Štapovi za soma

Započeo maverick, 19 Novembar 2009, 22:41:34

Som000

Anker zabacujes? Anker je pretpostavljam kamen od pola kila? E sad, tu ima jedan problem, ja sam isto to imao na umu, ali me je strah ako vezem na pucajućem monofilu 0.2 da mi ne pukne prilikom zabačaja, može da ubije nekog

Kakav tvoj monofill 0,2 ni 0,35 nije dorastao, da takav anker. Glos, ta nova daiwa, ima bas te propuste koje ti navodis, starija koju imam ja, je pedantno odradjen stap. Kad sam video novu, trazio sam da kupim staru, ali nisam je mogao naci. Danas vidim na Kp, covek prodaje 3 na 2,7 a moja je 3,34. Kracu ne bih uzeo ni u ludilu, ne znam s kojom ti daiwom imas ta iskustva, za mene su te serije excelera vrlo dobri stapovi smiley033

Som000

Imam ideju, uzmem stap tezine bacanja 500g kog ima koos phantom, stavim jednu masinicu sa monofilom 0.6,zabacim na željeno mesto, isečem monofil i dobijem kamen koji je u vodi i mene koj držim drugi kraj, taj drug kraj vežem za motku dužine preko 3m čijim bi dizanjem doveo do spustanja kedera do kamena, na monofil stavin ring a za ring pucajući i pucajući ja predvez a predvez za strunu koja ide kroz stap koj sam oslobodio kad sam iseko monofil i vezao za motku, razumete? Dobijem motku za koju je vezan 0.6 monofil za koji je vezan anker i stap za koji je stavljen keder i olovo ne treba jer ga drži pucajući za ring koje je doso do kamena ili neposredno blizu kamena, nadam se da će te razumeti :cheesy:

Citat: sasabosko poslato 13 Januar 2022, 17:26:52
Ja imam tu Daiwu, ali stariju seriju vec nekoliko godina, ok je. Po meni licno najbolji stap za koliko kosta. Hteo ne hteo, moracu da pogledam i ovu powermesh boje, 3,25 i 500gr imam jednu masinu viska, a grehota je Offshore 4500, jer kad sam penzionisao legasije oslobodio sam 2. Sto se pakovanja tice, ja bih se obesio kad bih morao to da radim. Ja stapove nosim ne vezane u rukama, uglavnom 2, stolicu, drzace i pederusu. Vezem ih kad dodjem na vodu, kad zavrsim pokidam montaze, vezem gumicom i idem. Takav sam jer vremena nemam, na vodu idem s posla, obicno od 18 do 22-23h. Trudim se da mi je sto lakse i sto manje nosim. Izuzetak je jedino kad upratim ribu, e onda uz dva dubinca ponesem i varalicarski stap. Jedina oprema koju pazim je plovkaroska, i sinovljeva 2 stapica L i Ul. Ja na opremu gledam ko na izvrsno orudje, ta glancanja, podmazivanja nikako ne idu uz mene jer retko sta od toga cime pecam soma, nisam pokusavao da slomim ispravnim rukovanjem smiley033

Evo odavde, preletih očima, pa naprečac zaključih.

Nije kod mene bila Daiwa nego neki fiberaš, 300 gramac za jedno pecanje uzet.

Elem, bitno da smo dilemu oko kvalitete karika rješili.

Citat: sasabosko poslato 13 Januar 2022, 19:47:18

Da, jedu g.vna. Potpuno nepotrebno i skaradno.

Ali sve preko 0.35 nije pucajući

Jeste, boga mi. U praksi sam dozivljavao da mi 0,45 posle nekog vremena samo pukne na ankeru i oslobodi se mamac i ispliva na povrsinu. Sta mislis koliki je sok kad otkontriras 500gramcem. 0,35 mi je pustio dosta riba, i na suvom cvoru retko koji drzi vise od 5kg, mocne somovske motke ga ne osecaju, pogotovu ako je neko vreme proveo u vodi smiley033

Som000

meni se desava, posto olovo vezem sa 0.4 da posle 3 dana i nocipecanja odjenom pukne kao paucina, nego sam ja mislio da je to zato sto je nekvalitetan monofil, nego je l si razumeo onu montazu, ne bih da mlatim ali mi se cini da je bolja ideja od tvoje jer ti anker ostajei posle soma i vadjenja kedera a i nemora da se koristi pucajuci pri zabacaju :tongue:

