Štapovi za soma

Započeo maverick, 19 Novembar 2009, 22:41:34

Ja probah tako i promasih ama bas svaki put,na kanapu uzmem stap u ruku i onda ga vrebam,ako uzme osecam i kako mrda repom,a kad cupka ne moze se ubosti,ja na dve udice imam min 10 durdubaka u zbunu,uhvati za kraj cimne i pokida ga,ne radi to veci nego ovi najcesi 2-4kg,veci uzima i nosi.Pljune kad oseti otpor,bas kod krutog stapa i kanapa. Ja sam ti ime neki baksuz,da u vodi gde pecam ima ukupno 50somova 25 do 5kg i isto toliko preko 20,a 300 ovih izmedju za kojima ja najvise patim,prvih 25 bi izvadio,drugih 25 bih izgubio ovako ili onako,a ovih 300 bi naslo nacina da zaobidje moj mamac,kako ne znam.Na drugoj vodi pecas,imas vise udaraca od mene, ja dam sve od sebe za par udaraca riba preko 5kg u sezoni,a kad ih izgubim pricam sam sa sobom :lol: :lol: :lol:

Gagi

Dobar link, Marina.   :thumbup:  Gledam ove Inlajnere, i ne znam sta da mislim o njima. Sve mi jasno i zasto i kako, ali...   :no:

Ime, ne mere jednokraka i durdubak na nju, nego maggot clip kroz ušku udice  pa na njega durdubak ,glista  , šta već  :takoje:
Gagi , svašta ljudima pada na pamet  :rolleyes: A možda i nije toliko loš fazon koliko izgleda , dok se ne proba .

Spojene poruke: 20 Septembar 2017, 20:48:19

Ne nađoh ni jedan video  :huh:

Ma kod mene su uglavnom dve 0/5 jedna od druge 2cm,isto bi mi radio i s magot klipom uvek slobodan vrh udice jer posto durdubake i gliste isprobadam jednom onda komad gumice za tegle.Nije on ni glup ni naivan,ima neki snimak na you tubu,kako som u akvarijumu skda gliste sa udice,kod mene je voda pod pritiskom,da je glup ne bi ga ni bilo.Gagi pisu oni svasta,jedini momenat kad ja u lovu soma opravdavam brz,reaktivan stap je pri pecanju na cvet,inace za sve ostalo onako kako sam napisao.Recimo Black Arow ima savrsenu parabolu za borbu protiv soma,no po meni nazalost samo to,ostale performanse tog stapa mi se ne dopadaju.

Gagi

Da, Marina, svasta im pada na pamet. Sale broj 2, ma ne sumnjam druže, samo vam prenosim na sta naletim.
Ovaj klip, mislim da sam ga već kacio, uglavnom je Fin Nor i Black Cat, mislim da je ono Sportex Inlajner pri kraju, ali od udaraca, do kontri, zamaranja i vadjenja, i to kakvih zveri... Samo strpljivo gledajte.    :rolleyes:

The White Catfish Tour:

U 2 klipu mog imenjaka volim sto se vidi Fin Nor offshore,gledao sam pre par godina neki inlajner,doneo neko bio od preko,vrlo kratko mi se zadrzao u ruci.Ime i ja kacim onako samo naravno manje jer kod mene onakvih somova ima par kom na par km,a tu gde su bez camca nista a i sumnjam da bi kran pomogao,jer su naravno namazani,cim su kod nas narasli toliko :lol: :lol: :lol: Imao sam sudare sa ovakvima sa obale ranijih godina,bio jedan doakase mu na kraju seljani(izboli ga vilom),vidjali smo ga kad se parkira uz obalu,imao je gomilu udica u vilici,od toga i neke moje,bio 59kg.

Potresna mu malo transportna dužina .

U pravu si za transport  :takoje:. Ali uvek je veća snaga ovakvih štapova gde je spoj kod rukohvata nego na sredini štapa .

Evo ga još jedan na sličan sistem ,2 u 1  :ok: .

Pecam ja na nesto slicno,imax boat 2,6 12-20lb, moj je bio sa niskoprofilnim sprovodnicima,pa je preradjen,jednodelac steka se u drsci realan 200gr.Prvensveno mu je namena bila cvet,no nisam uzimao ove godine, stap je malo tvdji u vrhu,snage ima vise nego ja,a ribe koje bi trebale da se gadjaju ovakvim stapovima 10+da bi bilo zanimljivo,ovaj prvi je ok s cenom,dam je realno preskup.Sto je Limovac74 napisao, nekako takvi stapovi odaju utisak mnogo vece snage i imaju drugaciju akciju od dvodelaca,no dzabe snaga koju ne mozemo izraziti.Nas 4orica,naravno jedan po jedan smo pokusavali da preko mog stapa razvijemo dril na blu arc-u 750,nije ni bio stegnut do kraja,niko nije mogao.U borbi sa krupnijim somom,ne bi onda mogli da na tom drilu drzimo stap u rukama,pojas bi u toj situaciji bio pozeljan.Mora se obratiti paznja,kako se savija stap,da sto vise skrati polugu pod opterecenjem,onda moze jaci dril. Inace Shakespeare vrlo zanimljiv stap,bilo bi lepo kada bi neko imao priliku da ga pogeda uzivo pa da nam prenese utiske, no na purcheur je razlika u ceni u zavisnosti od zemlje isporuke dosta drasticna.Secam se kad sam gnjavio druga u Francuskoj daiwom powermesh catfish spcial,bio je 40e skuplji od prve navedene cene,zato sam odustao.

ribolovac2003

Ribolovci da li ima itko jos iskustva sa stapom boxer sea boat?

Ima moj sura,no nije clan ovog foruma :lol: Iskreno jes da mi se ne svidja stap,moze da se peca sa njim,nije za kapitalne,no uvek stoji faktor srece.Po meni zamerka je s jedne strane sto je stap mekan, ne moze se izvrsiti pritisak na materjal,i smanjiti mogucnost gubitka ribe,s druge strane dobro drzi ribu, ako je cist teren zamaranje ce duze trajati,ali gubitka ribe zbog krutog stapa nema.Ako ti se svidja,a ne zelis da platis vise stap za soma,pecaj i uzivaj, inace to je stap marke spro :thumbup:

ribolovac2003

Dragi kolega ja bih pecao s njim ribe do 7-8kg pa neznam bili mi bio dobar jer sam pocetnik pa nemam bas velik proracun