Som na prirodne mamce - vesti sa vode

Započeo orka, 04 April 2012, 12:19:23

Veliko Moravac

Pre neki dan moj deda otišo na pecanje na Moravu....izašao na vodu u 6 sati popodne.Oko 8 sati su počeli udarci.Prvi udarac-promašaj,drugi udarac-krupan som.Zamarao ga on i dovukao ga do obale,kad se spustio da ga izvuče otkači se :veryangry: .Treći udarac-izvučeno somče par kila.Sve i svemu uspešan dan.Da na durdubake i pijavice je pecao.
BISTRO!!!!!

Ima li vesti sa Dunava iz aprila?
Nesto se kanim da probam u subotu malo trazenjem...

Miha .Na Šljunkari  došlo somče 3kg na glavinjaru , javlja se sporadično krupan bucov . Kod tebe ispred vikendice je sad ideala .

Video sam bucova juce, mrzelo me da bacakam...majstorisao nesto . A i peglaju komarci u sred dana .
Cvet, je l' neko probao ? Sad mu je prava igra..
PS. Bicu za vikend , pa svrati na kafu da mi otkrijes sta sam propustio ;)

U subotu sam na Tamišu ,  u nedelju sam slobodan pa ako ti odgovara mogu da svratim , možda budem i ja koju vikendicu niže pa si mi usput . smiley033

Minja

Spremio cvet... Samo nisam spustio jos camac, nesto mi rade na njemu, a sa obale slabo znam rupe oko NS.

Pozdrav,kakva su vasa iskustva u ovo vreme sa cvetom kao mamcem,mislim da bi ga razbijala bela kod mene na Moravi.Imam malo napravljenog od prosle godine,probacu sutra pa javljam :thumbup:

pkv-pecaroš

Jučer je kod mene bio dan "D" za somove. Na Dunavu upecan jedan dužine 195 cm,mamac durbaher a na Dravi jedan od 11 kg na kedera muvanjem. Dakle ima ih :ok: i hoće na prirodne mamce smiley033

Sutra je somovijada na Z.Moravi idem sa ekipom, na mom terenu je,gde pecam paar god., ali ove godine nisam imao srece.Cele godine se nisam upisao primerkom u meri u stotinak izlazaka,uporan sam kao pas ali ne vredi.Sve od mamaca koristim,ali sam u dilemi sta da forsiram.Svaki savet je dobrodossao. :thumbup: :thumbup:

Gremlin

Probaj vodeni cvet, ako ga ima doći će na cvet sigrno.

:wink:

Smesno ali istinito da se meni taj mamac uopste nije pokazao dobrim.Pokusavao sam da pecam tu,jedan stap na rovca,jedan na durdubaka i treci na cvet.Na prva dva imam konstantne udarce siturije,na cvet kod mene u ruci ni pipanja,da napomenem da cvet nije secen i lose napravljen.Sta je razlog ne znam ali mi ignorise taj mamac.Makar tu ima sitnog koliko hoces da sam bio prinudjen menjati mesto zbog njega.Smislio sam kombinacije mamaca,i one zavise od toga gde budem izvukao mesto.Imacu i cvet kod sebe ali na udicu u kombinaciji s necim :thumbup:

Sa secenim cvetom ima vise dogadjanja... Logicno, brasno se topi i uz vodu salje signal daleko.
Bas sam dokazivao drugaru koji je tvrdoglav i peca samo na gazu... Ja 3 udarca, on nista...Da li je mrena ili som, to je manje bitno , bitno je da privuce ribu

Gremlin

Cvet sa mekim belim brašnom u odnosu 2:1, dobro izmešen kao testo (dok znoj ne pocuri sa čela  :wink:) dobro stoji na udici i definitivno lepo radi.
Upravo se vratih sa Save, gomiletina udaraca, na žalost sve vrlo sitno, nekoliko komada vraćena u vodu, da pošalju baku i deku.

Sve u svemu, zanimljivo popodne.

:wink:

Kucala ti mrena samo tako

Gremlin

Moguće, ali sve što sam izvadio je bilo somovsko "obdanište" - do 15 cm dužine.