Žaba kao mamac za soma

Započeo dushann, 27 Septembar 2008, 01:25:13

Izgleda da to zavisi od vrzte kre-kre skakavaca . Ruski snimak žabe koja je u blizini soma u dubokoj vodi upala u hibernaciju (zimski san) zajedno sa brkatim ...

mobi dik

nisam žabi dao veliku minutažu ali ću poslije mifovog posta probat malo više na bućku da je vozam po dunavu pa javim,žabac će na pampur a dole pijavice i durboši pa ćemo da uspoređujemo :takoje: :wink:

Na 1 min i 58 sek.  :takoje: a treba odgledati ceo ovaj snimak ima i blentavog raka u akciji  :rolleyes:

!

Pecaros

Idem malo van teme ali cuo sam da na Vrbasu i klena dobijaju da li je to tacno ili pojma nemam..
Zato smej se do smrti,pocni da zivis svoj zivot.

Za glavonju odličan mamac u vreme kad punoglavci prelaze u sitna skakutava bića ... i krupan amerikanac-cverglan ga hoće (selekcija krupnih komada).Za soma ... bacao ali bez uspeha ,eto na bućki nisam probao kad je moglo ...  :wink:

tonyboy

Da malo osvježim temu...pogledajte kako somčad tarupa frogere

pevuk

probaj da je kacis izmedju zadnih nogu, samo nemoj ici previsoko ka trbuhu. nema sanse da spadne a i dugo ostane ziva. na savi sam imao par uspijesnih ulova na manje zaelene zabe.. bistro

Ima li neko novog iskustva da podeli malo detalja i tehnike za ovaj mamac , kad kako zašto ? Dao bi joj malo minutaže ove godine . Koliko može pod vodom a da ne bude rikavela i može li na desetak metara dubine a da se ne udavi :cheesy:

Ja koliko znam , zabac se tura da moze da dodje do povrsine... U 10m se ne baca jer se udavi i ukoci...
Znaci u granu na setajucu montazu, mada to je pre za trsku i taj rad ...
Takodje, prolece i prelivi ... kad se pojavi zabac tu se i igras , oko obale ili u prelivima , kod grane gde je u zaklonu usporen som u pokusaju da uhvati nesto  i sl.
Evo brutalno dobra montaza na udicu da  zapca  ne ubadas s' guza

Znam da na Deliblatu ne postoji bolji mamac za soma od žapca
Tony, napisa da celu noć provede na 7-8 metara bez problema pa bi  da mi to još neko potvrdi . Na toj dubini živahni žabac sa zvečećim podizač plovkom ima da  vrši posao samo tako. U Dunavu bi je kupao u dubinu samo ako može bez veštačkog disanja bar sat vremena .

Citat: tonyboy poslato 05 Jun 2012, 14:46:58
Čekaj olovo, kako ne može kad može. Zabacim je u 8 navečer i ujutro u 6 bude živa i zdrava, još je za nagradu pustim.

Citat: Panonski Mornar poslato 17 Februar 2009, 13:54:28
Neznam ali mislim da sam već to spominjao ,probao sam na žabu lovit soma isto kao i vi sam to čuo nisam imao uspjeha ali sam se iznenadio da na otprilike 8-9 m dubine nakon 2 sata žaba je bila živa i pokretljiva kačio sam ju za nožni mišić

Kacio je na Dunavu, al' dzaba ... Meni se ukocila na protoku...
Inace vodozemci su nastali od ribe, pa tako nije cudno da sa zakrzljalim plucima budu amfibije...

Vidi ime, nikada u toku i dubini nisam upecao ni cverglana na zabu, pri obali jesam, zna som gde je trazi, al po meni nije to neki mamac. Tacno je da zivi celu noc, kao i da hoce da se popne na plovak, da iskoci s olovom 80gr na granu nad vodom :lol: Kod zabe je bitno da pokusava da se domogne povrsine, tako radi non stop, gadjaj na onu srednje velicine, jarko zelenu, i po meni treba da ima klizni distancer, neku cevcicu ili grancicu da je udalji od osnovne strune i da moze da pliva na gore. Kaci se jednokrakom za krak, i trokraka plitko pod kozu na ledjima, dobri sistemi za nju su kran, kost, jarbol i ovaj gore opisani, mirna voda, pri obali po mogucstvu u vrbicama ili blizini vodene vegetacije, efikasna u prolece, kad som ne bira, leti kad je u kondiciji, zaobilazi je iz nekog razloga :takoje:

Popne se na plovak , kakva tragedija od pecanja  :lol:
Moraću da je probam al dubinac-tok zvečka podizač a ona živčana mora da ga isprovocira ako je tu , možda  će som da se iznenadi  mmmmm kako lak zalogaj šta će ovde .... :cheesy:
Nadjoh par klipova gde je itekako uspešan mamac kod bućke.

Milan.M

Ja sam pecao stuku na zabu, i mogu reci da sam bio bas odusevljen. Slucajno smo zaboravili kedere kuci a nisam mogao da upecam ni jednog. Bila je prva nedelja aprila (ali mnogo toplije nego sada), pecao sam na Voku u Kupinovu i mogu reci da sam imao mnogo krupnije komade nego na kedera. Slucajno smo pustili plovak na takmicarcu do udice i drugar primakne zabi i ona kao luda se upeca na praznu udicu, nije bio problem mogao sam da ih upecam koliko sam hteo. Iz dosade smo stavili jednu na klasicnu balerinu ali je riknula posle par minuta, neverujem da moze duze od par minuta pod vodom (neznam kako to moze na 10 metara, pa ona ima pluca, doduse nisam ni procitao neciji post bas najpazljivije)... E sada ono glavno, montaza, opet slucajno otkinem ceo sistem posto tamo ima granja koliko i vode, dodjem na ideju da postavim sajlicu (onu plasticnu cevcicu sa sajlicom za klizeci sistem) iznad plovka. Znaci, na osnovni najlon prvo cevcica sa sajlom, pa ispod plovak onako malo veci za balerinu, pa na kraju olovo. U ovom slucaju, zaba koju smo okacili za jednu zadnju nogu je ostala ziva do uvece, mozda malo naceta od zuba, al ziva i upola zdrava. Svo vreme je cimala kao luda i pokusavala da ode na obalu, nije stala i nije se ni umorila, kao da je na struju. Ako ovo pravite mora olovo da Vam padne na dno, a plovak da bude na povrsini vode, koristite teza olova i vece plovke, nemozete da verujete koliko snage ima mala zabica u odnosu na kedera i kako odnese ceo sistem i olovo i plovak.
E soma nisam jos probao na ovo ali cu vrlo rado, on jos vise voli da pokupi nesto sa povrsine sto lupa po nekoliko sati.