Galerija ulova soma varalicom 2013

Započeo dushann, 01 Januar 2013, 20:00:16

dushann

Ulovi soma varalicom za 2013-tu....

U galeriji postavljajte samo fotografije uz kratak opis ulova, sve komentare, pitanja i čestitke možete napisati u ovoj temi: http://vukovisadunava.com/dunavska-birtija/galerija-ulova-komentari-pitanja-i-cestitke-20473/
Paprikaš je gotov onda kad ga pojedem!!!

Nele

Pa da počnemo :wink:

Prošle noći sam radio do 1 po ponoći, a onda sam po nekom nagonu, onako u odelu i kravatiran, skoknuo do Dunava i mog mesta na sat-dva qwe077 qwe077

Nakon pola sata, na Smukijev Vipera tvister 15cm u mermernoj boji, došao "slinavac" od nekih 5-6 kg. Da me neko gledao kako u cipelama gazim onaj sneg na strmoj obali, da bih došao do vode, te načina na koji sam balansirao po kamenju - čisto sumnjam da me ne bi napravio ludim qwe076 qwe076

Slike mobilnim i nisu neke, ali mi je od slika mnogo važnije da sam sezonu otvorio tako rano i to - brkom, koga sam uredno vratio nazad, uz molbu da se opet sretnemo kad bude dogurao do 2m i 50kg qwe037:

Dan ( noć ) kasnije, u odprilike isto vreme, na Patriot Swimmer dobijam još jednog mališana od oko 4-5kg. Nakon slikanja - vraćen u Dunav!

posteno?!...

kuštro

Danas dobro pokiso al imao sam i ribu..   zadovoljan   !!!!!
što stariji to luđi ali za ribolovom......

Plut

Od nekud se mora krenut  :cheesy:

Žućo iz nabujale Save

Neće me Smuđ,ali ima i Soma

Uspio se i danas upisat  :cheesy:

Svenko

Kolege svaka čast na lijepim ulovima   Evo i od mene jedna sličica sa brkom od 2,8 kg. Rijeka bosna, Doboj.. 14.04.2013, 17:00 h, lako varaličarenje, varka ujko 5 cm, mjesto Vodovod. Ovo je sada mogu reći i poslednji u ovoj predsezoni....dok ne prođe zabrana koja danas stupa na snagu  :bye: Bistro svima

Bistro

Urtelja

Pozdrav Vukovi. Evo ga jedan madjarski sa mirne vode.

3,9kg, na lavovu laganu kasiku.

Brk-o

Več duže vrijeme čitam a ne sudjelujem... pa eto prvi post!
Lovim somove več duži niz godina,tereni su Sava ispod Zagreba, pa eto par ovogodišnjih koje sam ulovio krajem prolječa poslje zabrane.

203cm..... Taj je vjerovatno ugrizel onog prvog za rep!

Sniper Hunter

170 cm 35kg kanali oko reke Po Draško glavinjara

Toblerone

Evo i od mene jedan sveži na prvom ozbiljnom pecanju  :wink: Udario mi je u 21,30h na vobler Brada -Miša 6cm u sfc dekoru dok sam jurio smuđa na dunavu sa obale :thumbup: 12+kg  , 124cm  Štap Avid do 2 oz ,Nexave 2500 , PP 10mm  :thumbup: 10min zamaranja svega....u 22h još veci mi dolazi na isti vobler oko 20kg sam ga cenio...posle 20min zamaranja ,nadohvat gripera samo je zinuo i izleteo mu je vobler  iz usta...Samo ga je cvrsto držao od besa  ,svo vreme ...Za prvi put sasvim zadovoljno premoren posle poduže pauze .... :bye:

Urtelja

Cekao sam bolje slike, ali nikako da stignu, pa reko da podelim sa vukovima svoj ulov, makar i sa ovakvom slikom:

Som 145cm, 25kg.
Stap: energoteam spin blade, 2.7m, 80-120g. Masina: Zauber 4000. Struna: Free fisher 0.14 ( s obzirom da je neki teski kinez deluje da je 0.18), Kopca: energoteam, varka: Flat rap 8 sfc. Dunav, Beograd, obala...

Toblerone

....Evo i od mene u proteklim danima  jedan manji.... :wink:

Spojene poruke: 16 Avgust 2013, 01:22:45

...Pa jedan veci  :wink:

...a bilo je i nekoliko manjih  nedoraslih ....Oba su mi dosla na isti pribor stap Avid do 2 oz , mašinica Nexave 2500 sa strunom PP 15 lb u razmaku od dva dana na dtd kanalu ...manji na Orka Oskara sa Marabu dodatkom kod repa ...a Veci na  Krundžin wobler namenjen baš za lov soma  :wink: :cool:

Spojene poruke: 21 Avgust 2013, 00:12:10

Evo od mene dva sveža  sa dtd kanala  :takoje:

Spojene poruke: 21 Avgust 2013, 00:14:20

Spojene poruke: 21 Avgust 2013, 00:16:20

Spojene poruke: 21 Avgust 2013, 00:19:55

...Onaj gornji na Orka Šedtvistera  , a donji na Sale Fantom glavinjaru  :cool: :takoje: Pušteni C&R postoji video snimak koji ce biti postavljen na mojoj fb Toblerone stranici  :wink:

starmarster

Konacno i ja da se ukljucim. 20h, Porecki zaliv, 23kg na Gogijevu glavinjaru, roze boje od 30g

