Štapovi za soma

Započeo maverick, 19 Novembar 2009, 22:41:34

vladimirv015

Ne treba da gledas to kolika je riba nego tehniku koju ces koristiti, teren na kom pecas, da li je camac ili obala itd. Nece ti som polomiti stap ako te to muci...  smiley033

ribolovac2003

Stap sam htio koristiti za dubinski nacin pecanja.Pecam na Buškom jezeru i nije rijetko da udari som od 15+kg.Teren je pretezito cist i muljevit i pecam sa obale.

Kaparisani Sportex Jolokia Pilk . Gledao , tresao , natezao zadovoljan  to je to  :cheesy:

Ime,znao sam da ces biti,kazi mi el sam pogresio u proceni :ok: Nije problem u tome da ce ti som polomiti stap,problem je Ribolovac sto je stap mek,tesko se moze slomiti,no ne mozes izvrsiti pritisak na materjal da brzo izvadis ribu.Kad je stap mekan,riba ide gde hoce,sto duze je u vodi,veca je mogucnost gubitka iste.Za ribe do 15kg,ne bi trebalo da imas problema sa tim stapovima,preko vec... Da ne budem dvosmislen,ja jednostavno sam bio takve srece da na moje stapove dolaze ili do 5 ili preko 20, oni izmedju moje mamce zaobilaze.Za prve je vecina primerenih stapova dobra,za ove druge vec se mora izabrati :ok:

Ljubav na prvu  . Vrh osetljiv daleko od glindže još dalje od kolca , kičma za respect . A i boja udri me do zore  :cheesy:
Pennovi dobili partnere .

Bobiska

Kolega neka je sa srecom, da se napecas a bogami i da se nahvatas. Video sam ove stapove na vodi kod drugih pecarosa. Ljudi ih hvale da su hvatali somove i do 30 kg. Ja im verujem, ali mi ipak deluju malko sabasno. Pricekacu jos malo da cujem jos neki komentar o ovim stapovima.
U opste nije jednostavno pronaci stap za soma.

Spojene poruke: 18 Oktobar 2017, 13:52:56

Citat: ribolovac2003 poslato 04 Oktobar 2017, 15:31:43
Ne znam koje je to jezero ali svakako posto je pecanje sa obale stapovi od 3m eventualno 2,7m. Ne bih preporucio krace. E sada za akciju i nosivost stapova bitno je  kojim mamcem bi ga trazili i na kojoj daljini od obale. U koliko kacite zivu ribu kao mamac pozeljno je koristiti ipak malo meksi stap u vrhu. Treba obratiti paznju i na masimu da nebude u ne srazmeri sa izabranim stapom.

Bobiška, jel to za ove sportexe kažeš da su slabi?

Bobiska

Prvi put sam ih video na vodi kod jednog mladog kolege. On ih je upario sa Spro pesn 750, mislim da su te (one naj vece). I kao sto sam napisao covek je imao naj veceg od 30-setak kilograma. Kaze da ih je izvadio bez problema. Od tada pratim ove stapove i razmisljam o njima. Ali nemogu se oteti utisku da su nedovoljno jaki. Pricao sam sa jos jednim kolegom koji ih ima, on ih je upario sa Shimano baitrunnerima 4500B. Kaze da je zadovolljan. Stapovi mi se veoma svidjaju ali nisam pecao sa njima tako da nisam doneo odluku da li da ih uzmem ili ne. Zbog tog stapa sam i nabavio i ja jedan bait 4500B da vidim koliko je jaka ta masina. Eto toliko za sada. A ti ako ti nije tesko kada istestiras taj stap napisi stogod. Pozdrav.

Milosbn

Da li se neko ikada susreo sa ovim? Akcije su 200-300 gr...trodjelni carbon composite stapovi duzina crni 3.9 i bijeli 5 m silstar MX serija sa koznom trakom oko rukohvata. Izrada mi se cibi vrlo kvalitetna...i ako mozete primjetiti na slici drugoj provodnik se skuplja i razvlaci.

Pardon,zadnja slika....vidi se sastavljen provodnik.

Bobiška,3 sam uzeo ne 1 . Štapovi ne da su jaki nego i više nego što mi treba , Nema tog soma koji će ga polomiti - pre ćeš upasti u vodu ako mašinica ne prokliza . Uredno vade na ebru somove trocifrenih brojki . Da nisam uslovljen da koristim olova 250+gr nikada ne bih   uzeo  štap    jači od 180-200 gr , stvarno nema potrebe za istim osim ako njima ne planiraš da zabacuješ kedere od kilo pa na gore sve drugo će da odradi i ovaj  bez  problema  :takoje:
Gledao sam šta sve ljudi uzimaju za soma od najlona,  udica, štapova , mašina....  takva megalomanija ne da nije potrebna koliki god somovi bili , pa to je čista ludost i neznanje . smiley033

E, ime moje, o tome ja stalno pričam, veličina mamca diktira težinu bacanja, što nema veze sa snagom štapa, ja kad napnem 400gr štap, ne mogu ga ni saviti kako treba, a velika parabola otežava,  ne dozvoljava jak dril. Što štap više radi u donjem delu, sve više možemo pojačati dril. 200gr štap i10kg dril mašina prava mera, sem za kedere što ti kažeš, ne sme štap biti mekan, ni preterano krut mora da se savija kako treba da što više izvršimo pritisak na materijal  :ok:

Ja i zaboravih, ovi moji su valjda  100-250 optimalno 200 , Pennovi što su na njima max drag 13,6kg .

munja

Ko voli silu može i ovo :)

Poslato iz kreveta za vreme spavanja

Milosbn

Ja uzeh Sheakspere ugly stick BWC 1100...action heavy. Motka samo takva,nova i po fer cijeni od momka od koga sam kupio. Vise nego fer.

Spojene poruke: 04 Novembar 2017, 19:49:58

Evo ga uparenog sa masinicom :) pa da cujem kolege sta vele :)...

Danas sam drmao jedan veoma ozbiljan štap koji bi i te kako mogao da se koristi za soma,naročito na jezerima :ok:.Moćno oružje debelih zidova,drmao sam najkraći model od 4.2 m .Utisak je da na tu dužinu mora mašinica od nekih 700 -800 grama da legne, da bi se uhvatio balans. Mitchell Tanager surf može slobodno na Gružanskom ,Bovanskom Jezeru ... da čeka pravog brku.