Preporuka za štapove za dubinku

Započeo sofronije, 16 Maj 2012, 07:30:40

Gremlin

Slažem se da postoje razne novotarije i jeftinije opcije, ali ove sam uzeo jer su klasika ko Betoven, Mocart.  :cheesy:

Meni oni služe za dubinsko, iz čamca, znači stoje u držačima, ne držim stalno u rukama, mada sam pecao i na cvet sa njima.

Upareni su sa Penn Spinfisher 7500, nisam imao somove preko 10 kg, ali su svi expresno-no izglisirani u čamac bez i najmanjeg problema tako da se nadam da i kad dođe onaj pravi brka da neće biti zapleta.

Što se cene tiče, verovatno da je kvalitet razlog što se cena ne menja, čak su i poskupeli 14500 din. jer sam ja platio komplet od 3 komada 300 Eura.

:wink:

Vidis, ja cu se uvek truditi da usvojim nesto od novina, nisam imun na njih. XXX tvoji kompleti su dorasli mnogo vecim ribama, za mene je to na nasim vodama samo bezpotrebna tezina, razne testove sam vrsio svojim stapovima, nisam slomio ni jedan i siguran sam u njih. Daleko od toga da nesto lose mislim o tim stapovima, samo ih dozivljavam kao overkill, moze se raditi sve to i puno laganijom opremom, nema uzivanja u pecanju somova do 10kg, 300gramcem.

Gremlin

Ja pecam na Savi i Dunavu, gde se može svašta očekivati, zato sam i uzeo ove štapove, shodno tome se nadam nekom ozbiljnijem brkatom, mada realno mnogo više pecam smuđa.

:wink:

Panonski vuk

S obzirom koliko je prosecna tezina soma koji se lovi kod nas sigurno da moze i mnogo manja gramaza.ali razumem ljude koji ne zele da rizikuju ako im dodje velika riba ostanu bez nje zbog pribora ja volim kad mi stap nije robustan.volim da je tanji stap a zilav.da mu vrh lepo radi.koristim cormoran bull figter 40-160 i sa njima sam bez problema vadio somove preko 10kg.hteo sam da kupim nove stapove da malo promenim pa sam zato pitao kolege za savet.dal slucajno ima neki da moze lepo da se koristi  za soma i sarana.hvala svim kolegama na odgovorima

Sve shvatam ja drugari, neki to vole jako... I taj Balzer s njegovih 315gr tezine je prejak stap za soma od 10kg, Yolokia isto, za XXX da ne pricam. Ja sam za sledecu godinu spremio trske od 120gr bacanja za soma, to ne preporucujem, samo mi teren tako dozvoljava. I s tim Balzerom ce se odraditi sve sto i s XXX, samo ce biti bolji osecaj i vise amortizacije samog stapa. Dosta sam experimentisao s stapovima za soma, i postoji samo jedan stap koji zelim imati, al je poskup te ga necu preporucivati, opet je nezniji od xxx i laksi, a isto deklarisan. Stapovi kao XXX su za neke druge destinacije i drugi riblji fond od naseg, kod nas gde u sezoni imas jedan pravi udarac,treba se uzivati vise, jer nije nesto sto se stalno dogadja. Kome je cilj da soma od 10kg, s 50m cupa za 2min bez drila, nek lovi 300gramcem ko ovaj Balzer il XXX, ja vise ne, jer protracim trenutke bez veze. Da ne bacam kedere u meri, nadajuci se dobrom brkonji, nikad 200gramac ne bih presao. Posle par sokantnih borbi, sam sam nabavio takve motke, pa eno 2g iz ormara nisu izasle, sto bih lovio s kompletima od 1,5kg kad s 1kg mogu dobiti isto, ako ne i vise.

Panonski vuk

Pa i ja mislim uzeti 2.7 ili 3.0 tu do 180-200g max gornja tezina bacanja. pa i ako dodje neki bas veliki ima nesto u iskustvu i znanju.nije sve u stapu.

Spojene poruke: 20 Januar 2020, 15:29:41

Ne volim kad su mi stapovi robusni,teski,debelih vrhova.sa njima nemas lep osecaj,a ja da vadim ribu na ho ruk sa motkama samo da bih je upecao bez uzivanja me ne zanima.80%mog pecanja sve svodi na lov soma a drugih 20%su smudj i saran.tako da hocu da nadjem stapove sa kojima cu uzivati.

Posto si iz NS, skokni do travara pa pogledaj stap, ja sam obalicar, dosta velike kedere bacam s obale, pa zato i koristim takve stapove, imas naravno i drugih modela Balzera za soma, slabijih pa pogledaj. Ti iz camca mozes da bacas krace, spustis mamac na mesto, a ja ponekad da bih dohvatio maticu bacam i po 60m terete od 300gr, sve taj to radi bez problema, da ga ima na 3m i neznijeg vrha bio bi babaroga, al posto ga nema ovako je samo dobar camdziski stap. Za varalicarenje ako ikad budes terao 150gr glavinjare, il za mesta gde treba 200gr olova i mamac, ja bacao 120gr olova i nosare od 20cm, pun zamah, velike daljine ide. Stap je bas po meri za soma, al opet ima boljih za moj ribolov. Ma danas je lako, u 1kg spakujes komplete kojim ces izvaditi svakog soma. Obavezno razmotri i Shimano Beast Master 285-335 onaj sa prolungom na 300gr, odlican stap a vrlo lagan, oko 100e.

Panonski vuk

bio sam pre neki dan u vodomaru al covek koji tamo radi mi se zalepio za vrat pa sto nekih pitanja nisam mogao lepo na miru da pogledam.ja pecam iskljucivo iz camca.otici cu opet do vodomara a danas cu prosetati do carpologije da pogledam sta oni imaju.

Bobiska

Ako vec ides do Carpologije ako mogu da predlozim obrati paznju na stap Ron Tomson model Hard Kor 250gr. 8ft. a ima i na 8,6ft. novi model. Jeftini a vrlo solidni stapovi sa miksovanim vrhom sto svakako povecava osetljivost. Uzeo sam jedan da ga isprobam ali je za moje potrebe malo slabiji pa ga sada uspesno koristim za bucku.
Ako sam dobro shvatio volis malo finiji pribor za soma a mozda ti moze biti kao kompromis i za sarana.

Milivoje

Vukovi, pecam iz čamca na Savi i Dunavu, mamčim kedera, pa najčešće ulovim soma, štuku i smuđa. Štapove sam nasledio i čine mi se preelastičnim kada dođe tek nešto krupnija riba. Sada bih želeo da organizujem nov komplet štapova, ali me frustrira što je većina štapova o kojima se diskutuje, a i koje gledam u radnjama, duža od 2,7 metara, što je meni već predugačko. Postoje li u ponudi neki štapići koje biste mogli da preporučite, ali da nisu duži od 2,1m? Takođe, zbog pakovanja, preferiram teleskopske štapove, ali mi se čini da je njih vreme lagano potisnulo, tako da bih vas zamolio da mi spomenete štapove bilo da su dvodelni ili teleskopski. Unapred hvala!!!

Послато са SM-A600F помоћу Тапатока

dxdandy

Pozdrav svima,

ajde dajte mi neki savjet koji stap uzeti za dubinku. Jos ako je teleskopski tim bolje radi transporta. Duzina cca 270cm-300cm. Koristio bi ih i za more za dubinku ali isto tako i za stajace vode ili jako slabo protocne. Jacina izbacaja tipa, pa da moze izbaciti hranilicu sa nesto malo olova na sebi. Znaci za mirne vode ili za dunavce gdje voda cisto polako ide pa u biti koliko takva hranilica moze da ima 50-60g uvrh glave. Ne bih uzmao neku High End kasu ali ni neko smece...Pecala bi se deverika, babuska i slicna riba tu na nasim vodama ili na moru nesto tipa orada i brancin sa kliznim malim olovom od cca 10-20g i cijela srdela ili nesto slicno.
Tu se dosta pise o feeder stapovima ali ja ne bih feeder stap vec neku klasiku koja je dobra. Sta gledati i na sta obratiti paznju. Uzeo bih si cca 2-3 komada. Ovisi sve koliko ce kostati jer jos moram i neke masinice za to uzet.

Hvala Vam puno na pomoci !!!

SlavkoR

To sto trazis naci ces mahom kod italijanskih proizvodjaca. Pogledaj recimo Colmic. Videh u katalogu da imaju nekoliko modela stapova bas za tu namenu koju pominjes.

Sent from my SM-A605FN using Tapatalk

Ranije su drugari hvalili Daiwa Megafoce teleskopske štapove. Ne znam da li ih još uvek ima u prodaji ali je bilo pre par godina.....tad im je cena bila nešto oko 40/50e. I baš su bili dopadljivi na oko i baš elegantni.

komša015

milan.krstic

Tebi treba neki stap namenjen za morsko pecanje(slana voda) a lako ces sa njim pecati kod nas na stajacicama... Pa ako trazis po radnjama, neka ti to bude polazna tacka.. Isto vazi i za masine..
Brat je odneo saranske stapove i masine na more, i vratio je stapove i polu masine.. Stapovi u uzasnom stanju, a masine gotovo neupotrebive.. Nisu bile iz top klase, vec neka srednje niza, ali svakako nisu za slanu vodu i to je to...

Nesto poput ovog..  Al ovaj nije za slanu vodu, obicno za slanu vodu budu surf modeli, i akcija je od 100gr pa gore...

🚤 Mene babo za tarabu vez'o, sto sam feeder na mrene potez'o 🚤