Plut

Evo i brke

Spojene poruke: 30 Avgust 2013, 22:12:14

Danas sam imao slobodan dan jer se radi i subota i nedjelja pa odlućim dragu odvest na posao ujutro
a stvari su već bile u autu spremne da poslije kad ju ostavim u firmi skočim u čamac i tutanj na Savu.
Baš me krenulo od samog dolaska do čamca pa do samog izlaska.Spuštam se do čamca,a on pun vode do vrha,
šta sad,kantu u ruke i prazni vodu da bi ikud krenuo.Sam sam jer je petak i svi rade,a ja slobodan.Konačno
isplovljavam i mijenjam smijer koji sam si isplanirao.Ne idem uzvodno već ću se spuštat nizvodno.Probat ću
prevarit u spustu koju Štuku,a gdje mi se teren svidi ide sidrenje pa potraga za Smuđem,možda Somom.Ubrzo
lovim nekoliko Klenova a ovog i slikam ma da mi je samom skroz nezgodno.

Dok sam na kamenoj obali bacam razne metaln varalice,a čim je neki limančić ili mi se svidi teren za silikonca
spuštam sidro i češljam silikoncima.

Lovim i malu štukicu,ali ipak bi htio nešto veću da mi malo probudi adrenalin. :)
Dolazim do mijesta gdje me povrat vode i toka drži na mijestu kao da sam usidren.Skidam žlicu i kvačim Masterbihovog
Skeletora koji je bio sniježno bijele boje,ali je poprimio boju u kutiji od zelenog.Pretražujem mirniji tok,ali se ništa ne događa
pa prelazim na spoj brze vode i povrata struje kad na samom spoju dobivam trkac,slijedi kontra i pomislim,lijep Smuđ.U
vrlo kratkom vremenu mi je jasno da opet imam pravog Soma i borba je strašna.Vuče čamac i mene lagano uzvodno i na obalu
prema hrpi trave i ganja.U glavi mi prolazi gotovo je,ne mugu ga zadržat kad vuče i čamćić jer nism usidren.Pred samim grmom
uspijevam ga okrenut i kreće na vodu.Hvata jačinu struje i sad pičimo nizvodno.Da je to bar netko mogao snimit s obale.
Konačno posustaje umoran baš kao i ja.Stavljam mu ruku u usta ubacujem u čamac i divim se borbi koju mi je pružio za
pamčenje.

Ruke štrikaju od borbe,a noge se tresu od uzbuđenja .Zovem jednog prijatelja da me slika,jer drugi koji su često samnom
u čamcu ne mogu jer rade i on stiže za 10-tak min.Žao mi je što nisu i bolje fotke,ali treba zvijerku od 19,4 kg držat za
fotku,a ni on nije imao iskustva sa mojim fotićem.

E da sad kad imam i fotke ove prekrasne ribe imam još poprilično vremena da lovim dalje dok ne dođe vrijeme da
poberem svoju dragu,tamo gdje sam je i ostavio. :D
Vozim se bliže mjestu gdje vežem čamac pa ću još tamo ganjat Klenove.Tako je i bilo.lovim ih nekolicinu i rekoh sam sebi
još ulovim jednog,slikam i krećem doma.Lovim ovog sa slike.

Taman ga slikam on odskoći iz ruke u vodu,a kako sam štap za vrijeme slikanja držao među nogama ravno da gleda
u nebo lomi ga kao triješćicu u samom vrhu.Stijero ga u mrtvi kut i krc  Z.:

Odmah spremam sve i ravno na vez.Da bi mi kraj tj.izlazak iz čamca bio na samom kraju još slađi,pada mi vaga u vodu,
ali je uspijevam uhvatit.Bacam i nju u kantu i završavam svoj ribolov za danas.

Ovaj Som mi je prva riba na Skeletora pa 19.4 kg :Dtt

Sniper Hunter

Čestitke kolegama na ulovima
A evo nešto i od mene pecanje Italija od prošlog utorka do nedelje jutro manje više uspešno

Bilo je lepo druženje ,riba je od 4 dana radila samo 1dan i u nedelju ujutro pred polazak nekih 2h bila je i noć punog meseca ,neko moje iskustvo ,sa punim mesecom ne ide pecanje soma , imao sam do sada oko 4 izlazaka sa punim mesecom i bilo je mršavo ,pecao sam ,bacao po 48 sati sa malim pauzama od 30 min bezuspešno bez udarca ,bar je tako na ovim terenima u Italiji ,kakva su vaša iskustva sa punim mesecom ?

Prvi noćni na varalicu i isprobao sortex-a hm 9 uzeo kikoša u crnoj boji
Imao sam ukupno 8 somova najveći je ovaj od 22-23 kg ,a bio je i baja koji je ispravio krak na troki u udarcu ,a drugaru je otvorio alkicu od 0,7mm na glavinjari ,ali ostaju za sledeći put  :D