Som i buka

Započeo Keltan, 03 Jul 2010, 00:32:20

juzba

Dok sam aktivno ganjao somove sa obale, obavezno sam slušao Iron Maiden ili Deep Purple............ :lol:

.........šalim se, nisam čuo za takvo što
Mi ništa ne obećavamo i to ispunjavamo! Bolje junački pobjeći, nego kukavički poginuti!

segamega

dobar ti je izbor za primamu  :lol:
ja cu probati i sa ac/dc   smiley099

ja sam slusao svakakve "recepte" al nikad mi niko nije rekao da je nesto i upecao  :huh:
jedan od najdrazih mi je da stavis neki vibro prsten "durex" na mamac i on onda vibrira jedno sat i po pod vodom, dok navodno ne crkne, a onda brka dodje izazvan vibracijom?!? to mi je pricao neki lik koji je procitao na netu i isprobao. al je, gle cuda, to crklo odmah kad je upalo u vodu.  :lol:
gledao sam ga i nisam mogao da verujem kakvih mozgova ima :rlol:

juzba

Bavim se isključivo spinanjem, samo mu okači klepetavi vobler i ako je u blizini, nema da fali

segamega

znaci stare proverene vrednosti  :cheesy:
jel imas neki nacin da spustis vobler na veliku dubinu, recimo 10-20 metara, a da radi pravilno i ne zakaci se o dno?
sad pitanje je zvuci pocetnicko, ali ja sam to radio sa "drvcetom". suplja cevcica koja je s jedne strane zapusena a s druge ima olovo (30 grama recimo). prvo vezes vobler na osnovni najlon, pa napravis jednu omcu dva metra ispred njega (moze i trostrana virblica) a na omcu stavis predvez od jedno metar i na kraju njega "drvce" . tu mi je foru ispricao neki matorac koji 100 godina prodaje voblere. i onda "drvce" povuce vobler i drzi ga na tih metar od dna kada krenes da namotavas. ja sam to probao sa nekim jeftinim voblerima i na moje iznenadjenje, nisam ih izgubio. ali je problem u tome sto ne znam da li mi vobler radi. u svakom slucaju, nisam nista upecao pa sam odustao. zato te i pitam da nemas i ti neki sistem za spustanje zvececih voblera blizu dna?
usput, ovo sljaka jedino na stajacim vodama jer na rekama voda nosi olovo i vobler zajedno s njim...

spusti ga pravilnim rasporedom otežanja na struni.

kako bi spustio estonskog shad rapa a da ga ne otežavaš u telu..samo tako može.

juzba

Nisam nikada lovio somove na tim dubinama voblerom, u tom slučaju je guma ta koja odradi posao jednako dobro, a ako izgubiš, nikom ništa. Imam voblere koji zaranjaju na 10 metara, ali to je već ekstremno, 300-gramac treba, i multiplikator.........u svakom slučaju jako jak pribor.

baćko

Citat: limovac74 poslato 26 Decembar 2010, 13:44:58
Najuobicajni primer kako som reaguje na buku je kad prolazis sa camcem po reci.A na sve strane se pojave pravolinijski balocici.To ih som stvara kad se dize gore.Uzbudi ga zvuk pente.To je dobar pokazatelj da li vredi tog dana juriti soma.Ako se ujutru dok ides camcom ne pojave baloni ne vredi ga pecatati tog dana,samo ces kupati gliste. :sad: :sad:
Velika pohvala  za zapažanje. Tako  se ustvari uči  od  prirode u  ovom  slučaju  od  reke. Malo  je  čudno  što   ostali učesnici  u  saobraćaju nisu   ni  pogledali u  pravcu  znaka. No nebitno, važno  je  naučiti i  uspeti    zapaziti neki vrlo  bitan  pokazatelj. Još jednom  svaka  čast, samo  tako  nastavi  i  cilj je  sve  bliži.:) :tongue:

zilien

slucajno sam nabasao na ovu temu ,vec sam pisao o tome kako ja podizem soma kad pecam sa obale kad je jedan od pecarosa napisao da on dovozi kubik slunka kad peca.
Samo ponesi kamenje u kesi  velicine manje od kokosijeg jajeta i probaj kad kad baci rukom ili ako pecas dalje prackom malo da bicka veruj mi proverena stvar. A ovi pametnjakovici ,,,,, neka se smeju.

Spojene poruke: 22 Oktobar 2013, 00:03:09

ok mehurici na reci a sta ces da zapazis kad deo reke je prekriven muljem pa stalno ilaze mehurici.
Somovine ko blata.
Bolje danas dve nego sutra nijednu.
Pusti malu da poraste, baba ce ti se revansirati.

Drugačiji su mehurići koji pravi som od mehurova koji konstantno izbijaju iz tla - gasovi.Iskusni bućkaroši prate staze mehurova i to im je jedan od osnovnih orjentira u toj vrsti ribolova - dal se diže ,dal je tog dana aktivan ,dal je reagovao na buku tj. na zvuk bućke, a nije uzeo mamac,gde treba ponovo preći teren...

Aaaaa zato je mene jedan čiča od 130 ljeta , non stop pratio 30-50 m i to bez bućke i lovio svaki mehur koji je meni izlazio .znam teren , nema mulja , stabla i kamen   ..ja jednoga, on 10 ....zaustavim se krenem prema njemu , čisto da pitam .u čemu je gvint ..on pali pentu i beži...10 dana sam ga ganjao i uganjao , kaže da prejako bućkam , da mi se mota ispod a onda se spusti njemu na 7 m..(merio sam mu marker na kojoj dubini vadi kad ja tresem) .

Onda sam batalio bućku i prešao na ove gradske što iskače dijafragma kroz oči od basova sa 24 splava..ne smeta , čak sam digao jednog pored splava na kome je bila svadba i mal se nije prevrnuo splav..nisu to neki somovi, to su balad oko 6-7 kila...

Citat: limovac74 poslato 22 Oktobar 2013, 08:13:05
I veći što se brže i više izdigne.
To bućkaroši prate.

A kažu da za vreme Exit-a bude više ulova somova.

pkv-pecaroš

Prošle godine sam digao tri komada na bućku u možda sat vremena na mjestu gdje je rječna flotila,dužine nepunih sto metara. Dakle buke ne nedostaje. Mislim da je njemu bitnija konfiguracija dna bez obzira na decibele.

Poslano sa mog POT-LX1 koristeći Tapatalk

Probaj staviti lepice u lignju. Kada bude jeftinije. Pa malo zategni elastičnim koncem da se ne ispere.
Mislim da to mora da valja.

pkv-pecaroš

Nema potrebe,lignja je za mene mamac broj jedan..bar na mjestu gdje pecam. Ako ja na potezu od nepunih 300 metara njega klepam na nju nema potrebe za eksperimentiranjem.