Spod za soma?

Započeo sunblock2000, 24 Avgust 2010, 00:34:33

sunblock2000

Pozdrav svima na forumu, novi sam ovdje i ovo mi je prvi post. Inače sam iz Vinkovaca.Pecam od malih nogu ali većinom na stajaćim rijekama (Bosut i sl.)U potrazi za informacijama naišao sam na ovaj forum i čini mi se da ovdje ima dosta prekaljenih pecaroša koji možda imaju iskustva ili prijedloga u vezi slijedećega:

Počeo sam ići na pecanje na Savu i Dunav i to većinom na soma. Nakon prvog pecanja uvidio sam koliko je zapravo loš moj "Bosutski" pribor - štapovi i role. Dakle, moram ga obnoviti. I sada nakon milion pročitanih članaka, komentara i sl., više ne znam što da radim  :sad: .
Cilj mi je sljedeći, kupiti štapove koji će mi koristiti za pecanje s obale Save i Dunava (čamac nemam)i biti dovoljno jaki za tu svrhu a ujedno da eventualno mogu pecati i šarana na njih. Ideja je da kupim 3 Shimano spod štapa od 4.5 lb. Tražio sam od 4lb ali ih je jako teško pronaći a bojim se da bi i mogli biti slabi za soma. Molim Vas, što vi mislite o tome ili ako imate neki drugi prijedlog pucajte! Pozdrav svima još jednom i sorry na dužem postu (ipak je prvi)  smiley033
P.S. prethodno sam pročitao cijeli forum i nisam našao sličnu temu. Ako sam ju previdio oprostite mi i molim admina da ju smjesti na pripadajuće mjesto.

Role

Za početak odi u U Bellzer u Vk i pogledaj od Linea effe štap iz serije Mustang dužine 3.10 nosivosti od 100 do 250 gr,puni fiber. Jest teži al nečeš s njim blinkat prijatelju već dubinski zabaci i čekaj. Ja imam 7 komada i tvrdim da su nepoderivi. I cijena što je najvažnije 180 kn

sunblock2000

Našao sam Cormoran spodove od 4.5 lb. Cijena je oko 400 kn (55 €). Mislim da ću kupiti njih. Htio bih ipak da mi posluže i za lov na neku drugu ribu (šaran npr.). Ako uzmem štap od 5lb ili još više, bojim se da bi bio previše jak. Vjerujem da su ti punjeni nepoderivi. Imam nekoliko Standard štapova i nikada im ništa. Ipak, hvala na odgovoru.Nadam se da neću pogriješiti sa spodovima iako mislim da ne bi trebalo biti nikakvih problema pecati s njima na Dunavu.
Našao sam i role - Okuma Longbow 65. Htio sam kupiti sadašnji model sa 6 ležajeva no kaže mi trgovac da mu dolazi ovih dana novi model sa 9 ležaja a za istu cijenu. Čine se dobre a vidim da ih ima dosta pecaroša na forumu tako da mislim da tu nema greške.

Role

Mislim da nečeš pogriješiti ni s tim Cormoranima a ni s rolama sigurno.De mi molim te samo reci gdje si našao i koja je cijena role?  :bye:

sunblock2000

U Cerni, trgovina se zove Šaran (pretpostavljam da si čuo za nju ako ne objasnit ću ti nema problema)cijena štapa je kao što sam već napisao oko 400 kn a rola je isto tako. E sad, ja sam role naručio ranije (prethodni model)ali mi je rekao da je u međuvremenu izašao taj novi model sa 9 ležaja i da će cijena ostati za mene ista ali vjerujem da neće biti puno skuplja ni ako se promjeni cijena. Uglavnom, danas bi trebale doći pa ti javim kolika će biti cijena.  smiley033

Ja imam lb 65 i koristim za pecanje sarana i smatram da je ekstra izbor u odnosu na cenu a verujem da bi zadovoljile i za ribolov soma.Ajd javi koja je nova cena.

sunblock2000

Stigle rolne i štapovi  :cheesy: Štapovi koštali 450 kn - 62€ (1 komad) a cijena Okuma Longbow II sa 9 ležaja je 440 kn-60€. Čine se dosta kvalitetne ali dok ne isprobam na vodi ne mogu reći više. Sutra popodne bih trebao na Dunav pa do subote. Valjda ću ih isprobati i s nekim somom  :smiley:

Vladimir

Nek je sa srećom i da dugo traju i vade somine!
Zbogom Kikindo...

sunblock2000

Hvala  :cheesy: nadam se da će još večeras izvući kojega! Idem odmah poslije posla na Dunav!

Role

Hvala kolega sunblock2000! Znam za Šarana u Cerni,Mario Berać drži,odličan ribić inaće. Nek ti je sa srečom!!!!

sunblock2000

Htio sam javiti još u subotu kada sam se vratio s pecanja no forum nije radio (kaže da je nemoguće napraviti izmjenu a ja pišem novi post?! ) ali evo javljam sada. Bilo je slabo na Dunavu, nas trojica 9 štapova i uspjeli smo dobiti 1 somića od pola kile i to u 9 sati ujutro. Blinkali na Smuđa ali ništa. Dosta je velik Dunav još uvijek i jako nosi bez obzira na veličinu olova.
Štapovi su skroz ok za Dunav (doduše nisam skoro niti osjeti kad sam vadio tog somića ali nema se bogzna što ni osjetiti  :cheesy: ), pogotovo kada je jaka voda kao sada. Ne savijaju u gornjem dijelu previše pod teretom vode a opet se fino vidi kada peca. Nisam isprobavao koliko daleko mogu baciti jer je bilo granja iza pa da ne tražim vraga. Okume Longbow II 65 su odlične. Lagano namotavaju i fino slažu najlon. Mislim da bi se bez problema izvukla velika kilaža.
Kolega Gaovica to su baš ti štapovi sa slike.

gaovica

stapovi dobro izgledaju,jos da nam preneses iskustva sa vadjenjem dvocifrenog soma, samo si ih malo skuplje platio, u Novom Sadu su 4600 dinara, oko 44 evra
Bistro

sunblock2000

Da, nije mi vrag dao mira pa sam navratio u drugu trgovinu u Vinkovcima i našao štapove za 400 kn a role za 369 kn  i još bi nam čovjek dao 3 Trabucco najlona 0,50 besplatno a i to je oko 150 kn! :sad: Jbg, a fino sam si rekao milion puta "kad jednom nešto kupiš, ne gledaj više koliko košta dalje".
Što se tiče dvocifrenog soma, vrlo rado bih vam prenio to iskustvo ali trebat će vremena bojim se budući  da je Dunav opet počeo rasti a ionako je bilo na knap za pecanje sa obale!

gaovica

ma nesekiraj se previse oko cijene,kazes sebi kupio sam dobre stapove vrijede te pare i gotovo,bice bolje drugi put, prvo malo po forumu pa onda kupovina, a bice i dvocifrenih samo na vodu, tebe tvoji cekaju  :takoje: