Varaličarenje soma po minusu

Započeo Keltan, 23 Decembar 2010, 16:55:21

Plut

Citat: Keltan poslato 17 Februar 2011, 22:01:47
Nisam zaboravio ima i ovde taj snimak samo u drugoj temi... :cheesy:
Da temperatura vode je kljucan faktor tu nema nikakve dileme,ako izuzmemo nagle nadolaske vode usred zime,ali i one mogu biti razlicite,nekad toplija voda(kisa ) nekad hladna (sneznica).
Mislim da Plut moze da pomogne,da zna temperaturu vode kad je ulovio taj som?
Dva dana prije mog ulova,kum je ulovio jednog 1.70 kg na Relaxovog silikonca br.4,a ja
jednog oko 4 kg i Smuđa oko 1.5 kg.Mislim da je temperatura vode bila oko 6%,a grizevi
samo ujutro.

maverick

i dalje sam skeptican pogotov one dvije slike soma sto su okacene na varalicaru ako su od tvog kuma( marin)  :question: prvo je slikana ona u camcu pa onda ona u vodi i prva je slikana u 15:33 a druga u 15:40 i malo mi nelogicno da ga je slikao u rukama pa onda spustio pored camca i slikao u vodi...ne kazem da je netko prevarant ali takve stvari bude velike sumnje u regularnost ulova

Maverick nemoj i ti molim te :sad:. Pa vidi sta je tvoj kum kao glavni razlog za nefotografisanje naveo.
Svakakvih ljudi ima i svasta se radi ali to je samo na njihovu cast. Ja licno nikada nisam podesavao datum, vec pri pomeni baterije samo pritiskam OK. Uostalom zato i bezim od fotografija.
Da li si se nasmejao ili nisi, da li su prsti sakriveni ili nisu, pozadina svetla ili tamna itd. suvise nepotrebnih stvari koje komlikujudogadjaj koji treba da me opusta itd :no:.
Veruj mi "histerija" oko fotografisanja ce samo da prouzrokuje sve vise "kojekakvih" prijava ulova.
Vise puta sam napisao da i kada su detalji oko fotografije perfektni, niko ne moze da garantuje za ulov, tako da je izlisno bilo kakvo analiziranje.
U ovom slucaju, ako postoji i minimalna sansa da je sve kako treba, muka mi je da zamislim kako se neko oseca ako ga javno prozivamo. Ako pak znamo nesto sto drugi ne znaju, to se moze i navesti.
Prosto ne mogu da zamislim nikoga da namesta ulov od mizernog znacaja :no: premda nas ima svakakvih :rolleyes: Ako je pak neko "pustio" ribu naknadno, ne bi li slikao "zamaranje", to bi vise bio deciji nestasluk (samo da ne saznaju drustva za zastitu zivotinja :lol:).

maverick

slikam skoro sve , poneku ljepsu okacim...ali ne razumijem ni ostale koji se zeznu pa okace krivu sliku

Draya

Ja vjerujem da ekipa iz Siska regularno lovi te somove, vecinu ih znam i garantiram da nemuljaju, a postoji i jal, jel :wink:

maverick

pogledaj exifom redoslijed slikanja...ne bitan datum i ostalo

Plut

Nije mi Marin kum,ali znamo se.
To može samo iskompleksirana osoba da napravi.
Ako ulovim da je sastrane to i kažem,čemu lagat samog sebe.

marin.milicic.sk

...sad sam vidio prozivku...
..nije da se pravdam, ali... idemo redom...

...prije godinu ili dvije fotić mi je bubnuo u vodu i nakon servisa nije ga bilo moguće popraviti do kraja..  fotić vuće bateriju (struju) i kada je ugašen i povremeno crkne...sam od sebe...  nakon toga se ponovno mora podesiti vrijeme i datum i tek tada ponovno slikati... desi mi se na gotovo svakom ribolovu...
...nisam očito dobro pogodio vrijeme nakon šta mi je crko (a to sam vidio tek sada kad sam ovo pročito...  i u svojim slikam na kompu nisam primjetio doasad) i na to baš zbog toga ne obračam pozornost...

..svi koji me poznaju znaju kakav sam i mislim da im se ne trebam pravdat....
..uostalom bilo bi žalosno blamirat se sa ribom od blizu 3 kg da bi nekome nešto dokazao...

..som u okolici siska redovito prima zimi na varalice koliko got netko sumnjo u to..
...primio je i ovaj, ali mojom nepažnjom ispalo je ovako..

....pozz.. smiley033
Sava majka... :)

Rajo

Da i ja kažem koju ...

Marine mislim da se netrebaš ništa opravdavat , nevjernih toma ili tragača dlaka u jajetu če uvjek biti . To što netko nije sposoban ili nezna ulovit soma REGULARNO u hladnijem dijelu godine je njegov problem .

Siščani su EL FENOMENO  :eek: što se tiče ulova soma zimi . Večina NEVJERNIKA (koji nisu ulovili soma zimi ) traži razloge u temperaturi ili nečem drugom u rijeci Savi a bez da se zapitaju kojom tehnikom ili načinu prezentacije mamca se lovi kod nas (glavni uzrok ulova). Osobno sam lovio somove i na temperaturi vode na 2 stupnnja REGULARNO u usta su primali . Na pet-šest takvih znalo se desit i pokoji izvana(tregeraš).

Dali je 5-6 riba po ribolovu slučajnost ili sreće neka svako donese zaključak za sebe .  :takoje:

Nisam dugo na ovom forumu al sam steko dojam da je velika večina forumaša skeptična glede ulova soma po zimi pa tako nisam ni postavljo slike ulovljenih somova upravo radi takvog načina razmišljanja (uloljeni som po zimi =zakačen izvana , nereguralno).

Puno pozdrava iz okolice SISKA  smiley033
Posavino moja mila , moj premili rodni kraj ...

maverick

jbg mi smo ne sposobni ali svakako posaljite datume rodjendana da vas uveselimo sa foticima koji se ne gase izmedju svake slike  :lol:....

casio

Rajo dobro piše. Neki forumaši ne znaju pecati,nek im je sa srećom.

rj

dešavaju se ulovi soma zimi ...ali uglavnom dešavaju...nisu pravilo ...što se siščana tiće ....i tih terena za soma jednom sam napisao da je to fenomen na području bivše YU ...a to ko zna ili nezna ulovit ribu nebi komentirao ....samo imaš neki sljed stvari ...soma zimi lovite u zimovnicima ili krtozima ....to znaći da je velika šansa i da podkaćite ribu ...jel tako ...tako je ...kod nas ribočuvari znaju doč i upozorit da je tu zimovnik i da se promjeni mjesto ribolova...mislim da tamo imate grupnu psihozu lova soma zimi ..kad sam komentirao onu sliku na snjegu punom krvi nije bilo komentara ...zašto...pa nisu baš svi naivni na forumu ...trebao sam zimus uslikat kako se som lovi zimi na dunavu ...ako neče milom oće silom ...uglavnom zimski lov soma u krtogu je vrlo efikasan ako je južina i zatopli hoće uzet jig ...ako mu uvjeti neodgovaraju ...podkačiš ga ..tako da je ulov garantiran  smiley033

god-ar

Nemam ti ja pojma!...  Ali naučiću!!!

Da se nadovezem na kolegu RJa.
Vise komada sam upecao licno, za jos vise znam, a ipak sve ukupno se moze pricati samo kao o retkim slucajevima koji nisu pravilo. Skoro svi ulovi su ostvarivani za vreme lova smudja, a jedini ciljani se odigravaju usled naglih promena situacije na terenu koje smo pominjali.
Kada sam pocinjao da pecam vazila je parola da som krece od cvetanja vrbe, ali sam brzo ukapirao da je prvi prolecni porast i otopljenje (sve cesce pocetak marta) pravo vreme za pocetak.
Mene u ovim diskusijama samo "inspirisu" parole, "ne moze, lazes, to je nemoguce i sl."

Uzgred kolega Josipe, nije Sisak jedini, imamo i mi svoje fenomene koji svake zime postaju rado posecena ribolovna destinacija.

rj

kažem da je Sisak fenomen zato što tamo ima najviše regularnih ulova ali sigurno i najviše potkačenih ...samo je tamo psihoza da riba potkačena jig udicom nije uhaklana več regularno ulovljena ...a raji da pojasnim tehniku"kotrljanje" jiga po dnu nije sisak izmislio