Preporuka za štapove za dubinku

Započeo sofronije, 16 Maj 2012, 07:30:40

Citat: Sasa11 poslato 25 Novembar 2021, 16:40:59
Pozdrav moze preporuka za univerzalne stapove za stuku,belu ribu,uglavnom vodio bih sina na vodu vikendom uglavnom na komercijalu jer smo sa vremenom kratki pa da momak upeca nesto vec kad smo tu,ima 4,5 godine. Gledam sa pocetka teme pominje se bul fajter 30/120 gr akcije,da li je to ok mada ne mogu da ga nadjem gde ga ima pa ako moze preporuka za dva tri stapa koja ce odraditi lagano pecanje 20/30 puta godisnje,Hvala vam
Ako ti nije mnogo 6500 po stapu, Spro Salty beast seabass 3m 40-120gr, meni za to sluzi, samo reci hvale za njega. Ako lova nije problem, Korum Neoteric, cekam snizenje u karpologiji 3,66m 2,2lb, smesnih 285gr tezine a 140gr bacacke izmisljen za komercijale, smudja, stuku, mrenu baas pravi univerzalac smiley033

Mivanović

Iskustva sa Daiwa legalis tele 3.3m 30-90gr Lepo izgledaju,za šta bi to vredelo i uopšte,vrede li čemu  :eek:

06 Septembar 2022, 09:28:30
Isti štap u verziji 3m.Koristio bi se za reke,sa obale i uz obalu.Šaran,Smuđ na dubinku,inače opisu je univerzalan... bem li ga,uglavnom ga nebih koristio za jak tok,tu bacam feeder.Ako slučajno neko ..... smiley033

stanky069

Dobio sam 6 štapova,skroz novi.
3× DAM Camaro Tele Spin 3,00m 80-150g
3× DAM Camaro Tele Spin 2,70m 50-100g

Zanima me jel bih mogao iskoristiti te štapove za klasičnu dubinku,tj tri bih za to iskoristio,a tri za štuku,ako bi išlo i koje za što iskoristiti.

Role imam Damove,3 sa baitrunnerom(DAM Quick Runshift 3L 4000 FS),3 obične(DAM Fighter Pro 150 FD).

Koje s čim upariti i koje iskoristiti za dubinku?

Naravno da bi mogao, to su štapovi univerzalne namene.
Možeš i slabije i jače da koristiš i za jedno i za drugo. Za štuku koristi te role sa batrunnerom .

Vlajko 1

Da li postoji realno objasnjenje zbog cega ne postoji veci izbor dvodelnih stapova u duzini 3,3m sa tezinama bacanja 70,80...pa do 120g.Prave se standardno na 3,6-3,9...
Masovno se gura duzina od 3m...ali 3,3m kao da je zakonom zabranjena,a meni omiljena :cheesy:

Baš tako, verovatno misle da je na 3,3m predugačko za čamac, a prekratko za obalu.
Ja bi voleo da mogu nađem neke dobre trodelne šaranske štapove na 3,3m , ali nema . :smiley:

Vlajko 1

Kako zavidim jednom drugaru...pre nekih 15 godina,kupio je tri Spro pike 3,3m 120g.
Zeleni upleteni blank,pluta...osetljivog vrha,a jaki kao crna zemlja.

Tu generaciju, isto zeleni upleteni blank imam i ja, al Spro dyno force pilk 3,15 100-180gr. Osetljiv pun vrh svega 2,6mm precnika, a snage koliko neces, imao sam 3 pa jedan pokusavao da slomim. Mnogo svestran stap, poluparabolik, mozes da pecas od mrene do soma, mada mi za soma nisu neki jer zbog mekanog vrha mi se desavalo da ne probiju cetku. Spro salty beast seabas master si imao u 3,3m i 40-120gr varijanti, ja imam od 3m. Ostavljeni samo za prolece, kad ne znam sta ce da naidje, ni oni nisu za velikog soma, al sve ostalo moze, akcija fast progresive. Ja ne preopterecujem stapove, bacam do koliko pise, njima sam bacao, 120gr. Isto njima moze, smudj jer im je vrh bas osetljiv 2,1mm, stuka, saran, mrena, pa i som kad moras. Ja znam da nisam u vinkli bas, volim da imam stap za svaku situaciju, da kad mi je mala voda pecam sto neznije, velika robusniji pribor, pa baratam i teskim plovcima,i pecam raznim mamcima. Od varalicarenja sam malo digao ruke, i na plovak pecam kedere, al zato dubinka, tu sam u offsajdu :lol: U vreme kad sam pocinjao, bila je najzastupljenija tehnika, koja je malo bezpravno zapostavljena, u senci fedeera i varalicarenja, iz zelje za ribom vise. Nije prosta tehnika ni malo, a ima i mnogo varijacija, pa trazi i razlicit pribor, npr ne moze se istim stapom loviti na noklu, hleb i kedera smiley033

Vlajko 1

Sve si lepo opisao.I ja sam se vratio dubinkama prosle godine.I tu sam podelio stapove na one za balerinu,filet...
E sada sam rešio da nabacim dva komada od 3,3m i tezine bacanja oko 80g.Obavezno dvodelni.

I ja isto, volim samo 2odelne, teleskopi samo za plovak, i trodelni matcovi. Ne vezuj se za tb, onaj korum je bacanja 90gr, a slabasan ko jaci match, od ovog spro salty, varalicarski 60gramci jaci u vrhu i vise mogu da vode. Tako da gledaj stap, ne sta pise smiley033

Vlajko 1

Naravno,mora stap u ruke i onda znas sta i kako.Gledao sam i neke varalicarske stapove na 3,3...ali su mi mnogo ljuti u vrhu,nije to to.Sportex black arrow 3,3m 40-80,prva serija...savrsenstvo!

Pa vidi, razlikuju nam se pogledi na sve to. Po meni ni jedan Arow nije dobar stap za dubinku. Iako u varalicarskom smislu mislim da su najbolji light catfish blankovi, bez uporedjenja. Meni je recimo stari Beast master na 3,3 i 50-100gr odlican stap. Na primer, alternativu u varalicarskim stapovima za dubinku bi trazio u Seabass modelima. Pecao sam s bas dosta varalicarskih stapova na dubinku, ono sto mi smeta je jak ili tvd vrh. Ozbiljne ribe, prolaze. Kako volim da pecam na kanap, jasno da je sistem surov, mekoca vrha tu dolazi do izrazaja. Treba vrh da upije, i registruje, kad riba mrljavo uzima. To ne moze varalicarski stap da odradi kvalitno smiley033

skvrl

Kolege,
Postadoh vlasnik čamca sa kabinom. Za mesec dana nadam se biće na vodi. Dosad osim kad sam bio klinac uopšte na dubinku nisam pecao a sad nameravam ponovo počesto da zabacim i odmaram, uživam pa ako nešto dođe - dođe. I to baš dubinka, klasična montaža i deblja glista i to je to.
Da li bi Formaks Red River 2.40 40-100 bili ok kao neki univerzalci? Dunav, Dunavci, isključivo iz čamca. Krupnija bela, možda šaran, možda somče, svaštarenje. Da li treba jače od toga ili je ovo ok?

Dubinko

Gledao sam te štapove, skroz su ok, pogotovu za tu cenu. Možda ipak da razmisliš o verziji 2.7 m. Osetljiviji su. Ili idi do Formaxa pa prodrmaj.

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk

Najžalije mi je što će moja žena, kada ja umrem, da prodaje pribor za pecanje po ceni kojliko sam joj rekao da sam platio!