Jesam, i za cudo to uopste nije losa ideja, jer moze da se koristi vise puta. Stavis 0,2 za pucajuci i on od soka jakim stapom puca trenutno, nisam razmisljao na takav nacin al :ok: Stap za ovo uopste ne mora biti velike gramaze, nit je bitna duzina. Sto je najbolje, upotrebom olova na predvezima, i spanovanjem stapovima mozes na isti najlon da stavis i nekoliko mamaca, na razlicitim dubinama, bez opasnosti od mrsenja, svaka cast za ideju smiley033

Som000

Hvala, nadam se da sam pomogao, baš mi je drago kad dobijem pohvalu od nekog iskusnog ribolovca kao što si ti predpostavljam da ne moram da ti persiram smiley033

Je l imao neko iskustva sa stapom madcat white deluxe g2,meni verzija od 3.2 i tezina bacanja 150-350 izgleda perfektno po karakteristikama

Naravno da ne moras, nit sam mator, a opet sam brat :lol: Ideja je skroz :ok: samo joj fali malo dorade, al zato smo tu, cim krene prolece i stabilizuje se vodostaj razradicemo je. Prva stvar, umesto motke moze da se koristi jak stap, da bi se izvukao anker, ne bi gubila struna i rigovi, u odgovarajucem drzacu, stegnut sistem i bice ok. Na sistemima od stapova mora biti olova, kako bi mamci sisli u dubinu, i kako bi mogao zateci sistem, ako je 10m najlona u vodi, mozes postaviti cak 3 stapa, time sto ces prvi spustiti do ankera, drugi na pola dubine, treci mozes i na balerinu. Pri tome mozes koristiti stapove kakve imas, koji uopste nemaju veze s velicinom mamca, i olova, sem ovog kojim bacas anker. Pokrio si razne slojeve vode, mozes koristiti inline olova, jer nemas problem s time gde ce ti biti mamci. Ideja je genijalna, svacega sam se setio, svasta improvizovao, ali mi ovako nesto ne bi palo na pamet. Prvo sto radim na prolece probam, a ideja resava pitanje stapa za soma :tongue: smiley033

Som000

Je l koeistio neko stap madcat white deluxe 3.2 150-350, generalno da li ste zadovoljni mad cat stapovima :bye:
Ja naručio, saljem slike za par dana kad stigne i prve utiske

Panonski vuk

Ja sam juce kupio dam madcat close combat black 1.80m za bucku i vertikalu.u ruci deluje dobro a estetski je jako lepo uradjen e sad kad ga probam na vodi moci cu reci nesto vise.mada mislim da ce biti dobar to je prvi stap da sam kupio a da ga nisam video uzivo.

Som000

Ja sve kupujem na slepo, jbg, mnogo sam daleko od beograda

To možda može da se opravda stoga što nemaš jasnu predstavu šta ti treba, ali je velika jeres.
Dok ti to ne uzmeš, prodrmaš, sa papira nema šanse da skapiraš.
Isto važi i za role.
Ja sam ih se navrtio, i koje god da su fele, uvjek mi nešto drugačije nego specifikacije na papiru vele.

95 % njih me razočaraju, igračnošću.
Pa eto i taj što si uzeo sad, Penn. Da si provrtio i kuckanje primjetio, ne bi uzeo.
Ali, i tada bi pogrešio, jer se treba opustiti ako su svi ostali parametri zadovoljavajući i potvrđeni.
Btw to je jedini Penn koji je meni solidno djelovao, ostali su mi igračni.

Kada ti naletiš na pravu stvar, a koju znaš da prepoznaš, samo ti se kaže, ( ali moraš da imaš kilometraže ).
Eto ja npr. ni pre ni posle 8K Okume nisam provrtio bolje.
Ali do takve preciznosti i svjesti se dolazi tek dugim nizom nagađanja, pogrešnog slušanja drugih i grešaka raznih.
Ja sada više ne grešim. Što odaberem doživotno ću da koristim.

A ja baksuz, narucim 2, i odusevljen jer sam tako nesto dugo trazio, slucajno nadjem. Ujutru me zovu iz radnje i kazu da imaju samo jedan koji je neispravan, odusvljenje je kratko trajalo :huh: Sasvim je moguce u danasnjem svetu praviti preko interneta dobre kupovine, samo moras da znas sta trazis i ocekujes od toga. Naprotiv, ja sam lose kupovine pravio onda kad su prodavci uspevali da me ubede, a dosta dobrih stvari kupovao na nevidjeno smiley033