Som na prirodne mamce - vesti sa vode

Započeo orka, 04 April 2012, 12:19:23

Bobiska

Danas prvi izlazak ove godine, otvaranje sezone posle mresta. E ako se dan po jutru poznaje ove godine necu uhvatiti ni jednu ribu  :lol: . Probao sam glistu, rovca i konbinaciju ali nula bodova danas.

Bio i ja danas, kad vam ispricam koliko sam smotan, svi da mi se smejete. Buduci da mi je oprema, i drzaci ostala kod roditelja, a ja radio nesto kratko danas, svratim do ducana i uzmem one drzace neke formaxove kao somovski zabada se stap u njega, al imaju mnogo kratak onaj deo sto ide u zemlju. Uzmem jedan 0,4 kanap na onaj formaxov, voda kod mene velika i mutna, pa uzmem durdubake, i neke udice. Kako sam bio izvukao kanap s Arca, poneo samo Beasta i Balzer, prepunim spulnu, i prvo bacanje i mrsenje. Gde sam hteo, nisam mogao prici, a koridorci mi napravili odlicna mesta, ko mene da su pitali. Prvi zabacaj i zakacim malisana 40cm, lep debeo, ali mi smeta nesto, s onim drzacima stapovi mi stoje skroz u vertikali. Promenih mesto, tu nista, i odoh nizvodno na trece, tu ulovih klena preko kilo, i taman sto ga vratih, uocih neki cudan trzaj na Beastu, zatim savijanje dobro, digoh stap, riba vidim dobra, drzi se dna krenu da otresa glavom, mozda mi i malo drila uze. Tu zivcanost u otresanju, nisam skoro osetio, ali vidim na prvu, da mu ni metar ne uzmimam. Drzao sam ga tako neka 2-3min, i otrese glavom i spade. Prvi put, nisam bio iznerviran, ko je kriv, drzac naravno, jer ne stoji u uglu da mozes da otkontriras. Riba bi sad bila u galeriji, i naravno plivala i dalje. Evo slika klena :lol:

18 Jun 2022, 22:36:20
Bio veceras, dosta soma se podiglo na povrsinu, i juri. Merasa ulovih cim sam zabacio, dok sam vezivao drugi stap. Ulovih i par sitnih, i svima su puni stomaci, jeo je dobro po ovoj mutnoj vodi. Sto znaci da ce vrlo brzo zatisje. Pokusavah da snimim jednog sto mi cokta pod obalom, moram da preslusam dal se cuje, ako se cuje kacim smiley033

Bobiska

Moja omiljena tema na forumu je skroz prazna za ovu godinu. Ja u opste ne izlazim na vodu zbog obaveza a vi ljudi ako idete u somolov javite kakva je situacija. Ono sto cujem iz druge ruke je da bar na Dunavu u rejonu Beograda veoma slabo radi.

DakiNS

Jutros na durboka tri pecanja jedan od 2-3 kg dovučen do čamca.
Kada budem lovio u večnim lovištima loviću sa Bretonom.

Kod mene su ga lovili, kako cujem do nekih 7kg, za vece nisam cuo. Ja sam imao par preko mere, no mnogo je plutala skoljka, te mu je prirodne hrane bilo u izobilju. Vidjan je kod mene na terenu krupan, preko 20kg,  bilo je i kidanja, moji drugari su imali po par. Iako im stalno pricam, ne mogu da im utuvim u glavu, da se ne igraju opremom i podcenjuju, jer ima par stvarno ozbiljnih riba tu. Sinoc je pala dobra kisa, pa ocekujem neko desavanje veceras, je je vodostaj bio prenizak, pa mislim da ce mu prijati osvezenje smiley033

pkv-pecaroš

Ja sam jučer popodne na školjku dobio dva,jedan ispod mjere i jedan oko 2 kg. Ako je u blizini javi se na školjku za najduže 20 minuta. Sitni pecaju kao da sutra ne postoji,voda niska,topla. Krupnijih nema ili neće

Bobiska

Drago mi je da se negde javlja pa bilo to i sitniji a na Moravama (ako sam dobro shvatio ima i vecih). Zbog prevelike vrucine ne izlazim a koliko vidim i cujem na mojim terenima se skoro u opste i ne peca zato sto je stao. Dok ovo pisem upravo grmi pada kisa i vreme se menja (ko u pesmi  :cheesy: ) pa mozda i proradi. Jos kada bi Dunav makar malo porastao. Inace u rukavcu gde drzim camac voda je toliko mala da nisam siguran ni da li mogu da izadjem.

Mecka

Da pitam vrsne pecaroše na soma. Jel ko probavo pecanje istog na živu ili mrtvu pastrmku? Ili na kalamare. I kako je prošlo.

Zahvaljujem.

djurkic ljubisa1

na dunavu ga dobijamo na meleza/babušku,belu ribu,..pastmka nije dunavska riba pa na nju i ne lovimo  smiley033