iz aplikacije izlazi deblji i drugačiji nego blank do aplikacije. Ako je spigot, onda je to rešenje koje prvi put vidim u životu, trn nije uvučen u blank, nego je navučen na njega. :sad: To mu omogućava znači taj fast taper, najizraženiju progresiju konusa svakog dela ponaosob koju sam video na fider štapu, a koju toliko volim kod varaličarca.   Zahvaljujući tome štap ima eleganciju, ne izgleda predebelo i nezgrapno. Valjda sam se i zato "zaljubio na prvi pogled" još u prodavnici i rešio da ga kupim bez prethodnog planiranja. :cheesy:
I ja jedva čekam da ga naši sjajni bacači kao ti, Miha, Milanče Berkutanče, Branko...isprobaju, jer ja kao što rekoh nemam strah od opterećenja, nego nemam tehniku da izvučem maksimum. Ja ga neću prerađivati jer bacam lako i dovoljno na daljine koje mi trebaju, a bar zasada mi duža drška ne bi verovatno donela razliku u daljini vrednu prerade. Vama kojima bi svaki cm dodatne dužine drške doneo po koji metar, a 10akcm nekoliko desetina metara skidam kapu. smiley033

Zaljubljeni  :cheesy: ne luduj sa tim štapom preko ukupne težine od 150 gr . Proizvođač je naveo " maximum rod power 110-149 gr ", što ja sad prvi put vidim u opisu štapa u katalogu  i verovatno ima svoje razloge za to . :cool: Veži dve dužine štapa šok lider fg čvorom monofil  0,26 da ublažiš malo "smuđarošku kontru" i sačuvaš strunu od krzanja .  :wink:  Šta , sad valja spigot spoj, ne ubija osetljivost štapa ?  smiley194

Isa

Piše i na tarabi svašta. Pa samo kod banalne stvari, kao što je težina mašinice, šaraju sa podacima. Nikad nisam video ovakav trn, ovo mi deluje kao put over  i to čak za nijansu deblji od dela ispod ovog ukrasnog veza.

I meni deluje kao put over, ali nisam siguran ovako preko slike.
Spigot pravi je na Dutch masteru recimo.

Ma kakav Spigot! Kod Spigota nastavak-trn ulazi u donji deo štapa i naravno zato mora da bude tanji od njegove spoljne mere, a prečnici donjeg i gornjeg dela blanka na spoju su porpuno isti. Ovde nastavak ne da nije tanji već je čak deblji. Vidi se i različiti marerijal a koji je za nijansu deblji nego ostatak blanka. Znači da nije u pitanju trn nego je dodat jedan sloj na osnovni blank. Zašto? Pa da bi pasovao na gornji deo. A zašto ne pasije? E pa neki budž ili promašaj je u pitanju, a dodavanjem sloja je dovedeno na potrebnu meru!
Kakav je kontinuitet savijanja zbog toga? Pitaj Boga. Ali i kod svakog drugog spoja, ma kakav on bio, može da se postavi isto pitanje.

Sta si se bre uzvrpoljio Slob? :cheesy:
Rece Ibanezi da je parabola pravilna i otvara se progresivno bez 'zakljucavanja' blanka.

Germina

Pa i ja sam napisao putover, ali me ie ovo što piše u specifikaciji koju je postavio Sunđerpecanje zaprepastilo da i meni nije jasno. Slob, i naleganje dela na deo i parabola su savršeni. Pobratime, ja i dalje ne volim trn, ali u momentu kupovine to je za mene bio putover. Ja sam samo opisao moguće rešenje ako je zaista spigot, nisam ujedno i pohvalio to rešenje. Vizuelno, deluje kao da je izlaz iz aplikacije deblji nego ulaz u nju i pomislio sam da je putover na mestu spajanja ojačan. A onda kada sam pročitao post koji je postavio Sunđer, opisao jedino moguće rešenje ako je zaista spigot. Međutim, sad sam izmerio šublerom, isti je i ulaz i izlaz u nekoj zanemarljivoj dlačici koju ni šubler ne očitava i definitivno je putover spoj u drugačijoj teksturi od ostatka blanka. Što mi je pobratime, em milo, em drago. Ne volim ja neka izmotavanja i izmišljanje rupe na saksiji.   A ludovati neću jer i nemam gde bacati preko 150gr niti imam takvu karakondžulu. :bye:

Spojene poruke: 22 Novembar 2020, 22:16:02

Sad sam posle pažljivog pregledanja skapirao fazon. Spoj je definitivno put over. Tekstura na spojevima je ona osnovna koju ima ceo blank kada siđe sa mandrele. Na  mestima spoja i gore i dole nije ništa ojačavano i dodavano, nego je ceo blank osim na mestima spajanja brušen da bi se dobio hrapavi blank na koga se struna u slučaju kiše ne lepi. Zato je spoj zaista tu nijansicu deblji. Dakle, na spoj nije ništa dodavano, nego je sa celog ostalog blanka skidano - brušeno :bye:

pexon

Matori, mislim da nisi u pravu. Meni se čini da je ceo blank omotan verovatno teflonskom trakom od rukohvata prema vrhu. Ne služe me oči u zadnje vreme da bih to 100% tvrdio, ali kad prevučeš od vrha ka mašinici mnogo lakše klizi ruka nego na gore. Te trake nema na spojevima što se i golim okom vidi.  smiley033

Isa

Može biti, nisam ni znao da se taj reljef dobija omotavanjem teflonom. Da li je brušenje ili umotavanje teflonom, samo je očigledno da je spoj putover i da su delovi iz komada, ništa nije budženo, dodavano, podebljavano. I neću više ni da lupam glavu šta su Mađar i Kinez uradili igrajući se sa karbonom. Štap mi je dobar i to je jedino važno. Uz to mi je baš lep, po mom ukusu jedan od najlepših fider štapova koji sam video.

Taj ženski dio mi je pretanak, nedorađen i lomljiv, na kraju.
Zbog izgleda su žrtvovali snagu i pouzdanost.
Inače dobro da nije spigot, nego put over, ali kraj je morao biti deblji, ojačan.

Moraju da budu tanki zidovi kako bi bio lagan za deklarisanu snagu i dužinu, a jeste lagan.
Ništa kod štapa nije žrtvovano ako je dobra konstrukcija i dobar karbon. Jedino kupčev džep pri ovome može da bude žrtva, ali koliko vidim ni to nije.
A inače se slažem da kraj blanka gornjeg dela nije, od krzanja i rascvetavanja, nikako osiguran. Ali to se lako rešava dodatnim slojem konca ili makar obmotati samolepljivim plastikbandom.
Kako kaže ibanezi sve to nije ni naročito bitno. Izgleda da je samo od akademskog značaja, ali me baš zanima da li je u pitanju dodatni šareni sloj karbonskog platna, koji malo podebljava blank i čija ivica bi mogla  da se vidi, ukoliko postoji, na gornjem delu nastavka. Na slci koju je postavio Germina vidi se da taj prelaz nije pokriven koncem kao kod donjeg dela.